Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Silkeborg Bibliotek

Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation.
 
Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.
Både hos medarbejderne og hos ledelsen.
Vi vil gerne være de bedste i branchen.

Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.
Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.
Vi driver tre medborgerhuse.
Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.
Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.

Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.
I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode.
 
Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.
Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes.
 
Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum.
 
Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau.
 
Dine primære arbejdsopgaver:

  • Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.
  • Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.
  • Storytelling – af både den lille og den store historie.
  • Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.
  • Pressehåndtering.
  • Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.
  • Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.
  • Tovholder og koordinator for diverse kampagner.
Faglige kompetencer:
  • Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.
  • Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.
  • God til tekster og med et veludviklet sprogøre.
  • Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI´er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.
  • Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.
  • Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.
  • Skal have arbejdet med forskellige CMS.
Personlige kompetencer:
  • Udadvendt og markant.
  • Lyst til at koordinere.
  • Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.
  • Evnen til at håndtere travlhed – også andres.
  • Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Løn og ansættelsesforhold:
Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
Der gives ikke rådighedstillæg.
 
Nyttige links:
Silkeborg Bibliotek: https://silkeborgbib.dk/
Campus Bindslevs Plads: http://campusbindslevsplads.dk/
STRATEGIEN: https://silkeborgbib.dk/sites/silkeborg.ddbcms.dk/files/strategien_2022.pdf
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.
Der vil indgå løsning af case under samtalen.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330081755Phoenix-c46b5d4d12019-09-01T01:00:23.423Medarbejder til Silkeborg BibliotekSilkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation.
 
Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.
Både hos medarbejderne og hos ledelsen.
Vi vil gerne være de bedste i branchen.

Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.
Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.
Vi driver tre medborgerhuse.
Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.
Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.

Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.
I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode.
 
Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.
Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes.
 
Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum.
 
Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau.
 
Dine primære arbejdsopgaver:
  • Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.
  • Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.
  • Storytelling – af både den lille og den store historie.
  • Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.
  • Pressehåndtering.
  • Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.
  • Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.
  • Tovholder og koordinator for diverse kampagner.
Faglige kompetencer:
  • Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.
  • Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.
  • God til tekster og med et veludviklet sprogøre.
  • Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI´er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.
  • Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.
  • Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.
  • Skal have arbejdet med forskellige CMS.
Personlige kompetencer:
  • Udadvendt og markant.
  • Lyst til at koordinere.
  • Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.
  • Evnen til at håndtere travlhed – også andres.
  • Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Løn og ansættelsesforhold:
Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
Der gives ikke rådighedstillæg.
 
Nyttige links:
Silkeborg Bibliotek: https://silkeborgbib.dk/
Campus Bindslevs Plads: http://campusbindslevsplads.dk/
STRATEGIEN: https://silkeborgbib.dk/sites/silkeborg.ddbcms.dk/files/strategien_2022.pdf
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.
Der vil indgå løsning af case under samtalen.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

