Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til snitafdelingen

Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, som har erfaring og kvalifikationer indenfor afskårne blomster.

Arbejdsopgaverne indeholder

Som medarbejder i vores snitafdeling, får du ansvaret for vores afskårne blomster, samt den daglige drift i samspil med gode kollegaer. Du er med til at sørge for, at afdelingen fremstår pæn og indbydende, så kunden får den bedst mulige oplevelse hos os.

Arbejdet hos Billig Blomst er afvekslende og sæsonbetonet.

Der vil i dit arbejde være fokus på trimning og opfyldning af snit, opsætning af andre varer i denne afdeling, samt at yde kundeservice.

Vi forventer

Vi ser gerne, at du som medarbejder hos os har kendskab til håndtering af planter og blomster. Det er især en fordel, hvis du har været ansvarlig for afskårne blomster i et supermarked.

Det forventes, at du har de rette kvalifikationer indenfor området, samt at du er arbejdsom. Der vil være alsidige arbejdsopgaver og mulighed for at tage ansvar for den daglige trivsel og drift i vores butik. Det er et krav, at man som medarbejder i snitafdelingen kan arbejde fra tirsdag til lørdag.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af koordinatpunkterne hos BilligBlomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning i pdf format til nedenstående mail. Vi ser gerne tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR medarbejder, Sara Samarasuriya på tlf. 31326416 eller mail: hr@billigblomst.dk.

Vi ser frem til at du uploader din ansøgning og dit CV nedenfor, senest den 20-10-2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330093015Phoenix-5304c31212019-09-27T00:00:00Medarbejder til snitafdelingen

Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, som har erfaring og kvalifikationer indenfor afskårne blomster.

Arbejdsopgaverne indeholder

Som medarbejder i vores snitafdeling, får du ansvaret for vores afskårne blomster, samt den daglige drift i samspil med gode kollegaer. Du er med til at sørge for, at afdelingen fremstår pæn og indbydende, så kunden får den bedst mulige oplevelse hos os.

Arbejdet hos Billig Blomst er afvekslende og sæsonbetonet.

Der vil i dit arbejde være fokus på trimning og opfyldning af snit, opsætning af andre varer i denne afdeling, samt at yde kundeservice.

Vi forventer

Vi ser gerne, at du som medarbejder hos os har kendskab til håndtering af planter og blomster. Det er især en fordel, hvis du har været ansvarlig for afskårne blomster i et supermarked.

Det forventes, at du har de rette kvalifikationer indenfor området, samt at du er arbejdsom. Der vil være alsidige arbejdsopgaver og mulighed for at tage ansvar for den daglige trivsel og drift i vores butik. Det er et krav, at man som medarbejder i snitafdelingen kan arbejde fra tirsdag til lørdag.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af koordinatpunkterne hos BilligBlomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.

Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning i pdf format til nedenstående mail. Vi ser gerne tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR medarbejder, Sara Samarasuriya på tlf. 31326416 eller mail: hr@billigblomst.dk.

Vi ser frem til at du uploader din ansøgning og dit CV nedenfor, senest den 20-10-2019.

2019-10-17T15:52:15.997 Vi søger en medarbejder til en fuldtidsstilling, som har erfaring og kvalifikationer indenfor afskårne blomster. Arbejdsopgaverne indeholder Som medarbejder i vores snitafdeling, får du ansvaret for vores afskårne blomster, samt den daglige drift i samspil med gode kollegaer. Du er med til at sørge for, at afdelingen fremstår pæn og indbydende, så kunden får den bedst mulige oplevelse hos os. Arbejdet hos Billig Blomst er afvekslende og sæsonbetonet. Der vil i dit arbejde være fokus på trimning og opfyldning af snit, opsætning af andre varer i denne afdeling, samt at yde kundeservice. Vi forventer Vi ser gerne, at du som medarbejder hos os har kendskab til håndtering af planter og blomster. Det er især en fordel, hvis du har været ansvarlig for afskårne blomster i et supermarked. Det forventes, at du har de rette kvalifikationer indenfor området, samt at du er arbejdsom. Der vil være alsidige arbejdsopgaver og mulighed for at tage ansvar for den daglige trivsel og drift i vores butik. Det er et krav, at man som medarbejder i snitafdelingen kan arbejde fra tirsdag til lørdag. Vi tilbyder Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af koordinatpunkterne hos BilligBlomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning i pdf format til nedenstående mail. Vi ser gerne tiltrædelse hurtigst muligt efter aftale. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR medarbejder, Sara Samarasuriya på tlf. 31326416 eller mail: hr@billigblomst.dk. Vi ser frem til at du uploader din ansøgning og dit CV nedenfor, senest den 20-10-2019.11jobnet5304c312100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-31T00:00:000000https://app.jobmatchprofile.com/ch3wum/billigblomstdk/kw43sp/medarbejder-til-snitafdelingen0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3615430Aarhus V11Runetoften 78210Aarhus VDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent825616JobNet5046537504653710018-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5304c312https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5304c312https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5304c312&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5304c312&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Detail_og_engroshandel/5.jpgMedarbejder til snitafdelingen12007961Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg27Detail- og engroshandel362789222noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330102468ButiksassistentRobot Vi står netop nu og søger en glad og frisk deltids medarbejder til vores butik på Nørreport i Århus du kommer til at indgå i vores fantastiske team, hvor du skal være med til at sætte fremtidens tårnhøje standarter. vi lever under devisen kunden er vores øverste chef, og agere altid derefter. dvs. vi vil være de bedste på alle tider af døgnet. det vil primært være aften og weekend vagter du skal varetage. vi er et ungt og frisk vinderteam med en uformel tone. vores mål er at være kundens fortrukne valg. vi går op i høje standarter og god kundeservice. vi vægter sammenhold og hjælpsomhed meget højt. du skal kunne trives i en travl hverdag med mange bolde i luften, du skal være selv tænkende og kunne sætte dig selv igang. som person skal du være - mødestabil og punktlig - servicemeinded og let til smil - kunne arbejde selvstændig, men også team - trives med at arbejde på skæve tidspunkter arbejds opgaverne vil være følgende - servicering af kunder - letter rengøring - gøre butikken klar til dagens kunder - opbagning af morgenmad og andre madprodukter kan du se dig selv i ovenstående, kan det være netop dig vi står og mangler

Vi står netop nu og søger en glad og frisk deltids medarbejder til vores butik på Nørreport i Århus

 

du kommer til at indgå i vores fantastiske team, hvor du skal være med til at sætte fremtidens tårnhøje standarter. vi lever under devisen kunden er vores øverste chef, og agere altid derefter. dvs. vi vil være de bedste på alle tider af døgnet.  det vil primært være aften og weekend vagter du skal varetage.  

vi er et ungt og frisk vinderteam med en uformel tone. vores mål er at være kundens fortrukne valg. vi går op i høje standarter og god kundeservice. vi vægter sammenhold og hjælpsomhed meget højt. du skal kunne trives i en travl hverdag med mange bolde i luften, du skal være selv tænkende og kunne sætte dig selv igang.

 

som person skal du være

- mødestabil og punktlig

- servicemeinded og let til smil

- kunne arbejde selvstændig, men også team

- trives med at arbejde på skæve tidspunkter   

 

arbejds opgaverne vil være følgende

- servicering af kunder

- letter rengøring

- gøre butikken klar til dagens kunder 

- opbagning af morgenmad og andre madprodukter

 

 

