Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmen

Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.

Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.
Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.

I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.
Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:

  • Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere
  • Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling
  • Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud
  • Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter
  • Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter
  • Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau
  • Betjene styregruppen
  • Følge op på fremdriften i projektet
  • Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank
Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN's verdensmål.

Vi forventer, at du:
  • Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende – du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området
  • Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne
  • Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere
  • Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse – har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt
  • Kan facilitere partnerskabsmøder – sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper)
  • Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker
  • Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche
  • Dokumenterer projektet overfor ELENA
  • Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk
Hvem er vi?
Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.

Ansættelsesvilkår:
Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august

Mere information:
Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og/eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046347Phoenix-4151178412019-06-19T17:00:25.427Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmenVi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.

Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.
Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.

I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.
Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:
  • Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere
  • Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling
  • Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud
  • Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter
  • Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter
  • Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau
  • Betjene styregruppen
  • Følge op på fremdriften i projektet
  • Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank
Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN's verdensmål.

Vi forventer, at du:
  • Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende – du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området
  • Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne
  • Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere
  • Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse – har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt
  • Kan facilitere partnerskabsmøder – sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper)
  • Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker
  • Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche
  • Dokumenterer projektet overfor ELENA
  • Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk
Hvem er vi?
Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.

Ansættelsesvilkår:
Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august

Mere information:
Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og/eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

2019-08-15T15:53:45.140 Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.Dine daglige opgaver bliver blandt andet at: Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau Betjene styregruppen Følge op på fremdriften i projektet Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN& 39 s verdensmål.Vi forventer, at du: Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt Kan facilitere partnerskabsmøder sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper) Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche Dokumenterer projektet overfor ELENA Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk Hvem er vi?Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.Ansættelsesvilkår:Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august Mere information:Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenix41511784101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8db3758f-69a9-44f2-adb9-c0a618cec0090EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3549919Kontoret for Klima, Ressourcer og Grøn Omstilling11Skottenborg 268800ViborgDKDanmarkORS/41511784_logo.gifORS/Small/41511784_logo.gif0Lea.Munkholm@ru.rm.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent781017EmplyMinimum pakken - 35 dage9a2e3cb1-d9bf-4cd7-ad07-0b2239a2b492_11449400019-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=41511784&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgMedarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmen12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362110453Lea H Youden MunkholmLea.Munkholm@ru.rm.dkDanmarkDanmark330118969Sundhedsfaglig medarbejder til Botilbuddet AlderslystBasic Sundhedsfaglig medarbejder søges til nyt botilbud for voksne udviklingshæmmet. Vi søger sundhedsfaglig medarbejder til botilbud for voksne med funktionsnedsættelser og udviklingshæmning.Vi søger medarbejder til fast stilling på 25 timer.Botilbuddet Alderslyst er et botilbud for 24 voksne udviklingshæmmede borgere, heraf tre kørestolsbrugere. Tilbuddet rummer borgere fra 18-65 år og er organiseret i sektionen Voksenhandicap i Socialafdelingen. Botilbuddet Alderslyst er sammensat af tre eksisterende tilbud, som flytter sammen i nye og moderne rammer. Tilbuddet består af Skovhuset, Parkhuset og Byhuset. Stillingen er i Parkhuset.Botilbuddet åbner samlet som nyt tilbud pr. 1. januar 2020. Læs mere om os på https: botilbudalderslyst.silkeborg.dk Botilbuddet-Alderslyst Om jobbet:Mødet med borgeren er essentielt i det relationsskabende arbejde, hvor borgernes trivsel og ønsker for det gode liv sættes i centrum. Vi arbejder ressourcefokuseret og ud fra anerkendende tilgang til borgeren.Deres behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem tværfaglige indsatser, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.Behovene for støtte kan være i forhold til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og i sociale relationer.Alle borgere har en handleplan, hvor målene er med til at sætte retning for det daglige arbejde. Dette sker i tæt samarbejde med værger og pårørende. Der er forventning om, at man som personale kan være med til at understøtte faglige tilgange og metoder. Hertil anvender vi KRAP, Tegn til Tale samt pædagogiske og sundhedsfaglige indsatser som platform for det daglige arbejde. Medarbejdere indgår i tværfagligt samarbejde til formål at understøtte den helhedsorienteret indsats. Vi vægter arbejdsmiljøet højt, hvor evne til dialog og samarbejde på tværs vægtes højt. Der arbejdes systematisk med dokumentation samt struktureret tilgang til medicinhåndtering og sikring af borgerens behov. Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter samt arbejde hver 3. weekend og ved helligdage højtider. Vi ønsker, at du: har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet med udgangspunkt i faglige tilgange og metoder har erfaring med KRAP som metode har erfaring med dokumentation og arbejdet med mål ud fra handleplaner er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker er fleksibel og mødestabil har fokus på borgernes ressourcer og ikke ser begrænsninger i deres udvikling kan bevare roen og overblikket kan agere selvstændigt i arbejdet har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn evner at samarbejde med mange forskellige kollegaer har kørekort Vi tilbyder: en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for borgernes liv og hverdag tæt samarbejde med værger og pårørende en arbejdsplads i udvikling, hvor man vil være med til sætte sit præg på udvikling af et nyt botilbud fokus på arbejdsmiljø og et godt kollegialt samarbejde på tværs Stillingen ønskes besat senest pr. 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36. Ansøgningsfrist onsdag 20. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. november. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Sundhedsfaglig medarbejder søges til nyt botilbud for voksne udviklingshæmmet.
 
Vi søger sundhedsfaglig medarbejder til botilbud for voksne med funktionsnedsættelser og udviklingshæmning.
Vi søger medarbejder til fast stilling på 25 timer.
Botilbuddet Alderslyst er et botilbud for 24 voksne udviklingshæmmede borgere, heraf tre kørestolsbrugere. Tilbuddet rummer borgere fra 18-65 år og er organiseret i sektionen Voksenhandicap i Socialafdelingen.
 
Botilbuddet Alderslyst er sammensat af tre eksisterende tilbud, som flytter sammen i nye og moderne rammer. Tilbuddet består af Skovhuset, Parkhuset og Byhuset. Stillingen er i Parkhuset.
Botilbuddet åbner samlet som nyt tilbud pr. 1. januar 2020. 
 
Læs mere om os på https://botilbudalderslyst.silkeborg.dk/Botilbuddet-Alderslyst
 
Om jobbet:
Mødet med borgeren er essentielt i det relationsskabende arbejde, hvor borgernes trivsel og ønsker for det gode liv sættes i centrum. Vi arbejder ressourcefokuseret og ud fra anerkendende tilgang til borgeren.
Deres behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem tværfaglige indsatser, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.
Behovene for støtte kan være i forhold til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og i sociale relationer.
Alle borgere har en handleplan, hvor målene er med til at sætte retning for det daglige arbejde. Dette sker i tæt samarbejde med værger og pårørende.
 
Der er forventning om, at man som personale kan være med til at understøtte faglige tilgange og metoder. Hertil anvender vi KRAP, Tegn til Tale samt pædagogiske og sundhedsfaglige indsatser som platform for det daglige arbejde. Medarbejdere indgår i tværfagligt samarbejde til formål at understøtte den helhedsorienteret indsats. 

Vi vægter arbejdsmiljøet højt, hvor evne til dialog og samarbejde på tværs vægtes højt.  
Der arbejdes systematisk med dokumentation samt struktureret tilgang til medicinhåndtering og sikring af borgerens behov.
 
Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter samt arbejde hver 3. weekend og ved helligdage/højtider.
 
Vi ønsker, at du:
  • har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser
  • kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet med udgangspunkt i faglige tilgange og metoder
  • har erfaring med KRAP som metode
  • har erfaring med dokumentation og arbejdet med mål ud fra handleplaner
  • er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker
  • er fleksibel og mødestabil
  • har fokus på borgernes ressourcer og ikke ser begrænsninger i deres udvikling
  • kan bevare roen og overblikket
  • kan agere selvstændigt i arbejdet
  • har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn
  • evner at samarbejde med mange forskellige kollegaer
  • har kørekort
Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for borgernes liv og hverdag
  • tæt samarbejde med værger og pårørende
  • en arbejdsplads i udvikling, hvor man vil være med til sætte sit præg på udvikling af et nyt botilbud
  • fokus på arbejdsmiljø og et godt kollegialt samarbejde på tværs 
Stillingen ønskes besat senest pr. 1. januar 2020.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36.
 
