Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til socialpsykiatrisk botilbud med ambitioner om at gøre en forskel

Brænder du for at bruge din faglighed til at støtte mennesker med psykiatriske problematikker? Ser du det hele menneske og tænker i løsninger der fordrer et tæt samarbejde med mulighed for udvikling hos den enkelte borger? Har du lyst til et højt fagligt niveau, hvor din arbejdsplads ønsker meningsgivende udvikling? Hvis ja, så læs endelig videre.

Klintegården er et socialpsykiatrisk botilbud med plads til 65 borgere i alderen 30 til 80 år. Alle borgere har forskelligartede problematikker inden for det psykiatriske felt og nogle har også somatiske problematikker.

Dine kollegaer har mange forskellige kompetencer og enten en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse.

På Klintegården arbejder vi ud fra psykosocial rehabilitering. Det gør vi ved at arbejde med faglige metoder og tilgange som MI, IMR, DAT, kognitive værktøjer, livshistoriefortælling samt et stærkt fokus på sundhed og bevægelse, som led i vores idrætcertificering.

Lige nu søger vi 3 medarbejdere med start 1. juli 2019 og 1 medarbejder med start 1. september 2019.

Vi søger medarbejdere der:

  • Er SSA, SSH uddannet, eller en pædagogisk uddannelse
  • Til alle stillingerne søger vi personer som har erfaring indenfor psykiatri eller socialpsykiatri
  • Prioriterer en god skriftlig dokumentation.
  • Gerne erfaring med de metoder vi benytter, herunder bevægelse i hverdagen.
  • Har lyst til at bidrage til et godt og fagligt funderet arbejdsmiljø.
  • Har lyst til at skabe udvikling i menneskers liv, med godt humør og stor empati

Som person må du gerne:
  • Være tydelig, refleksiv og fleksibel
  • Være i stand til at tilrettelægge dit arbejde og håndtere uforudsete situationer
  • Være en holdspiller samtidig med at kunne arbejde selvstændigt

Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed og udvikling både fagligt og personligt. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og fleksibilitet i hverdagen højt. Du kommer til at arbejde i skiftende vagter mellem kl. 07-23 og hver 3. weekend.
Der er mulighed for deltidsansættelse, da stillingerne er på 32-37 timer pr. uge. Gør venligst opmærksom på dette i ansøgningen.

Ansøgningsfrist den 21. juni klokken 12.00, samtalerne bliver afholdt i uge 26.

Vær opmærksom på, at hvis du ikke har hørt fra os senest i uge 27 er din ansøgning ikke kommet i betragtning.
Du vil blive bedt om at fremvise din straffeattest.
For yderligere information, kontakt teamleder Monika Soto Kristensen 21 16 21 02 eller teamleder Anni Svensson 25 11 51 50

Ansættelsesforhold
Skiftende vagter mellem kl. 07-23 og hver 3. weekend. 32-37 timer.

Tiltrædelse
3 medarbejdere med start 1. juli 2019 og 1 medarbejder med start 1. september 2019.

Kontakt
Teamleder Monika Soto Kristensen 21 16 21 02 eller teamleder Anni Svensson 25 11 51 50

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030104Phoenix-311c62fc12019-06-04T00:00:00Medarbejder til socialpsykiatrisk botilbud med ambitioner om at gøre en forskelBrænder du for at bruge din faglighed til at støtte mennesker med psykiatriske problematikker? Ser du det hele menneske og tænker i løsninger der fordrer et tæt samarbejde med mulighed for udvikling hos den enkelte borger? Har du lyst til et højt fagligt niveau, hvor din arbejdsplads ønsker meningsgivende udvikling? Hvis ja, så læs endelig videre.

Klintegården er et socialpsykiatrisk botilbud med plads til 65 borgere i alderen 30 til 80 år. Alle borgere har forskelligartede problematikker inden for det psykiatriske felt og nogle har også somatiske problematikker.

Dine kollegaer har mange forskellige kompetencer og enten en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse.

På Klintegården arbejder vi ud fra psykosocial rehabilitering. Det gør vi ved at arbejde med faglige metoder og tilgange som MI, IMR, DAT, kognitive værktøjer, livshistoriefortælling samt et stærkt fokus på sundhed og bevægelse, som led i vores idrætcertificering.

Lige nu søger vi 3 medarbejdere med start 1. juli 2019 og 1 medarbejder med start 1. september 2019.

