Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til kontrolenheden, Jobcenter Randers

Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Kontrolenheden i Randers Kommune en personlighed, der kan medvirke til at styrke kontrolenhedens indsat.

Har du lyst til at arbejde med socialt bedrageri, kan vi tilbyde dig en spændende fuldtidsstilling som kontrolmedarbejder i kommunens kontrolenhed. Er du optændt af tanken om, at borgere bosat i kommunen kun skal have de ydelser, som de har krav på? Kan du samtidigt se dig selv være aktiv opsøgende i forhold til borgere, som uretmæssigt har modtaget offentlige ydelser? Så er stillingen måske lige noget for dig!

Kontrolenheden er fysisk placeret ved Arbejdsmarkedsafdelingen på Randers Kaserne. Arbejdsmarkedsafdelingen består af Sygedagpengeafdelingen, Jobhuset, Udviklingshuset, Uddannelseshuset, Integration, Ydelseskontoret og et ledelsessekretariat. Til dagligt er kontrolenheden organisatorisk placeret ved Sygedagpengeafdelingen, men enheden servicerer selvsagt kommunen bredt. Den nye medarbejder vil således skulle håndtere bedragerisager for hele Randers Kommune, herunder ydelsessager, adresse- kontrol sager, samt øvrige typer kontrolsager.
Dette i tæt samspil med den øvrige kontrolenhed, der i alt består af skes medarbejdere.

Dine primære arbejdsopgaver som kontrolmedarbejder vil være at

  • give medarbejdere i arbejdsmarkedsafdelingen sparring i forhold til mulige bedragerisager
  • modtage anmeldelser og behandle og efterforske mulige bedragerisager
  • foretage virksomhedsbesøg og udekørende kontrol hvor det skønnes påkrævet
  • deltage i og afholde opklarende møder med borgere og sagsbehandlere
  • redegøre skriftligt for resultatet af kontrollen, og give tilbagemelding
  • udføre kampagnekontroller, hvor vi vælger at være proaktive i kontrollen ved udvalgte målgrupper
  • udføre arbejdet gennem bred kontaktflade til blandt andet skat, politiet, arbejdsgivere, sagsbehandlere, UDK, arbejdsløshedskasser og faglige organisationer.

Vi lægger vægt på at finde en person, som, via uddannelse og relevant erhvervserfaring, har et indgående kendskab til
  • regnskab og/eller revisionsområdet, eventuelt med en baggrund fra Skat, kommune eller lignende.

Samt via relevant uddannelse og/eller erfaring har kendskab til mest muligt af følgende:
  • Sammenlignelig kontrolvirksomhed
  • Kontrolrelevant lovgivning (Forvaltningsloven, Offentlighedsloven, Databeskyttelsesloven, Retssikkerhedsloven, CPR-loven med videre)
  • Sagsbehandling af forsørgelsesydelser
  • Kommunale sagsbehandlingssystemer, eksempelvis KMD AKTIV, KMD SAG, FASIT, SBSYS.
  • Politi og Efterforskning
  • Arbejdsmarkedsforhold generelt.

Vi ser gerne, at du
  • er god til at sammenholde oplysninger fra forskellige kilder til holdbare konklusioner
  • er serviceminded og kontaktskabende, med en stærk og robust personlighed
  • kan tackle enhver borger myndigt, men samtidig professionelt og respektfuldt
  • er selvkørende og arbejder selvstændigt, vedholdende og præstationsorienteret
  • har gode samarbejdsevner og kan give - samt modtage - sparring fra leder, fagkonsulent samt kollegaer.

Vi tilbyder
  • et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde, i et tæt samarbejde med kollegaerne i den resterende kontrolenhed. Dette med gode kolleger, i en samlet afdeling der fungerer godt både fagligt og socialt.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder for Sygedagpengeafdelingen Lars Præcius på 89 15 76 79.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold sker efter HK’s overenskomst.

Frist
Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse bilagt kopier af eksamenspapir og eventuelle udtalelser sendes elektronisk via nedenstående link, senest 18. juni.
Der forventes afholdt samtaler 26. juni.
Opstart i stillingen pr. 1. august 2019, eller snarest derefter.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
18-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Sygedagpengeafdeling

Kontaktperson
Lars Præcius, tlf. 89 15 76 79

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032754Phoenix-a938cb0812019-05-27T00:00:00Medarbejder til kontrolenheden, Jobcenter RandersHar du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Kontrolenheden i Randers Kommune en personlighed, der kan medvirke til at styrke kontrolenhedens indsat.

