Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til revision, regnskabs- og skattekontrol samt sagsbehandling af små og mellemstore selskaber - Skive

En bred og alsidig stilling til dig, der har stærke kompetencer indenfor revision, regnskab samt selskabsskat – og som ønsker life-work balance med 37 timers arbejdsuge – (ja du læste rigtigt) og fleksible arbejdstider.

Vi søger engageret og professionel medarbejder til enheden SMS 10 i Skive. Enheden er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Selskab, Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer samt alle fonde og foreninger og offentlige virksomheder og institutioner.



Alsidige opgaver

Du kommer til at deltage i større eller mindre projekter, som har fokus på skat og moms i selskaber og tilknyttede hovedaktionærer. Projekterne er meget alsidige f.eks. revision af koncerner med omsætning over 100 mio. kr., beskatning af fri bil hos hovedaktionær, moms mv.

Nogle gange er projekterne lange og andre gange korte. Nogle projekter kræver man går dybt i detaljer, mens andre er mere overordnede.



Erfaring med revision, regnskab, selskabsskat og moms

Du har en teoretisk baggrund som cand.merc.aud., HD-Regnskab, cand. merc., skatterevisor eller på andre måder har opnået tilsvarende kompetencer. Du har eventuel revisor baggrund med flere års relevant erhvervserfaring med selskabsskat og moms, samtidig med at du har solide revisions- og regnskabsmæssige kompetencer.

For at lykkes i stillingen, er det vigtigt at du har sans for kvalitet og detaljer samt en struktureret arbejdsstil. Du er god til at kommunikere og udtrykker dig klart og præcist både skriftligt og mundtligt. Du trives med den udadvendte kontakt med selskaber og den skriftlige kontakt med revisorer og selskaber.



Dine muligheder

Vi tilbyder dig en grundig introduktion, udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du får dygtige og ansvarsbevidste kolleger, at sparre med. Vi lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone, ligesom vi støtter op og tilbyder løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder 37 timers arbejdsuge samt fleksible arbejdstider og gode pensionsforhold.

Du vil få mulighed for at påvirke fremtidens sagsbehandling og processer og bidrage til, at kontrollerne bliver endnu mere effektive, videns baseret og datadrevne.

Vi er med god grund fagligt stolte. Vi løser vores opgaver med høj kvalitet og er dermed en vigtig brik i skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi værdsætter sparring og tæt samarbejde, og vi søger indflydelse på de opgaver, som vi kan tilføre viden og kompetencer.



Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 28. august 2019. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Torben Dam Olesen, på telefon 72 38 89 59.

Der indgår eventuelt en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Tiltrædelse 1. november 2019 og gerne før. Vi forventer at afholde samtaler i uge 36. Der er tale om et genopslag.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Jægervej 2, 7800 Skive.



Om Skattestyrelsen

’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330068957Phoenix-772b2ea412019-08-06T00:00:00Medarbejder til revision, regnskabs- og skattekontrol samt sagsbehandling af små og mellemstore selskaber - SkiveEn bred og alsidig stilling til dig, der har stærke kompetencer indenfor revision, regnskab samt selskabsskat – og som ønsker life-work balance med 37 timers arbejdsuge – (ja du læste rigtigt) og fleksible arbejdstider.

Vi søger engageret og professionel medarbejder til enheden SMS 10 i Skive. Enheden er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Selskab, Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer samt alle fonde og foreninger og offentlige virksomheder og institutioner.



Alsidige opgaver

Du kommer til at deltage i større eller mindre projekter, som har fokus på skat og moms i selskaber og tilknyttede hovedaktionærer. Projekterne er meget alsidige f.eks. revision af koncerner med omsætning over 100 mio. kr., beskatning af fri bil hos hovedaktionær, moms mv.

Nogle gange er projekterne lange og andre gange korte. Nogle projekter kræver man går dybt i detaljer, mens andre er mere overordnede.



Erfaring med revision, regnskab, selskabsskat og moms

Du har en teoretisk baggrund som cand.merc.aud., HD-Regnskab, cand. merc., skatterevisor eller på andre måder har opnået tilsvarende kompetencer. Du har eventuel revisor baggrund med flere års relevant erhvervserfaring med selskabsskat og moms, samtidig med at du har solide revisions- og regnskabsmæssige kompetencer.

For at lykkes i stillingen, er det vigtigt at du har sans for kvalitet og detaljer samt en struktureret arbejdsstil. Du er god til at kommunikere og udtrykker dig klart og præcist både skriftligt og mundtligt. Du trives med den udadvendte kontakt med selskaber og den skriftlige kontakt med revisorer og selskaber.



