Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til kommunikation og markedsføring

Krabbesholm Højskole søger pr. 15.02.2018 en medarbejder til kommunikation og markedsføring. Der er tale om en fuldtidsstilling med tidsbegrænset ansættelse frem til den 31.12.2018.

Du vil få fem hovedopgaver:

1. Du skal markedsføre højskolen på landsplan og i Norden, så vi fortsat kan have fuldt elevhold.

2. Du skal stå for højskolens PR og kommunikation på trykte og digitale medier.

3. Du vil være ansvarlig for at organisere udstil-linger i højskolens udstillingsbygning ‘Four Boxes’.

4. Du vil blive inddraget i udstillinger og events for højskolens elever rundt om i landet – på udstillingssteder, på gymnasier og i alternative udstillingssammenhænge. 

5. Du skal markedsføre højskolen lokalt og sikre tilslutning og opbakning til skolens arrangementer for lokalbefolkningen i Skive.

Du skal være indstillet på at bo på højskolen og indgå i det pædagogiske arbejde med weekendvagter, ganggrupper, morgensamlinger mv. Skolen stiller tjenestebolig til rådighed.

Til daglig vil du være i kontakt med lærere og elever på skolens fem linjefag: kunst, arkitektur, design, litteratur og grafisk design. Det vil således være en fordel, hvis du har et godt kendskab til et eller flere af skolens fagområder. 

På Krabbesholms hjemmeside (www.krabbesholm.dk) kan du få et indtryk af undervisningen og skolens dagligdag.

Arbejdet med kommunikation og markedsføring sker i tæt sammen med højskolens forstander. Som assistent for forstanderen kommer du til at indgå i en afvekslende dagligdag med både repræsentative og mere rutineprægede arbejdsopgaver.

Du er velkommen til at kontakte forstander Kurt Finsten for at høre nærmere om stillingen:

kf@krabbesholm.dk tlf. 28191631.

Ansøgningsfrist: 10.02.2018.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329738902Phoenix-5ca6129a12018-01-11T06:17:22.450Medarbejder til kommunikation og markedsføring

Krabbesholm Højskole søger pr. 15.02.2018 en medarbejder til kommunikation og markedsføring. Der er tale om en fuldtidsstilling med tidsbegrænset ansættelse frem til den 31.12.2018.

Du vil få fem hovedopgaver:

1. Du skal markedsføre højskolen på landsplan og i Norden, så vi fortsat kan have fuldt elevhold.

2. Du skal stå for højskolens PR og kommunikation på trykte og digitale medier.

3. Du vil være ansvarlig for at organisere udstil-linger i højskolens udstillingsbygning ‘Four Boxes’.

4. Du vil blive inddraget i udstillinger og events for højskolens elever rundt om i landet – på udstillingssteder, på gymnasier og i alternative udstillingssammenhænge. 

5. Du skal markedsføre højskolen lokalt og sikre tilslutning og opbakning til skolens arrangementer for lokalbefolkningen i Skive.

Du skal være indstillet på at bo på højskolen og indgå i det pædagogiske arbejde med weekendvagter, ganggrupper, morgensamlinger mv. Skolen stiller tjenestebolig til rådighed.

Til daglig vil du være i kontakt med lærere og elever på skolens fem linjefag: kunst, arkitektur, design, litteratur og grafisk design. Det vil således være en fordel, hvis du har et godt kendskab til et eller flere af skolens fagområder. 

På Krabbesholms hjemmeside (www.krabbesholm.dk) kan du få et indtryk af undervisningen og skolens dagligdag.

Arbejdet med kommunikation og markedsføring sker i tæt sammen med højskolens forstander. Som assistent for forstanderen kommer du til at indgå i en afvekslende dagligdag med både repræsentative og mere rutineprægede arbejdsopgaver.

Du er velkommen til at kontakte forstander Kurt Finsten for at høre nærmere om stillingen:

kf@krabbesholm.dk tlf. 28191631.

Ansøgningsfrist: 10.02.2018.

