Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Ejendomsskat

Om jobbet 
Vi søger en faglig dygtig, og gerne erfaren, medarbejder til Ejendomsskattekontoret i Vejle Kommune. 
 
Sammen med dine kollegaer i Ejendomsskat har du ansvaret for at sikre kvaliteten i de forskellige driftsmæssige opgaver, der samlet set gør, at vi kan udsende korrekt ejendomsskattebillet.  
 
De primære opgaver vil være:  
  • Løbende ændringer vedr. bidrag og forbrugsafgifter 
  • Sikre korrekte måleroplysninger vedr. vand/spildevand 
  • Aflæsningskort vedr. Statsafgift på vand/spildevand 
Derudover er opgaverne alsidige og omfatter blandt andet: 
  • Forberedelse og klargøring af den årlige udskrivning af ejendomsskattebilletten 
  • Løbende skatteændringer fra SKAT 
  • Registrering af ejerskifte 
  • Ajourføring af CPR-hændelser 
  • Matrikelændringer – herunder ekspropriationer og ejerlejlighedsudstykninger 
  • Sagsbehandling 
  • Håndtering af fejllister 
Der vil være et samarbejde på tværs i afdelingen med Opkrævningen og ØS & Betaling, ligesom der også i perioder vil være en del kontakt med borgere og virksomheder. Vi bestræber os på at yde en god service på alle henvendelser, både i forhold til borgerne og alle samarbejdsrelationer. 
 
Vi forventer af dig 
Vi vægter faglighed og kompetencer højt. Du har en relevant kontoruddannelse, og vi foretrækker, at du har praktisk erfaring med administration af ejendomsskat og/eller afregning af forbrugsafgifter. Du har indsigt og erfaring i tolkning af lovstof og fagtermer. 
 
Du trives med mange varierende opgaver, og kan på egen hånd løse både rutineopgaver og mere komplekse opgaver. Vi forudsætter at du er talstærk, meget gerne erfaren bruger i Excel, har gode IT-færdigheder samt gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner. 
 
Derudover lægger vi vægt på at du: 
  • Er faglig ambitiøs og engageret 
  • Kan tilrettelægge arbejdsdagen selvstændigt, og samtidig indgå i samarbejdet med øvrige kollegaer 
  • Er nysgerrig og optaget af at tilegne dig ny viden 
  • Er positiv, har et godt humør og bidrager til den gode trivsel 
 
Vi tilbyder dig 
En fastansættelse på fuldtid med spændende og udfordrende opgaver. Et godt og uformelt arbejdsmiljø med de 2 kollegaer i Ejendomsskat og med de øvrige 20 kollegaer i regnskabsafdelingen. Du kan se frem til at blive en del af en arbejdsplads, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk. En arbejdsplads hvor vi hjælper hinanden, og er klar til at tage arbejdshandskerne på, uanset om opgaven er stor eller lille. Du får stor selvstændighed og mulighed for indflydelse på arbejdsgange og processer. 
 
Ansættelsesvilkår 
Tiltrædelse 1. juni 2018 – eller gerne før. 
Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst og principperne for Ny Løn. 
 
Om os 
Ejendomsskat er en del af den centrale regnskabsafdeling, som også består af ØS & Betaling og Opkrævning. Afdelingen er organisatorisk placeret i Koncernservice i Økonomi-, Arbejdsmarkeds-, og Sundhedsforvaltningen.  
 
Flere oplysninger 
Flere oplysninger om stillingerne kan fås hos afdelingsleder Johnny Olesen på telefon 20 57 47 59 eller på mail joole@vejle.dk
 
Ansøgningsfrist 
Vi skal have din ansøgning hurtigst muligt – og senest 18. april 2018. 
Vi har ansættelsessamtaler 23. april 2018.
 
Send din ansøgning   
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.   
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.    
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.    
 
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.    
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .    


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her