Har du lyst til at arbejde med socialt bedrageri, kan vi tilbyde dig en spændende fuldtidsstilling som kontrolmedarbejder i kommunens kontrolenhed. Er du optændt af tanken om, at borgere bosat i kommunen kun skal have de ydelser, som de har krav på? Kan du samtidigt se dig selv være aktiv opsøgende i forhold til borgere, som uretmæssigt har modtaget offentlige ydelser? Så er stillingen måske lige noget for dig!

Kontrolenheden er fysisk placeret ved Arbejdsmarkedsafdelingen på Randers Kaserne. Arbejdsmarkedsafdelingen består af Sygedagpengeafdelingen, Jobhuset, Udviklingshuset, Uddannelseshuset, Integration, Ydelseskontoret og et ledelsessekretariat. Til dagligt er kontrolenheden organisatorisk placeret ved Sygedagpengeafdelingen, men enheden servicerer selvsagt kommunen bredt. Den nye medarbejder vil således skulle håndtere bedragerisager for hele Randers Kommune, herunder ydelsessager, adresse- kontrol sager, samt øvrige typer kontrolsager.
Dette i tæt samspil med den øvrige kontrolenhed, der i alt består af skes medarbejdere.

Dine primære arbejdsopgaver som kontrolmedarbejder vil være at
  • give medarbejdere i arbejdsmarkedsafdelingen sparring i forhold til mulige bedragerisager
  • modtage anmeldelser og behandle og efterforske mulige bedragerisager
  • foretage virksomhedsbesøg og udekørende kontrol hvor det skønnes påkrævet
  • deltage i og afholde opklarende møder med borgere og sagsbehandlere
  • redegøre skriftligt for resultatet af kontrollen, og give tilbagemelding
  • udføre kampagnekontroller, hvor vi vælger at være proaktive i kontrollen ved udvalgte målgrupper
  • udføre arbejdet gennem bred kontaktflade til blandt andet skat, politiet, arbejdsgivere, sagsbehandlere, UDK, arbejdsløshedskasser og faglige organisationer.

Vi lægger vægt på at finde en person, som, via uddannelse og relevant erhvervserfaring, har et indgående kendskab til
  • regnskab og/eller revisionsområdet, eventuelt med en baggrund fra Skat, kommune eller lignende.

Samt via relevant uddannelse og/eller erfaring har kendskab til mest muligt af følgende:
  • Sammenlignelig kontrolvirksomhed
  • Kontrolrelevant lovgivning (Forvaltningsloven, Offentlighedsloven, Databeskyttelsesloven, Retssikkerhedsloven, CPR-loven med videre)
  • Sagsbehandling af forsørgelsesydelser
  • Kommunale sagsbehandlingssystemer, eksempelvis KMD AKTIV, KMD SAG, FASIT, SBSYS.
  • Politi og Efterforskning
  • Arbejdsmarkedsforhold generelt.

Vi ser gerne, at du
  • er god til at sammenholde oplysninger fra forskellige kilder til holdbare konklusioner
  • er serviceminded og kontaktskabende, med en stærk og robust personlighed
  • kan tackle enhver borger myndigt, men samtidig professionelt og respektfuldt
  • er selvkørende og arbejder selvstændigt, vedholdende og præstationsorienteret
  • har gode samarbejdsevner og kan give - samt modtage - sparring fra leder, fagkonsulent samt kollegaer.

Vi tilbyder
  • et engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde, i et tæt samarbejde med kollegaerne i den resterende kontrolenhed. Dette med gode kolleger, i en samlet afdeling der fungerer godt både fagligt og socialt.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder for Sygedagpengeafdelingen Lars Præcius på 89 15 76 79.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold sker efter HK’s overenskomst.

Frist
Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse bilagt kopier af eksamenspapir og eventuelle udtalelser sendes elektronisk via nedenstående link, senest 18. juni.
Der forventes afholdt samtaler 26. juni.
Opstart i stillingen pr. 1. august 2019, eller snarest derefter.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
18-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
JCR Sygedagpengeafdeling

Kontaktperson
Lars Præcius, tlf. 89 15 76 79

 

2019-06-19T00:52:36.290 Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads med spændende og udfordrende opgaver, så søger Kontrolenheden i Randers Kommune en personlighed, der kan medvirke til at styrke kontrolenhedens indsat.Har du lyst til at arbejde med socialt bedrageri, kan vi tilbyde dig en spændende fuldtidsstilling som kontrolmedarbejder i kommunens kontrolenhed. Er du optændt af tanken om, at borgere bosat i kommunen kun skal have de ydelser, som de har krav på? Kan du samtidigt se dig selv være aktiv opsøgende i forhold til borgere, som uretmæssigt har modtaget offentlige ydelser? Så er stillingen måske lige noget for dig!Kontrolenheden er fysisk placeret ved Arbejdsmarkedsafdelingen på Randers Kaserne. Arbejdsmarkedsafdelingen består af Sygedagpengeafdelingen, Jobhuset, Udviklingshuset, Uddannelseshuset, Integration, Ydelseskontoret og et ledelsessekretariat. Til dagligt er kontrolenheden organisatorisk placeret ved Sygedagpengeafdelingen, men enheden servicerer selvsagt kommunen bredt. Den nye medarbejder vil således skulle håndtere bedragerisager for hele Randers Kommune, herunder ydelsessager, adresse- kontrol sager, samt øvrige typer kontrolsager.Dette i tæt samspil med den øvrige kontrolenhed, der i alt består af skes medarbejdere.Dine primære arbejdsopgaver som kontrolmedarbejder vil være atgive medarbejdere i arbejdsmarkedsafdelingen sparring i forhold til mulige bedragerisagermodtage anmeldelser og behandle og efterforske mulige bedragerisagerforetage virksomhedsbesøg og udekørende kontrol hvor det skønnes påkrævetdeltage i og afholde opklarende møder med borgere og sagsbehandlereredegøre skriftligt for resultatet af kontrollen, og give tilbagemeldingudføre kampagnekontroller, hvor vi vælger at være proaktive i kontrollen ved udvalgte målgrupperudføre arbejdet gennem bred kontaktflade til blandt andet skat, politiet, arbejdsgivere, sagsbehandlere, UDK, arbejdsløshedskasser og faglige organisationer.Vi lægger vægt på at finde en person, som, via uddannelse og relevant erhvervserfaring, har et indgående kendskab tilregnskab og eller revisionsområdet, eventuelt med en baggrund fra Skat, kommune eller lignende.Samt via relevant uddannelse og eller erfaring har kendskab til mest muligt af følgende:Sammenlignelig kontrolvirksomhedKontrolrelevant lovgivning (Forvaltningsloven, Offentlighedsloven, Databeskyttelsesloven, Retssikkerhedsloven, CPR-loven med videre)Sagsbehandling af forsørgelsesydelserKommunale sagsbehandlingssystemer, eksempelvis KMD AKTIV, KMD SAG, FASIT, SBSYS.Politi og EfterforskningArbejdsmarkedsforhold generelt.Vi ser gerne, at duer god til at sammenholde oplysninger fra forskellige kilder til holdbare konklusionerer serviceminded og kontaktskabende, med en stærk og robust personlighedkan tackle enhver borger myndigt, men samtidig professionelt og respektfuldter selvkørende og arbejder selvstændigt, vedholdende og præstationsorienterethar gode samarbejdsevner og kan give - samt modtage - sparring fra leder, fagkonsulent samt kollegaer.Vi tilbyderet engageret arbejdsmiljø med selvstændigt arbejdsområde, i et tæt samarbejde med kollegaerne i den resterende kontrolenhed. Dette med gode kolleger, i en samlet afdeling der fungerer godt både fagligt og socialt.Vil du vide mere?Yderligere oplysninger kan fås ved kontakt til afdelingsleder for Sygedagpengeafdelingen Lars Præcius på 89 15 76 79.Løn og ansættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold sker efter HK s overenskomst.FristAnsøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse bilagt kopier af eksamenspapir og eventuelle udtalelser sendes elektronisk via nedenstående link, senest 18. juni.Der forventes afholdt samtaler 26. juni.Opstart i stillingen pr. 1. august 2019, eller snarest derefter.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse01-08-2019Ansøgningsfrist18-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerJCR SygedagpengeafdelingKontaktpersonLars Præcius, tlf. 89 15 76 7911jobneta938cb08100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/549630EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3536071Randers Kommune11Regimentvej 108930Randers NØ89151515DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768572JobNet4996110499611010027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a938cb08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a938cb08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a938cb08&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a938cb08&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale177Fagkonsulent6Ledelse9Undervisning og pædagogik361933412noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK