Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til online marketing (deltid)

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores marketingafdeling.

Vores marked er mest i Danmark, men er også gået i gang på andre markeder i Europa. Vi bruger udelukkende online markedsføring, så du vil komme til at arbejde med mange forskellige discipliner.

 

Arbejdet vil blandt andet bestå i følgende

  • Opdatering og videreudvikling af vores websites (Wordpress).
  • Tekst og indhold på dansk og andre sprog.
  • Sociale medier (Facebook, Linkedin og Instagram).
  • SEO – herunder link building.
  • Kampagner.

 

Du kommer desuden til at arbejde tæt sammen med salgsafdeling omkring planlægning af kampagner og aktiviteter.

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Risskov.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser.

Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i dit arbejde.

 

Erfaring og kompetencer

  • Du har allerede erfaring med online marketing, sociale medier og SEO.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Adobe, Wordpress, Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil til en start være 8-12 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende.

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer. Vi tilbyder desuden vores kunder køb og leje af betalingskortterminaler, samt indløsningsaftaler vedr. kreditkort.

Læs mere på www.bizsys.dk.

Ansøgning kan sendes på info@bizsys.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029215Phoenix-24ce885512019-05-22T00:00:00Medarbejder til online marketing (deltid)

Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores marketingafdeling.

Vores marked er mest i Danmark, men er også gået i gang på andre markeder i Europa. Vi bruger udelukkende online markedsføring, så du vil komme til at arbejde med mange forskellige discipliner.

 

Arbejdet vil blandt andet bestå i følgende

  • Opdatering og videreudvikling af vores websites (Wordpress).
  • Tekst og indhold på dansk og andre sprog.
  • Sociale medier (Facebook, Linkedin og Instagram).
  • SEO – herunder link building.
  • Kampagner.

 

Du kommer desuden til at arbejde tæt sammen med salgsafdeling omkring planlægning af kampagner og aktiviteter.

Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Risskov.

Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser.

Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i dit arbejde.

 

Erfaring og kompetencer

  • Du har allerede erfaring med online marketing, sociale medier og SEO.
  • Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Adobe, Wordpress, Office pakken mm.).
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer.
  • Du er flydende i dansk (både tale og skrift).

 

Vi tilbyder

Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar.

Løn efter kvalifikationer.

Den ugentlige arbejdstid vil til en start være 8-12 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende.

 

Om Bizsys

Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caféer. Vi tilbyder desuden vores kunder køb og leje af betalingskortterminaler, samt indløsningsaftaler vedr. kreditkort.

Læs mere på www.bizsys.dk.

Ansøgning kan sendes på info@bizsys.dk.

