Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til lager og Materieludlejning i Frederikssund

Er du struktureret, – mødestabil, – serviceminded og trives du med rutineopgaver- SÅ ER DU DEN MEDARBEJDER VI LEDER EFTER!

Til vores lager og udlejning i Frederikssund, søger vi en medarbejder der kan bestride en travl hverdag, hvor mange forskellige og uventet opgaver kan opstå. Det er derfor vigtigt, at du kan prioritere tid samt opgaver, og samtidig være serviceminded.

Du vil indgå i et team bestående af fem kollegaer, hvor vi trives med en uformel omgangstone. Lageret er et vigtigt knudepunkt for vores produktion, og du vil derfor bestride en spændende stilling, hvor netop samarbejde med dine kollegaer spiller en stor rolle i din hverdag.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Udlevering af værktøj og løsvare fra vores lager
  • Bestille vare hjem til vores lager
  • Registrering af værktøj, løsvare og maskiner på projekter
  • Forefaldende arbejde f.eks. rengøring af maskiner, skurvogne mm.
  • Holde orden på lager og udvendige områder

Vi kan desuden tilbyde dig:

  • Gode og frie arbejdsforhold
  • Mulighed for videreudvikling af kompetencer i form af relevante kurser
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pension og sundhedsordning

Vi prioriterer følgende kvalifikationer:

  • Som nævnt, at du er struktureret, har overblik, er mødestabil og har et godt humør
  • God til samarbejde, samt en fleksibel og positiv indstilling
  • Trives med rutineprægede arbejdsopgaver
  • Skriver og taler flydende dansk
  • En professionel tilgang til opgaverne og sans for god kundebetjening
  • En god ordenssans, samt lyst og evne til fysisk arbejde
  • Truckkort

Lyder det som et job for dig, så send din ansøgning og CV i en mail til KMA assistent Kristina Johansen kj@soendergaard.dk.

Vi har ikke fastsat nogen bestemt ansøgningsfrist, idet vi hellere venter på den rette kandidat. Vi afholder samtaler løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939941Phoenix-a4a1320b12019-01-10T00:00:00Medarbejder til lager og Materieludlejning i Frederikssund

Er du struktureret, – mødestabil, – serviceminded og trives du med rutineopgaver- SÅ ER DU DEN MEDARBEJDER VI LEDER EFTER!

Til vores lager og udlejning i Frederikssund, søger vi en medarbejder der kan bestride en travl hverdag, hvor mange forskellige og uventet opgaver kan opstå. Det er derfor vigtigt, at du kan prioritere tid samt opgaver, og samtidig være serviceminded.

Du vil indgå i et team bestående af fem kollegaer, hvor vi trives med en uformel omgangstone. Lageret er et vigtigt knudepunkt for vores produktion, og du vil derfor bestride en spændende stilling, hvor netop samarbejde med dine kollegaer spiller en stor rolle i din hverdag.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Udlevering af værktøj og løsvare fra vores lager
  • Bestille vare hjem til vores lager
  • Registrering af værktøj, løsvare og maskiner på projekter
  • Forefaldende arbejde f.eks. rengøring af maskiner, skurvogne mm.
  • Holde orden på lager og udvendige områder

Vi kan desuden tilbyde dig:

  • Gode og frie arbejdsforhold
  • Mulighed for videreudvikling af kompetencer i form af relevante kurser
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pension og sundhedsordning

Vi prioriterer følgende kvalifikationer:

  • Som nævnt, at du er struktureret, har overblik, er mødestabil og har et godt humør
  • God til samarbejde, samt en fleksibel og positiv indstilling
  • Trives med rutineprægede arbejdsopgaver
  • Skriver og taler flydende dansk
  • En professionel tilgang til opgaverne og sans for god kundebetjening
  • En god ordenssans, samt lyst og evne til fysisk arbejde
  • Truckkort

Lyder det som et job for dig, så send din ansøgning og CV i en mail til KMA assistent Kristina Johansen kj@soendergaard.dk.

Vi har ikke fastsat nogen bestemt ansøgningsfrist, idet vi hellere venter på den rette kandidat. Vi afholder samtaler løbende.