Vi søger medarbejdere der:
  • Er SSA, SSH uddannet, eller en pædagogisk uddannelse
  • Til alle stillingerne søger vi personer som har erfaring indenfor psykiatri eller socialpsykiatri
  • Prioriterer en god skriftlig dokumentation.
  • Gerne erfaring med de metoder vi benytter, herunder bevægelse i hverdagen.
  • Har lyst til at bidrage til et godt og fagligt funderet arbejdsmiljø.
  • Har lyst til at skabe udvikling i menneskers liv, med godt humør og stor empati

Som person må du gerne:
  • Være tydelig, refleksiv og fleksibel
  • Være i stand til at tilrettelægge dit arbejde og håndtere uforudsete situationer
  • Være en holdspiller samtidig med at kunne arbejde selvstændigt

Vi tilbyder en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed og udvikling både fagligt og personligt. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og fleksibilitet i hverdagen højt. Du kommer til at arbejde i skiftende vagter mellem kl. 07-23 og hver 3. weekend.
Der er mulighed for deltidsansættelse, da stillingerne er på 32-37 timer pr. uge. Gør venligst opmærksom på dette i ansøgningen.

Ansøgningsfrist den 21. juni klokken 12.00, samtalerne bliver afholdt i uge 26.

Vær opmærksom på, at hvis du ikke har hørt fra os senest i uge 27 er din ansøgning ikke kommet i betragtning.
Du vil blive bedt om at fremvise din straffeattest.
For yderligere information, kontakt teamleder Monika Soto Kristensen 21 16 21 02 eller teamleder Anni Svensson 25 11 51 50

Ansættelsesforhold
Skiftende vagter mellem kl. 07-23 og hver 3. weekend. 32-37 timer.

Tiltrædelse
3 medarbejdere med start 1. juli 2019 og 1 medarbejder med start 1. september 2019.

Kontakt
Teamleder Monika Soto Kristensen 21 16 21 02 eller teamleder Anni Svensson 25 11 51 50

 