2019-07-18T00:51:07.370 Vi har travlt i øjeblikket, og søger derfor en deltidsmedarbejder der kan hjælpe i vores marketingafdeling. Vores marked er mest i Danmark, men er også gået i gang på andre markeder i Europa. Vi bruger udelukkende online markedsføring, så du vil komme til at arbejde med mange forskellige discipliner. Arbejdet vil blandt andet bestå i følgende Opdatering og videreudvikling af vores websites (Wordpress). Tekst og indhold på dansk og andre sprog. Sociale medier (Facebook, Linkedin og Instagram). SEO herunder link building. Kampagner. Du kommer desuden til at arbejde tæt sammen med salgsafdeling omkring planlægning af kampagner og aktiviteter. Arbejdet vil foregå fra vores kontor i Risskov. Vi sørger for den nødvendige oplæring i systemer og arbejdsprocesser. Du vil få den hjælp fra kollegaer til eventuelle IT-tekniske opgaver hvis der skulle være behov for dette i dit arbejde. Erfaring og kompetencer Du har allerede erfaring med online marketing, sociale medier og SEO. Du er en erfaren bruger af forskellige IT systemer (Adobe, Wordpress, Office pakken mm.). Du er hurtig til at sætte dig ind i nye IT systemer. Du er flydende i dansk (både tale og skrift). Vi tilbyder Et spændende job, hvor du får en alsidig hverdag og et stort ansvar. Løn efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid vil til en start være 8-12 timer. Stillingen vil være velegnet til en studerende. Om Bizsys Vi udvikler og sælger et webbaseret Point-of-Sale system (kassesystem), som benyttes i detailbutikker, restauranter og caf er. Vi tilbyder desuden vores kunder køb og leje af betalingskortterminaler, samt indløsningsaftaler vedr. kreditkort. Læs mere på www.bizsys.dk. Ansøgning kan sendes på info@bizsys.dk.11jobnet24ce8855100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-17T00:00:0000000EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3531818BIZSYS ApS11Agerbæksvej 158240RisskovDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent765403JobNet4993432499343210022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24ce8855https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=24ce8855https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24ce8855&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24ce8855&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonMedarbejder til online marketing (deltid)1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361846248Søreninfo@bizsys.dkDKDanmarkDKDanmark330099633SEO-specialistRobot Er du vores nye SEO-specialist, der i et fællesskab med over 100 ekspertkollegaer, skal knokle for vores kunders online markedsføring? SEO-afdelingen er Søgemediers største produktionsafdeling med over 20 medarbejdere, der brænder for n ting: at opnå de bedste organiske rangeringer for vores kunder på Google. Som SEO-specialist vil du få ansvaret for nogle af vores største og mest udfordrende kunder. Din dagligdag vil bestå i opsætning og kontinuerlig optimering af onsite SEO, udarbejdelse og eksekvering af linkbuilding-strategier, samt naturligvis analyse og datanørderi for dine egne større website- og e-commerce kunder. Som specialist i vores SEO-afdeling, vil du... få ansvaret for nogle af vores største og mest krævende udfordrende kunder - og deres resultater få tæt kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning på strategierne udarbejde omfattende analyser af kundernes hjemmesider og teknikker arbejde indgående med outreach linkbuilding og analyse af linkværdier føre tæt opsyn med dine kunder og udarbejde omfattende statistikker En stor del af jobbet består naturligvis også i opstart af nye SEO-kunder fra bunden, hvilket f.eks. indebærer at lokalisere de bedste søgeord for kunden ift. målgrupper, produktkategorier og geografiske områder. Dine kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund er underordnet, men vi ser gerne, at: du har flere års erfaring med SEO du mestrer Google Analytics, Google Search Console, samt SEO-værktøjer som f.eks. Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com og lignende du har indgående kendskab og teknisk forståelse for linkbuilding du kan arbejde aktivt med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi du har en brændende passion for SEO, og holder dig opdateret på trends og udvikling på området du har kendskab til Google My Business du har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS-løsninger, samt kendskab til HTML, PHP og CSS du har forståelse for kunders individuelle behov og er serviceminded Det er en fordel, hvis du har erfaring fra bureau, men det er ikke et krav. Hvem er vi Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA.

Er du vores nye SEO-specialist, der i et fællesskab med over 100 ekspertkollegaer, skal knokle for vores kunders online markedsføring?

SEO-afdelingen er Søgemediers største produktionsafdeling med over 20 medarbejdere, der brænder for én ting: at opnå de bedste organiske rangeringer for vores kunder på Google.

Som SEO-specialist vil du få ansvaret for nogle af vores største og mest udfordrende kunder.

Din dagligdag vil bestå i opsætning og kontinuerlig optimering af onsite SEO, udarbejdelse og eksekvering af linkbuilding-strategier, samt naturligvis analyse og datanørderi for dine egne større website- og e-commerce kunder. 

 

Som specialist i vores SEO-afdeling, vil du...

  • få ansvaret for nogle af vores største og mest krævende/udfordrende kunder - og deres resultater
  • få tæt kundekontakt med løbende rapportering og opfølgning på strategierne
  • udarbejde omfattende analyser af kundernes hjemmesider og teknikker
  • arbejde indgående med outreach linkbuilding og analyse af linkværdier
  • føre tæt opsyn med dine kunder og udarbejde omfattende statistikker

En stor del af jobbet består naturligvis også i opstart af nye SEO-kunder fra bunden, hvilket f.eks. indebærer at lokalisere de bedste søgeord for kunden ift. målgrupper, produktkategorier og geografiske områder. 

