Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til indkøb, salg og logistik

Trives du med ansvar og udfordringer og er du ikke bange for, at jonglere med tyske gloser? Har du lyst til at yde et bidrag i vores travle hverdag og være en del af et firma i rivende udvikling? Har du talent for det organisatoriske og kan du arbejde selvstændigt og målrettet? Har du forståelse for og vil du være med til, at holde vores høje serviceniveau? Er du indforstået med, at trække i arbejdstøjet og give en hånd på lageret, hvis lokummet brænder?

Vi er en mindre handelsvirksomhed, som har salg af tegl- og keramiske produkter til professionelle samt private kunder i hele Skandinavien. Vores produkter kommer hovedsageligt fra Tyskland, Italien og Belgien.

Som en del af vores team vil dine opgaver bl.a. bestå af indkøbsdisponering, logistik og kundebetjening. Bestilling af varer hos vores leverandører. Styre indgående leverancer i tæt samarbejde med vores speditører og udgående transporter i samarbejde med vores faste vognmand. Derudover tilbyder vi mange andre spændende opgaver, i samarbejde med vores øvrige medarbejdere:

  • Betjening af vores kunder, private og professionelle
  • Daglig kontakt til (tyske) leverandører
  • Administrative arbejdsopgaver, som tilbudsgivning, ordrebearbejdning mm.
  • Periodevis lagerarbejde som pakning af varer, på- og aflæsning af lastbiler mm.

Vores forventninger til dig:

Du kan arbejde selvstændigt, ansvarsbevidst og med et godt overblik. Du kan håndtere mange alsidige opgaver i en travl hverdag. Du er grundig og struktureret i løsningen af dine opgaver og yder naturligvis en god service til vores kunder. Du har gode kommunikative evner – også på tysk og du besidder et godt humør, selvom det til tider går stærkt. Du yder et positivt bidrag til firmaets videre udvikling. 

  • Grundig og ansvarsfuld i din arbejdsgang
  • Du er i besiddelse af et truckcertifikat
  • Du behersker tysk i daglig tale samt på skrift
  • Trives i et omskifteligt arbejdsmiljø, med alsidige arbejdsopgaver og til tider travl hverdag
  • Har et stort overblik og er kundeminded
  • Forståelse for processer (fra tilbud til levering)Vi stiller ingen krav til din uddannelse, men forventer at du har en baggrund, som har givet dig forståelse for de arbejdsprocesser vi håndterer. Det er vigtigt for os, at du har den rette ånd og kan fungere i vores uformelle, ”familiære” miljø.

Du tilbydes et spændende og alsidigt job på fuld tid. Fast månedsløn og pensionsordning.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.

Ansøgningsfrist: 15/4 2018

Om Steffen Sten ApS:

Vi er en hurtigt voksende engrosvirksomhed, med import og videresalg af tegl- og keramiske produkter fra hovedsageligt Tyskland og til hele Skandinavien. Vores salg foregår, alt efter produkt, bl.a. via trælaster, som projektsalg og til dels til private aftagere. Vi er beliggende centralt på Odense Havn.

 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her