2019-06-22T09:51:13.670 Brænder du for at bruge din faglighed til at støtte mennesker med psykiatriske problematikker? Ser du det hele menneske og tænker i løsninger der fordrer et tæt samarbejde med mulighed for udvikling hos den enkelte borger? Har du lyst til et højt fagligt niveau, hvor din arbejdsplads ønsker meningsgivende udvikling? Hvis ja, så læs endelig videre.Klintegården er et socialpsykiatrisk botilbud med plads til 65 borgere i alderen 30 til 80 år. Alle borgere har forskelligartede problematikker inden for det psykiatriske felt og nogle har også somatiske problematikker.Dine kollegaer har mange forskellige kompetencer og enten en sundhedsfaglig eller pædagogisk uddannelse.På Klintegården arbejder vi ud fra psykosocial rehabilitering. Det gør vi ved at arbejde med faglige metoder og tilgange som MI, IMR, DAT, kognitive værktøjer, livshistoriefortælling samt et stærkt fokus på sundhed og bevægelse, som led i vores idrætcertificering.Lige nu søger vi 3 medarbejdere med start 1. juli 2019 og 1 medarbejder med start 1. september 2019.Vi søger medarbejdere der:Er SSA, SSH uddannet, eller en pædagogisk uddannelseTil alle stillingerne søger vi personer som har erfaring indenfor psykiatri eller socialpsykiatriPrioriterer en god skriftlig dokumentation.Gerne erfaring med de metoder vi benytter, herunder bevægelse i hverdagen.Har lyst til at bidrage til et godt og fagligt funderet arbejdsmiljø.Har lyst til at skabe udvikling i menneskers liv, med godt humør og stor empatiSom person må du gerne:Være tydelig, refleksiv og fleksibelVære i stand til at tilrettelægge dit arbejde og håndtere uforudsete situationerVære en holdspiller samtidig med at kunne arbejde selvstændigtVi tilbyder en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj faglighed og udvikling både fagligt og personligt. Vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og fleksibilitet i hverdagen højt. Du kommer til at arbejde i skiftende vagter mellem kl. 07-23 og hver 3. weekend.Der er mulighed for deltidsansættelse, da stillingerne er på 32-37 timer pr. uge. Gør venligst opmærksom på dette i ansøgningen.Ansøgningsfrist den 21. juni klokken 12.00, samtalerne bliver afholdt i uge 26.Vær opmærksom på, at hvis du ikke har hørt fra os senest i uge 27 er din ansøgning ikke kommet i betragtning.Du vil blive bedt om at fremvise din straffeattest.For yderligere information, kontakt teamleder Monika Soto Kristensen 21 16 21 02 eller teamleder Anni Svensson 25 11 51 50AnsættelsesforholdSkiftende vagter mellem kl. 07-23 og hver 3. weekend. 32-37 timer.Tiltrædelse3 medarbejdere med start 1. juli 2019 og 1 medarbejder med start 1. september 2019.KontaktTeamleder Monika Soto Kristensen 21 16 21 02 eller teamleder Anni Svensson 25 11 51 5011jobnet311c62fc100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=353010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssundEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3532950Frederikssund Kommune11Lundebjergvej 803600Frederikssund47351000DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent766286JobNet4994003499400310023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311c62fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=311c62fchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311c62fc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=311c62fc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgEr du god til at arbejde med mennesker, og ønsker du at gøre en forskel? Hos Frederikssund Kommune er du måske netop den, vi mangler. 12007991Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed77Pleje og omsorg361854684noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053923Teamleder til Gribskov kommunes nye hjemmeplejeRobot Her er en unik mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1.december.Vil du med på holdet fra starten?Vi søger en teamleder, som sammen med centerlederen skal etablere den kommunale hjemmepleje. Er du god til at lede andre med afsæt i praksis? Og vil du være med til at udvikle et nyt team? Så er du måske vores nye teamleder.Om digVi forventer, at duer uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent med relevant ledelseserfaring, gerne uddannelse på diplomniveaufinder motivation i og ønsker at være med til at præge og udvikle et nyt teambesidder stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligtskal have en anerkendende tilgang til medarbejderne og borgerneer tydelig i din kommunikation og kan håndtere konflikter afbalanceret og konstruktivtkan prioritere og disponere din tid mellem ledelses- og driftsopgavertrives med en foranderlig hverdag og kan håndtere travle perioderer indstillet på at gå foran .Om jobbetDu skal, sammen med den øvrige ledelse af hjemmeplejen og hjemmesygeplejen, være ansvarlig for at opbygge og drive hjemmeplejen i Gribskov Kommune, sådan at den udføres på et højt fagligt niveau af kompetente og tilfredse medarbejdere.Du skal i samarbejde med lederen udøve personaleledelse, lige fra daglig vejledning og rådgivning til MUS- og sygefraværssamtaler. Du skal varetage vagtplanlægning, både langtidsplanlægning og fremmødeplaner. Kørelister udfærdiges i samarbejde med planlægger. Videre har du et økonomisk medansvar sammen med centerlederen.Vi vil tilbyde en arbejdsplads med fokus på faglig udvikling, effektivitet og målrettethed. Vi lægger vægt på, at borgerne til enhver tid mødes af medarbejdere, som er positive og opmuntrende. De fleste dage vil du være hjemme på kontoret hele dagen, men der kan være dage, hvor du tager med ud på besøg.Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommuneVi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv, med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det. Du vil få engagerede og kompetente kolleger og medarbejdere, der tager ansvar for både kvalitet og udvikling. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt, for hele tiden at være i trit med udviklingen.Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, for eksempel benyttelse af træningscentrene gratis uden for arbejdstid.Praktisk informationAftenarbejde kan forekomme, når det giver mening for opgavevaretagelsen. Det skal påregnes, at man har fremmøde i ca. 13 weekender om året, samt ca. en 1 4 af helligdagene.Løn og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.Yderligere oplysningerVækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte centerleder Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 eller mail: biros@gribskov.dk frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf. 72497552 eller mail: cmini@gribskov.dkAnsøgningsfristVi glæder os til at modtage din ansøgning senest 7. august 2019.Første samtale afholdes 16. august, hvor vi udvælger til anden samtale, som afholdes onsdag 21. august.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetHer er en unik mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1.december.

Vil du med på holdet fra starten?

Vi søger en teamleder, som sammen med centerlederen skal etablere den kommunale hjemmepleje. Er du god til at lede andre med afsæt i praksis? Og vil du være med til at udvikle et nyt team? Så er du måske vores nye teamleder.

Om dig
Vi forventer, at du
  • er uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent med relevant ledelseserfaring, gerne uddannelse på diplomniveau
  • finder motivation i og ønsker at være med til at præge og udvikle et nyt team
  • besidder stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
  • skal have en anerkendende tilgang til medarbejderne og borgerne
  • er tydelig i din kommunikation og kan håndtere konflikter afbalanceret og konstruktivt
  • kan prioritere og disponere din tid mellem ledelses- og driftsopgaver
  • trives med en foranderlig hverdag og kan håndtere travle perioder
  • er indstillet på at ”gå foran”.

Om jobbet
Du skal, sammen med den øvrige ledelse af hjemmeplejen og hjemmesygeplejen, være ansvarlig for at opbygge og drive hjemmeplejen i Gribskov Kommune, sådan at den udføres på et højt fagligt niveau af kompetente og tilfredse medarbejdere.

Du skal i samarbejde med lederen udøve personaleledelse, lige fra daglig vejledning og rådgivning til MUS- og sygefraværssamtaler. Du skal varetage vagtplanlægning, både langtidsplanlægning og fremmødeplaner. Kørelister udfærdiges i samarbejde med planlægger. Videre har du et økonomisk medansvar sammen med centerlederen.