Dine kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund er underordnet, men vi ser gerne, at:

  • du har flere års erfaring med SEO
  • du mestrer Google Analytics, Google Search Console, samt SEO-værktøjer som f.eks. Accuranker, Screaming Frog, Ahrefs.com og lignende
  • du har indgående kendskab og teknisk forståelse for linkbuilding
  • du kan arbejde aktivt med outreach linkbuilding og analyse af linkværdi
  • du har en brændende passion for SEO, og holder dig opdateret på trends og udvikling på området
  • du har kendskab til Google My Business
  • du har basale webprogrammeringsevner til forskellige CMS-løsninger, samt kendskab til HTML, PHP og CSS
  • du har forståelse for kunders individuelle behov og er serviceminded

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra bureau, men det er ikke et krav.

 

Hvem er vi 

Søgemedier, der i dag huser 300 ansatte i Skandinavien, er en dynamisk virksomhed, hvor vi konstant stræber efter at opnå stærke resultater i et konkurrencepræget marked. Der arbejdes seriøst og koncentreret, samtidig med at der altid er plads til, at vi har det sjovt sammen. Fredagsbarer, temafester og firmature er derfor en vigtig del af Søgemediers DNA.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-10-02T00:00:002019-11-27T00:00:00
330098400betterpeople A/S søger Public Relations Coordinator for LINDBERGRobot Er du en kreativ, visionær og proaktiv person, som brænder for at udvikle og styrke eksterne relationer gennem værdiskabende kommunikation? Har du en stærk passion for mode- og designbranchen, og vil du være med til at drive et globalt, high-end eyewear brand? Så er du måske den PR Coordinator, vi leder efter! LINDBERG er en af de største spillere verden over blandt design-orienterede high-end brillemærker, som med sit unikke mind-set har revolutioneret design af briller. Med tankegangen Vi gør det enten exceptionelt eller slet ikke insisterer virksomheden på originalitet og topkvalitet i alt, hvad de gør. Virksomheden designer, udvikler, producerer, markedsfører og sælger LINDBERG briller globalt til omhyggeligt udvalgte partnere i 138 lande. PR, værdiskabende kommunikation og digitale aktiviteterI rollen som PR Coordinator bliver du en del af et ambitiøst kommunikationsteam, som arbejder med PR og digitale marketingaktiviteter på den globale scene. Dit primære ansvarsområde bliver, i samarbejde med virksomhedens Communications Manager, som du referer til, at styrke LINDBERGs brand awareness på det europæiske marked gennem udvikling af virksomhedens PR relationer. Din dagligdag vil være præget af dialog med mange forskellige mennesker fra modebranchen rundt omkring i Europa, f.eks. redaktører fra diverse modemagasiner. Dine arbejdsopgaver spænder bredt, og du vil bl.a. planlægge og afvikle PR events, varetage digitale aktiviteter og udvikle værdiskabende og strategisk kommunikation. Der vil være rejseaktivitet forbundet med stillingen svarende til ca. 40-50 rejsedage årligt, hvor du besøger modemekkaer som London, Paris og Milano. Udadvendt og relationsskabende kommunikatørDine kvalifikationer har du opnået gennem en lignende stilling i mode- og designbranchen, og du har minimum 3 års erfaring med PR. Du har en relevant uddannelse, formentlig inden for kommunikation, marketing eller journalistik, og du trives i en udfordrende og varieret hverdag. Du går altid proaktivt til opgaverne og værdsætter samarbejde og dialog med forskellige mennesker. Som person er du en naturlig relationsskaber, tillidsvækkende og udadvendt, og du mestrer skarp formidling både digitalt og offline. Du er kreativ, kvalitetsbevidst og detaljeorienteret, samtidig med at du har et digitalt mind-set med en stor forståelse for et stærkt medie-mix. Det er et krav at du, foruden dansk, kan engelsk på et professionelt niveau både mundtligt og skriftligt. Iværksætterånd, passion og stemning Du bliver en del af en ambitiøs og unik virksomhedskultur skabt af kompetente og yderst passionerede medarbejdere, der gennem en udpræget iværksætterånd sammen skaber succes verden over. Miljøet er præget af virksomhedens flade organisationsstruktur, som baner vejen for en uformel tone og tilgang til hinanden og ikke mindst den suveræn gode vi -stemning, du vil opleve i virksomheden. Som PR Coordinator bliver du ansat i en stilling med et stort råderum og rig mulighed for at gøre en markant forskel, skabe gode resultater og sætte dit eget personlige aftryk. Foruden faglig og personlig udvikling, som er en vigtig del af LINDBERGs kultur, byder stillingen på unikke rejseoplevelser og events. Rekrutteringen varetages af betterpeople Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Team Lead, Gitte Højlund, på e-mail gh@betterpeople.dk eller på mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. (C) betterpeople A S