2019-10-02T00:52:04.160 Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.Vi driver tre medborgerhuse.Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode. Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes. Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum. Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau. Dine primære arbejdsopgaver: Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand. Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt. Storytelling af både den lille og den store historie. Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde. Pressehåndtering. Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web. Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne. Tovholder og koordinator for diverse kampagner. Faglige kompetencer: Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum. Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale. God til tekster og med et veludviklet sprogøre. Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration. Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk. Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines. Skal have arbejdet med forskellige CMS. Personlige kompetencer: Udadvendt og markant. Lyst til at koordinere. Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation. Evnen til at håndtere travlhed også andres. Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme. Løn og ansættelsesforhold:Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.Der gives ikke rådighedstillæg. Nyttige links:Silkeborg Bibliotek: https: silkeborgbib.dk Campus Bindslevs Plads: http: campusbindslevsplads.dk STRATEGIEN: https: silkeborgbib.dk sites silkeborg.ddbcms.dk files strategien_2022.pdf Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28. Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.Der vil indgå løsning af case under samtalen. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenixc46b5d4d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-01T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=39e37140-7a64-46c4-9f9a-a4c0e06c974b0EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3598339Silkeborg Bibliotekerne11Hostrupsgade 41A8600SilkeborgDKDanmarkORS/c46b5d4d_logo.jpegORS/Small/c46b5d4d_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent815265EmplyMinimum pakken - 35 dage6a7657b4-4ab4-471b-9591-252685ec82ff_313900001-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c46b5d4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c46b5d4dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c46b5d4d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c46b5d4d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/6.jpgMedarbejder til Silkeborg Bibliotek12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration362520336labo@silkeborgbib.dkDanmarkDanmark330118969Sundhedsfaglig medarbejder til Botilbuddet AlderslystBasic Sundhedsfaglig medarbejder søges til nyt botilbud for voksne udviklingshæmmet. Vi søger sundhedsfaglig medarbejder til botilbud for voksne med funktionsnedsættelser og udviklingshæmning.Vi søger medarbejder til fast stilling på 25 timer.Botilbuddet Alderslyst er et botilbud for 24 voksne udviklingshæmmede borgere, heraf tre kørestolsbrugere. Tilbuddet rummer borgere fra 18-65 år og er organiseret i sektionen Voksenhandicap i Socialafdelingen. Botilbuddet Alderslyst er sammensat af tre eksisterende tilbud, som flytter sammen i nye og moderne rammer. Tilbuddet består af Skovhuset, Parkhuset og Byhuset. Stillingen er i Parkhuset.Botilbuddet åbner samlet som nyt tilbud pr. 1. januar 2020. Læs mere om os på https: botilbudalderslyst.silkeborg.dk Botilbuddet-Alderslyst Om jobbet:Mødet med borgeren er essentielt i det relationsskabende arbejde, hvor borgernes trivsel og ønsker for det gode liv sættes i centrum. Vi arbejder ressourcefokuseret og ud fra anerkendende tilgang til borgeren.Deres behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem tværfaglige indsatser, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.Behovene for støtte kan være i forhold til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og i sociale relationer.Alle borgere har en handleplan, hvor målene er med til at sætte retning for det daglige arbejde. Dette sker i tæt samarbejde med værger og pårørende. Der er forventning om, at man som personale kan være med til at understøtte faglige tilgange og metoder. Hertil anvender vi KRAP, Tegn til Tale samt pædagogiske og sundhedsfaglige indsatser som platform for det daglige arbejde. Medarbejdere indgår i tværfagligt samarbejde til formål at understøtte den helhedsorienteret indsats. Vi vægter arbejdsmiljøet højt, hvor evne til dialog og samarbejde på tværs vægtes højt. Der arbejdes systematisk med dokumentation samt struktureret tilgang til medicinhåndtering og sikring af borgerens behov. Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter samt arbejde hver 3. weekend og ved helligdage højtider. Vi ønsker, at du: har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet med udgangspunkt i faglige tilgange og metoder har erfaring med KRAP som metode har erfaring med dokumentation og arbejdet med mål ud fra handleplaner er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker er fleksibel og mødestabil har fokus på borgernes ressourcer og ikke ser begrænsninger i deres udvikling kan bevare roen og overblikket kan agere selvstændigt i arbejdet har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn evner at samarbejde med mange forskellige kollegaer har kørekort Vi tilbyder: en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for borgernes liv og hverdag tæt samarbejde med værger og pårørende en arbejdsplads i udvikling, hvor man vil være med til sætte sit præg på udvikling af et nyt botilbud fokus på arbejdsmiljø og et godt kollegialt samarbejde på tværs Stillingen ønskes besat senest pr. 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36. Ansøgningsfrist onsdag 20. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. november. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Sundhedsfaglig medarbejder søges til nyt botilbud for voksne udviklingshæmmet.
 
Vi søger sundhedsfaglig medarbejder til botilbud for voksne med funktionsnedsættelser og udviklingshæmning.
Vi søger medarbejder til fast stilling på 25 timer.
Botilbuddet Alderslyst er et botilbud for 24 voksne udviklingshæmmede borgere, heraf tre kørestolsbrugere. Tilbuddet rummer borgere fra 18-65 år og er organiseret i sektionen Voksenhandicap i Socialafdelingen.
 
Botilbuddet Alderslyst er sammensat af tre eksisterende tilbud, som flytter sammen i nye og moderne rammer. Tilbuddet består af Skovhuset, Parkhuset og Byhuset. Stillingen er i Parkhuset.
Botilbuddet åbner samlet som nyt tilbud pr. 1. januar 2020. 
 