Vi vil tilbyde en arbejdsplads med fokus på faglig udvikling, effektivitet og målrettethed. Vi lægger vægt på, at borgerne til enhver tid mødes af medarbejdere, som er positive og opmuntrende. De fleste dage vil du være ”hjemme på kontoret” hele dagen, men der kan være dage, hvor du tager med ud på besøg.

Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommune
Vi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv, med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det. Du vil få engagerede og kompetente kolleger og medarbejdere, der tager ansvar for både kvalitet og udvikling. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt, for hele tiden at være i trit med udviklingen.

Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, for eksempel benyttelse af træningscentrene gratis uden for arbejdstid.

Praktisk information
Aftenarbejde kan forekomme, når det giver mening for opgavevaretagelsen. Det skal påregnes, at man har fremmøde i ca. 13 weekender om året, samt ca. en 1/4 af helligdagene.
Løn og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Vækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte centerleder Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 eller mail: biros@gribskov.dk frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf. 72497552 eller mail: cmini@gribskov.dk

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 7. august 2019.
Første samtale afholdes 16. august, hvor vi udvælger til anden samtale, som afholdes onsdag 21. august.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-07-05T00:00:002019-08-07T00:00:00
330053934Planlæggere til Gribskov kommunes nye hjemmeplejeRobot Dette er en enestående mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1. december.Vil du med på holdet fra starten? Kan du lide at arbejde systematisk, og lægge puslespil? Vi søger fire planlæggere, som sammen med centerlederen og teamlederen skal sikre, at borgerne får besøg af den rette medarbejder til rette tid.Om digVi forventer, at duer uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistentkan lide at arbejde med skemaer - kendskab til Nexus, FSIII og Silkeborg Data er en fordelarbejder systematisk og er grundig og omhyggelig af naturer serviceorienteret og bliver i godt humør af at samarbejde med andrefinder motivation i og ønsker at være med til at præge og udvikle et nyt teamtrives med en foranderlig hverdag og kan håndtere travle perioderer god til at skabe gode relationer og tryghed til kolleger og borgere på kort tider nærværende og professionel i dit møde med de mennesker, du kommer i kontakt med.Om jobbetDu skal - sammen med de andre planlæggere og ledelsen - være ansvarlig for, at de borgere i Gribskov Kommune, som har behov for hjemmepleje, får besøg af den rette medarbejder til rette tid.Der vil være dage, hvor du er planlægger hele dagen, og andre dage, hvor du selv skal ud på besøg.Vi vil tilbyde en arbejdsplads med fokus på faglig udvikling, effektivitet og målrettehed.Vi lægger vægt på, at borgerne til enhver tid mødes af medarbejdere, som er positive og opmuntrende.Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommuneVi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det. Du vil få engagerede og kompetente kolleger, der tager ansvar for både kvalitet- og udviklingstiltag. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt for hele tiden at være i trit med udviklingen. Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, og for eksempel benytte træningscentrene gratis uden for arbejdstid.Praktisk informationStillingerne er på 37 timer og fortrinsvis i dagvagt. Aftenarbejde kan forekomme, når det giver mening for opgavevaretagelsen. Det skal påregnes, at man har fremmøde i ca. 13 weekender om året, samt ca. en fjerdedel af helligdagene.Yderligere oplysningerVækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte centerleder Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 eller mail: biros@gribskov.dk frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf.: 72497552 eller mail: cmini@gribskov.dkAnsøgningsfristVi glæder os til at modtage din ansøgning senest 7. august 2019.De første ansættelsessamtaler afholdes 23. august og 26.august.Evt. anden ansættelsessamtale afholdes 28. august.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetDette er en enestående mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1. december.

Vil du med på holdet fra starten? Kan du lide at arbejde systematisk, og lægge puslespil? Vi søger fire planlæggere, som sammen med centerlederen og teamlederen skal sikre, at borgerne får besøg af den rette medarbejder til rette tid.

Om dig

Vi forventer, at du
  • er uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent
  • kan lide at arbejde med skemaer - kendskab til Nexus, FSIII og Silkeborg Data er en fordel
  • arbejder systematisk og er grundig og omhyggelig af natur
  • er serviceorienteret og bliver i godt humør af at samarbejde med andre
  • finder motivation i og ønsker at være med til at præge og udvikle et nyt team
  • trives med en foranderlig hverdag og kan håndtere travle perioder
  • er god til at skabe gode relationer og tryghed til kolleger og borgere på kort tid
  • er nærværende og professionel i dit møde med de mennesker, du kommer i kontakt med.