Dine muligheder

Vi tilbyder dig en grundig introduktion, udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du får dygtige og ansvarsbevidste kolleger, at sparre med. Vi lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone, ligesom vi støtter op og tilbyder løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder 37 timers arbejdsuge samt fleksible arbejdstider og gode pensionsforhold.

Du vil få mulighed for at påvirke fremtidens sagsbehandling og processer og bidrage til, at kontrollerne bliver endnu mere effektive, videns baseret og datadrevne.

Vi er med god grund fagligt stolte. Vi løser vores opgaver med høj kvalitet og er dermed en vigtig brik i skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi værdsætter sparring og tæt samarbejde, og vi søger indflydelse på de opgaver, som vi kan tilføre viden og kompetencer.



Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 28. august 2019. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Torben Dam Olesen, på telefon 72 38 89 59.

Der indgår eventuelt en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Tiltrædelse 1. november 2019 og gerne før. Vi forventer at afholde samtaler i uge 36. Der er tale om et genopslag.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Jægervej 2, 7800 Skive.



Om Skattestyrelsen

’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



2019-08-29T00:51:07.673 En bred og alsidig stilling til dig, der har stærke kompetencer indenfor revision, regnskab samt selskabsskat og som ønsker life-work balance med 37 timers arbejdsuge (ja du læste rigtigt) og fleksible arbejdstider. Vi søger engageret og professionel medarbejder til enheden SMS 10 i Skive. Enheden er organisatorisk placeret i Skattestyrelsen, Selskab, Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer samt alle fonde og foreninger og offentlige virksomheder og institutioner. Alsidige opgaver Du kommer til at deltage i større eller mindre projekter, som har fokus på skat og moms i selskaber og tilknyttede hovedaktionærer. Projekterne er meget alsidige f.eks. revision af koncerner med omsætning over 100 mio. kr., beskatning af fri bil hos hovedaktionær, moms mv. Nogle gange er projekterne lange og andre gange korte. Nogle projekter kræver man går dybt i detaljer, mens andre er mere overordnede. Erfaring med revision, regnskab, selskabsskat og moms Du har en teoretisk baggrund som cand.merc.aud., HD-Regnskab, cand. merc., skatterevisor eller på andre måder har opnået tilsvarende kompetencer. Du har eventuel revisor baggrund med flere års relevant erhvervserfaring med selskabsskat og moms, samtidig med at du har solide revisions- og regnskabsmæssige kompetencer. For at lykkes i stillingen, er det vigtigt at du har sans for kvalitet og detaljer samt en struktureret arbejdsstil. Du er god til at kommunikere og udtrykker dig klart og præcist både skriftligt og mundtligt. Du trives med den udadvendte kontakt med selskaber og den skriftlige kontakt med revisorer og selskaber. Dine muligheder Vi tilbyder dig en grundig introduktion, udfordrende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse, og du får dygtige og ansvarsbevidste kolleger, at sparre med. Vi lægger vægt på god trivsel og en uhøjtidelig omgangstone, ligesom vi støtter op og tilbyder løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder 37 timers arbejdsuge samt fleksible arbejdstider og gode pensionsforhold. Du vil få mulighed for at påvirke fremtidens sagsbehandling og processer og bidrage til, at kontrollerne bliver endnu mere effektive, videns baseret og datadrevne. Vi er med god grund fagligt stolte. Vi løser vores opgaver med høj kvalitet og er dermed en vigtig brik i skatteforvaltningens primære opgaver, som er finansieringen af det danske velfærdssamfund. Vi værdsætter sparring og tæt samarbejde, og vi søger indflydelse på de opgaver, som vi kan tilføre viden og kompetencer. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 28. august 2019. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Torben Dam Olesen, på telefon 72 38 89 59. Der indgår eventuelt en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Tiltrædelse 1. november 2019 og gerne før. Vi forventer at afholde samtaler i uge 36. Der er tale om et genopslag. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Jægervej 2, 7800 Skive. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet772b2ea4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=124589&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3571272Skatteforvaltningen, Skive11Jægervej 27800SkiveDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent801883JobNet5026786502678610006-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=772b2ea4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=772b2ea4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=772b2ea4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=772b2ea4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgMedarbejder til revision, regnskabs- og skattekontrol samt sagsbehandling af små og mellemstore selskaber - Skive12008001Dansk3Læse/ tale241104Revisor3Økonomi362280299noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK