Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til køb, salg og leje af ejendomme i Furesø Kommune

Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for Areal og Analyse (køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration) i Center for Kommunale Ejendomme og Anlægs afdeling for Udvikling og Byggeri. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og virksomheder til lejere og professionelle rådgivere med videre. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejder på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker.
 
I Furesø Kommune har vi stort fokus på salg og leje af vores ejendomme for at fremme god byudvikling og for at sikre en bæredygtig kommunal økonomi. Og vi har rigtig mange ting i gang.
 
De primære arbejdsopgaver
Du skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i byudviklingsområder. Der vil ofte være tale om længere forløb, såvel i de indledende faser som i de afsluttende, ligesom du sammen med andre vil skulle arbejde med at skabe gode rammer for en hensigtsmæssig kommunikation med de relevante interessenter.
 
Dine arbejdsopgaver vil spænde vidt inden for arealhåndtering, herunder køb, salg og leje. Udarbejdelse af dokumenter, deltagelse i forhandlinger, udarbejdelse af politiske dagsordner, dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere med videre. Du får Furesø Rådhus i Værløse som fast base.
 
Et hurtigt overblik over konkrete arbejdsopgaver
 

  • Udarbejdelse af udbudsmaterialer og beslutningsoplæg ved salg af ejendomme
  • Salgsarbejde, rådgivning og vejledning
  • Sagsbehandling af aftaler og dokumenter
  • Deltagelse i og evt. projektledelse af tværgående projektgrupper
  • Forberedelse af sager til politisk behandling.
  • Deltage i sikring og forankring af grunddata på kommunens ejendomme – ved hjælp af Facilities Management programmet Main Manager m.v.
  • Arealoptimering/arealhåndtering
  • Deltage i arbejdet med digitaliseringsplaner for ejendomsområdet
  • Deltage i implementering af FM-strategi og den afledte handlingsplan med f.eks. følgende projekter:
    • Udviklingsplaner for faciliteter og porteføljestrategi
    • Mål for de fysiske rammer på hvert fagområde
    • Katalog over arealoptimeringsprojekter og gennemførelse af salg og optimering
    • Kortlægning af mulige anvendelsesfællesskaber 
       
       
Vi forventer, at du
 
  • Har en relevant faglig videregående uddannelse og en vis erfaring fra lignede job i anden kommune gerne med særlig viden om Facilities Management og arealhåndtering, samt erfaringer med køb, salg og leje af offentlige ejendomme og gerne viden om byudviklingsøkonomi
  • Har godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse
  • Er god til at samarbejde og forhandle
  • Kan kommunikere komplicerede sager på en letforståelig måde – både i skrift og tale
  • Kan arbejde i en politisk styret organisation
  • Er selvstændig og udadvendt med godt overblik og kan håndtere flere opgaver samtidigt
  • Er god til at tilrettelægge, følge op på og afslutte processer
  • Indgår naturligt i samarbejde med kolleger med andre fagligheder end din egen og med politikere og eksterne aktører i skabelsen af løsninger
  • Er struktureret og omhyggelig med det drive og mod, der skal til i opgaveløsningen.
  • Har interesse og kan lige, at arbejde med digitale løsninger som f.eks. FM-programmer
 
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra Principperne for Ny Løn.

Ansøgningsfrist: Mandag d. 17. februar 2020 kl. 12.
Stillingen ønskes besat snarest derefter.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos leder af Udvikling og Byggeri, Erik Justesen på tlf. nr. 72 16 53 38 eller ejendomskonsulent Jan Johannesen tlf. 72 16 44 35.
 
Ansøgningsfrist:
Mandag d. 17. februar 2020 kl. 12,00.
 
Ansættelsessamtale:
Fredag d. 21. februar 2020 og mandag d. 24. februar 2020.
 
Stillingskategori:
Køb, salg, leje - ejendomsadministration.
 
Afdeling:
Udvikling og Byggeri.
 
Kontaktperson:
Erik Justesen
 
Telefon
7216 5338
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159447Phoenix-a686913b12020-01-17T11:01:15.823Medarbejder til køb, salg og leje af ejendomme i Furesø KommuneVi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for Areal og Analyse (køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration) i Center for Kommunale Ejendomme og Anlægs afdeling for Udvikling og Byggeri. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og virksomheder til lejere og professionelle rådgivere med videre. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejder på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker.
 