Om jobbet
Du skal - sammen med de andre planlæggere og ledelsen - være ansvarlig for, at de borgere i Gribskov Kommune, som har behov for hjemmepleje, får besøg af den rette medarbejder til rette tid.
Der vil være dage, hvor du er planlægger hele dagen, og andre dage, hvor du selv skal ud på besøg.
Vi vil tilbyde en arbejdsplads med fokus på faglig udvikling, effektivitet og målrettehed.
Vi lægger vægt på, at borgerne til enhver tid mødes af medarbejdere, som er positive og opmuntrende.

Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommune
Vi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det. Du vil få engagerede og kompetente kolleger, der tager ansvar for både kvalitet- og udviklingstiltag. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt for hele tiden at være i trit med udviklingen. Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, og for eksempel benytte træningscentrene gratis uden for arbejdstid.

Praktisk information
Stillingerne er på 37 timer og fortrinsvis i dagvagt. Aftenarbejde kan forekomme, når det giver mening for opgavevaretagelsen. Det skal påregnes, at man har fremmøde i ca. 13 weekender om året, samt ca. en fjerdedel af helligdagene.

Yderligere oplysninger
Vækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte centerleder Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 eller mail: biros@gribskov.dk frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf.: 72497552 eller mail: cmini@gribskov.dk

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 7. august 2019.
De første ansættelsessamtaler afholdes 23. august og 26.august.
Evt. anden ansættelsessamtale afholdes 28. august.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-07-05T00:00:002019-08-07T00:00:00
330053944Social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til Gribskov kommunes nye hjemmeplejeRobot Dette er en enestående mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1. december. Vil du med på holdet fra starten?Om digVi forventer, at duer uddannet social- og sundhedshjælper, eller social- og sundhedsassistent, og har formentlig erfaring indenfor fageter indstillet på at være udekørende til de sundhedsydelser og opgaver, som ligger indenfor social- og sundhedshjælpernes kompetenceområdefinder motivation og glæde i at arbejde med ældre borgere og har erfaring med demens og det somatiske områdehar fokus på forebyggelse og tidlig opsporinger god til at skabe gode relationer og tryghed til borgerne på kort tidhar en aktiverende tilgang til borgeren, så dennes ressourcer bedst muligt bringes i spil i den daglige plejeselvfølgelig er nærværende og professionel i dit møde med borgerener stabil, fleksibel og har en høj faglig standardkan bevare overblikket - også når der er travlter imødekommende og tager et naturligt medansvar på din arbejdspladshar erfaring med elektronisk dokumentation.Om jobbetDu bliver en del af hjemmeplejen og får en udekørende funktion, hvor du besøger borgerne i deres hjem.Opgaverne er mangeartede, men overordnet kan nævnes:pleje- og omsorg af borgernedelegerede komplekse opgavertest og screening af borgerne med henblik på tidlig opsporingpårørendekontaktdokumentationtværfagligt samarbejde eksempelvis med træningscenter, centersygeplejersken, visitationen m.v.Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommuneVi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det.Du vil få engagerede og kompetente kolleger, der tager ansvar for både kvalitet- og udviklingstiltag. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt for hele tiden at være i trit med udviklingen. Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, for eksempel benytte træningscentrene gratis uden for arbejdstid.Praktisk informationVi søger kollegaer til alle vagtlag på ca. 33 timer. Der er tale om faste stillinger med weekendvagter hver anden uge, og med ansættelse fra 1. december. Der kan forekomme arbejde i andre vagtlag.Yderligere oplysningerVækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf. 72497552 eller mail cmini@gribskov.dk.AnsøgningsfristVi glæder os til at modtage din ansøgning snarest og senest 31. oktober.Skriv i din ansøgning hvilket vagtlag og timetal du foretrækker. Skriv også om du foretrækker din base i Helsinge eller i GillelejeAnsættelsessamtaler afholdes løbende i perioden medio september til medio november.Gribskov Kommunes værdierÅbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · FleksibilitetDette er en enestående mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1. december. Vil du med på holdet fra starten?

Om dig

Vi forventer, at du
  • er uddannet social- og sundhedshjælper, eller social- og sundhedsassistent, og har formentlig erfaring indenfor faget
  • er indstillet på at være udekørende til de sundhedsydelser og opgaver, som ligger indenfor social- og sundhedshjælpernes kompetenceområde
  • finder motivation og glæde i at arbejde med ældre borgere og har erfaring med demens og det somatiske område
  • har fokus på forebyggelse og tidlig opsporing
  • er god til at skabe gode relationer og tryghed til borgerne på kort tid
  • har en aktiverende tilgang til borgeren, så dennes ressourcer bedst muligt bringes i spil i den daglige pleje
  • selvfølgelig er nærværende og professionel i dit møde med borgeren
  • er stabil, fleksibel og har en høj faglig standard
  • kan bevare overblikket - også når der er travlt
  • er imødekommende og tager et naturligt medansvar på din arbejdsplads
  • har erfaring med elektronisk dokumentation.

