Medarbejder til professionelt udgående tilsyn med spiludbydere

Som tilsynsmedarbejder er du med til at sikre fair spil om penge i Danmark ved at føre et professionelt tilsyn med spiludbydere, hvor service og vejledning er i fokus.  
 
Udgående tilsyn på lotteri- og monopolområdet 
Du bliver en del af kontoret Lotteri og Monopol, som bl.a. er ansvarlig for at føre tilsyn med en del af det landbaserede spillemarked, vejlede spiludbyderne, udstede tilladelser, overvåge det ulovlige spilmarked og udstede sanktioner på markedet for lotterier og spiludbydere med monopol. 
 
Gennem fagligt kompetent udgående tilsyn med spiludbydere bidrager du til et fair og velreguleret spilmarked i Danmark. Dine arbejdsopgaver vil byde på fysiske tilsynsbesøg hos spiludbydere på Fyn og i Sydjylland. Når du ikke er på fysiske tilsynsbesøg, arbejder du fra kontoret i Odense. Her er dine opgaver blandt andet at foretage sagsbehandling, have telefonisk kontakt med spiludbydere og deres bestyrere samt forberede og anmelde straffesager. 
 
Struktureret og engageret medarbejder 
Du arbejder struktureret og er god til at planlægge din dag, således at du udnytter din tid optimalt. Du skal indgå i et team med øvrige kolleger på området, og du skal samtidig være indstillet på, at du arbejder alene en del af din arbejdstid, da jobbet indeholder kørsel til de forskellige spiludbydere på Fyn og i Sydjylland. Det er desuden vigtigt, at du kan lide kontakten med mennesker, hvor du både kan optræde serviceminded og som kontrollerende myndighed.  
 
Det er er krav, at dit skriftlige dansk er på et meget højt niveau, hvilket du skal bruge i den skriftlige kommunikation med spiludbyderne efter dine fysiske tilsynsbesøg.  
 
Du er lærenem og håndterer dine arbejdsopgaver med koncentration og ordenssans. Kendskab til spillemarkedet er ikke en forudsætning, da kolleger vil stå for din oplæring. Kendskab til udførsel af kontrol/tilsyn er en fordel, men ikke et krav.  
 
Vi har fokus på at skabe resultater gennem samarbejde på tværs af enheder, og vi forventer derfor, at du møder dine kolleger med godt humør, hjælpsomhed og en konstruktiv holdning.  
 
Ambitiøs styrelse med højt til loftet 
I Spillemyndigheden arbejder vi for et ansvarligt, fair og velreguleret spilmarked til gavn for spillere, spiludbydere og for samfundet. Åbenhed og dialog er kendetegnet for vores måde at arbejde på. Udviklingen og nye trends inden for spilverdenen stiller krav til vores ekspertise, og de mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. Vi vægter samarbejde, trivsel og gensidig respekt højt, og vores gode resultater bliver skabt af en kombination af arbejdsglæde, nysgerrighed og engagement. 
 
Spillemyndigheden er en styrelse i Skatteministeriet. 
 
Ansøgning og ansættelse 
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link snarest muligt, dog senest den 28. februar 2018, kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Torben Ersbøll på tlf. 7238 9591, eller på mail te@spillemyndigheden.dk. 
 
Vi afholder ansættelsessamtaler i umiddelbar forlængelse af ansøgningsfristens udløb. Ved eventuel indkaldelse til anden samtale bliver der gennemført en test som led i ansættelsesproceduren.  
 
Løn og ansættelsesvilkår 
Din ansættelse vil ske i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er med start 1. maj 2018 eller snarest muligt. Tjenestestedet vil være Englandsgade 25, 5000 Odense C. 
 
Ansættelsesområde 
Skatteministeriet med tilhørende institutioner. 
 
Spillemyndigheden opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.  
 
Læs mere om os på Spillemyndigheden.dk. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Programleder til at udvikle og drive tværsektorielle projekter indenfor diabetesområdet

Steno Diabetes Center Odense

Programleder til at udvikle og drive tværsektorielle projekter indenfor diabetesområdet Steno Diabetes Center Odense (SDCO) er under etablering som et internationalt førende diabetescenter ved Odense Universitetshospital. En af hovedopgaverne for SD...
Indrykket:31. januar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Genopslag - AC-fuldmægtig til rekrutterings- og ph.d.-administration

Syddansk Universitet

Med henblik på at få flere kvalificerede ansøgere til stillingen genopslås denne. Der gøres opmærksom på, at allerede indkomne ansøgninger stadig vil blive taget i betragtning med mindre man skriftligt henvender sig til universitetet med anmodning o...
Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

AC-fuldmægtig ved Klinisk Institut

Syddansk Universitet

Klinisk Institut (KI) søger en fuldtids AC-fuldmægtig til varetagelse af en bred vifte af opgaver i tæt samarbejde med institutlederen ved KI og fællessekretariatet for de to kliniske institutter (Institut for Regional Sundhedsforskning og Klinisk I...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Outreachkoordinator

Syddansk Universitet

Ved CP3-Origins og Institut for Fysik, Kemi og Farmaci er en stilling som outreachkoordinator ledig pr. 01.07.18. Vi søger en dygtig og initiativrig person til at administrere og lede vores store outreachprogram Kvantebanditter . Dette er et ourtrea...
Indrykket:12. februar 2018
Udløbsdato:26. februar 2018

AC-fuldmægtig til Institut for Virksomhedsledelse og Økonomi

Syddansk Universitet

I forbindelse med forskningsinfrastruktur-projektet Danish Research Data for the Social Sciences (DRDS) søger Det Samfundsvidenskabelige Fakultet (BSS) pr. 1. marts 2018 (eller snarest derefter) en ny medarbejder, der som AC-fuldmægtig skal indgå i ...