 

2018-02-11T01:57:09.657 Krabbesholm Højskole søger pr. 15.02.2018 en medarbejder til kommunikation og markedsføring. Der er tale om en fuldtidsstilling med tidsbegrænset ansættelse frem til den 31.12.2018. Du vil få fem hovedopgaver: 1. Du skal markedsføre højskolen på landsplan og i Norden, så vi fortsat kan have fuldt elevhold. 2. Du skal stå for højskolens PR og kommunikation på trykte og digitale medier. 3. Du vil være ansvarlig for at organisere udstil-linger i højskolens udstillingsbygning Four Boxes . 4. Du vil blive inddraget i udstillinger og events for højskolens elever rundt om i landet på udstillingssteder, på gymnasier og i alternative udstillingssammenhænge. 5. Du skal markedsføre højskolen lokalt og sikre tilslutning og opbakning til skolens arrangementer for lokalbefolkningen i Skive. Du skal være indstillet på at bo på højskolen og indgå i det pædagogiske arbejde med weekendvagter, ganggrupper, morgensamlinger mv. Skolen stiller tjenestebolig til rådighed. Til daglig vil du være i kontakt med lærere og elever på skolens fem linjefag: kunst, arkitektur, design, litteratur og grafisk design. Det vil således være en fordel, hvis du har et godt kendskab til et eller flere af skolens fagområder. På Krabbesholms hjemmeside (www.krabbesholm.dk) kan du få et indtryk af undervisningen og skolens dagligdag. Arbejdet med kommunikation og markedsføring sker i tæt sammen med højskolens forstander. Som assistent for forstanderen kommer du til at indgå i en afvekslende dagligdag med både repræsentative og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du er velkommen til at kontakte forstander Kurt Finsten for at høre nærmere om stillingen: kf@krabbesholm.dk tlf. 28191631. Ansøgningsfrist: 10.02.2018.11Jobnet5ca6129a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-10T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandSkiveEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3073907KRABBESHOLM HØJSKOLE11Krabbesholm Alle 157800SkiveDKDanmarkORS/blank.png156.572902009.05107000
post@krabbesholm.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset507697JobNet47348781000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ca6129ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ca6129ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ca6129a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ca6129a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241926Kommunikationsmedarbejder2Salg352181646Kurt Finstenpost@krabbesholm.dkDKDanmarkDKDanmark329942469KommunikationsmedarbejderRobot BUPL MidtVestjylland søger barselsvikar for kommunikationsmedarbejder Er du en strategisk og kreativ person med lyst til at formidle internt og eksternt for pædagogerne i Midt- og Vestjylland? Har du dine kommunikationsværktøjer i orden og er du i stand til at udvikle kreative, målrettede kampagner og presseaktiviteter, som kan påvirke kommunale beslutningstagere? Kan du omsætte komplekse problemstillinger til enkle og klare budskaber? Så har vi måske jobbet til dig. Stillingen består af: Din primære opgave vil være at udarbejde vores lokale blad, Lokalposten. Øvrige opgaver omfatter bl.a. at udarbejde koncepter for kommunikationen i tæt samarbejde med den daglige ledelse. vedligeholde og udbygge lokale pressekontakter. Vedligeholde og opdatere lokal hjemmeside og sociale medier. understøtte den politiske ledelses fokus på en styrket kommunikation til medlemmer og omverdenen. understøtte en ny styrket kommunikation til ledermedlemmer. understøtte øvrige medarbejdere i udformning af materiale og korrekturlæsning. Vi forventer, at du: har en kommunikationsuddannelse på højt niveau. har interesse i og forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation. har stor kommunikationsstrategisk kompetence og kreativ sans. har erfaring med at udarbejde kommunikationsplaner, pressemeddelelser, webtekster, nyhedsbreve og præsentationsmaterialer og kan rådgive vores kolleger herom. er en stærk formidler både mundtligt og skriftligt. kan håndtere forskellige IT-systemer, hjemmeside og sociale medier. Vi tilbyder: en fagforening, der er klar til at yde den indsats, der er nødvendig for at styrke pædagogprofessionen, bl.a. igennem kommunikationsaktiviteter. et godt og uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for sparring med kolleger og ledelsen. en stilling med ansvar og spændende udfordringer. Stillingen er på 37 timer og aflønnes efter overenskomst. Tiltrædelse efter aftale. Varighed til udgangen af 2019. Ansøgning med relevante bilag sendes til midtvestjylland@bupl.dk Ansøgningsfrist: 25. januar kl.16.00 Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 5. Har du spørgsmål, kan du kontakte: formand Ivan Holck Jensen (35 46 55 55 40 40 18 37) eller næstformand Jonna Uhre (35 46 55 55 61 61 67 32). BUPL MidtVestjylland er fagforening for 4.500 pædagoger og klubfolk ansat i daginstitutioner, skolefritidsordninger, klubber m.v. i de otte midt- og vestjyske kommuner Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Lemvig, Ringkøbing-Skjern, Skive, Struer og Viborg. Fagforeningen har kontor i Holstebro, hvor vi for tiden er 16 ansatte. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside: www.bupl.dk midtvestjylland.

 

BUPL MidtVestjylland

søger barselsvikar for kommunikationsmedarbejder

 

Er du en strategisk og kreativ person med lyst til at formidle internt og eksternt for pædagogerne i Midt- og Vestjylland? Har du dine kommunikationsværktøjer i orden og er du i stand til at udvikle kreative, målrettede kampagner og presseaktiviteter, som kan påvirke kommunale beslutningstagere?

Kan du omsætte komplekse problemstillinger til enkle og klare budskaber? Så har vi måske jobbet til dig.

 

Stillingen består af:

  • Din primære opgave vil være at udarbejde vores lokale blad, Lokalposten.
  • Øvrige opgaver omfatter bl.a. at
    • udarbejde koncepter for kommunikationen i tæt samarbejde med den daglige ledelse.
    • vedligeholde og udbygge lokale pressekontakter.
    • Vedligeholde og opdatere lokal hjemmeside og sociale medier.
    • understøtte den politiske ledelses fokus på en styrket kommunikation til medlemmer og omverdenen.
    • understøtte en ny styrket kommunikation til ledermedlemmer.
    • understøtte øvrige medarbejdere i udformning af materiale og korrekturlæsning.

 

Vi forventer, at du:

  • har en kommunikationsuddannelse på højt niveau.
  • har interesse i og forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation.
  • har stor kommunikationsstrategisk kompetence og kreativ sans.
  • har erfaring med at udarbejde kommunikationsplaner, pressemeddelelser, webtekster, nyhedsbreve og præsentationsmaterialer – og kan rådgive vores kolleger herom.
  • er en stærk formidler både mundtligt og skriftligt.
  • kan håndtere forskellige IT-systemer, hjemmeside og sociale medier.

 

Vi tilbyder:

  • en fagforening, der er klar til at yde den indsats, der er nødvendig for at styrke pædagogprofessionen, bl.a. igennem kommunikationsaktiviteter.
  • et godt og uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for sparring med kolleger og ledelsen.
  • en stilling med ansvar og spændende udfordringer.

 

Stillingen er på 37 timer og aflønnes efter overenskomst.

Tiltrædelse efter aftale.

Varighed til udgangen af 2019.

 

Ansøgning med relevante bilag sendes til midtvestjylland@bupl.dk

Ansøgningsfrist: 25. januar kl.16.00

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 5.

Har du spørgsmål, kan du kontakte: formand Ivan Holck Jensen (35 46 55 55 – 40 40 18 37) eller næstformand Jonna Uhre (35 46 55 55 – 61 61 67 32).

 

BUPL MidtVestjylland er fagforening for 4.500 pædagoger og klubfolk ansat i daginstitutioner, skolefritidsordninger, klubber m.v. i de otte midt- og vestjyske kommuner Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Lemvig, Ringkøbing-Skjern, Skive, Struer og Viborg. Fagforeningen har kontor i Holstebro, hvor vi for tiden er 16 ansatte. Du kan læse mere om os på vores hjemmeside: www.bupl.dk/midtvestjylland.