Ansøgningsfrist onsdag 20. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. november.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/7b668e3c_logo.jpegBotilbuddet Alderslyst, Parkhuset og ByhusetSilkeborg2019-11-06T15:01:24.5632019-11-20T00:00:00
330122058Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdereBasic Pilebakken søger 4 faste social sundhedsfaglige medarbejderePilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.De fleste af Pilebakkens 33 beboere er 50 år og er præget af symptomer beskrevet i diagnoser som skizofreni, demens, misbrug og personlighedsforstyrrelser. Tiltrædelse: 1. januar 2020Arbejdstid: 32 37 timer ugentligt, arbejde hver 2. eller 3. weekend.En forudsætning for ansættelse er, at du har en faglig baggrund som eks. social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden social sundhedsfaglig uddannelse. Som medarbejder kan du se dig i et arbejde der: - kræver direkte pleje omsorgsopgaver og- evne og vilje til i dagligdagen at reflektere over egen praksis i relations arbejdet med beboerne- Erfaring med komplekse psykiske sygdomme kendskab til frontallap demens.- Evne til at bevare ro og overblik, også i pressede situationer.- Engagement og parathed til personlig og faglig udvikling.- kræver fleksibilitet i forhold til løsninger på tværs af hele botilbuddetVi tilbyder:- Introduktion og vejledning.- Spændende udfordringer på en dynamisk arbejdsplads, som vægter faglig kvalitet og kompetenceudvikling.- Mulighed for udfoldelse af personlige og faglige kompetencer i et tværfagligt team - Gode kolleger med lyst til samarbejde og udvikling.- Indflydelse på egen arbejdstidsplan.- Faste teamdage og gruppesupervision.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Ved ansættelse indhentes straffeattest, hvilket accepteres elektronisk.Ansættelsen er for sundhedspersonale betinget af tilfredsstillende autorisation.Ansøgning med bilag sendes senest 21.11.2019.Ansættelsessamtaler afholdes: løbendeDu kan hente yderligere oplysninger om Pilebakken på www.pilebakken.rm.dkeller hos koordinator Jette Klejs Petersen på tlf 2912 0421 eller afdelingsleder Jan Saaby på tlf 9117 5597Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdere
Pilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.
De fleste af Pilebakkens 33 beboere er + 50 år og er præget af symptomer beskrevet i diagnoser som skizofreni, demens, misbrug og personlighedsforstyrrelser.
 

Tiltrædelse: 1. januar 2020
Arbejdstid: 32 – 37 timer/ugentligt, arbejde hver 2. eller 3. weekend.

En forudsætning for ansættelse er, at du har en faglig baggrund som eks. social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden social/sundhedsfaglig uddannelse.
 

Som medarbejder kan du se dig i et arbejde der:
           - kræver direkte pleje omsorgsopgaver og
- evne og vilje til i dagligdagen at reflektere over egen praksis i relations    arbejdet med beboerne
- Erfaring med komplekse psykiske sygdomme/kendskab til frontallap demens.
- Evne til at bevare ro og overblik, også i pressede situationer.
- Engagement og parathed til personlig og faglig udvikling.
- kræver fleksibilitet i forhold til løsninger på tværs af hele botilbuddet

Vi tilbyder:
- Introduktion og vejledning.
- Spændende udfordringer på en dynamisk arbejdsplads, som vægter faglig kvalitet og kompetenceudvikling.
- Mulighed for udfoldelse af personlige og faglige kompetencer i et tværfagligt team
 - Gode kolleger med lyst til samarbejde og udvikling.
- Indflydelse på egen arbejdstidsplan.
- Faste teamdage og gruppesupervision.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ved ansættelse indhentes straffeattest, hvilket accepteres elektronisk.

Ansættelsen er for sundhedspersonale betinget af tilfredsstillende autorisation.

Ansøgning med bilag sendes senest 21.11.2019.
Ansættelsessamtaler afholdes: løbende

Du kan hente yderligere oplysninger om Pilebakken på www.pilebakken.rm.dk
eller hos koordinator Jette Klejs Petersen på tlf 2912 0421 eller afdelingsleder Jan Saaby på tlf 9117 5597



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/4656c6a5_logo.gifPilebakken, ØstThem2019-11-11T10:00:17.4132019-11-21T00:00:00
330119618Medarbejdere til finisharbejde.Robot JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -flexibel -giver gerne en hånd med -gerne med håndværksmæssig baggrund -kørekort Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30 Løn efter aftale Henvendelse: Jan Behnk 2446 0880

JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. 

Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer 

Vi ønsker følgende egenskaber:

-stabil

-ansvarlig

-tager imod udfordringer med et smil

-arbejder selvstændig

-flexibel

-giver gerne en hånd med

-gerne med håndværksmæssig baggrund

-kørekort

Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere

Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30

Løn efter aftale

Henvendelse:

Jan Behnk

2446 0880

JB-ELEMENTMONTAGE ApSSkive2019-11-07T00:00:002019-12-31T00:00:00
330125390Dygtig og selvstændig økonomimedarbejder til Område Vest, SeniorBasic Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt. Om jobbet Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansvarlighed. Din primære opgave er at kunne udarbejde og følge op på prognoser og budgetter, samt at kunne trække statistikker og udarbejde opgørelser for derved at understøtte ledelsen i Område Vest. Der vil også i et vist omgang være opgaver med opfølgning og overblik over puljemidler. Kontering og bogføringsopgaver vil forekomme. Tiltrædelse 1. januar 2020. Vi forventer af dig At du har relevant faglig uddannelse, eksempelvis bachelor i offentlig administration med speciale i økonomi At du har erfaring fra lignende stilling i kommunal regi At du er meget ansvarsbevidst og ser sammenhænge i de komplekse opgaver, der er At du forstår vigtigheden i at have en økonomi i balance, og at du har mod til at sige, det du ser At du udarbejder prognoser og følger op på disse At du overholder deadlines At du har god talforståelse, logisk sans og arbejder struktureret At du er fleksibel og trives med en omskiftelig hverdag Vi tilbyder dig Et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram Indflydelse på opgaveløsning og ansvar i forhold til kompetencer Indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse Afveksling og alsidighed i opgaver Gode kolleger og godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden og hvor humor er værdsat Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og lokal løn. Om os Administrationen i Område Vest har 5 medarbejdere og er placeret på Plejecenter Bakkegården, Teglgårdsvej 15, 3. sal, 7100 Vejle og understøtter de enkelte enheder med blandt andet løn og personaleadministration, bogholderifunktioner, økonomistyring blandt andet i form af budgetopfølgninger herunder prognosticering. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019. Det forventes at samtaler afholdes den 27. november 2019 fra kl. 12.00. Privat straffeattes Ved ansættelse i Senior skal der afleveres Privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt.

Om jobbet
Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansvarlighed. Din primære opgave er at kunne udarbejde og følge op på prognoser og budgetter, samt at kunne trække statistikker og udarbejde opgørelser for derved at understøtte ledelsen i Område Vest.

Der vil også i et vist omgang være opgaver med opfølgning og overblik over puljemidler. Kontering og bogføringsopgaver vil forekomme.

Tiltrædelse 1. januar 2020.

Vi forventer af dig

  • At du har relevant faglig uddannelse, eksempelvis bachelor i offentlig administration med speciale i økonomi
  • At du har erfaring fra lignende stilling i kommunal regi
  • At du er meget ansvarsbevidst og ser sammenhænge i de komplekse opgaver, der er
  • At du forstår vigtigheden i at have en økonomi i balance, og at du har mod til at sige, det du ser
  • At du udarbejder prognoser og følger op på disse
  • At du overholder deadlines
  • At du har god talforståelse, logisk sans og arbejder struktureret
  • At du er fleksibel og trives med en omskiftelig hverdag

Vi tilbyder dig

  • Et individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • Indflydelse på opgaveløsning og ansvar i forhold til kompetencer
  • Indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse
  • Afveksling og alsidighed i opgaver
  • Gode kolleger og godt sammenhold, hvor vi hjælper hinanden og hvor humor er værdsat

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst for HK og lokal løn.