 

kan du se dig selv i ovenstående, kan det være netop dig vi står og mangler 

7-Eleven Butik 34Aarhus C2019-10-08T00:00:002019-10-18T00:00:00
330106999PLAZA deltidsmedarbejderRobot Er du vores nye deltidsmedarbejder?PLAZA Aarhus Er du motiveret for at skabe resultater og yde den ekstra gode service? Interesserer du dig for smykkebranchen? Er du over 18 år, udadvendt og klar til en lærerig hverdag? Så har vi jobbet til dig! Vi søger en positiv og engageret kollega, som bliver en naturlig del af den daglige arbejdsgang, og som skal være med til at skabe succes hos os, som en af Danmarks største ure- og smykkekæder. Stillingen er på 0-15 timer om ugen. Som deltidsmedarbejder er din primære opgave at give vores kunder den bedste service og samtidig sørge for, at butikken altid er indbydende og ser præsentabel ud. Du vil arbejde med salg og service, visuel merchandise og butikkens nøgletal, så du kan sikre succes for både kunden, dig selv og butikken. Arbejdstiden kan variere, men ligger primært mellem kl. 10-20 på hverdage og i weekenden. Om PLAZA PLAZA er en dansk ure- og smykkekæde, som er etableret i 1988. Vi har 15 butikker fordelt på de bedste placeringer i Danmark - og vi er i stadig i rivende udvikling. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands som Tissot, Seiko, Julie Sandlau, Izabel Camille og en lang række andre ure- og smykkebrands. Spørgsmål og ansøgning sendes til: Simone D. Mikkelsen Sdm@plaza.dk Tiltrædelse: Snarest Ansøgningsfrist: 31 10 2019

Er du vores nye deltidsmedarbejder?
PLAZA Aarhus

Er du motiveret for at skabe resultater og yde den ekstra gode service? Interesserer du dig for smykkebranchen? Er du over 18 år, udadvendt og klar til en lærerig hverdag? Så har vi jobbet til dig!

Vi søger en positiv og engageret kollega, som bliver en naturlig del af den daglige arbejdsgang, og som skal være med til at skabe succes hos os, som en af Danmarks største ure- og smykkekæder. Stillingen er på 0-15 timer om ugen.

Som deltidsmedarbejder er din primære opgave at give vores kunder den bedste service og samtidig sørge for, at butikken altid er indbydende og ser præsentabel ud. Du vil arbejde med salg og service, visuel merchandise og butikkens nøgletal, så du kan sikre succes for både kunden, dig selv og butikken.

Arbejdstiden kan variere, men ligger primært mellem kl. 10-20 på hverdage og i weekenden.

Om PLAZA

PLAZA er en dansk ure- og smykkekæde, som er etableret i 1988. Vi har 15 butikker fordelt på de bedste placeringer i Danmark - og vi er i stadig i rivende udvikling. Udover vores egne guld-, sølv- og diamantsmykker, forhandler vi også anerkendte brands som Tissot, Seiko, Julie Sandlau, Izabel Camille og en lang række andre ure- og smykkebrands.

Spørgsmål og ansøgning sendes til:
Simone D. Mikkelsen
Sdm@plaza.dk
Tiltrædelse: Snarest


Ansøgningsfrist: 31/10/2019

PLAZA URE & SMYKKER A/S MagasinAarhus C2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330108632Butiksassistent - morgenopfylder - 20 timer om ugen - SkejbyRobot Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Vareopfyldning Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale Om dig Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne Du trives i et tempofyldt job Du er mødestabil og pligtopfyldende Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet Vi tilbyder Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger En grundig og målrettet oplæring God løn og pension Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. Er du interesseret i denne stilling? Tryk på Send ansøgning for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning. Send ansøgning https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-morgenopfylder-20-timer-om-ugen-Skejby-3915?rdeLocaleAttr da

Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer?

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

 

Om jobbet

  • Vareopfyldning
  • Din arbejdstid er placeret mellem 06.00-09.00, mandag til fredag eller efter aftale

 Om dig

  • Du er A-menneske og kan lide at arbejde om morgenen
  • Du tager initiativ, og du kan lide, at der er styr på detaljerne
  • Du trives i et tempofyldt job
  • Du er mødestabil og pligtopfyldende
  • Du er eventuelt studerende, og kan se en fordel i at arbejde om morgenen inden studiet

 Vi tilbyder

  •  Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
  • En grundig og målrettet oplæring
  • God løn og pension
  • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Send ansøgning

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-morgenopfylder-20-timer-om-ugen-Skejby-3915?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationAarhus C2019-10-17T00:00:002019-12-01T00:00:00
330099789Dygtig sælger til My Home Møbler i AarhusRobot Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: - Salg af møbler og boligtilbehør - kundeservice - Udleveringer af møbler fra butikkens lager, når kunderne afhenter i butikken Vi forventer at du: - Har lysten til at sælge og give alle kunder en god oplevelse - Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt. Der er tale om en deltidstilling, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forventet 10-30 timer om måneden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie- Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling? My home møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 34 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vores fælles lager og hovedkontor er placeret i Jylland, hvor vi bl.a. har vores egen indkøbsafdeling der køber varer fra hele verden. For flere informationer se vores hjemmeside: www.myhomemøbler.dk Vil du være en del af vores team? Vi er et salgsteam bestårende af 7 dygtige møbelsælgere i aldren 21 til 48 år, hvor alle bedrager positivt salget og driften. Vi prioritere og værdsætter socialt sammenværd. Er du vores nye super sælger og kan du bidrage til vores forsatte positive udvikling? Så vil jeg med glæde modtage din Ansøgning og CV på rs@mhls.dk - medsend gerne foto. Jeg ser frem til at høre fra dig

Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus

Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål:

- Salg af møbler og boligtilbehør 

- kundeservice

- Udleveringer af møbler fra butikkens lager, når kunderne afhenter i butikken

 

Vi forventer at du:

- Har lysten til at sælge og give alle kunder en god oplevelse

- Er udadvendt og indflydelsesrig samt tager initiativ og kan arbejde selvstædigt.

Der er tale om en deltidstilling, hvor der primært arbejdes eftermiddage og weekender. Forventet 10-30 timer om måneden, med mulighed for flere timer, bl.a. i forbindelse med ferie-

Vil du være en del af en møbelkæde i udvikling?

My home møbler åbnede sin første butik i 2006 og er i dag en landsdækkende møbelkæde med 34 butikker i Jylland, Fyn, Sjælland og Bornholm. Vores fælles lager og hovedkontor er placeret i Jylland, hvor vi bl.a. har vores egen indkøbsafdeling der køber varer fra hele verden. For flere informationer se vores hjemmeside:  www.myhomemøbler.dk

 

Vil du være en del af vores team?

Vi er et salgsteam bestårende af 7 dygtige møbelsælgere i aldren 21 til 48 år, hvor alle bedrager positivt salget og driften. Vi prioritere og værdsætter socialt sammenværd. 

Er du vores nye super sælger og kan du bidrage til vores forsatte positive udvikling? Så vil jeg med glæde modtage din Ansøgning og CV på rs@mhls.dk - medsend gerne foto. 

Jeg ser frem til at høre fra dig

 

My Home ÅrhusAarhus V2019-10-03T00:00:002019-11-26T00:00:00
330098894Vi søger smilende og serviceminded personale til vores pop up forretning i Århus og Tivoli Frihedens Julemarked - både fuldtid og deltid.Robot Hos Badolina handler det mest om uld, og vi glæder os til endnu engang at slå dørene op til vores Pop up forretning på gågaden. Vores produkter er alt fra fåreskind, huer, handsker , sweatre, hjemmesko etc. Vi søger i den forbindelse en butiksmanager til en fuldtidsstilling og en salgsassistent til en deltidsstilling. Begge stillinger er tidbegrænsede til perioden medio oktober til og med Februar. Stillingen indebærer at du skal kunne arbejde selvstændigt, samt have styr på butik og lager. Det er en stilling hvor man til tider har mange bolde i luften, og det er vigtigt at kunne bevare roen og overblikket, og til enhver tid prioriterer kundens oplevelse i butikken. Det personale vi søger skal være klar til at betjene med et smil og have god viden om produkterne. Erfaring med salg foretrækkes, og du skal have flair for kundekontakt. Til Tivoli Frihedens julemarked søger vi to medarbejdere til primært weekender med start den 17.11.19 og frem til 30.12.19. Varesortimentet er det samme som i butikken. Arbejdstid: Efter aftale. Løn: Efter aftale. Henvendelse: Motiveret ansøgning samt CV adresseres til Henriette Edri og sendes på mail: badolina7@gmail.com Husk at skrive hvilken stilling du søger. OBS!! Ansøgningsfrist er snarest muligt - jobannoncen nedtages så snart der er modtaget tilstrækkeligt med kvalificerede ansøgninger.