BUPL MidtVestjyllandHolstebro2019-01-14T00:00:002019-01-25T00:00:00
329942426Kommunikationsmedarbejder til ICROFS 1023654Robot Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) søger en kommunikationsmedarbejder på deltid (20 timer per uge med evt. mulighed for et øget timetal på et senere tidspunkt) snarest muligt. Arbejdsopgaver Stillingen omfatter informations- og kommunikationsopgaver i tilknytning til forskning, udvikling og demonstration i økologisk jordbrug og fødevaresystemer først og fremmest formidling af resultater fra en række danske og internationale projekter. Dette indebærer, at du skal være med til at redigere og skrive artikler og pressemeddelelse samt opdatere og redigere de tilhørende hjemmesider (f.eks. http: www.icrofs.dk, http: www.icrofs.org, http: www.coreorganicplus.org m.fl.). Herudover vil der være behov for at arbejde med EU-projekter og sekretariatsopgaver, og der forventes en vis rejseaktivitet, især i Europa. Kvalifikationer Vi søger en medarbejder til vores sekretariat, som har lyst til og mod på at udvikle centrets IT og webkommunikation. Det vil være en fordel, ikke et krav, at du har en relevant uddannelse inden for både kommunikation og et landbrugs- eller fødevarefagligt område. Ansøgere skal kunne varetage: Formidling af forskningsresultater på dansk og engelsk Internetbaseret kommunikation og formidling, opsætning og vedligeholdelse af hjemmesider og have erfaring med CMS og foto- og videoredigeringsprogrammerNye web-medier, der kan stimulere involvering af forskningens brugere i Danmark og i udlandetUdgivelse af nyhedsbreve og publikationer Generelt informationsarbejde, herunder pressekontakt og journalistisk tekstproduktionInternationalt projektsamarbejde og formidling af EU-projekter Vi forventer, at ansøgeren har gode samarbejdsevner og kan tage selvstændigt initiativ, da stillingen kræver, at man kan skabe samarbejde med og mellem relevante forskningsmiljøer, institutioner og organisationer, herunder aftagere af resultaterne. Om ICROFS- Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og FødevaresystemerInternationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) har siden 1996 initieret og koordineret programmer for forskning, udvikling og demonstration inden for økologisk jordbrug og fødevarer på vegne af Fødevareministeriet. ICROFS er et forskningscenter uden mure , hvor den forskningsfaglige kompetence udgøres af de forskere og institutioner, som deltager i centrets forskningsprogrammer. Samarbejdet omfatter en række forskere fra mange forskellige danske forskningsinstitutioner. Endvidere deltager ICROFS i en række europæiske og internationale forsknings- og samarbejdsprojekter og koordinerer et ERA-net på vegne af en lang række Europæiske lande. Som arbejdsplads tilbyder vi gode muligheder for fleksible arbejdstider og et godt arbejdsmiljø. Du kan læse mere om Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer på: http: icrofs.dk Yderligere oplysninger kan fås hos centerleder Jakob Sehested (tlf. 25 15 90 50) eller kommunikationsansvarlig Helene Uller-Kristensen (tlf. 93 50 80 10). Arbejdssted og ansættelsesområdeArbejdsstedet er Blichers Allé 20, 8830 Tjele, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner. FormaliaLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten for akademikere i staten eller overenskomsten for journalister i staten afhængig af uddannelse.Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.AnsøgningsfristAlle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 03.02.2019Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) søger en kommunikationsmedarbejder på deltid (20 timer per uge med evt. mulighed for et øget timetal på et senere tidspunkt) snarest muligt.

Arbejdsopgaver
Stillingen omfatter informations- og kommunikationsopgaver i tilknytning til forskning, udvikling og demonstration i økologisk jordbrug og fødevaresystemer – først og fremmest formidling af resultater fra en række danske og internationale projekter. Dette indebærer, at du skal være med til at redigere og skrive artikler og pressemeddelelse samt opdatere og redigere de tilhørende hjemmesider (f.eks. http://www.icrofs.dk, http://www.icrofs.org, http://www.coreorganicplus.org m.fl.). Herudover vil der være behov for at arbejde med EU-projekter og sekretariatsopgaver, og der forventes en vis rejseaktivitet, især i Europa.

Kvalifikationer
Vi søger en medarbejder til vores sekretariat, som har lyst til og mod på at udvikle centrets IT og webkommunikation. Det vil være en fordel, ikke et krav, at du har en relevant uddannelse inden for både kommunikation og et landbrugs- eller fødevarefagligt område.

Ansøgere skal kunne varetage:
  • Formidling af forskningsresultater på dansk og engelsk
  • Internetbaseret kommunikation og formidling, opsætning og vedligeholdelse af hjemmesider og have erfaring med CMS og foto- og videoredigeringsprogrammer
  • Nye web-medier, der kan stimulere involvering af forskningens brugere i Danmark og i udlandet
  • Udgivelse af nyhedsbreve og publikationer
  • Generelt informationsarbejde, herunder pressekontakt og journalistisk tekstproduktion
  • Internationalt projektsamarbejde og formidling af EU-projekter

Vi forventer, at ansøgeren har gode samarbejdsevner og kan tage selvstændigt initiativ, da stillingen kræver, at man kan skabe samarbejde med og mellem relevante forskningsmiljøer, institutioner og organisationer, herunder aftagere af resultaterne.