Om jobbet
Du bliver en del af hjemmeplejen og får en udekørende funktion, hvor du besøger borgerne i deres hjem.
Opgaverne er mangeartede, men overordnet kan nævnes:
  • pleje- og omsorg af borgerne
  • delegerede komplekse opgaver
  • test og screening af borgerne med henblik på tidlig opsporing
  • pårørendekontakt
  • dokumentation
  • tværfagligt samarbejde eksempelvis med træningscenter, centersygeplejersken, visitationen m.v.

Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommune
Vi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det.

Du vil få engagerede og kompetente kolleger, der tager ansvar for både kvalitet- og udviklingstiltag. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt for hele tiden at være i trit med udviklingen. Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, for eksempel benytte træningscentrene gratis uden for arbejdstid.

Praktisk information
Vi søger kollegaer til alle vagtlag på ca. 33 timer. Der er tale om faste stillinger med weekendvagter hver anden uge, og med ansættelse fra 1. december. Der kan forekomme arbejde i andre vagtlag.

Yderligere oplysninger
Vækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf. 72497552 eller mail cmini@gribskov.dk.

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning snarest og senest 31. oktober.
Skriv i din ansøgning hvilket vagtlag og timetal du foretrækker. Skriv også om du foretrækker din base i Helsinge eller i Gilleleje
Ansættelsessamtaler afholdes løbende i perioden medio september til medio november.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Gribskov KommuneHelsinge2019-07-05T00:00:002019-08-22T00:00:00
330055324SSA som reserveplanlæggerRobot Vi søger en struktureret SSA med funktion som reserveplanlæggerEr du engageret, fagligt velfunderet og har du humor og godt humør så se her.Vi søger en social-og sundhedsassistent til Hillerød Kommunes Hjemmepleje, område skov, som også har lyst til at varetage funktionen som reserveplanlægger, når en af vores to faste planlæggere har fri eller ferie.Du skal have lyst til eller erfaring med planlægning og gerne i FS3, Nexus. De dage, hvor du ikke sidder på kontoret, er du en del af driften ude i marken sammen med dine kolleger. Dine arbejdstider vil skal være fleksibel og kunne møde i tidsrummet mellem kl. 6.15 og kl. 15.30, de dage, hvor du skal planlægge.Vi er en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor faglig udvikling og godt arbejdsmiljø er højt prioriteret. Vi arbejder med triage og VAR for at sikre en høj faglighed i opgaveløsningen og både vores sygeplejeindsatser, praktisk hjælp og personlig pleje indsatser leveres med et aktiverende og rehabiliterende sigte.Din profilDu er uddannet SSA, helst med min. 2 års erfaringDu brænder for dit arbejdeDu har bred sygeplejefaglig videnDu er struktureret, har overblik og holder fokus i pressede situationer og du er god til at have mange bolde i luftenKolleger og borgere bliver mødt med et smil i telefonenDu har en positiv og anderkende indstilling og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljøDu arbejder motiverende, anerkende og rehabiliterendeGerne erfaring med komplekse sygepleje- og palliative forløbDu bruger elektronisk dokumentation struktureret i din hverdagDu skal have kørekortVores arbejdsplads tilbyderIndividuelt tilrettelagt introduktionsprogramGrundig introduktion til planlægningsdelen i NexusEt udfordrende og udviklende job med faglig sparring og udvikling i tæt samarbejde med sygeplejen og andre faggrupper. Der udarbejdes en individuel kompetence profilHøj faglighed i opgaveløsningenRespekt for hinanden som fagpersoner og kollegaerFokus på værdier, trivsel og et godt arbejdsmiljøGodt arbejdsfælleskabStillingen er som udgangspunktet på 37 timer mandag til fredag.Tiltrædelse den 1.september 2019 eller gerne før efter aftale.Løn efter gældende overenskomst.Der vil løbende blive indkaldt til samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning, men den skal dog være modtaget elektronisk senest onsdag den 24. juli 2019.Hjemmeplejen i Hillerød Kommune har røgfri arbejdstid.Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til Områdeleder Susanne Witt 72 32 62 60 eller planlægger Tina Jacobsen på 72 32 83 53, Sundhedscenteret Milnersvej 37 D Hillerød.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi søger en struktureret SSA med funktion som reserveplanlægger

Er du engageret, fagligt velfunderet og har du humor og godt humør – så se her.
Vi søger en social-og sundhedsassistent til Hillerød Kommunes Hjemmepleje, område skov, som også har lyst til at varetage funktionen som reserveplanlægger, når en af vores to faste planlæggere har fri eller ferie.

