Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til køb, salg og leje af ejendomme i Furesø Kommune

Vi søger en dynamisk og helhedstænkende kollega til vores team for Areal og Analyse (køb og salg af fast ejendom samt ejendoms- og arealadministration) i Center for Kommunale Ejendomme og Anlægs afdeling for Udvikling og Byggeri. I stillingen får du mange berøringsflader med alt fra borgere, kunder og virksomheder til lejere og professionelle rådgivere med videre. Din hverdag bliver præget af variation og samarbejde på kryds og tværs i organisationen. Derfor er det en forudsætning, at du sætter pris på en afvekslende arbejdsdag, hvor du møder mange forskellige mennesker.

I Furesø Kommune har vi stort fokus på salg og leje af vores ejendomme for at fremme god byudvikling og for at sikre en bæredygtig kommunal økonomi. Og vi har rigtig mange ting i gang.

De primære arbejdsopgaver
Du skal primært sikre en rød tråd i arbejdet med køb og salg af ejendomme fra start til slut. Det kan både være mindre ejendomme og større arealer, der indgår i byudviklingsområder. Der vil ofte være tale om længere forløb, såvel i de indledende faser som i de afsluttende, ligesom du sammen med andre vil skulle arbejde med at skabe gode rammer for en hensigtsmæssig kommunikation med de relevante interessenter.

Dine arbejdsopgaver vil spænde vidt inden for køb, salg og leje samt arealhåndtering. Udarbejdelse af dokumenter, deltagelse i forhandlinger, udarbejdelse af politiske dagsordner, dialog med investorer, lejere og udlejere, mæglere og rådgivere med videre. Du får Furesø Rådhus i Værløse som fast base.

Et hurtigt overblik over konkrete arbejdsopgaver

  • Udarbejdelse af udbudsmaterialer og beslutningsoplæg ved salg af ejendomme
  • Salgsarbejde, rådgivning og vejledning
  • Sagsbehandling af aftaler og dokumenter
  • Deltagelse i og evt. projektledelse af tværgående projektgrupper
  • Forberedelse af sager til politisk behandling
  • Deltage i sikring og forankring af grunddata på kommunens ejendomme i forbindelse med arealoptimering/arealhåndtering
  • Deltage i implementering i dele af vores FM-strategi og den afledte handlingsplan med f.eks. følgende projekter:
    • Udviklingsplaner for faciliteter og porteføljestrategi
    • Mål for de fysiske rammer på hvert fagområde
    • Katalog over arealoptimeringsprojekter og gennemførelse af salg og optimering
    • Kortlægning af mulige anvendelsesfællesskaber.

Vi forventer, at du
  • Har en relevant faglig videregående uddannelse og en vis erfaring fra lignede job i anden kommune gerne med særlig viden om, køb, salg og leje af offentlige ejendomme og gerne viden om byudviklingsøkonomi samt arealhåndtering
  • Har godt kendskab til relevant lovgivning, offentlig forvaltning, kommunale beslutningsprocesser og økonomisk forståelse
  • Er god til at samarbejde og forhandle
  • Kan kommunikere komplicerede sager på en letforståelig måde – både i skrift og tale
  • Kan arbejde i en politisk styret organisation
  • Er selvstændig og udadvendt med godt overblik og kan håndtere flere opgaver samtidigt
  • Er god til at tilrettelægge, følge op på og afslutte processer
  • Indgår naturligt i samarbejde med kolleger med andre fagligheder end din egen og med politikere og eksterne aktører i skabelsen af løsninger
  • Er struktureret og omhyggelig med det drive og mod, der skal til i opgaveløsningen
  • Har interesse og kan lide, at arbejde med digitale løsninger som f.eks. FM-programmer.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn.
Ansøgningsfrist er tirsdag den 20. oktober 2020 kl. 12.00. Stillingen ønskes besat snarest derefter.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos leder af Udvikling og Byggeri, Erik Justesen på telefon 72 16 53 38 eller ejendomskonsulent Jan Johannesen telefon 72 16 44 35.

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 20. oktober 2020 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler
Fredag den 23. oktober eller tirsdag den 27. oktober 2020.

Stillingskategori
Køb, salg, leje – ejendomsadministration.

Afdeling
Udvikling og Byggeri.

Kontaktperson
Erik Justesen.

Telefon
7216 5338.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.