2019-02-16T00:51:20.520 Er du struktureret, mødestabil, serviceminded og trives du med rutineopgaver- SÅ ER DU DEN MEDARBEJDER VI LEDER EFTER! Til vores lager og udlejning i Frederikssund, søger vi en medarbejder der kan bestride en travl hverdag, hvor mange forskellige og uventet opgaver kan opstå. Det er derfor vigtigt, at du kan prioritere tid samt opgaver, og samtidig være serviceminded. Du vil indgå i et team bestående af fem kollegaer, hvor vi trives med en uformel omgangstone. Lageret er et vigtigt knudepunkt for vores produktion, og du vil derfor bestride en spændende stilling, hvor netop samarbejde med dine kollegaer spiller en stor rolle i din hverdag. Dine arbejdsopgaver vil primært være: Udlevering af værktøj og løsvare fra vores lager Bestille vare hjem til vores lager Registrering af værktøj, løsvare og maskiner på projekter Forefaldende arbejde f.eks. rengøring af maskiner, skurvogne mm. Holde orden på lager og udvendige områder Vi kan desuden tilbyde dig: Gode og frie arbejdsforhold Mulighed for videreudvikling af kompetencer i form af relevante kurser Løn efter kvalifikationer Pension og sundhedsordning Vi prioriterer følgende kvalifikationer: Som nævnt, at du er struktureret, har overblik, er mødestabil og har et godt humør God til samarbejde, samt en fleksibel og positiv indstilling Trives med rutineprægede arbejdsopgaver Skriver og taler flydende dansk En professionel tilgang til opgaverne og sans for god kundebetjening En god ordenssans, samt lyst og evne til fysisk arbejde Truckkort Lyder det som et job for dig, så send din ansøgning og CV i en mail til KMA assistent Kristina Johansen kj@soendergaard.dk. Vi har ikke fastsat nogen bestemt ansøgningsfrist, idet vi hellere venter på den rette kandidat. Vi afholder samtaler løbende.11Jobneta4a1320b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3417845SØNDERGAARD NEDRIVNING A/S11Smedetoften 163600FrederikssundDKDanmark0
Kj@soendergaard.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent681070JobNet491914949191491000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4a1320bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4a1320bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4a1320b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a4a1320b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgBrænder du for at blive Leder?12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse359761753Kristina JohansenKj@soendergaard.dkDKDanmarkDKDanmark330008548Leder til autisme bosted i København og GillelejeRobot Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

 

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

 

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
Atlas Gilleleje SmidstrupGilleleje2019-04-16T00:00:002019-06-11T00:00:00
330003261Distriktleder til Døgnplejen i FrederikssundRobot Du er sygeplejerske med lyst til ledelseHar du mod på en spændende ledelsesopgave i en organisation, hvor relationer og samarbejde på tværs er nøgleord? Er du en stærk faglig driftsleder, og kan du skabe følgeskab i en tværfaglig gruppe, som leverer ydelser efter Serviceloven og Sundhedsloven? Så er der nu mulighed for at blive Distriktsleder i Døgnplejen Frederikssund.Vi ser gerne, at du har en relevant sygeplejerskefaglig uddannelse, og erfaring indenfor ledelse. Vi søger en person med lederuddannelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, skal du vare parat til at uddanne dig.Du ser organisationen som en helhedVi vil gerne have, at du tager ansvar, er effektiv og handlekraftig og sikrer, at alle bolde kommer i mål med respekt og ydmyghed overfor opgaven. I praksis betyder det, at du sikrer et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet og en stabil drift. Du tænker tværfagligt, og dit helhedssyn gør at teamsamarbejdet omkring borgerne fortsat udvikles.Vi arbejder hele tiden på at øge fagligheden, og sikre en optimal sammenhæng i indsatsen. Når opgaverne skal løses, sikrer du, at både borgeren, de pårørende, medarbejderne og relevante samarbejdspartnere er inddraget, og du er optaget af, at borgeren skal være sikker i Døgnplejens hænder.Du fokuserer på, og prioriterer, en anerkendende, synlig og nærværende ledelse, og går forrest og viser vejen for dine medarbejdere. Rekruttering, uddannelse og kvalitet er en naturlig del af din ledelse.Døgnplejen en samlet organisering af alle faggrupperDøgnplejen er organiseret i fem dagdistrikter, to aftendistrikter og et natdistrikt og er fordelt på to matrikler. Distriktet består af cirka 35 engagerede medarbejdere, heraf en hverdagsrehabiliteringsterapeut, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker.Vær med til at præge udviklingenDu skal være med til at præge udviklingen, og implementere nye tiltag sammen med den øvrige ledergruppe og konsulenter. Vi er ved at udvikle den akutte funktion, som i Frederikssund er integreret i organisation, ligesom vi er optaget af de fremtidige opgaver og samarbejdsformer i takt med at det nære sundhedsvæsen udvikler sig.Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe, hvor du får rig mulighed for faglig og ledelsesmæssig sparring. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med start den 1. juli.Få flere oplysningerVil du vide mere, så ring til Leder af Døgnplejen Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller send en mail til susan@frederikssund.dk.Frist23. maj kl. 12.00. Vi har samtaler den 27 29. maj 2019Ansættelsesforhold37 timer ugentligt.TiltrædelseJuni 2019.KontaktSusanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller mail til susan@frederikssund.dk.Du er sygeplejerske med lyst til ledelse
Har du mod på en spændende ledelsesopgave i en organisation, hvor relationer og samarbejde på tværs er nøgleord? Er du en stærk faglig driftsleder, og kan du skabe følgeskab i en tværfaglig gruppe, som leverer ydelser efter Serviceloven og Sundhedsloven? Så er der nu mulighed for at blive Distriktsleder i Døgnplejen Frederikssund.
Vi ser gerne, at du har en relevant sygeplejerskefaglig uddannelse, og erfaring indenfor ledelse. Vi søger en person med lederuddannelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, skal du vare parat til at uddanne dig.