Er du en kreativ, visionær og proaktiv person, som brænder for at udvikle og styrke eksterne relationer gennem værdiskabende kommunikation? Har du en stærk passion for mode- og designbranchen, og vil du være med til at drive et globalt, high-end eyewear brand? Så er du måske den PR Coordinator, vi leder efter!

LINDBERG er en af de største spillere verden over blandt design-orienterede high-end brillemærker, som med sit unikke mind-set har revolutioneret design af briller. Med tankegangen "Vi gør det enten exceptionelt eller slet ikke" insisterer virksomheden på originalitet og topkvalitet i alt, hvad de gør. Virksomheden designer, udvikler, producerer, markedsfører og sælger LINDBERG briller globalt til omhyggeligt udvalgte partnere i 138 lande. 

PR, værdiskabende kommunikation og digitale aktiviteter
I rollen som PR Coordinator bliver du en del af et ambitiøst kommunikationsteam, som arbejder med PR og digitale marketingaktiviteter på den globale scene. Dit primære ansvarsområde bliver, i samarbejde med virksomhedens Communications Manager, som du referer til, at styrke LINDBERGs brand awareness på det europæiske marked gennem udvikling af virksomhedens PR relationer. Din dagligdag vil være præget af dialog med mange forskellige mennesker fra modebranchen rundt omkring i Europa, f.eks. redaktører fra diverse modemagasiner. Dine arbejdsopgaver spænder bredt, og du vil bl.a. planlægge og afvikle PR events, varetage digitale aktiviteter og udvikle værdiskabende og strategisk kommunikation. Der vil være rejseaktivitet forbundet med stillingen svarende til ca. 40-50 rejsedage årligt, hvor du besøger modemekkaer som London, Paris og Milano.

Udadvendt og relationsskabende kommunikatør
Dine kvalifikationer har du opnået gennem en lignende stilling i mode- og designbranchen, og du har minimum 3 års erfaring med PR. Du har en relevant uddannelse, formentlig inden for kommunikation, marketing eller journalistik, og du trives i en udfordrende og varieret hverdag. Du går altid proaktivt til opgaverne og værdsætter samarbejde og dialog med forskellige mennesker. Som person er du en naturlig relationsskaber, tillidsvækkende og udadvendt, og du mestrer skarp formidling både digitalt og offline. Du er kreativ, kvalitetsbevidst og detaljeorienteret, samtidig med at du har et digitalt mind-set med en stor forståelse for et stærkt medie-mix. Det er et krav at du, foruden dansk, kan engelsk på et professionelt niveau både mundtligt og skriftligt.