Du skal have lyst til eller erfaring med planlægning og gerne i FS3, Nexus. De dage, hvor du ikke sidder på kontoret, er du en del af driften ude i marken sammen med dine kolleger. Dine arbejdstider vil skal være fleksibel og kunne møde i tidsrummet mellem kl. 6.15 og kl. 15.30, de dage, hvor du skal planlægge.

Vi er en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor faglig udvikling og godt arbejdsmiljø er højt prioriteret. Vi arbejder med triage og VAR for at sikre en høj faglighed i opgaveløsningen og både vores sygeplejeindsatser, praktisk hjælp og personlig pleje indsatser leveres med et aktiverende og rehabiliterende sigte.

Din profil
  • Du er uddannet SSA, helst med min. 2 års erfaring
  • Du brænder for dit arbejde
  • Du har bred sygeplejefaglig viden
  • Du er struktureret, har overblik og holder fokus i pressede situationer og du er god til at have mange bolde i luften
  • Kolleger og borgere bliver mødt med et smil i telefonen
  • Du har en positiv og anderkende indstilling og bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø
  • Du arbejder motiverende, anerkende og rehabiliterende
  • Gerne erfaring med komplekse sygepleje- og palliative forløb
  • Du bruger elektronisk dokumentation struktureret i din hverdag
  • Du skal have kørekort

Vores arbejdsplads tilbyder
  • Individuelt tilrettelagt introduktionsprogram
  • Grundig introduktion til planlægningsdelen i Nexus
  • Et udfordrende og udviklende job med faglig sparring og udvikling i tæt samarbejde med sygeplejen og andre faggrupper. Der udarbejdes en individuel kompetence profil
  • Høj faglighed i opgaveløsningen
  • Respekt for hinanden som fagpersoner og kollegaer
  • Fokus på værdier, trivsel og et godt arbejdsmiljø
  • Godt arbejdsfælleskab

Stillingen er som udgangspunktet på 37 timer mandag til fredag.
Tiltrædelse den 1.september 2019 eller gerne før efter aftale.
Løn efter gældende overenskomst.

Der vil løbende blive indkaldt til samtaler, så tøv ikke med at sende din ansøgning, men den skal dog være modtaget elektronisk senest onsdag den 24. juli 2019.

Hjemmeplejen i Hillerød Kommune har røgfri arbejdstid.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til Områdeleder Susanne Witt 72 32 62 60 eller planlægger Tina Jacobsen på 72 32 83 53, Sundhedscenteret Milnersvej 37 D Hillerød.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-07-05T00:00:002019-07-24T00:00:00
330055735Brænder du for at arbejde med beboeren i centrum?Robot Brænder du for at arbejde med beboeren i centrum? Sophienborg Plejehjem ligger i skønne omgivelser og kan blive din nye arbejdsplads!Kunne du tænke dig at arbejde i et hus præget af åbenhed, udvikling og tværfagligt samarbejde? Har du gode sundhedsfaglige kompetencer? Vil du være med til at gøre en forskel for beboerne, hvor de sættes i centrum og der sættes pris på engagement og initiativ? Så er du måske netop vores nye kollega.Vi er et team af humoristiske, veluddannede og meget engagerede medarbejdere, der søger en ny kollega. Hos os får du et udfordrende job, hvor to arbejdsdage ikke er ens. Du får nogle kompetente kollegaer, med interesse for at udvikle arbejdspladsen, og hvor dialog er vigtig i dagligdagen. Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, som vægter samarbejde og godt kollegaskab højt. Hos os har du mulighed for at anvende og udvikle både dine personlige og faglige kompetencer. Endvidere får du en ledelse, der værdsætter initiativ, selvstændighed og giver dig faglig sparring og opbakning.På Sophienborg Plejehjem arbejder vi ud fra leve-bo-miljø tanken. Beboere har medbestemmelse, og vi arbejder bevidst med den enkelte beboers livshistorie. Vi bestræber os på at beboernes liv kommer til at ligne deres tidligere liv så meget som muligt, og at personalet i hverdagen tager udgangspunkt i beboernes livshistorie. Der er 60 boliger fordelt på syv enheder. Tre af enhederne er demenshuse.Personligt er duimødekommende, serviceminded og stabilgod til at kommunikereanerkendende og imødekommende i din tilgang til både beboere og kollegergod til at bidrage aktivt til et godt arbejdsmiljø og trivsel.Fagligt er duuddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistentgerne i besiddelse af kendskab til Nexus.Vi tilbyderengagerede, dedikerede og fagligt kompetente kolleger, der arbejde som et fælles teamen arbejdsplads, der altid sætter beboeren i fokusen arbejdsplads, hvor initiativ og nytænkning er velkommentStillingen er en 30-32 timers stilling i blandede vagter, med fortrinsvis dagvagter og weekendvagt hver 3. weekend.Yderligere oplysningerHar du lyst til at komme og besøge os, eller høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Lillian Kristensen på 72 32 69 82 i ugerne 28 29 30 og herefter Tina Bertelsen på 72 32 69 83 eller via mail på tiber@hillerod.dk.Frist15. august 2019.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for at arbejde med beboeren i centrum? Sophienborg Plejehjem ligger i skønne omgivelser – og kan blive din nye arbejdsplads!