Om ICROFS- Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer
Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) har siden 1996 initieret og koordineret programmer for forskning, udvikling og demonstration inden for økologisk jordbrug og fødevarer på vegne af Fødevareministeriet. ICROFS er et "forskningscenter uden mure", hvor den forskningsfaglige kompetence udgøres af de forskere og institutioner, som deltager i centrets forskningsprogrammer. Samarbejdet omfatter en række forskere fra mange forskellige danske forskningsinstitutioner. Endvidere deltager ICROFS i en række europæiske og internationale forsknings- og samarbejdsprojekter og koordinerer et ERA-net på vegne af en lang række Europæiske lande.

Som arbejdsplads tilbyder vi gode muligheder for fleksible arbejdstider og et godt arbejdsmiljø.

Du kan læse mere om Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer på: http://icrofs.dk/

Yderligere oplysninger
kan fås hos centerleder Jakob Sehested (tlf. 25 15 90 50) eller kommunikationsansvarlig Helene Uller-Kristensen (tlf. 93 50 80 10).

Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Blichers Allé 20, 8830 Tjele, og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomsten for akademikere i staten eller overenskomsten for journalister i staten afhængig af uddannelse.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Alle ansøgninger skal være lavet online og modtaget senest: 03.02.2019

 

Aarhus UniversitetTjele2019-01-14T00:00:002019-02-03T00:00:00
329943253Personal AssistantRobot Can you keep a sense of perspective and maintain high standards for Head of Strategic Development Innovation? If you thrive in a dynamic environment where the bar is set high and everything is delivered as promised - then this is a unique opportunity for you. You will report to the Strategic Development Innovation and support him in everyday matters. Your role is vitally important to ensuring that the daily operations of Strategic Development Innovation team run effectively and smoothly. Further, you will be a key enabler of the full organizational impact and key contributor to the endeavours of the Strategic Development Innovation. Your primary responsibilities: - Provide administrative support to the Head of Strategic Development Innovation in daily activities (incl. organisation of meetings, travel and accommodation, interfacing with business segments and other Grundfos departments) - Contribute to the overall success of newly set up Strategic Development Innovation area (incl. Intelligence, Value Engineering Complexity Reduction) - Plan and coordinate meetings - Participate in key projects with administrative support - Plan and prepare yearly PDD - Support and nurture new team spirit The position will be based at Grundfos headquarters in Bjerringbro. Action-oriented with an organizing talent: To be successful in this position you must be motivated by providing service and be able to act proactively and flexible. Further, you are accommodating and helpful. You keep a sense of perspective and stay calm, efficient and effective in high-pressure situations. You ensure excellent quality no matter the assignment type or scope. It is important that you are structured and that you can juggle different tasks at the same time without missing any. Moreover, you can work independently and make fast decisions. You are vigorous and have a natural authority and you are not afraid of taking responsibility. You are super user of MS Office and used to working in Microsoft Office Outlook, Word and PowerPoint. Furthermore, you know how to cooperate with different stakeholders in an organization. It is pivotal that you possess excellent communication skills and that you communicate fluently in spoken and written English. What do you need to apply? Most probably you hold a relevant vocational or associate s degree (BA) in communication, business, etc. or equivalent work experience from a similar position. You have experience in planning, communication and coordination in a large international organization. and you communicate effectively at all levels of an organization. You must be structured and well organized and at the same time open-minded. Additional information If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 31.01.2019 by clicking on Apply . We expect interviews to be held as soon as possible. We look forward to hearing from you. If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: http: www.linkedin.com company 5195 or our YouTube channel: http: www.youtube.com watch?v zwY54t455CU.

Can you keep a sense of perspective and maintain high standards for Head of Strategic Development & Innovation?

If you thrive in a dynamic environment where the bar is set high and everything is delivered as promised - then this is a unique opportunity for you.

You will report to the Strategic Development & Innovation and support him in everyday matters. Your role is vitally important to ensuring that the daily operations of Strategic Development & Innovation team run effectively and smoothly. Further, you will be a key enabler of the full organizational impact and key contributor to the endeavours of the Strategic Development & Innovation.

Your primary responsibilities:

- Provide administrative support to the Head of Strategic Development & Innovation in daily activities (incl. organisation of meetings, travel and accommodation, interfacing with business segments and other Grundfos departments)

- Contribute to the overall success of newly set up Strategic Development & Innovation area (incl. Intelligence, Value Engineering & Complexity Reduction)

- Plan and coordinate meetings

- Participate in key projects with administrative support

- Plan and prepare yearly PDD

- Support and nurture new team spirit

The position will be based at Grundfos headquarters in Bjerringbro.

Action-oriented with an organizing talent:

To be successful in this position you must be motivated by providing service and be able to act proactively and flexible. Further, you are accommodating and helpful.

You keep a sense of perspective and stay calm, efficient and effective in high-pressure situations. You ensure excellent quality no matter the assignment type or scope. It is important that you are structured and that you can juggle different tasks at the same time without missing any.

Moreover, you can work independently and make fast decisions. You are vigorous and have a natural authority and you are not afraid of taking responsibility. You are super user of MS Office and used to working in Microsoft Office Outlook, Word and PowerPoint. Furthermore, you know how to cooperate with different stakeholders in an organization.

It is pivotal that you possess excellent communication skills and that you communicate fluently in spoken and written English.

What do you need to apply?

Most probably you hold a relevant vocational or associate's degree (BA) in communication, business, etc. or equivalent work experience from a similar position. You have experience in planning, communication and coordination in a large international organization. and you communicate effectively at all levels of an organization.

You must be structured and well organized and at the same time open-minded.

Additional information

If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 31.01.2019 by clicking on "Apply". We expect interviews to be held as soon as possible.

We look forward to hearing from you.

If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/5195 or our YouTube channel:

http://www.youtube.com/watch?v=zwY54t455CU.

GRUNDFOS HOLDING A/SBjerringbro2019-01-15T00:00:002019-01-31T00:00:00
329942801Kommunikations- og marketingmedarbejderRobot Er du id rig og handlekraftig og kan du strukturere og implementere systemer for marketing samt kommunikation både internt og eksternt? Så er det måske dig vi leder efter. Hvem er vi? Vi er en mindre virksomhed på Djursland med 15 ansatte der arbejder med design og produktion af plastramper til kørestolsbrugere i hele verden. Miljøbevidst produktion er et af vores fokuspunkter, derfor er vores plastramper giftfrie og kan regenereres og genbruges til nye ramper. Vi tilbyder vugge til vugge (cradle to cradle) til forhandlere og kommuner i Danmark. Dette vil vi bl.a. gerne kommunikere bredt ud. Du vil som kommunikationsmedarbejder arbejde tæt sammen med vores grafiske designer, produktspecialist og direktør.For mere information om virksomheden og de forskellige produkter vi tilbyder: www.rampe.dk og www.pavesystems.dk Arbejdsområder: Lave marketingstrategier og detaljerede planer for artikler. Skrive artikler til sociale og trykte medier lokalaviser, Facebook, LinkedIn m.fl. Opdatere vores hjemmesider. Skrive tekster til nyhedsbreve i Mailchimp. Undersøge markedet og nye måder at promovere vores produkter. Dine kompetencer: Du har en relevant uddannelse indenfor marketing og kommunikation. Du er dygtig til at forstå og bruge forskellige marketingkanaler og formulere tekster til forskellige målgrupper. Du er en handlekraftig og udadvendt person og positiv i din tilgang til dine omgivelser. Du har en struktureret arbejdsform og er god til selv at tage initiativ til nye projekter. Det er en fordel hvis du: Har erfaring fra lignende jobs. Er god til engelsk på skrift og i tale. Har kendskab til Photoshop. Har viden om og erfaring med brug af CMS og HTML, webanalyse, SEO SEM og evt. CRM-system. Vi tilbyder: En udfordrende og spændende stilling på en arbejdsplads der er åben for nye id er. En stilling der kræver ansvar men også giver frihed og hvor man arbejder både selvstændigt og i team. En arbejdsplads med gode kolleger og uformel, humørfyldt stemning. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Grafisk designer Nanna Sigaard på tlf. 86 37 71 33 eller mail nrs@ex-as.com CV og ansøgning sendes mærket kommunikationsmedarbejder til job@ex-as.com senest d. 3 februar 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Vi ansætter snarest muligt, men venter gerne på den rette.