Læs mere om os på https://botilbudalderslyst.silkeborg.dk/Botilbuddet-Alderslyst
 
Om jobbet:
Mødet med borgeren er essentielt i det relationsskabende arbejde, hvor borgernes trivsel og ønsker for det gode liv sættes i centrum. Vi arbejder ressourcefokuseret og ud fra anerkendende tilgang til borgeren.
Deres behov for støtte er individuelle og tilrettelægges gennem tværfaglige indsatser, med udgangspunkt i selv- og medbestemmelse, struktur, tryghed og omsorg.
Behovene for støtte kan være i forhold til kommunikation, egenomsorg, praktiske opgaver og i sociale relationer.
Alle borgere har en handleplan, hvor målene er med til at sætte retning for det daglige arbejde. Dette sker i tæt samarbejde med værger og pårørende.
 
Der er forventning om, at man som personale kan være med til at understøtte faglige tilgange og metoder. Hertil anvender vi KRAP, Tegn til Tale samt pædagogiske og sundhedsfaglige indsatser som platform for det daglige arbejde. Medarbejdere indgår i tværfagligt samarbejde til formål at understøtte den helhedsorienteret indsats. 

Vi vægter arbejdsmiljøet højt, hvor evne til dialog og samarbejde på tværs vægtes højt.  
Der arbejdes systematisk med dokumentation samt struktureret tilgang til medicinhåndtering og sikring af borgerens behov.
 
Arbejdstiderne er skiftende i blandede dag- og aftenvagter samt arbejde hver 3. weekend og ved helligdage/højtider.
 
Vi ønsker, at du:
  • har erfaring med arbejdet med mennesker med udviklingshæmning og funktionsnedsættelser
  • kan udvikle og vedligeholde funktionsniveauet med udgangspunkt i faglige tilgange og metoder
  • har erfaring med KRAP som metode
  • har erfaring med dokumentation og arbejdet med mål ud fra handleplaner
  • er engageret og positiv i tilgangen til dine medmennesker
  • er fleksibel og mødestabil
  • har fokus på borgernes ressourcer og ikke ser begrænsninger i deres udvikling
  • kan bevare roen og overblikket
  • kan agere selvstændigt i arbejdet
  • har et positivt og anerkendende livs- og menneskesyn
  • evner at samarbejde med mange forskellige kollegaer
  • har kørekort
Vi tilbyder:
  • en arbejdsplads, som vil skabe de bedste rammer og betingelser for borgernes liv og hverdag
  • tæt samarbejde med værger og pårørende
  • en arbejdsplads i udvikling, hvor man vil være med til sætte sit præg på udvikling af et nyt botilbud
  • fokus på arbejdsmiljø og et godt kollegialt samarbejde på tværs 
Stillingen ønskes besat senest pr. 1. januar 2020.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mette Vase på tlf. 24 44 64 36.
 
Ansøgningsfrist onsdag 20. november 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 25. november.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/7b668e3c_logo.jpegBotilbuddet Alderslyst, Parkhuset og ByhusetSilkeborg2019-11-06T15:01:24.5632019-11-20T00:00:00
330122058Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdereBasic Pilebakken søger 4 faste social sundhedsfaglige medarbejderePilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.De fleste af Pilebakkens 33 beboere er 50 år og er præget af symptomer beskrevet i diagnoser som skizofreni, demens, misbrug og personlighedsforstyrrelser. Tiltrædelse: 1. januar 2020Arbejdstid: 32 37 timer ugentligt, arbejde hver 2. eller 3. weekend.En forudsætning for ansættelse er, at du har en faglig baggrund som eks. social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden social sundhedsfaglig uddannelse. Som medarbejder kan du se dig i et arbejde der: - kræver direkte pleje omsorgsopgaver og- evne og vilje til i dagligdagen at reflektere over egen praksis i relations arbejdet med beboerne- Erfaring med komplekse psykiske sygdomme kendskab til frontallap demens.- Evne til at bevare ro og overblik, også i pressede situationer.- Engagement og parathed til personlig og faglig udvikling.- kræver fleksibilitet i forhold til løsninger på tværs af hele botilbuddetVi tilbyder:- Introduktion og vejledning.- Spændende udfordringer på en dynamisk arbejdsplads, som vægter faglig kvalitet og kompetenceudvikling.- Mulighed for udfoldelse af personlige og faglige kompetencer i et tværfagligt team - Gode kolleger med lyst til samarbejde og udvikling.- Indflydelse på egen arbejdstidsplan.- Faste teamdage og gruppesupervision.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Ved ansættelse indhentes straffeattest, hvilket accepteres elektronisk.Ansættelsen er for sundhedspersonale betinget af tilfredsstillende autorisation.Ansøgning med bilag sendes senest 21.11.2019.Ansættelsessamtaler afholdes: løbendeDu kan hente yderligere oplysninger om Pilebakken på www.pilebakken.rm.dkeller hos koordinator Jette Klejs Petersen på tlf 2912 0421 eller afdelingsleder Jan Saaby på tlf 9117 5597Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdere
Pilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.
De fleste af Pilebakkens 33 beboere er + 50 år og er præget af symptomer beskrevet i diagnoser som skizofreni, demens, misbrug og personlighedsforstyrrelser.
 

Tiltrædelse: 1. januar 2020
Arbejdstid: 32 – 37 timer/ugentligt, arbejde hver 2. eller 3. weekend.

En forudsætning for ansættelse er, at du har en faglig baggrund som eks. social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden social/sundhedsfaglig uddannelse.
 

Som medarbejder kan du se dig i et arbejde der:
           - kræver direkte pleje omsorgsopgaver og
- evne og vilje til i dagligdagen at reflektere over egen praksis i relations    arbejdet med beboerne
- Erfaring med komplekse psykiske sygdomme/kendskab til frontallap demens.
- Evne til at bevare ro og overblik, også i pressede situationer.
- Engagement og parathed til personlig og faglig udvikling.
- kræver fleksibilitet i forhold til løsninger på tværs af hele botilbuddet

Vi tilbyder:
- Introduktion og vejledning.
- Spændende udfordringer på en dynamisk arbejdsplads, som vægter faglig kvalitet og kompetenceudvikling.
- Mulighed for udfoldelse af personlige og faglige kompetencer i et tværfagligt team
 - Gode kolleger med lyst til samarbejde og udvikling.
- Indflydelse på egen arbejdstidsplan.
- Faste teamdage og gruppesupervision.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ved ansættelse indhentes straffeattest, hvilket accepteres elektronisk.

Ansættelsen er for sundhedspersonale betinget af tilfredsstillende autorisation.

Ansøgning med bilag sendes senest 21.11.2019.
Ansættelsessamtaler afholdes: løbende

Du kan hente yderligere oplysninger om Pilebakken på www.pilebakken.rm.dk
eller hos koordinator Jette Klejs Petersen på tlf 2912 0421 eller afdelingsleder Jan Saaby på tlf 9117 5597



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/4656c6a5_logo.gifPilebakken, ØstThem2019-11-11T10:00:17.4132019-11-21T00:00:00
330094587Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælpRobot Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp Lyng Dal Hotel og Restaurant er en lille familierestaurant med 9 værelser. Vi lægger vægt på høj kvalitet og på at yde en god service, så gæsterne slapper af og føler sig hjemme. Vi søger en der kan rengøre vores værelser og hjælpe til med lidt af hvert. Det er skiftende arbejdstider, hverdage og weekender på timebasis ca. 20 timer om ugen, men det kan varierer. Ansøgninger modtages på mail lyngdal@lyngdal-hotel.dk Se mere på www.lyngdal-hotel.dk Tiltrædelse : Snarest Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte Anita Ibsen eller Nicolaj Gadebæk på 86898269

Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp

 

 

Lyng Dal Hotel og Restaurant er en lille familierestaurant med 9 værelser.

Vi lægger vægt på høj kvalitet og på at yde en god service, så gæsterne slapper af og føler sig hjemme.

Vi søger en der kan rengøre vores værelser og hjælpe til med lidt af hvert. Det er skiftende arbejdstider, hverdage og weekender på timebasis ca. 20 timer om ugen, men det kan varierer.

 

Ansøgninger modtages på mail lyngdal@lyngdal-hotel.dk

 

Se mere på www.lyngdal-hotel.dk

 

Tiltrædelse : Snarest

 

Er du interesseret, er du velkommen til at kontakte

Anita Ibsen eller Nicolaj Gadebæk på 86898269

Lyng Dal Hotel og Restaurant I/SRy2019-09-24T00:00:002019-11-15T00:00:00
330115305Intern og ekstern montageRobot Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder. Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med: Montage opgaver af forskellig art. Tegningsforståelse. Vi stiller følgende krav til dine faglige og personlige kompetencer: Er med til at gå foran, når opgaverne skal løses. Kan overholde deadlines. Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket. Omhyggelig, kvalitetsbevidst og sikrer levering til tiden. Bidrager positivt til et godt arbejdsklima med konstruktiv dialog. Omstillingsparat og klar på nye opgaver. Erfaring med PC og Office programmer foretrækkes. Erfaring fra lignede stilling foretrækkes. Vi tilbyder: Nødvendig oplæring. Faglige udfordringer med forskellige opgaver. Ordnede forhold med kolleger, der brænder for at gøre en positiv forskel. Løn efter kvalifikationer. Ansøgning og CV sendes til Crocus på go@crocus.dk Virksomheden: Crocus er etableret i 1989 og er en ejerledet virksomhed med egenproduktion. Du kan læse mere om Crocus på www.crocus.dk

Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder.

Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med:

  • Montage opgaver af forskellig art.
  • Tegningsforståelse.

Vi stiller følgende krav til dine faglige og personlige kompetencer:

  • Er med til at gå foran, når opgaverne skal løses.
  • Kan overholde deadlines.
  • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket.
  • Omhyggelig, kvalitetsbevidst og sikrer levering til tiden.
  • Bidrager positivt til et godt arbejdsklima med konstruktiv dialog.
  • Omstillingsparat og klar på nye opgaver.
  • Erfaring med PC og Office programmer foretrækkes.
  • Erfaring fra lignede stilling foretrækkes.

Vi tilbyder:

  • Nødvendig oplæring.
  • Faglige udfordringer med forskellige opgaver.
  • Ordnede forhold med kolleger, der brænder for at gøre en positiv forskel.
  • Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning og CV sendes til Crocus på go@crocus.dk

 

Virksomheden:

Crocus er etableret i 1989 og er en ejerledet virksomhed med egenproduktion.

Du kan læse mere om Crocus på www.crocus.dk

Crocus v/Ejvind MøllerRanders SØ2019-10-31T00:00:002019-12-24T00:00:00
330119618Medarbejdere til finisharbejde.Robot JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -flexibel -giver gerne en hånd med -gerne med håndværksmæssig baggrund -kørekort Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30 Løn efter aftale Henvendelse: Jan Behnk 2446 0880

JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. 

Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer 

Vi ønsker følgende egenskaber:

-stabil

-ansvarlig

-tager imod udfordringer med et smil

-arbejder selvstændig

-flexibel

-giver gerne en hånd med

-gerne med håndværksmæssig baggrund

-kørekort

Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere

Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30

Løn efter aftale

Henvendelse:

Jan Behnk

2446 0880

JB-ELEMENTMONTAGE ApSSkive2019-11-07T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sundhedsfaglig medarbejder til Botilbuddet Alderslyst

Botilbuddet Alderslyst, Parkhuset og Byhuset

Silkeborg
Sundhedsfaglig medarbejder søges til nyt botilbud for voksne udviklingshæmmet. Vi søger sundhedsfaglig medarbejder til botilbud for voksne med funktionsnedsættelser og udviklingshæmning.Vi søger medarbejder til fast stilling på 25 timer.Botilbuddet ...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Pilebakken søger 4 faste social/sundhedsfaglige medarbejdere

Pilebakken, Øst

Them
Pilebakken søger 4 faste social sundhedsfaglige medarbejderePilebakken er et døgndækket socialpsykiatrisk botilbud for mennesker der i kortere eller længere periode har brug for en specialiseret indsats i et rummende og omsorgsgivende miljø.De flest...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp

Lyng Dal Hotel og Restaurant I/S

Ry
Lyng Dal Hotel og Restaurant i Gl. rye søger rengørringshjælp Lyng Dal Hotel og Restaurant er en lille familierestaurant med 9 værelser. Vi lægger vægt på høj kvalitet og på at yde en god service, så gæsterne slapper af og føler sig hjemme. Vi søger...
Indrykket:24. september 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Intern og ekstern montage

Crocus v/Ejvind Møller

Randers SØ
Crocus søger en medarbejder, der kan bidrage konstruktivt og loyalt til at producere maskiner og anlæg for vores kunder. Som intern og ekstern montage arbejder har du erfaring med: Montage opgaver af forskellig art. Tegningsforståelse. Vi stiller fø...
Indrykket:31. oktober 2019
Udløbsdato:24. december 2019

Medarbejdere til finisharbejde.

JB-ELEMENTMONTAGE ApS

Skive
JB Elementmontage søger folk til betonelementfinish i Vejle. Vi søger medarbejdere med kendskab til at udføre finish på beton elementer Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -fle...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019