Kunne du tænke dig at arbejde i et hus præget af åbenhed, udvikling og tværfagligt samarbejde? Har du gode sundhedsfaglige kompetencer? Vil du være med til at gøre en forskel for beboerne, hvor de sættes i centrum og der sættes pris på engagement og initiativ? Så er du måske netop vores nye kollega.

Vi er et team af humoristiske, veluddannede og meget engagerede medarbejdere, der søger en ny kollega. Hos os får du et udfordrende job, hvor to arbejdsdage ikke er ens. Du får nogle kompetente kollegaer, med interesse for at udvikle arbejdspladsen, og hvor dialog er vigtig i dagligdagen. Du bliver en del af en spændende arbejdsplads, som vægter samarbejde og godt kollegaskab højt. Hos os har du mulighed for at anvende og udvikle både dine personlige og faglige kompetencer. Endvidere får du en ledelse, der værdsætter initiativ, selvstændighed og giver dig faglig sparring og opbakning.

På Sophienborg Plejehjem arbejder vi ud fra leve-bo-miljø tanken. Beboere har medbestemmelse, og vi arbejder bevidst med den enkelte beboers livshistorie. Vi bestræber os på at beboernes liv kommer til at ligne deres tidligere liv så meget som muligt, og at personalet i hverdagen tager udgangspunkt i beboernes livshistorie. Der er 60 boliger fordelt på syv enheder. Tre af enhederne er demenshuse.

Personligt er du
  • imødekommende, serviceminded og stabil
  • god til at kommunikere
  • anerkendende og imødekommende i din tilgang til både beboere og kolleger
  • god til at bidrage aktivt til et godt arbejdsmiljø og trivsel.

Fagligt er du
  • uddannet social- og sundhedshjælper eller social- og sundhedsassistent
  • gerne i besiddelse af kendskab til Nexus.

Vi tilbyder
  • engagerede, dedikerede og fagligt kompetente kolleger, der arbejde som et fælles team
  • en arbejdsplads, der altid sætter beboeren i fokus
  • en arbejdsplads, hvor initiativ og nytænkning er velkomment
Stillingen er en 30-32 timers stilling i blandede vagter, med fortrinsvis dagvagter og weekendvagt hver 3. weekend.

Yderligere oplysninger
Har du lyst til at komme og besøge os, eller høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Områdeleder Lillian Kristensen på 72 32 69 82 i ugerne 28+29+30 og herefter Tina Bertelsen på 72 32 69 83 eller via mail på tiber@hillerod.dk.

Frist
15. august 2019.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2019-07-05T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Teamleder til Gribskov kommunes nye hjemmepleje

Gribskov Kommune

Helsinge
Her er en unik mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1.december.Vil du med på holdet fra starten?Vi søger en teamleder, som sammen med centerlederen skal etablere ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Planlæggere til Gribskov kommunes nye hjemmepleje

Gribskov Kommune

Helsinge
Dette er en enestående mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1. december.Vil du med på holdet fra starten? Kan du lide at arbejde systematisk, og lægge puslespil? ...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til Gribskov kommunes nye hjemmepleje

Gribskov Kommune

Helsinge
Dette er en enestående mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1. december. Vil du med på holdet fra starten?Om digVi forventer, at duer uddannet social- og sundheds...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:22. august 2019

SSA som reserveplanlægger

Hillerød Kommune

Hillerød
Vi søger en struktureret SSA med funktion som reserveplanlæggerEr du engageret, fagligt velfunderet og har du humor og godt humør så se her.Vi søger en social-og sundhedsassistent til Hillerød Kommunes Hjemmepleje, område skov, som også har lyst til...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Brænder du for at arbejde med beboeren i centrum?

Hillerød Kommune

Hillerød
Brænder du for at arbejde med beboeren i centrum? Sophienborg Plejehjem ligger i skønne omgivelser og kan blive din nye arbejdsplads!Kunne du tænke dig at arbejde i et hus præget af åbenhed, udvikling og tværfagligt samarbejde? Har du gode sundhedsf...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019