Gem job

Medarbejder til kundeserviceteam

Vores afdeling i Region Hovedstaden har travlt, og vi søger derfor endnu en serviceminded og ansvarsbevidst medarbejder til kundeserviceteamet - gerne med erfaring fra transportbranchen.

Motiveres du af en travl hverdag i et kundeservicecenter med stort fokus på service og mange forskellige opgaver, der skal løses her og nu? Kan du yde en service ud over det sædvanlige og samtidig have flere bolde i luften på en gang? Så er det måske lige netop dig, vi søger.

Jobbet

Vi tilbyder et spændende job med afvekslende opgaver i en til tider travl hverdag. Du bliver en del af et team af engagerede kolleger, hvor omgangstonen er positiv og uformel. I dit daglige arbejde får du en bred kontaktflade til kunder og kolleger internt i virksomheden. Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

• Telefonisk kundebetjening

• Betjening af brovægt samt afstemning af vejesedler

• Udarbejdelse af grundlag for fakturering

• Løbende optimering af processer og arbejdsgange

• Tæt og positiv dialog med chauffører og øvrige kolleger

Kvalifikationer

• Er uddannet kontorassistent eller lignende og har relevant erhvervserfaring

• Har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til tal

• Er i besiddelse af gode IT-kundskaber og er fortrolig med Officepakken

Personen

Vi lægger vægt på, at du trives i en travl og uforudsigelig hverdag, og at du kan bevare overblikket, når der er travlt. Som person er du serviceminded, udadvendt, pligtopfyldende og parat til nye udfordringer. Du tager ansvar og har en struktureret og fleksibel tilgang til opgaverne. Løn efter aftale samt pension.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Medarbejder til kundeserviceteam

Vores afdeling i Region Hovedstaden har travlt, og vi søger derfor endnu en serviceminded og ansvarsbevidst medarbejder til kundeserviceteamet - gerne med erfaring fra transportbranchen.

Motiveres du af en travl hverdag i et kundeservicecenter med stort fokus på service og mange forskellige opgaver, der skal løses her og nu? Kan du yde en service ud over det sædvanlige og samtidig have flere bolde i luften på en gang? Så er det måske lige netop dig, vi søger.

Jobbet

Vi tilbyder et spændende job med afvekslende opgaver i en til tider travl hverdag. Du bliver en del af et team af engagerede kolleger, hvor omgangstonen er positiv og uformel. I dit daglige arbejde får du en bred kontaktflade til kunder og kolleger internt i virksomheden. Dine arbejdsopgaver omfatter blandt andet:

• Telefonisk kundebetjening

• Betjening af brovægt samt afstemning af vejesedler

• Udarbejdelse af grundlag for fakturering

• Løbende optimering af processer og arbejdsgange

• Tæt og positiv dialog med chauffører og øvrige kolleger

Kvalifikationer

• Er uddannet kontorassistent eller lignende og har relevant erhvervserfaring

• Har en struktureret og detaljeorienteret tilgang til tal

• Er i besiddelse af gode IT-kundskaber og er fortrolig med Officepakken

Personen

Vi lægger vægt på, at du trives i en travl og uforudsigelig hverdag, og at du kan bevare overblikket, når der er travlt. Som person er du serviceminded, udadvendt, pligtopfyldende og parat til nye udfordringer. Du tager ansvar og har en struktureret og fleksibel tilgang til opgaverne. Løn efter aftale samt pension.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.