Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Syddjurs Kommunes Borgerservice/kontrolenhed

Vil du være med til at bekæmpe socialt bedrageri?
 
I Syddjurs Kommune har vores kontrolenhed i Borgerservice i mange år, lavet en strategisk og målrettet indsats for at stoppe og begrænse socialt bedrageri. Det er en indsats som giver gode resultater og som vi er stolte af.
 
Har du lyst til at være med til at forebygge og bekæmpe socialt bedrageri? Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor ikke to dage er ens. Hvis ja, så kan det være dig vi har brug for.
 
Jobbet
Arbejdsopgaverne er mange, lige fra at søge oplysninger fra kommunale og andre offentlige registre, til at arbejde tværgående med alle kommunens forvaltninger/afdelinger og andre offentlige myndigheder. Du skal foretage personlige samtaler med vores borgere, samt foretage udgående virksomhedskontroller. Det vil være rigtig godt, hvis du har erfaring inden for området eller tidligere har beskæftiget dig med f.eks. sociale ydelser, skat, inkasso etc. - der vil også forekomme andre arbejdsopgaver i Borgerservice f.eks. borgerbetjening m.m.
 
Vi kan tilbyde dig
Spændende arbejdsopgaver, der giver mulighed for faglig og personlig udvikling.

Vores forventninger til dig

Du er engageret og tændt på denne specielle opgave
Du har et fagligt kendskab til den offentlige forvaltning
Du har erfaring fra den kommunale verden
Du har kendskab til lovgivningen
Du kan lide kontakt med mange forskellige typer mennesker
Du er udadvendt, kan arbejde selvstændigt, og har et godt humør
Du arbejder struktureret og har god ordenssans
Du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation

Arbejdssted: Ebeltoft administrationsbygning, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft.

Arbejdstid: Fuldtid - 37 timer

Løn- og ansættelsesvilkår                                                                                                   
I henhold til gældende overenskomst, jf. reglerne om Ny Løn.

Ved ansættelse indhentes straffeattest.

Forventet ansættelse pr. 1. april 2018.
  
Ansøgningsfrist:

Hvis du vil søge stillingen, vil vi gerne have din ansøgning senest den 16. februar 2018.
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i perioden 21. – 23. februar.

 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Ole Winther, tlf. nr. 87 53 53 29.

Ansøgning vedlagt relevante bilag samt oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse kan du sende ved at vælge Send ansøgning.

Følg anvisning og upload dine dokumenter.

Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 42.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, der tilsammen tæller cirka 1,2 mio. indbyggere.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her