Medarbejder til optimering og videreudvikling af IT-systemer

Ønsker du at indgå i et samarbejde med fagligt kompetente kollegaer og leverandører, om vedligeholdet og videreudviklingen af Erhvervsstyrelsens mere end 50 IT-systemer? Så er du måske vores nye Application Manager.

Vi søger en samarbejdsorienteret, men selvstændig medarbejder, der brænder for at lede vedligeholdet af en del af Erhvervsstyrelsens IT-portefølje.

Som Application Manager i Erhvervsstyrelsen, vil dit arbejde bestå af en række forskelligartede opgaver og ansvarsområder, alle centreret omkring vedligeholdet af styrelsens kørende IT-systemer. Det kræver derfor, at du fagligt, men også personligt, favner bredt og sætter en ære i at drifte med høj service for øje.

Arbejdet som Application Manager i Erhvervsstyrelsen
Som Application Manager er din fornemmeste opgave at lede optimeringen og udviklingen af dele af Erhvervsstyrelsens IT-portefølje. Dette indbefatter:

• Daglig koordinering og kommunikation med leverandører i forhold til fejlrettelser og udviklingstiltag på de enkelte løsninger
• Løbende dialog med din forretning, så krav og ønsker omsættes til brugbare løsninger
• Prioritering af opgaver og leverancer på de forskellige systemer
• Koordinering og styring af leverancer, fra udvikling til produktion
• Kvalitetssikring af tekniske leverance fra udviklings- og driftsleverandører
• Sikre at dine leverandører leverer til tiden, samt at kontraktuelle forhold overholdes i processen
Foruden ovenstående opgaver, vil det være muligt at deltage i større udviklingsprojekter, der alle baseres på Erhvervsstyrelsen agile projekttilgang.

Ved din ansættelse i Team Application Management vil du blive en del af et team på 16 medarbejdere, som favner bredt både fagligt og personligt. Teamet af en del af IT-området i Erhvervsstyrelsen, men gennem vores arbejde har vi samarbejdspartnere i hele organisationen.

Vores nye kollega
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse inden for IT eller har opbygget en tilsvarende teknisk viden gennem en anden uddannelse eller erhvervserfaring.

Derudover er det væsentligt at:
• Du er samarbejdsorienteret, men også i stand til at arbejde selvstændigt
• Du er god til at kommunikere på tværs af faglighed og forstår vigtigheden af løbende kommunikation med interessenter
• Du evner at prioritere og koordinere indsatser
• Du kan arbejde med flere forskellige opgaver på samme tid

Personligt er du i stand til at arbejde i en organisation med en flad struktur og en uformel omgangstone. Du finder det spændende at arbejde i en politisk styret organisation, som kræver omstillingsparathed og at man kan acceptere at kursen for en opgave kan ændres løbende. Derudover er det en fordel, hvis du trives i et miljø, hvor der er meget at lave og hvor det nogle gange går stærkt.

Vi kan tilbyde et varieret og udfordrende job med mulighed for at arbejde selvstændigt i et stærkt fagligt miljø med gode kolleger og mulighed for udvikling. Vi har en uformel omgangstone, rig mulighed for at deltage i mange sociale aktiviteter og møde kolleger på kryds og tværs.

Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har ca. 700 medarbejdere fordelt på fire forskellige lokationer rundt om i landet. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed, der lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og som ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne.

Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København.

Er du vores nye Application Manager?
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC eller HK med mulighed for forhandling af tillæg. Indplacering på AC-overenskomst vil være som fuldmægtig. Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

Lyder det som noget for dig, så klik på ”Søg stilling”-knappen. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest søndag den 9. august 2020.


Ved spørgsmål angående stillingen kan du kontakte kontorchef Morten Kildevang Jensen på MorJen@erst.dk eller 35 29 16 32. Ved spørgsmål angående løn og ansættelsesvilkår kan du henvende dig til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på 91 33 71 39. Bemærk dog, at tilgængeligheden vil være begrænset over sommeren.


Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34.


Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle, uanset personlig baggrund, til at søge.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Bynatur

København S
Genopslag Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter. Har du lyst til at indgå ...
Indrykket:14. juli 2020

Akademisk medarbejder til Enhed for HR og Service i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Er du struktureret og strategisk i din opgaveløsning og evner du at bevare overblikket og levere opgaver af høj, faglig kvalitet i en hverdag, hvor der er fart på? Så er det dig, vi søger til stillingen som akademisk medarbejder i Enhed for HR og Se...
Indrykket:24. juli 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Organisation og Ledelse

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:5. august 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Engageret akademisk medarbejder til 2. kontor i Centralforvaltningen, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 2. kontor - Aktivitetsparate og Sygedagpengemodtagere

København V
Vil du være med til at udvikle beskæftigelsesindsatsen for udsatte borgere? Vil du være med til at understøtte gode og effektive modeller for det offentlige private samarbejde om udsatte borgere? Så søger vi netop nu en engageret akademisk medarbejd...
Indrykket:25. juni 2020

Akademisk medarbejder til Sekretariat for styring af specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Fagligt Center

København V
Vil du arbejde med data og analyser, der giver os nye indsigter i specialområdet i Børne- og Ungdomsforvaltningen? Vi søger en målrettet og struktureret akademisk medarbejder til en nyoprettet stilling, som vil hjælpe med at levere data og lave prog...
Indrykket:7. juli 2020

Akademisk medarbejder til grønne udviklingsplaner og anlægsprojekter i Parker, Kirkegårde og Renhold i Københavns Kommune

Bynatur

København S
Genopslag Teknik- og Miljøforvaltningen søger en akademisk medarbejder, der i ni måneder kan hjælpe Kvalitetsenheden i Parker, Kirkegårde og Renhold med udarbejdelse af udviklingsplaner og modtagelse af nye anlægsprojekter. Har du lyst til at indgå ...
Indrykket:14. juli 2020

Akademisk medarbejder til Enhed for HR og Service i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF Enhed for HR og Service

København V
Er du struktureret og strategisk i din opgaveløsning og evner du at bevare overblikket og levere opgaver af høj, faglig kvalitet i en hverdag, hvor der er fart på? Så er det dig, vi søger til stillingen som akademisk medarbejder i Enhed for HR og Se...
Indrykket:24. juli 2020

Akademisk medarbejder til koordinering, kvalitetssikring og ledelsesbetjening

Organisation og Ledelse

København S
Har du lyst til at arbejde med ledelsesbetjening og koordinering i en stor, politisk organisation? Så har vi et spændende og udfordrende job til dig. Vi søger en stærk og selvkørende akademisk medarbejder med mod på tværgående samarbejde i en komple...
Indrykket:5. august 2020