Hos Badolina handler det mest om uld, og vi glæder os til endnu engang at slå dørene op til vores Pop up forretning på gågaden.

Vores produkter er alt fra fåreskind, huer, handsker , sweatre, hjemmesko etc.

Vi søger i den forbindelse en butiksmanager til en fuldtidsstilling og en salgsassistent til en deltidsstilling.

Begge stillinger er tidbegrænsede til perioden medio oktober til og med Februar.

Stillingen indebærer at du skal kunne arbejde selvstændigt, samt have styr på butik og lager. Det er en stilling hvor man til tider har mange bolde i luften, og det er vigtigt at kunne bevare roen og overblikket, og til enhver tid prioriterer kundens oplevelse i butikken.

Det personale vi søger skal være klar til at betjene med et smil og have god viden om produkterne.

Erfaring med salg foretrækkes, og du skal have flair for kundekontakt.

 

Til Tivoli Frihedens julemarked søger vi to medarbejdere til primært weekender med start den 17.11.19 og frem til 30.12.19. Varesortimentet er det samme som i butikken.

Arbejdstid: Efter aftale.

 

Løn: Efter aftale.

Henvendelse:

Motiveret ansøgning samt CV adresseres til Henriette Edri og sendes på mail: badolina7@gmail.com

Husk at skrive hvilken stilling du søger.

OBS!!

Ansøgningsfrist er snarest muligt - jobannoncen nedtages så snart der er modtaget tilstrækkeligt med kvalificerede ansøgninger.

BADOLINA PROJECTS ApSAarhus C2019-10-02T00:00:002019-11-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent

7-Eleven Butik 34

Aarhus C
Vi står netop nu og søger en glad og frisk deltids medarbejder til vores butik på Nørreport i Århus du kommer til at indgå i vores fantastiske team, hvor du skal være med til at sætte fremtidens tårnhøje standarter. vi lever under devisen kunden er ...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

PLAZA deltidsmedarbejder

PLAZA URE & SMYKKER A/S Magasin

Aarhus C
Er du vores nye deltidsmedarbejder?PLAZA Aarhus Er du motiveret for at skabe resultater og yde den ekstra gode service? Interesserer du dig for smykkebranchen? Er du over 18 år, udadvendt og klar til en lærerig hverdag? Så har vi jobbet til dig! Vi ...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Butiksassistent - morgenopfylder - 20 timer om ugen - Skejby

Lidl Danmark K/S Administration

Aarhus C
Vil du have en masse gode og engagerede kollegaer? Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med højt humør og fart over feltet? Er du A-menneske, og ser du en fordel i at arbejde om morgenen frem for sene aftentimer? I Lidl arbejder vi hårdt, mens...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Dygtig sælger til My Home Møbler i Aarhus

My Home Århus

Aarhus V
Hos My Home Møbler forsætter den positive udvilking og vi søger derfor endnu en dygtig sælger til vores butik i Aarhus Som møbelsælger hos My Home Møbler kan du forvente en varieret hverdag, med mange gøremål: - Salg af møbler og boligtilbehør - kun...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Vi søger smilende og serviceminded personale til vores pop up forretning i Århus og Tivoli Frihedens Julemarked - både fuldtid og deltid.

BADOLINA PROJECTS ApS

Aarhus C
Hos Badolina handler det mest om uld, og vi glæder os til endnu engang at slå dørene op til vores Pop up forretning på gågaden. Vores produkter er alt fra fåreskind, huer, handsker , sweatre, hjemmesko etc. Vi søger i den forbindelse en butiksmanage...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019