Iværksætterånd, passion og stemning 
Du bliver en del af en ambitiøs og unik virksomhedskultur skabt af kompetente og yderst passionerede medarbejdere, der gennem en udpræget iværksætterånd sammen skaber succes verden over. Miljøet er præget af virksomhedens flade organisationsstruktur, som baner vejen for en uformel tone og tilgang til hinanden og ikke mindst den suveræn gode ”vi”-stemning, du vil opleve i virksomheden.

Som PR Coordinator bliver du ansat i en stilling med et stort råderum og rig mulighed for at gøre en markant forskel, skabe gode resultater og sætte dit eget personlige aftryk. Foruden faglig og personlig udvikling, som er en vigtig del af LINDBERGs kultur, byder stillingen på unikke rejseoplevelser og events.

Rekrutteringen varetages af betterpeople 
Da stillingen ønskes besat hurtigst muligt, behandler vi ansøgninger løbende. Der ventes dog gerne på den rette kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt venligst Team Lead, Gitte Højlund, på e-mail gh@betterpeople.dk eller på mobil 5382 4466. Alle ansøgninger behandles fortroligt og med diskretion. 

(C) betterpeople A/S

betterpeople A/SÅbyhøj2019-10-01T00:00:002019-10-20T00:00:00
330095227Er du en Google Ads/Search specialist?Robot Følger du med i de seneste SEO trends og brænder du for at skabe resultater på Google? - så har vi helt sikkert en deltidsstilling, hvor du vil stortrives!Plico A S er et digitalt bureau i stor vækst. Vi har igennem flere år leveret topmoderne webshops og hjemmesider i wordpress CMS til små og mellemstore virksomheder. Vi har en vision om at være den stærkeste spiller på det danske marked indenfor vores segment. Vi søger en Google Ads specialistDen person, vi mangler, skal være en engageret søgeoptimerings specialist, der brænder for det online medie med fokus på Google. Du kan tænke ud af boksen og har kendskab til branchen. Du er vant til at arbejde selvstændigt og struktureret med dine arbejdsopgaver. Du formår at bidrage med gå-på-mod, positiv tænkning og viljen til at arbejde med deadlines. Arbejdsopgaver Opstart af nye kunder ift. opbygning af nyt konto-setup og dialog med kunden Opsætning af kampagner i Google Ads Løbende optimering på kampagner baseret på data fra Google-værktøjer Søgeordsanalyse og udarbejdelse af sælgende annoncetekster Løbende rapportering til vores kunder på resultater og learnings Kundedialog pr. mail og telefonAt skabe gode resultater med Google Ads Search stiller store krav til viden og forståelse inden for alt fra webanalyse og landing pages til kundens forretning Vi prioriterer: Ambitiøs og passioneret Forretnings- og resultatorienteret Videbegærlig og tør tænke ud af boksen Serviceminded og tillidsskabende Meget eller nogen erfaring med optimering og opsætning af Google Ads (gerne Ads-certificeret) Meget eller nogen erfaring med brug af Google AnalyticsVi tilbyderEn spændende og udfordrende hverdag på et etableret digitalt bureau i Aarhus. Vi er i stor vækst og værdsætter din tilgang til at finde løsninger på dagens og morgendagens udfordringer. Du vil indgå i et ungt team, hvor vi har en sjov hverdag med masser af udfordringer og gode kollegaer med en uformel omgangstone. Arbejdstiden er mellem 8-16 timer om ugen vi er fleksible, da det selvfølgelig skal passe med timerne på studiet.Ansøgningsfrist:Send din ansøgning mrk. Adwords stilling til cecilie@plico.dk allerede nu, da vi løbende holder samtaler.Vil du vide mere om jobbet og Plico A S, så er du velkommen til at kontakte Cecilie Riber Meineche på tlf: 71 74 14 57 eller cecilie@plico.dk

Følger du med i de seneste SEO trends og brænder du for at skabe resultater på Google? - så har vi helt sikkert en deltidsstilling, hvor du vil stortrives!

Plico A/S er et digitalt bureau i stor vækst. Vi har igennem flere år leveret topmoderne webshops og hjemmesider i wordpress CMS til små og mellemstore virksomheder. Vi har en vision om at være den stærkeste spiller på det danske marked indenfor vores segment.

Vi søger en Google Ads specialist
Den person, vi mangler, skal være en engageret søgeoptimerings specialist, der brænder for det online medie med fokus på Google. Du kan tænke ud af boksen og har kendskab til branchen. Du er vant til at arbejde selvstændigt og struktureret med dine arbejdsopgaver. Du formår at bidrage med gå-på-mod, positiv tænkning og viljen til at arbejde med deadlines.

Arbejdsopgaver

  • Opstart af nye kunder ift. opbygning af nyt konto-setup og dialog med kunden
    • Opsætning af kampagner i Google Ads
    • Løbende optimering på kampagner baseret på data fra Google-værktøjer
    • Søgeordsanalyse og udarbejdelse af sælgende annoncetekster
    • Løbende rapportering til vores kunder på resultater og learnings
    • Kundedialog pr. mail og telefon


    At skabe gode resultater med Google Ads/Search stiller store krav til viden og forståelse inden for alt fra webanalyse og landing pages til kundens forretning

    Vi prioriterer:
    • Ambitiøs og passioneret
    • Forretnings- og resultatorienteret
    • Videbegærlig og tør ’tænke ud af boksen’
    • Serviceminded og tillidsskabende
    • Meget eller nogen erfaring med optimering og opsætning af Google Ads (gerne Ads-certificeret)
    • Meget eller nogen erfaring med brug af Google Analytics

    Vi tilbyder
    En spændende og udfordrende hverdag på et etableret digitalt bureau i Aarhus. Vi er i stor vækst og værdsætter din tilgang til at finde løsninger på dagens og morgendagens udfordringer. Du vil indgå i et ungt team, hvor vi har en sjov hverdag med masser af udfordringer og gode kollegaer med en uformel omgangstone. Arbejdstiden er mellem 8-16 timer om ugen – vi er fleksible, da det selvfølgelig skal passe med timerne på studiet.

    Ansøgningsfrist:
    Send din ansøgning mrk. ”Adwords stilling” til cecilie@plico.dk allerede nu, da vi løbende holder samtaler.

    Vil du vide mere om jobbet og Plico A/S, så er du velkommen til at kontakte Cecilie Riber Meineche på tlf: 71 74 14 57 eller cecilie@plico.dk 

 

Plico A/SAarhus V2019-09-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
330095159Svensk copywriter til content marketing-bureauRobot Er du skarp til at forfatte tekster på svensk om alverdens emner, og kender du ovenikøbet til det der SEO? Så er det måske dig, vi er på udkig efter som vores nye svenske copywriter. Vi er hos TEXTA ApS et ungt content marketing-bureau i vækst, og vi står nu og mangler flere hænder på vores skribenthold. Arbejdstiderne er ekstremt fleksible, og der er mulighed for både at arbejde hjemmefra og på vores kontor i Aarhus eller i København. Vi forestiller os, at din profil ser nogenlunde sådan ud: Du taler og skriver svensk og har styr på de grammatiske regler. Du er hurtig på tasterne, men går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Du er grundig og omhyggelig i dit arbejde og tager gerne imod feedback. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og hjælper gerne med korte deadlines. Du kan arbejde 10-15 timer om ugen og gerne mere i spidsbelastede perioder. Lidt om jobbet: Vores kunder spænder bredt, og du vil derfor komme til at skrive om mange forskellige emner fra tømrerarbejde til modetøj og alt derimellem. Du skal derfor være god til og have lyst til at sætte dig ind i forskellige emner og formidle disse med målgruppen for øje. Vi tilbyder stor fleksibilitet i forbindelse med eksaminer og ferie. Du starter så tidligt som muligt. Passer ovenstående på din profil? Så send en kort ansøgning og CV til job@texta.dk hurtigst muligt. Vedhæft ansøgning og CV som pdf, og skriv Svensk copywriter i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Mejse Voss på mejse@texta.dk eller 28 72 71 47. Vi rekrutterer løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat. Der er 1-2 ledige stillinger.

Er du skarp til at forfatte tekster på svensk om alverdens emner, og kender du ovenikøbet til det der SEO? Så er det måske dig, vi er på udkig efter som vores nye svenske copywriter.

Vi er hos TEXTA ApS et ungt content marketing-bureau i vækst, og vi står nu og mangler flere hænder på vores skribenthold. Arbejdstiderne er ekstremt fleksible, og der er mulighed for både at arbejde hjemmefra og på vores kontor i Aarhus eller i København.

Vi forestiller os, at din profil ser nogenlunde sådan ud:

  • Du taler og skriver svensk og har styr på de grammatiske regler.
  • Du er hurtig på tasterne, men går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde.
  • Du er grundig og omhyggelig i dit arbejde og tager gerne imod feedback.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og hjælper gerne med korte deadlines.
  • Du kan arbejde 10-15 timer om ugen og gerne mere i spidsbelastede perioder.

Lidt om jobbet:

  • Vores kunder spænder bredt, og du vil derfor komme til at skrive om mange forskellige emner – fra tømrerarbejde til modetøj og alt derimellem. Du skal derfor være god til og have lyst til at sætte dig ind i forskellige emner og formidle disse med målgruppen for øje.
  • Vi tilbyder stor fleksibilitet i forbindelse med eksaminer og ferie.
  • Du starter så tidligt som muligt.

Passer ovenstående på din profil? Så send en kort ansøgning og CV til job@texta.dk hurtigst muligt. Vedhæft ansøgning og CV som pdf, og skriv ”Svensk copywriter” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Mejse Voss på mejse@texta.dk eller 28 72 71 47.

Vi rekrutterer løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat.

Der er 1-2 ledige stillinger.

TEXTA ApSAarhus C2019-09-25T00:00:002019-11-18T00:00:00
330092475Head of Global Paid MarketingRobot AutoUncle is recognised as the driver of innovation in the European auto market and we re excited to open a unique career opportunity for a talented marketeer with the mission to scale AutoUncle s consumer audience internationally. Over the past years we ve built one of Europe s largest platforms to take the hassle out of buying or selling cars. Our apps and websites are used by millions of consumers in 10 European countries and even more consumers experience AutoUncle via integrations on brand websites such as Hyundai, Renault, Kia, Audi as well as hundreds of dealership websites. The Opportunity In this newly established and hands-on role you ll have the chance to take charge and drive the development of paid traffic acquisition internationally across all our channels. With reference to the COO you ll focus on performance, and be responsible from strategy to hands on execution, analysing data to identify opportunities and running experiments to grow AutoUncle s user base on web and apps. Together with the rest of the Growth Team you will continually work on designing, implementing and analysing experiments to improve engagement and retention. You will operate and scale all AutoUncle s marketing automation channels (Facebook Ads, Criteo, Google Ads) targeting consumers internationally develop and monitor optimisation experiments deliver valuable performance reports and refine our automation setup to effectively target the right audiences implement new remarketing initiatives work closely with management, the marketing team and Product Owner on how to improve conversion rates from paid advertising funnels study advertising efforts, new approaches of other players (inside and outside the car market) in order to develop competitive advantages The You This is a strategically important role for AutoUncle s expansion internationally and we re looking for a colleague that has a combination of experience and ambition to have a big impact. We re looking for an Uncle that will have past experience with and or make sure to succeed in: developing, implementing and managing cross-channel (apps web) paid advertising internationally make data-driven decisions about what to improve and execute on it copywriting (ad titles, conversion texts etc.) and working professionally in English verbal and written creatives (ad images), either designing yourself or working with someone who did thrive in a fast-paced, international environment Who We Are We offer an extremely exciting and challenging role that will have a great impact on AutoUncles future success. We are an energetic, young, and international team, operating according to agile methodologies. We re in a constant vacuum of learning and developing ourselves and each other, and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg and Cluj. Start date: As soon as possible

AutoUncle is recognised as the driver of innovation in the European auto market and we're excited to open a unique career opportunity for a talented marketeer with the mission to scale AutoUncle's consumer audience internationally.

Over the past years we’ve built one of Europe’s largest platforms to take the hassle out of buying or selling cars. Our apps and websites are used by millions of consumers in 10 European countries and even more consumers experience AutoUncle via integrations on brand websites such as Hyundai, Renault, Kia, Audi as well as hundreds of dealership websites.

The Opportunity
In this newly established and hands-on role you'll have the chance to take charge and drive the development of paid traffic acquisition internationally across all our channels. With reference to the COO you'll focus on performance, and be responsible from strategy to hands on execution, analysing data to identify opportunities and running experiments to grow AutoUncle's user base on web and apps.

Together with the rest of the Growth Team you will continually work on designing, implementing and analysing experiments to improve engagement and retention.

You will;

  • operate and scale all AutoUncle’s marketing automation channels (Facebook Ads, Criteo, Google Ads) targeting consumers internationally
  • develop and monitor optimisation experiments
  • deliver valuable performance reports and refine our automation setup to effectively target the right audiences
  • implement new remarketing initiatives
  • work closely with management, the marketing team and Product Owner on how to improve conversion rates from paid advertising funnels
  • study advertising efforts, new approaches of other players (inside and outside the car market) in order to develop competitive advantages

The You
This is a strategically important role for AutoUncle’s expansion internationally and we're looking for a colleague that has a combination of experience and ambition to have a big impact. We’re looking for an Uncle that will have past experience with and/or make sure to succeed in:

  • developing, implementing and managing cross-channel (apps & web) paid advertising internationally
  • make data-driven decisions about what to improve and execute on it
  • copywriting (ad titles, conversion texts etc.) and working professionally in English verbal and written
  • creatives (ad images), either designing yourself or working with someone who did
  • thrive in a fast-paced, international environment

Who We Are
We offer an extremely exciting and challenging role that will have a great impact on AutoUncles future success. We are an energetic, young, and international team, operating according to agile methodologies. We're in a constant vacuum of learning and developing ourselves and each other, and have offices in central Aarhus (HQ), Hamburg and Cluj.

Start date: As soon as possible

AUTOUNCLE ApSAarhus C2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

SEO-specialist

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Er du vores nye SEO-specialist, der i et fællesskab med over 100 ekspertkollegaer, skal knokle for vores kunders online markedsføring? SEO-afdelingen er Søgemediers største produktionsafdeling med over 20 medarbejdere, der brænder for n ting: at opn...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. november 2019

betterpeople A/S søger Public Relations Coordinator for LINDBERG

betterpeople A/S

Åbyhøj
Er du en kreativ, visionær og proaktiv person, som brænder for at udvikle og styrke eksterne relationer gennem værdiskabende kommunikation? Har du en stærk passion for mode- og designbranchen, og vil du være med til at drive et globalt, high-end eye...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Er du en Google Ads/Search specialist?

Plico A/S

Aarhus V
Følger du med i de seneste SEO trends og brænder du for at skabe resultater på Google? - så har vi helt sikkert en deltidsstilling, hvor du vil stortrives!Plico A S er et digitalt bureau i stor vækst. Vi har igennem flere år leveret topmoderne websh...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Svensk copywriter til content marketing-bureau

TEXTA ApS

Aarhus C
Er du skarp til at forfatte tekster på svensk om alverdens emner, og kender du ovenikøbet til det der SEO? Så er det måske dig, vi er på udkig efter som vores nye svenske copywriter. Vi er hos TEXTA ApS et ungt content marketing-bureau i vækst, og v...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Head of Global Paid Marketing

AUTOUNCLE ApS

Aarhus C
AutoUncle is recognised as the driver of innovation in the European auto market and we re excited to open a unique career opportunity for a talented marketeer with the mission to scale AutoUncle s consumer audience internationally. Over the past yea...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019