Om os
Administrationen i Område Vest har 5 medarbejdere og er placeret på Plejecenter Bakkegården, Teglgårdsvej 15, 3. sal, 7100 Vejle og understøtter de enkelte enheder med blandt andet løn og personaleadministration, bogholderifunktioner, økonomistyring blandt andet i form af budgetopfølgninger herunder prognosticering.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest den 24. november 2019.
Det forventes at samtaler afholdes den 27. november 2019 fra kl. 12.00.

Privat straffeattes
Ved ansættelse i Senior skal der afleveres Privat straffeattest. Den kan hentes på www.borger.dk

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”.

Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/1c7cbc85_logo.pngOmråde Vest, Senior, Vejle KommuneVejle2019-11-15T15:01:28.9432019-11-24T00:00:00
330115305Intern og ekstern montageRobot Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder. Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med: Montage opgaver af forskellig art. Tegningsforståelse. Vi stiller følgende krav til dine faglige og personlige kompetencer: Er med til at gå foran, når opgaverne skal løses. Kan overholde deadlines. Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket. Omhyggelig, kvalitetsbevidst og sikrer levering til tiden. Bidrager positivt til et godt arbejdsklima med konstruktiv dialog. Omstillingsparat og klar på nye opgaver. Erfaring med PC og Office programmer foretrækkes. Erfaring fra lignede stilling foretrækkes. Vi tilbyder: Nødvendig oplæring. Faglige udfordringer med forskellige opgaver. Ordnede forhold med kolleger, der brænder for at gøre en positiv forskel. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV sendes til Crocus på go@crocus.dk Virksomheden: Crocus er etableret i 1989 og er en ejerledet virksomhed med egenproduktion. Du kan læse mere om Crocus på www.crocus.dk

Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder.

Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med:

  • Montage opgaver af forskellig art.
  • Tegningsforståelse.

Vi stiller følgende krav til dine faglige og personlige kompetencer:

  • Er med til at gå foran, når opgaverne skal løses.
  • Kan overholde deadlines.
  • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket.
  • Omhyggelig, kvalitetsbevidst og sikrer levering til tiden.
  • Bidrager positivt til et godt arbejdsklima med konstruktiv dialog.
  • Omstillingsparat og klar på nye opgaver.
  • Erfaring med PC og Office programmer foretrækkes.
  • Erfaring fra lignede stilling foretrækkes.

Vi tilbyder:

  • Nødvendig oplæring.
  • Faglige udfordringer med forskellige opgaver.
  • Ordnede forhold med kolleger, der brænder for at gøre en positiv forskel.
  • Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning og CV sendes til Crocus på go@crocus.dk

 

Virksomheden:

Crocus er etableret i 1989 og er en ejerledet virksomhed med egenproduktion.

Du kan læse mere om Crocus på www.crocus.dk

Crocus v/Ejvind MøllerRanders SØ2019-10-31T00:00:002019-12-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sundhedsfaglig medarbejder til Botilbuddet Alderslyst

Botilbuddet Alderslyst, Parkhuset og Byhuset

Silkeborg
Sundhedsfaglig medarbejder søges til nyt botilbud for voksne udviklingshæmmet. Vi søger sundhedsfaglig medarbejder til botilbud for voksne med funktionsnedsættelser og udviklingshæmning.Vi søger medarbejder til fast stilling på 25 timer.Botilbuddet ...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdere

Pilebakken, Øst

Them
Pilebakken søger 4 faste social sundhedsfaglige medarbejderePilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.De flest...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Medarbejdere til finisharbejde.

JB-ELEMENTMONTAGE ApS

Skive
JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -fle...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Dygtig og selvstændig økonomimedarbejder til Område Vest, Senior

Område Vest, Senior, Vejle Kommune

Vejle
Vi søger en dygtig og selvstændig økonomimedarbejder med interesse og erfaring i kommunal budgetopfølgning og prognosticering til en fast stilling på 37 timer ugentligt. Om jobbet Stillingen kræver et godt overblik, stor selvstændighed og stor ansva...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Intern og ekstern montage

Crocus v/Ejvind Møller

Randers SØ
Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder. Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med: Montage opgaver af forskellig art. Tegningsforståelse. Vi stiller fø...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:24. december 2019