Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmen

Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.

Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.
Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.

I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.
Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:

  • Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere
  • Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling
  • Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud
  • Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter
  • Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter
  • Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau
  • Betjene styregruppen
  • Følge op på fremdriften i projektet
  • Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank
Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN's verdensmål.

Vi forventer, at du:
  • Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende – du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området
  • Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne
  • Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere
  • Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse – har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt
  • Kan facilitere partnerskabsmøder – sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper)
  • Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker
  • Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche
  • Dokumenterer projektet overfor ELENA
  • Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk
Hvem er vi?
Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.

Ansættelsesvilkår:
Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august

Mere information:
Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og/eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046347Phoenix-4151178412019-06-19T17:00:25.427Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmenVi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.

Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.
Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.

I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.
Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:
  • Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere
  • Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling
  • Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud
  • Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter
  • Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter
  • Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau
  • Betjene styregruppen
  • Følge op på fremdriften i projektet
  • Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank
Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN's verdensmål.

Vi forventer, at du:
  • Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende – du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området
  • Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne
  • Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere
  • Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse – har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt
  • Kan facilitere partnerskabsmøder – sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper)
  • Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker
  • Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche
  • Dokumenterer projektet overfor ELENA
  • Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk
Hvem er vi?
Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.

Ansættelsesvilkår:
Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august

Mere information:
Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og/eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.Dine daglige opgaver bliver blandt andet at: Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau Betjene styregruppen Følge op på fremdriften i projektet Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN& 39 s verdensmål.Vi forventer, at du: Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt Kan facilitere partnerskabsmøder sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper) Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche Dokumenterer projektet overfor ELENA Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk Hvem er vi?Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.Ansættelsesvilkår:Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august Mere information:Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix41511784101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8db3758f-69a9-44f2-adb9-c0a618cec0090EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3549919Kontoret for Klima, Ressourcer og Grøn Omstilling11Skottenborg 268800ViborgDKDanmarkORS/41511784_logo.gifORS/Small/41511784_logo.gif0Lea.Munkholm@ru.rm.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent781017EmplyMinimum pakken - 35 dage9a2e3cb1-d9bf-4cd7-ad07-0b2239a2b492_11449400019-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Kontoret for Klima, Ressourcer og Grøn Omstilling er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362110453Lea H Youden MunkholmLea.Munkholm@ru.rm.dkDanmarkDanmark330059038Medarbejder til Praksisadministrationen, Region MidtjyllandBasic Vær med til at gøre en forskel i driften af sundhedsvæsenet i et alsidigt job Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer om ugen i Praksisadministrationen, der holder til i Regionshuset i Viborg. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.Bliv medspiller i et dynamisk kontorDu indgår i et af kontorets 3 teams med hver 4 5 medarbejdere og bidrager til løsningen af en lang række spændende og alsidige opgaver. Vi er dem, der arbejder for, at du kan gå gratis til læge. At du kan opsøge speciallæger, fysioterapeuter og andre sundhedspersoner, både her i Danmark men også i andre EU EØS-lande. Vi varetager alt fra udbetaling af honorar til sagsbehandling af ex. ansøgninger fra sundhedspersoner, henvendelser fra borgere, kommuner, sundhedspersoner og politikere. Vi bidrager, når der sker udvikling på sundhedsområdet i ex. overenskomstforhandlinger og høringer over ny lovgivning. Vi arbejder for at sikre forsvarlig økonomi på området. Vi gør en forskel, og vi vil gerne have dig med på holdet.Hvem er du?Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det kan være en administrativ, akademisk (ex. cand. jur., cand. scient. pol.) eller anden relevant uddannelse. Du har gerne erfaring med sagsbehandling og mestrer både mundtlig og skriftlig kommunikation. Har du kendskab til sundhedsområdet kan det være en fordel, ligesom erfaring med juridiske problemstillinger og komplekse sagsforløb kan være relevant. Hos os er dagene sjældent ens, og du trives med nye udfordringer og varierende arbejdsopgaver.Vi lægger særlig vægt på, at du: kan arbejde selvstændigt og bidrage aktivt til at løfte i flok er ansvarlig og optaget af at levere høj kvalitet og til fastsatte frister er nysgerrig af natur og initiativtager er udadvendt og kan bidrage til trivslen i teamet og i kontoret Vi tilbyder Gode kolleger og sparringspartnere Åben og inddragende ledelse Et job med stor selvstændighed og ansvar i opgaveløsningen En arbejdsplads i en stor politisk styret organisation med mange udviklings- og karrieremuligheder Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i gældende overenskomst Interesseret?Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Jørgen Nørskov Nielsen, tlf.nr. 7841 2106.Søg jobbet ved at klikke Send ansøgning og husk at vedhæfte ansøgning, CV og andre relevante bilag i PDF- eller Word-format.Ansøgningsfristen er den 11. august 2019 og samtaler forventes afholdt i uge 34.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale."Vær med til at gøre en forskel i driften af sundhedsvæsenet i et alsidigt  job"

Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer om ugen i Praksisadministrationen, der holder til i Regionshuset i Viborg. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Bliv medspiller i et dynamisk kontor
Du indgår i et af kontorets 3 teams med hver 4 – 5 medarbejdere og bidrager til løsningen af en lang række spændende og alsidige opgaver. Vi er dem, der arbejder for, at du kan gå gratis til læge. At du kan opsøge speciallæger, fysioterapeuter og andre sundhedspersoner, både her i Danmark men også i andre EU/EØS-lande. Vi varetager alt fra udbetaling af honorar til sagsbehandling af ex. ansøgninger fra sundhedspersoner, henvendelser fra borgere, kommuner, sundhedspersoner og politikere. Vi bidrager, når der sker udvikling på sundhedsområdet i ex. overenskomstforhandlinger og høringer over ny lovgivning. Vi arbejder for at sikre forsvarlig økonomi på området. Vi gør en forskel, og vi vil gerne have dig med på holdet.

Hvem er du?
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det kan være en administrativ, akademisk (ex. cand. jur., cand. scient. pol.) eller anden relevant uddannelse. Du har gerne erfaring med sagsbehandling og mestrer både mundtlig og skriftlig kommunikation. Har du kendskab til sundhedsområdet kan det være en fordel, ligesom erfaring med juridiske problemstillinger og komplekse sagsforløb kan være relevant. Hos os er dagene sjældent ens, og du trives med nye udfordringer og varierende arbejdsopgaver.

Vi lægger særlig vægt på, at du:
  • kan arbejde selvstændigt og bidrage aktivt til at løfte i flok
  • er ansvarlig og optaget af at levere høj kvalitet og til fastsatte frister
  • er nysgerrig af natur og initiativtager
  • er udadvendt og kan bidrage til trivslen i teamet og i kontoret
Vi tilbyder
  • Gode kolleger og sparringspartnere
  • Åben og inddragende ledelse
  • Et job med stor selvstændighed og ansvar i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads i en stor politisk styret organisation med mange udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i gældende overenskomst

Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Jørgen Nørskov Nielsen, tlf.nr. 7841 2106.
Søg jobbet ved at klikke "Send ansøgning" og husk at vedhæfte ansøgning, CV og andre relevante bilag i PDF- eller Word-format.

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019 og samtaler forventes afholdt i uge 34.




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/a7e9ecf9_logo.gifPraksisadministrationenViborg2019-07-12T12:01:37.9632019-08-11T00:00:00
330062010Medarbejder til AktivitetstilbudBasic Socialpsykiatri og Rusmiddelsektionen i Silkeborg Kommunes Socialafdeling søger medarbejder til Aktivitetstilbud. PH-Aktiv søger en medarbejder med lyst til at udvikle nye aktiviteter i samarbejde med engagerede kollegaer og borgere. Stillingen er på 30 timer pr. uge i dagtimerne med start fra 1. oktober 2019 eller snarest muligt. PH-Aktiv er et kombineret aktivitets- og samværstilbud 104 under serviceloven og et beskyttet beskæftigelsestilbud 103. Der ud over er har vi et tæt samarbejde med Jobcenter Silkeborg omkring tilrettelæggelse af forløb under LAB-loven. Målgruppen er sindslidende borgere 18 år. Borgernes forløb tilrettelægges ud fra den enkeltes behov og tilrettelægges ud fra PH-Aktivs mange forskellige aktiviteter, som alle er målrettet en beskæftigelses- og uddannelsesrettet indsats og i tæt samarbejde med jobcenteret. I den nyoprettede stilling skal man være med til at udvikle nye aktiviteter i PH-Aktiv. I dag er PH-Aktiv en central del af livet i Psykiatriens Hus (læse mere på http: psykiatrienshus.silkeborgkommune.dk )hvor vi drifter både cafe og vaskeri. I fremtiden ønsker vi at udvide, med aktiviteter som også omfatter andre praktiske og administrative opgaver i huset, som kan understøtte de arbejdsmarkedsrettede aktiviteter i PH-Aktiv. De nye aktiviteter er ikke færdigt beskrevet, men det vil omfatte administrative opgaver, som eksempelvis udarbejdelse og tryk af pjecer, og vil også være praktiske opgaver, så som vedligeholdelse af SP R s biler, opgaver i husets the-køkkener og andre administrative og pedellignende opgaver. PH-Aktiv har på nuværende tidspunkt en lang række af forskellige aktiviteter så som bl.a. ACT-gruppe, individuelle samtaler, udarbejdelse af CV, motion, arbejde i skoven, kreative aktiviteter og driften af caf en i Psykiatriens Hus. Ugeskemaet kan ses på https: socialpsykiatriskcenter.silkeborgkommune.dk Dagbeskaeftigelse PH-aktiv. Vi forventer, at du: har en relevant social- eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne i kombination med en erhvervsfaglig baggrund har interesse og el. erfaring inden for psykiatrien gerne have erfaring fra jobcenteret kan varetage kontaktpersonsfunktion og indgå i samarbejdsrelationen med borgeren om deres individuelle mål kan arbejde serviceorienteret og selvstændigt med administrative og praktiske opgaver i et stort hus har lyst til at være med til at udvikle nye aktiviteter sammen med kollegaer og borgere kan indgå i det pædagogisk terapeutiske samarbejde med borgeren med ro og nærvær har gode samarbejdsevner og kan arbejde selvstændigt kan bidrage med engagement, humor og glæde i hverdagen Vi tilbyder: engagerende medarbejdere på tværs af sektorer et miljø med fokus på høj faglighed en velfungerende og udfordrende arbejdsplads et tværfagligt sammensat team deltagelse i supervision mulighed for at være med til den løbende udvikling af PH-Aktiv introduktion og løbende kompetenceudvikling en arbejdsplads hvor humor er en del af hverdagen en stor gruppe af fantastiske borgere og kollegaer løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse Læs mere om os på https: socialpsykiatriskcenter.silkeborgkommune.dk Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Eva Stride på tlf. 22 18 16 05 (ferie i uge 30-31). Ansøgningsfrist søndag 18. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22. august. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Socialpsykiatri og Rusmiddelsektionen i Silkeborg Kommunes Socialafdeling søger medarbejder til Aktivitetstilbud.
 
PH-Aktiv søger en medarbejder med lyst til at udvikle nye aktiviteter i samarbejde med engagerede kollegaer og borgere.
 
Stillingen er på 30 timer pr. uge i dagtimerne med start fra 1. oktober 2019 eller snarest muligt.
 
PH-Aktiv er et kombineret aktivitets- og samværstilbud §104 under serviceloven og et beskyttet beskæftigelsestilbud §103. Der ud over er har vi et tæt samarbejde med Jobcenter Silkeborg omkring tilrettelæggelse af forløb under LAB-loven. Målgruppen er sindslidende borgere + 18 år.
 
Borgernes forløb tilrettelægges ud fra den enkeltes behov og tilrettelægges ud fra PH-Aktivs mange forskellige aktiviteter, som alle er målrettet en beskæftigelses- og uddannelsesrettet indsats og i tæt samarbejde med jobcenteret. I den nyoprettede stilling skal man være med til at udvikle nye aktiviteter i PH-Aktiv.
 
I dag er PH-Aktiv en central del af livet i Psykiatriens Hus (læse mere på http://psykiatrienshus.silkeborgkommune.dk/)hvor vi drifter både cafe og vaskeri. I fremtiden ønsker vi at udvide, med aktiviteter som også omfatter andre praktiske og administrative opgaver i huset, som kan understøtte de arbejdsmarkedsrettede aktiviteter i PH-Aktiv.
 
De nye aktiviteter er ikke færdigt beskrevet, men det vil omfatte administrative opgaver, som eksempelvis udarbejdelse og tryk af pjecer, og vil også være praktiske opgaver, så som vedligeholdelse af SP&R´s biler, opgaver i husets the-køkkener og andre administrative og pedellignende opgaver.
 
PH-Aktiv har på nuværende tidspunkt en lang række af forskellige aktiviteter så som bl.a. ACT-gruppe, individuelle samtaler, udarbejdelse af CV, motion, arbejde i skoven, kreative aktiviteter og driften af caféen i Psykiatriens Hus. Ugeskemaet kan ses på https://socialpsykiatriskcenter.silkeborgkommune.dk/Dagbeskaeftigelse/PH-aktiv.
 
Vi forventer, at du:
  • har en relevant social- eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne i kombination med en erhvervsfaglig baggrund
  • har interesse og/el. erfaring inden for psykiatrien
  • gerne have erfaring fra jobcenteret
  • kan varetage kontaktpersonsfunktion og indgå i samarbejdsrelationen med borgeren om deres individuelle mål
  • kan arbejde serviceorienteret og selvstændigt med administrative og praktiske opgaver i et stort hus
  • har lyst til at være med til at udvikle nye aktiviteter sammen med kollegaer og borgere
  • kan indgå i det pædagogisk/terapeutiske samarbejde med borgeren med ro og nærvær
  • har gode samarbejdsevner og kan arbejde selvstændigt
  • kan bidrage med engagement, humor og glæde i hverdagen
Vi tilbyder:
  • engagerende medarbejdere på tværs af sektorer
  • et miljø med fokus på høj faglighed
  • en velfungerende og udfordrende arbejdsplads
  • et tværfagligt sammensat team
  • deltagelse i supervision
  • mulighed for at være med til den løbende udvikling af PH-Aktiv
  • introduktion og løbende kompetenceudvikling
  • en arbejdsplads hvor humor er en del af hverdagen
  • en stor gruppe af fantastiske borgere og kollegaer
  • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse
Læs mere om os på https://socialpsykiatriskcenter.silkeborgkommune.dk/
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Eva Stride på tlf. 22 18 16 05 (ferie i uge 30-31).
 
Ansøgningsfrist søndag 18. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag 22. august.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/a8d62795_logo.jpegPH-Aktiv / MødestedetSilkeborg2019-07-19T11:01:18.2602019-08-18T00:00:00
330056415Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 2Basic Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at være på ? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag. Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig. Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice du har erfaring inden for folkeregisterområdet du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT du finder god energi i det direkte møde med borgerne du kan arbejde selvstændigt du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende stilling fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. oktober 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk eller telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. Straffeattest Vi indhenter offentlig straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .

Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at ”være på”? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

Borgerservice Vejle søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i et velfungerende team, hvor der er fart over feltet hver eneste dag.

Vi søger en medarbejder til opgaver inden for folkeregisterområdet og til ekspedition af borgere inden for de øvrige arbejdsområder i teamet, primært pas, kørekort, sygesikring og SKAT. 

Du kommer til at indgå i den daglige drift af vores ekspeditionsområde. Du skal derfor være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig.

Du bliver en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du har indgående kendskab til opgaverne i Borgerservice
  • du har erfaring inden for folkeregisterområdet
  • du har erfaring inden for pas, kørekort, sygesikring og SKAT
  • du finder god energi i det direkte møde med borgerne
  • du kan arbejde selvstændigt
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende stilling
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, folkeregistrering, pas, kørekort, skat, vejledning om pension og boligstøtte, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk  eller telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Straffeattest

Vi indhenter offentlig straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

 

ORS/Small/7a92e4f1_logo.pngStadsarkiv & BorgerserviceVejle2019-07-08T15:01:57.0072019-08-11T00:00:00
330056413Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 1Basic Er god service til borgerne din favoritdisciplin? Er din faglighed tip-top i orden i forhold til opgaverne i Borgerservice? Kan du holde hovedet koldt, selv om det summer omkring dig? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Borgerservice Vejle. Stillingen er kendetegnet ved en høj grad af direkte borgerkontakt, og din hovedopgave vil være borgerbetjening i vores frontområde, hvor vi bl.a. servicerer borgerne med NemID, Digital Post og medbetjening og meget andet, som borgerne henvender sig om. Du skal være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig. Du vil endvidere komme til at arbejde med beboerindskudslån, sagsbehandling af ind- og udrejser og andre borgerrettede opgaver. Du vil blive en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger. Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø. Vi forventer, at du er uddannet inden for offentlig administration du har indgående kendskab til NemID, beboerindskudslån, Digital Post og indrejse udrejse du trives i en frontfunktion, hvor borgeren er i fokus du er god til engelsk du kan kommunikere klart og præcist du har flair for IT og kan guide andre i brug af selvbetjeningsløsninger du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt du kan arbejde selvstændigt, men ikke er bleg for at søge hjælp du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd Vi tilbyder dig en interessant og afvekslende arbejdsdag fagligt kompetente kolleger mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone Tiltrædelse 1. oktober 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse. Om os Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post. Flere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk , telefon 30 50 53 10. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34. Straffeattest Vi indhenter straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter .

Er god service til borgerne din favoritdisciplin? Er din faglighed tip-top i orden i forhold til opgaverne i Borgerservice? Kan du holde hovedet koldt, selv om det summer omkring dig? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle

Om jobbet

Vi søger en erfaren medarbejder, der hurtigt og effektivt kan indgå i opgaveløsningen i et velfungerende team i Borgerservice Vejle.

Stillingen er kendetegnet ved en høj grad af direkte borgerkontakt, og din hovedopgave vil være borgerbetjening i vores frontområde, hvor vi bl.a. servicerer borgerne med NemID, Digital Post og medbetjening – og meget andet, som borgerne henvender sig om. Du skal være god til at holde hovedet koldt, når der i travle perioder er mange mennesker omkring dig.

Du vil endvidere komme til at arbejde med beboerindskudslån, sagsbehandling af ind- og udrejser og andre borgerrettede opgaver.

Du vil blive en del af vores Mobile Borgerservice, der efter en fast køreplan ugentligt besøger de fire centerbyer i Vejle Kommune. Her vil du blive en del af bemandingen på lige fod med dine kolleger.

Du får dygtige og erfarne kolleger, der leverer høj kvalitet i opgaveløsningen, og du bliver en del af et fagligt stærkt miljø.

Vi forventer, at

  • du er uddannet inden for offentlig administration
  • du har indgående kendskab til NemID, beboerindskudslån, Digital Post og indrejse/udrejse
  • du trives i en frontfunktion, hvor borgeren er i fokus
  • du er god til engelsk
  • du kan kommunikere klart og præcist
  • du har flair for IT og kan guide andre i brug af selvbetjeningsløsninger
  • du har gode samarbejdsevner, også når der er travlt
  • du kan arbejde selvstændigt, men ikke er bleg for at søge hjælp
  • du byder positivt ind og bidrager til et godt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og godt humør går hånd i hånd

Vi tilbyder dig

  • en interessant og afvekslende arbejdsdag
  • fagligt kompetente kolleger
  • mulighed for at glæde andre med den gode service, du giver
  • et godt arbejdsmiljø med en glad og humoristisk omgangstone

Tiltrædelse 1. oktober 2019.

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår efter overenskomst. Lønnen aftales med den forhandlingsberettigede organisation efter reglerne for lokal løndannelse.

Om os

Borgerservice Vejle har ca. 35 medarbejdere, fordelt på to afdelinger. Vi løser opgaver inden for et bredt felt, der bl.a. omfatter den centrale telefonomstilling, Vejle Kommunes Kontrolgruppe, vielser, pas, kørekort, vejledning om pension, boligstøtte og SKAT, NemID og Digital Post.

Flere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Susanne Conradsen på e-mail: susco@vejle.dk , telefon 30 50 53 10.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest den 11. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 34.

Straffeattest

Vi indhenter straffeattest.

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter .

ORS/Small/68274b1f_logo.pngStadsarkiv & BorgerserviceVejle2019-07-08T15:01:50.1632019-08-11T00:00:00
330039605TCM søger medarbejder til læssehal på køkkenfabrik (daghold)Robot TCM Group søger 1 medarbejder til læssehallen, fabrik 1 i Tvis ved Holstebro til daghold. Jobprofil: Arbejdet består i læsning af lastbiler. Arbejdstiden vil være på fast daghold. Kvalifikationer: God fysik kræves. Truckcertifikat og kørekort CE er et krav. Du skal have et godt overblik, kunne arbejde selvstændigt, systematisk samt følge på opgaverne. Det er et krav, at man taler og forstår dansk. Vi tilbyder: En arbejdsplads i en rivende udvikling, gode ansættelsesforhold, løn der modsvarer kvalifikationerne samt de stillede krav. Vores arbejde og generelle omgangsform er præget af en uformel omgangstone med respekt for hinanden. Det er dig selv, dine evner og resultater, der afgør dine muligheder og din fremtid hos os. Tiltrædelse: Snarest. Er du interesseret så send snarest muligt din ansøgning med evt. bilag til HR-chef Kirsten Borg på job.produktion@tcmgroup.dk Mrk. læssehal - dag TCM Group A S Skautrupvej 16, Tvis, 7500 Holstebro

TCM Group søger 1 medarbejder til læssehallen, fabrik 1 i Tvis ved Holstebro til daghold. 

Jobprofil:

Arbejdet består i læsning af lastbiler.

Arbejdstiden vil være på fast daghold.

Kvalifikationer:

God fysik kræves.

Truckcertifikat og kørekort CE er et krav.

Du skal have et godt overblik, kunne arbejde selvstændigt, systematisk samt følge på opgaverne.

Det er et krav, at man taler og forstår dansk.

Vi tilbyder:

En arbejdsplads i en rivende udvikling, gode ansættelsesforhold, løn der modsvarer kvalifikationerne samt de stillede krav. Vores arbejde og generelle omgangsform er præget af en uformel omgangstone med respekt for hinanden. Det er dig selv, dine evner og resultater, der afgør dine muligheder og din fremtid hos os.

Tiltrædelse:

Snarest.

Er du interesseret så send snarest muligt din ansøgning med evt. bilag til HR-chef Kirsten Borg på job.produktion@tcmgroup.dk

Mrk. læssehal - dag

TCM Group A/S

Skautrupvej 16, Tvis,

7500 Holstebro

TMK A/SHolstebro2019-06-11T00:00:002019-08-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til Praksisadministrationen, Region Midtjylland

Praksisadministrationen

Viborg
Vær med til at gøre en forskel i driften af sundhedsvæsenet i et alsidigt job Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer om ugen i Praksisadministrationen, der holder til i Regionshuset i Viborg. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest muligt.Bl...
Indrykket:12. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Medarbejder til Aktivitetstilbud

PH-Aktiv / Mødestedet

Silkeborg
Socialpsykiatri og Rusmiddelsektionen i Silkeborg Kommunes Socialafdeling søger medarbejder til Aktivitetstilbud. PH-Aktiv søger en medarbejder med lyst til at udvikle nye aktiviteter i samarbejde med engagerede kollegaer og borgere. Stillingen er p...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:18. august 2019

Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 2

Stadsarkiv & Borgerservice

Vejle
Ved du det meste inden for folkeregisterområdet? Har du helt tjek på udstedelse af pas og kørekort? Trives du med at være på ? Er du specialist i at yde god service? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet Borgerservice Vejl...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Medarbejder til Borgerservice Vejle - Team 1

Stadsarkiv & Borgerservice

Vejle
Er god service til borgerne din favoritdisciplin? Er din faglighed tip-top i orden i forhold til opgaverne i Borgerservice? Kan du holde hovedet koldt, selv om det summer omkring dig? Så er du måske vores nye kollega i Borgerservice Vejle Om jobbet ...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

TCM søger medarbejder til læssehal på køkkenfabrik (daghold)

TMK A/S

Holstebro
TCM Group søger 1 medarbejder til læssehallen, fabrik 1 i Tvis ved Holstebro til daghold. Jobprofil: Arbejdet består i læsning af lastbiler. Arbejdstiden vil være på fast daghold. Kvalifikationer: God fysik kræves. Truckcertifikat og kørekort CE er ...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019