Medarbejder til kvalitetsledelse og forretningsudvikling

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder, der udbyder helhedsorienterede behandlingstilbud for socialt og psykisk udsatte borgere. I 2014 blev vores vi ISO 9001 certificeret af DNV GL i forhold til de krav som socialtilsynet stiller.

 

Vi søger en forretningsorienteret og strukturereret medarbejder til at udvikle og drive kvalitetsledelsesarbejdet og bidrage til analyse og forbedring af processer.

 

Du bliver en del af vores kvalitetsledelses- og forretningsudviklingsteam, som er ansvarlige for organisationens Kvalitetsledelsessystem (KLS), og vil derfor skulle arbejde tæt med ledelsen.

 

Med afsæt i kvalitetsledelsens løbende forbedringer vil du skulle bidrage til optimering, effektivisering og udvikling af organisationens processer og arbejdsgange – både på daglig driftsniveau og på et mere overordnet strategisk niveau.

 

Jobbet  

Du bliver en del af det kvalitetsansvarlige team, og skal være med til at drive kvalitetsledelsesarbejde som.:

 

  • Koordinere og gennemføre audits og dertilhørende databehandling og analysearbejde
  • Udfærdige procedurer og optimere arbejdsgange
  • Udfærdige og implementere forbedringsforlag
  • Koncept- og organisationsudvikle for nye afdelinger og forretningsområder
  • Opsætte, styre og evaluere KPI’er
  • Facilitere udviklingen og forankringen af kvalitetsledelse
  • Projektlede relevante aktiviteter under organisationens samlede kvalitetsledelsesarbejde.

Din profil

Vi søger en person, der har flere af nedenstående kompetencer og erfaringer:

 

  • Videregående uddannelse som cand.merc. eller lign.
  • Kendskab til ledelsessystemet ISO 9001
  • Flair for It og digitale brugergrænseflader
  • Kendskab til (og gerne erfaring med) digitalisering af arbejdsgange
  • Kompetencer med procesforbedringer og forretningsudvikling
  • Flair for at arbejde analytisk og har stærke kommunikative kompetencer skriftligt og mundtligt
  • Erfaring med økonomistyring og strategiarbejde
  • Erfaring med at facilitere processer og håndtere interessenter
  • Erfaring med projektledelse.

 

Som person er du dedikeret, systematisk, og detaljeorienteret, men har også blik for de store linjer og er god til at samle og strukturere. Du tager initiativ, trives med at arbejde selvstændigt og er resultatorienteret. Du er god til at have overblik og til at planlægge og koordinere dine opgaver.

Du er serviceorienteret og trives godt i samarbejder på tværs af teams, afdelinger og faggrupper.

 

 

Vi tilbyder

 

Spændende opgaver i et engageret miljø, hvor du får mulighed for at bidrage til at præge effektivisering og udviklingen i organisationen. Et dynamisk arbejdsmiljø og en uformel tone. En organisation i konstant udvikling med et stort fagligt engagement.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

  1. års projektansættelse.

Løn efter kvalifikationer. 

Arbejdstid: 37 timer ugentlig 

Ansættelsesdato: Hurtigst muligt.  

 

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Maria Olsen på mail: mariaolsen@granhojen.dk eller tlf.: 2979 8040.

 

Sådan søger du

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse

hr-afd@granhojen.dk

 

Ansøgningsfristen er 5. marts 2018 kl.9

 

 

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

 

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

 

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejer ledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.  

 

Læse mere på www.granhojen.dk

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:19. januar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Til tidsbegrænset CRM-projekt søges studerende/praktikant

Business Faxe Copenhagen

Business Faxe (BF) er en erhvervsorganisation for virksomheder i Faxe Kommune. Business Faxe yder vejledning og inspiration til områdets erhvervsdrivende, og arbejder for at udvikle erhvervslivet i hele kommunen. Vores grundviden om kunderne skal fo...