Du ser organisationen som en helhed
Vi vil gerne have, at du tager ansvar, er effektiv og handlekraftig og sikrer, at alle bolde kommer i mål med respekt og ydmyghed overfor opgaven. I praksis betyder det, at du sikrer et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet og en stabil drift. Du tænker tværfagligt, og dit helhedssyn gør at teamsamarbejdet omkring borgerne fortsat udvikles.

Vi arbejder hele tiden på at øge fagligheden, og sikre en optimal sammenhæng i indsatsen. Når opgaverne skal løses, sikrer du, at både borgeren, de pårørende, medarbejderne og relevante samarbejdspartnere er inddraget, og du er optaget af, at borgeren skal være sikker i Døgnplejens hænder.

Du fokuserer på, og prioriterer, en anerkendende, synlig og nærværende ledelse, og går forrest og viser vejen for dine medarbejdere. Rekruttering, uddannelse og kvalitet er en naturlig del af din ledelse.

Døgnplejen – en samlet organisering af alle faggrupper
Døgnplejen er organiseret i fem dagdistrikter, to aftendistrikter og et natdistrikt og er fordelt på to matrikler. Distriktet består af cirka 35 engagerede medarbejdere, heraf en hverdagsrehabiliteringsterapeut, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker.

Vær med til at præge udviklingen
Du skal være med til at præge udviklingen, og implementere nye tiltag sammen med den øvrige ledergruppe og konsulenter. Vi er ved at udvikle den akutte funktion, som i Frederikssund er integreret i organisation, ligesom vi er optaget af de fremtidige opgaver og samarbejdsformer i takt med at det nære sundhedsvæsen udvikler sig.

Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe, hvor du får rig mulighed for faglig og ledelsesmæssig sparring. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med start den 1. juli.

Få flere oplysninger
Vil du vide mere, så ring til Leder af Døgnplejen Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller send en mail til susan@frederikssund.dk.

Frist
23. maj kl. 12.00. Vi har samtaler den 27 + 29. maj 2019

Ansættelsesforhold
37 timer ugentligt.

Tiltrædelse
Juni 2019.

Kontakt
Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller mail til susan@frederikssund.dk.

 

Frederikssund KommuneJægerspris2019-04-09T00:00:002019-05-23T00:00:00
329981596Leder søges til Børnehuset Elverhøjen i EspergærdeRobot Vi søger en ny erfaren leder til vores dejlige børnehus ElverhøjenOm osBørnehuset Elverhøjen er en eftertragtet institution med godt ry og sund økonomi, der aktuelt huser 114 børn og 24 medarbejdere. Vi holder til i Espergærde, i en skøn og lys bygning med en stor nybygget legeplads med masser af plads til udfoldelse og motoriske udfordringer. Derudover er vi glade for at bruge nærmiljøet, der består af skov, strand og dejlig natur. Vi er et hus, med en tillidsfuld stemning blandt personale, forældre og børn, og vi lægger vægt på at have hyggelige arrangementer og traditioner i løbet af året, der styrker sammenholdet i institutionen. Vores forældre bakker godt op om det pædagogiske arbejde i huset.Vi har de sidste år haft fokus på indretning, læringsrum og aktiv leg med børnene. Det vil vi gerne dygtiggøre os yderligere i.I 2019 ønsker vi at have særligt fokus på samarbejdskultur, ansvar og kommunikation i personalegruppen, og vi vil gerne udvikle på og samles om vores faglige identitet.Du vil indgå i institutionens ledelsesteam, bestående af dig og de to afdelingsledere fra hhv. småbørnsgrupperne og storegrupperne.Som leder er du del af en samlet netværksledelse i Espergærde distrikt under Helsingør Kommune.Børnehuset Elverhøjen er i dag en selvejende institution, men en kommunaliseringsproces er aktuelt igangsat. Helsingør Kommune har en ambitiøs vision for kommunens dagtilbud, og det står højt på Helsingør Kommunes dagsorden at arbejde målrettet med kvalitet i daginstitutionerne.Hvad vi forventer af dig som lederSom leder i Børnehuset Elverhøjen skal du kunne være en administrativ leder, som kan skabe gode trygge rammer for vores 24 vidunderlige ansatte. Vi forventer, at du er ambitiøs på dine egne, dine medarbejdere og børnenes vegne, og at du er udviklingsorienteret både pædagogisk og ledelsesmæssigt. Det er vigtigt for os, at du har blik for at understøtte og udvikle kvaliteten i det pædagogiske arbejde, og at du sætter nærvær mellem børn og voksne højt.Vi søger en leder, der synes det er spændende, at udvikle gruppedynamikken og trivsel i medarbejdergruppen, sammen med de to afdelingsledere. Desuden er det vigtigt for os, at du har lyst til at videreudvikle og understøtte de demokratiske processer og den udvikling, vi har arbejdet med de seneste år. Blandt andet har vi de sidste år arbejdet med, at styrke vores pædagogik og struktur. Vi er ikke kommet i mål med det hele, og glæder os til at tage de næste skridt, hvor vi går i samme retning, så vi alle får et ejerskab for vores opgave.Du skal du have flair for økonomi og administrative rutiner, samt være parat til at samarbejde på tværs med det øvrige område i Center for Dagtilbud og Skoler. Vi håber du har erfaring fra en institution med både vuggestue og børnehavebørn.Forventninger til kompetencerAt du har en pædagogisk uddannelse og en diplomuddannelse i ledelseAt du har en pædagogfaglig tilgang med anerkendelse og rummelighed som omdrejningspunktAt du er refleksiv omkring din egen ledelsesstilAt du er en tydelig kommunikator og vægter dialog, åbenhed, god tone og gerne humor højtAt du på én gang er parat til at lytte og samtidig er beslutnings- og handledygtigAt du kan vise tillid til vores erfarne medarbejdernes egen formåenAt du kan motivere og udvikle personalets pædagogiske tilgang til børnenes trivsel, udvikling, læring og dannelseDet praktiskeStillingen er omfattet af Ny Løn i henhold til gældende overenskomst og den ønskes besat hurtigst muligt. Jævnfør Helsingør Kommunes vedtagne regler, må det forventes, at der indhentes offentlig straffeattest og børneattest.Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at aftale et besøg, kan du kontakte bestyrelsesmedlem Nikolaj Steenberg på telefon 2660 1500 og på mail nikolaj.steenberg@gmail.com eller du kan kontakte konstitueret leder af Elverhøjen Henrik Groth Nielsen på telefon 2531 1979 eller på mail hgn38@helsingor.dk (hgn38@helsingor.dk).Ansøgningsfristen er onsdag den 1. maj 2019. Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler mandag den 13. maj 2019. Anden runde ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 24. maj 2019. Der bliver gennemført en ledelsestest mellem første og anden samtale.Med venlig hilsenBørnehuset ElverhøjenSct. Georgs Vej 17B3060 EspergærdeI Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Vi søger en ny erfaren leder til vores dejlige børnehus Elverhøjen

Om os
Børnehuset Elverhøjen er en eftertragtet institution med godt ry og sund økonomi, der aktuelt huser 114 børn og 24 medarbejdere. Vi holder til i Espergærde, i en skøn og lys bygning med en stor nybygget legeplads med masser af plads til udfoldelse og motoriske udfordringer. Derudover er vi glade for at bruge nærmiljøet, der består af skov, strand og dejlig natur. Vi er et hus, med en tillidsfuld stemning blandt personale, forældre og børn, og vi lægger vægt på at have hyggelige arrangementer og traditioner i løbet af året, der styrker sammenholdet i institutionen. Vores forældre bakker godt op om det pædagogiske arbejde i huset.

Vi har de sidste år haft fokus på indretning, læringsrum og aktiv leg med børnene. Det vil vi gerne dygtiggøre os yderligere i.