I Furesø Kommune har vi stort fokus på salg og leje af vores ejendomme for at fremme god byudvikling og for at sikre en bæredygtig kommunal økonomi. Og vi har rigtig mange ting i gang.
 
De primære arbejdsopgaver
Du skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i byudviklingsområder. Der vil ofte være tale om længere forløb, såvel i de indledende faser som i de afsluttende, ligesom du sammen med andre vil skulle arbejde med at skabe gode rammer for en hensigtsmæssig kommunikation med de relevante interessenter.
 
Dine arbejdsopgaver vil spænde vidt inden for arealhåndtering, herunder køb, salg og leje. Udarbejdelse af dokumenter, deltagelse i forhandlinger, udarbejdelse af politiske dagsordner, dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere med videre. Du får Furesø Rådhus i Værløse som fast base.
 
Et hurtigt overblik over konkrete arbejdsopgaver
 
  • Udarbejdelse af udbudsmaterialer og beslutningsoplæg ved salg af ejendomme
  • Salgsarbejde, rådgivning og vejledning
  • Sagsbehandling af aftaler og dokumenter
  • Deltagelse i og evt. projektledelse af tværgående projektgrupper
  • Forberedelse af sager til politisk behandling.
  • Deltage i sikring og forankring af grunddata på kommunens ejendomme – ved hjælp af Facilities Management programmet Main Manager m.v.
  • Arealoptimering/arealhåndtering
  • Deltage i arbejdet med digitaliseringsplaner for ejendomsområdet
  • Deltage i implementering af FM-strategi og den afledte handlingsplan med f.eks. følgende projekter:
    • Udviklingsplaner for faciliteter og porteføljestrategi
    • Mål for de fysiske rammer på hvert fagområde
    • Katalog over arealoptimeringsprojekter og gennemførelse af salg og optimering
    • Kortlægning af mulige anvendelsesfællesskaber 
       
       
Vi forventer, at du
 
  • Har en relevant faglig videregående uddannelse og en vis erfaring fra lignede job i anden kommune gerne med særlig viden om Facilities Management og arealhåndtering, samt erfaringer med køb, salg og leje af offentlige ejendomme og gerne viden om byudviklingsøkonomi
  • Har godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse
  • Er god til at samarbejde og forhandle
  • Kan kommunikere komplicerede sager på en letforståelig måde – både i skrift og tale
  • Kan arbejde i en politisk styret organisation
  • Er selvstændig og udadvendt med godt overblik og kan håndtere flere opgaver samtidigt
  • Er god til at tilrettelægge, følge op på og afslutte processer
  • Indgår naturligt i samarbejde med kolleger med andre fagligheder end din egen og med politikere og eksterne aktører i skabelsen af løsninger
  • Er struktureret og omhyggelig med det drive og mod, der skal til i opgaveløsningen.
  • Har interesse og kan lige, at arbejde med digitale løsninger som f.eks. FM-programmer
 
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra Principperne for Ny Løn.

Ansøgningsfrist: Mandag d. 17. februar 2020 kl. 12.
Stillingen ønskes besat snarest derefter.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos leder af Udvikling og Byggeri, Erik Justesen på tlf. nr. 72 16 53 38 eller ejendomskonsulent Jan Johannesen tlf. 72 16 44 35.
 
Ansøgningsfrist:
Mandag d. 17. februar 2020 kl. 12,00.
 
Ansættelsessamtale:
Fredag d. 21. februar 2020 og mandag d. 24. februar 2020.
 
Stillingskategori:
Køb, salg, leje - ejendomsadministration.
 
Afdeling:
Udvikling og Byggeri.
 