Er du idérig og handlekraftig og kan du strukturere og implementere systemer for marketing samt kommunikation både internt og eksternt? Så er det måske dig vi leder efter.

Hvem er vi?
Vi er en mindre virksomhed på Djursland med 15 ansatte der arbejder med design og produktion af plastramper til kørestolsbrugere i hele verden. Miljøbevidst produktion er et af vores fokuspunkter, derfor er vores plastramper giftfrie og kan regenereres og genbruges til nye ramper. Vi tilbyder vugge til vugge (cradle to cradle) til forhandlere og kommuner i Danmark. Dette vil vi bl.a. gerne kommunikere bredt ud.
Du vil som kommunikationsmedarbejder arbejde tæt sammen med vores grafiske designer, produktspecialist og direktør.
For mere information om virksomheden og de forskellige produkter vi tilbyder: www.rampe.dk og www.pavesystems.dk

Arbejdsområder:

  • Lave marketingstrategier og detaljerede planer for artikler.
  • Skrive artikler til sociale og trykte medier; lokalaviser, Facebook, LinkedIn m.fl.
  • Opdatere vores hjemmesider.
  • Skrive tekster til nyhedsbreve i Mailchimp.
  • Undersøge markedet og nye måder at promovere vores produkter.

Dine kompetencer:

  • Du har en relevant uddannelse indenfor marketing og kommunikation.
  • Du er dygtig til at forstå og bruge forskellige marketingkanaler og formulere tekster til forskellige målgrupper.
  • Du er en handlekraftig og udadvendt person og positiv i din tilgang til dine omgivelser.
  • Du har en struktureret arbejdsform og er god til selv at tage initiativ til nye projekter.

Det er en fordel hvis du:

  • Har erfaring fra lignende jobs.
  • Er god til engelsk på skrift og i tale.
  • Har kendskab til Photoshop.
  • Har viden om og erfaring med brug af CMS og HTML, webanalyse, SEO/SEM og evt. CRM-system.

Vi tilbyder: 

  • En udfordrende og spændende stilling på en arbejdsplads der er åben for nye idéer.
  • En stilling der kræver ansvar men også giver frihed og hvor man arbejder både selvstændigt og i team.
  • En arbejdsplads med gode kolleger og uformel, humørfyldt stemning.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Grafisk designer Nanna Sigaard på tlf. 86 37 71 33 eller mail nrs@ex-as.com

CV og ansøgning sendes mærket ”kommunikationsmedarbejder” til job@ex-as.com senest d. 3 februar 2019 kl. 12:00.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Vi ansætter snarest muligt, men venter gerne på den rette.

EXCELLENT SYSTEMS A/SMørke2019-01-15T00:00:002019-02-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kommunikationsmedarbejder

BUPL MidtVestjylland

Holstebro
BUPL MidtVestjylland søger barselsvikar for kommunikationsmedarbejder Er du en strategisk og kreativ person med lyst til at formidle internt og eksternt for pædagogerne i Midt- og Vestjylland? Har du dine kommunikationsværktøjer i orden og er du i s...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:25. januar 2019

Kommunikationsmedarbejder til ICROFS 1023654

Aarhus Universitet

Tjele
Internationalt Center for Forskning i Økologisk Jordbrug og Fødevaresystemer (ICROFS) søger en kommunikationsmedarbejder på deltid (20 timer per uge med evt. mulighed for et øget timetal på et senere tidspunkt) snarest muligt. Arbejdsopgaver Stillin...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

Personal Assistant

GRUNDFOS HOLDING A/S

Bjerringbro
Can you keep a sense of perspective and maintain high standards for Head of Strategic Development Innovation? If you thrive in a dynamic environment where the bar is set high and everything is delivered as promised - then this is a unique opportunit...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019

Kommunikations- og marketingmedarbejder

EXCELLENT SYSTEMS A/S

Mørke
Er du id rig og handlekraftig og kan du strukturere og implementere systemer for marketing samt kommunikation både internt og eksternt? Så er det måske dig vi leder efter. Hvem er vi? Vi er en mindre virksomhed på Djursland med 15 ansatte der arbejd...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019