I 2019 ønsker vi at have særligt fokus på samarbejdskultur, ansvar og kommunikation i personalegruppen, og vi vil gerne udvikle på og samles om vores faglige identitet.
Du vil indgå i institutionens ledelsesteam, bestående af dig og de to afdelingsledere fra hhv. småbørnsgrupperne og storegrupperne.
Som leder er du del af en samlet netværksledelse i Espergærde distrikt under Helsingør Kommune.

Børnehuset Elverhøjen er i dag en selvejende institution, men en kommunaliseringsproces er aktuelt igangsat. Helsingør Kommune har en ambitiøs vision for kommunens dagtilbud, og det står højt på Helsingør Kommunes dagsorden at arbejde målrettet med kvalitet i daginstitutionerne.

Hvad vi forventer af dig som leder
Som leder i Børnehuset Elverhøjen skal du kunne være en administrativ leder, som kan skabe gode trygge rammer for vores 24 vidunderlige ansatte. Vi forventer, at du er ambitiøs på dine egne, dine medarbejdere og børnenes vegne, og at du er udviklingsorienteret både pædagogisk og ledelsesmæssigt. Det er vigtigt for os, at du har blik for at understøtte og udvikle kvaliteten i det pædagogiske arbejde, og at du sætter nærvær mellem børn og voksne højt.

Vi søger en leder, der synes det er spændende, at udvikle gruppedynamikken og trivsel i medarbejdergruppen, sammen med de to afdelingsledere. Desuden er det vigtigt for os, at du har lyst til at videreudvikle og understøtte de demokratiske processer og den udvikling, vi har arbejdet med de seneste år. Blandt andet har vi de sidste år arbejdet med, at styrke vores pædagogik og struktur. Vi er ikke kommet i mål med det hele, og glæder os til at tage de næste skridt, hvor vi går i samme retning, så vi alle får et ejerskab for vores opgave.
Du skal du have flair for økonomi og administrative rutiner, samt være parat til at samarbejde på tværs med det øvrige område i Center for Dagtilbud og Skoler. Vi håber du har erfaring fra en institution med både vuggestue og børnehavebørn.

Forventninger til kompetencer
  • At du har en pædagogisk uddannelse og en diplomuddannelse i ledelse
  • At du har en pædagogfaglig tilgang med anerkendelse og rummelighed som omdrejningspunkt
  • At du er refleksiv omkring din egen ledelsesstil
  • At du er en tydelig kommunikator og vægter dialog, åbenhed, god tone og gerne humor højt
  • At du på én gang er parat til at lytte og samtidig er beslutnings- og handledygtig
  • At du kan vise tillid til vores erfarne medarbejdernes egen formåen
  • At du kan motivere og udvikle personalets pædagogiske tilgang til børnenes trivsel, udvikling, læring og dannelse

Det praktiske
Stillingen er omfattet af Ny Løn i henhold til gældende overenskomst og den ønskes besat hurtigst muligt. Jævnfør Helsingør Kommunes vedtagne regler, må det forventes, at der indhentes offentlig straffeattest og børneattest.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at aftale et besøg, kan du kontakte bestyrelsesmedlem Nikolaj Steenberg på telefon 2660 1500 og på mail nikolaj.steenberg@gmail.com eller du kan kontakte konstitueret leder af Elverhøjen Henrik Groth Nielsen på telefon 2531 1979 eller på mail hgn38@helsingor.dk (hgn38@helsingor.dk).

Ansøgningsfristen er onsdag den 1. maj 2019.

Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler mandag den 13. maj 2019. Anden runde ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 24. maj 2019. Der bliver gennemført en ledelsestest mellem første og anden samtale.

Med venlig hilsen
Børnehuset Elverhøjen
Sct. Georgs Vej 17B
3060 Espergærde

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2019-03-20T00:00:002019-05-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til autisme bosted i København og Gilleleje

Atlas Gilleleje Smidstrup

Gilleleje
Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrett...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Distriktleder til Døgnplejen i Frederikssund

Frederikssund Kommune

Jægerspris
Du er sygeplejerske med lyst til ledelseHar du mod på en spændende ledelsesopgave i en organisation, hvor relationer og samarbejde på tværs er nøgleord? Er du en stærk faglig driftsleder, og kan du skabe følgeskab i en tværfaglig gruppe, som leverer...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Leder søges til Børnehuset Elverhøjen i Espergærde

Helsingør Kommune

Helsingør
Vi søger en ny erfaren leder til vores dejlige børnehus ElverhøjenOm osBørnehuset Elverhøjen er en eftertragtet institution med godt ry og sund økonomi, der aktuelt huser 114 børn og 24 medarbejdere. Vi holder til i Espergærde, i en skøn og lys bygn...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:1. maj 2019