Kontaktperson:
Erik Justesen
 
Telefon
7216 5338
 

2020-02-17T12:50:39.003 Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for Areal og Analyse (køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration) i Center for Kommunale Ejendomme og Anlægs afdeling for Udvikling og Byggeri. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og virksomheder til lejere og professionelle rådgivere med videre. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejder på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker. I Furesø Kommune har vi stort fokus på salg og leje af vores ejendomme for at fremme god byudvikling og for at sikre en bæredygtig kommunal økonomi. Og vi har rigtig mange ting i gang. De primære arbejdsopgaverDu skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i byudviklingsområder. Der vil ofte være tale om længere forløb, såvel i de indledende faser som i de afsluttende, ligesom du sammen med andre vil skulle arbejde med at skabe gode rammer for en hensigtsmæssig kommunikation med de relevante interessenter. Dine arbejdsopgaver vil spænde vidt inden for arealhåndtering, herunder køb, salg og leje. Udarbejdelse af dokumenter, deltagelse i forhandlinger, udarbejdelse af politiske dagsordner, dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere med videre. Du får Furesø Rådhus i Værløse som fast base. Et hurtigt overblik over konkrete arbejdsopgaver Udarbejdelse af udbudsmaterialer og beslutningsoplæg ved salg af ejendomme Salgsarbejde, rådgivning og vejledning Sagsbehandling af aftaler og dokumenter Deltagelse i og evt. projektledelse af tværgående projektgrupper Forberedelse af sager til politisk behandling. Deltage i sikring og forankring af grunddata på kommunens ejendomme ved hjælp af Facilities Management programmet Main Manager m.v. Arealoptimering arealhåndtering Deltage i arbejdet med digitaliseringsplaner for ejendomsområdet Deltage i implementering af FM-strategi og den afledte handlingsplan med f.eks. følgende projekter: Udviklingsplaner for faciliteter og porteføljestrategi Mål for de fysiske rammer på hvert fagområde Katalog over arealoptimeringsprojekter og gennemførelse af salg og optimering Kortlægning af mulige anvendelsesfællesskaber Vi forventer, at du Har en relevant faglig videregående uddannelse og en vis erfaring fra lignede job i anden kommune gerne med særlig viden om Facilities Management og arealhåndtering, samt erfaringer med køb, salg og leje af offentlige ejendomme og gerne viden om byudviklingsøkonomi Har godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse Er god til at samarbejde og forhandle Kan kommunikere komplicerede sager på en letforståelig måde både i skrift og tale Kan arbejde i en politisk styret organisation Er selvstændig og udadvendt med godt overblik og kan håndtere flere opgaver samtidigt Er god til at tilrettelægge, følge op på og afslutte processer Indgår naturligt i samarbejde med kolleger med andre fagligheder end din egen og med politikere og eksterne aktører i skabelsen af løsninger Er struktureret og omhyggelig med det drive og mod, der skal til i opgaveløsningen. Har interesse og kan lige, at arbejde med digitale løsninger som f.eks. FM-programmer Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og ud fra Principperne for Ny Løn.Ansøgningsfrist: Mandag d. 17. februar 2020 kl. 12.Stillingen ønskes besat snarest derefter.Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos leder af Udvikling og Byggeri, Erik Justesen på tlf. nr. 72 16 53 38 eller ejendomskonsulent Jan Johannesen tlf. 72 16 44 35. Ansøgningsfrist:Mandag d. 17. februar 2020 kl. 12,00. Ansættelsessamtale:Fredag d. 21. februar 2020 og mandag d. 24. februar 2020. Stillingskategori:Køb, salg, leje - ejendomsadministration. Afdeling:Udvikling og Byggeri. Kontaktperson:Erik Justesen Telefon7216 533810Phoenixa686913b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000010https://furesoe.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=11773bfc-e661-4afb-918c-309e0f88997b0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3693637Udvikling og Byggeri11Stiager 23500VærløseDKDanmarkORS/a686913b_logo.jpegORS/Small/a686913b_logo.jpeg0
eju1@furesoe.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001886902EmplyMinimum572c62ed-05e2-4593-a592-c8534d2230cc_862100017-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a686913bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a686913bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a686913b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a686913b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/2.jpgMedarbejder til køb, salg og leje af ejendomme i Furesø Kommune169811311Dansk3Læse/ tale311940Ingeniør21Bygge og anlæg363948479Erik Justeseneju1@furesoe.dkDanmarkDanmarkda-DK