Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Team Ydelse

Team Ydelse søger pr. 1. juli eller snarest derefter en kollega, som har lyst til at arbejde med ydelser og have borgerkontakt. Vi værdsætter medarbejdere, som tager initiativ til løsninger og tør tage ansvar for beslutninger. Til gengæld tilbyder vi en velfungerende arbejdsplads med plads til selvstændighed, faglig udvikling og fællesskab.
 
Lidt om jobbet
I Herlev Kommune kan vi lide at have kontakt med borgere og tværfagligt arbejde er afgørende for, at vi kan løse vores opgaver.
 
Din hverdag vil være travl og præget af udfordringer, som du sammen med dine kollegaer skal løse. Teamets opgaver er blandt andet:
 

   • Samtaler og kontakt med borgere og samarbejdspartnere
   • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser og enkeltydelse
   • Fleksløntilskud, pension og administrationssager


Team Ydelse består af 11 medarbejdere og en faglig koordinator. Team Ydelse er organisatorisk placeret i Center for Job, Unge og Borgerservice.
 
Om dig
Du brænder for ydelsesområdet og god borgerservice. Du kan sætte dig ind i borgerens situation og kan kommunikere respektfuldt og forklare beslutninger for borgeren med forståelse og empati. Du har en positiv tilgang til udfordringer og du trives med teamarbejde, hvor fælles ansvar for opgaverne er et omdrejningspunkt. Du arbejder metodisk og ud fra gældende lovgivning og bidrager til at øge kvaliteten i fagligheden. Du skal have lyst til at være ansvarlig for specifikke opgaveområder, men samtidig være indstillet på at skulle beherske alle teamets opgaveområder.
 
Herlev Kommune tilbyder:
 

   • En fast stilling på 37 timer ugentligt
   • Tydelige og nærværende ledelse  
   • Udvikling i samarbejde med mulighed medindflydelse
   • Fokus på faglighed og udvikling af faglighed
   • Gode kollegaer, engagement og humor
   • En kultur præget af godt samarbejde
   • flekstidsordning


Yderligere oplysninger
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.
Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Linda Eriksen tlf.: 44 52 86 53 eller afdelingsleder Vivi Stausholm Jepsen tlf.: 44 52 86 81.

Ansøgningsfrist: Senest mandag den 30. april 2018 kl. 12.00.
Samtaler: Forventes afholdt mandag den 7. maj 2018.

Ansøgning: Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her