Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til teknisk service - tysktalende




Kyocera Unimerco producerer og sælger skærende værktøjer, måleværktøjer og værktøjer til befæstelse. Kyocera Unimercos kvalitetsprodukter og rådgivning optimerer kundernes produktion og reducerer dermed deres omkostninger. Der er ca. 700 medarbejdere i Europa og USA, der arbejder som ét godt hold med plads til individualister. Dygtige, interesserede, ansvarlige og humørfyldte medarbejdere er det vigtigste for den fortsatte fremgang og trivsel. Vil du være med?

Medarbejder til teknisk service - tysktalende

En alsidig teknisk og praktisk rolle i krydsfeltet mellem teknik, lager og salg

Vækst baseret på gode produkter og solid erfaring!
Gennem mere end 50 år har Kyocera Unimerco præget befæstelsesmarkedet inden for deres produktområde, der bl.a. omfatter komplette programmer i søm-, klamme- og dykkerpistoler samt jernbindemaskiner med tilhørende fasteners. Programmet er sourcet hos nøgleleverandører i Europa og Asien, og produktorganisation og teknikere arbejder tæt sammen med leverandørernes udviklingsafdelinger.

Kyocera Unimerco er en dynamisk virksomhed med globale kunder, der fordrer høj service og professionel håndtering af forespørgsler. Fra serviceværkstedet i Sunds håndteres reparationer af indkomne værktøjer således også fra de tyske kunder. Samarbejdet mellem serviceværksted, kundeservice og salg er meget tæt, og der er tyske medarbejdere ansat i samtlige afdelinger for at kunne servicere de tyske kunder på deres modersmål.

Et alsidigt job
Du tilknyttes reparations- og serviceafdelingen, men vil udover at deltage i service og reparation af værktøjer ligeledes fungere som en teknisk blæksprutte, der skal håndtere den tekniske support i krydsfeltet mellem serviceværkstedet, lager, logistik og salgsdivisionen.

Opgaverne vil være alsidige med hovedvægt på følgende:

  • Registrering/håndtering af værktøjer
  • Service og reparation af værktøjer
  • Test og afprøvning
  • Håndtering af internationale reservedelsordrer
  • Booking af reparationsafhentninger
  • Udarbejdelse af tilbud til tyske kunder
  • Frigivelse af reparationer efter godkendelse af tilbud
  • Telefonisk kontakt med kunder angående tekniske afklaringer
  • Rapportering
  • Teknisk rådgivning og mersalg

  • Du tilbydes
    Opgaverne vil være afvekslende og spænde fra operationelle opgaver, over administrative opgaver til professionel telefonisk kunderådgivning. Fordelingen mellem opgaverne vil variere og du vil opleve, at din arbejdsdag i nogle perioder hovedsageligt tilbringes i servicecentret mens dagen i andre perioder vil være koncentreret omkring support i kundeservice og salg. Det betyder, at du skal være parat til både at få snavs på fingrene i serviceværkstedet og ligeledes kunne varetage den administrative del af jobbet, som f.eks. udarbejdelse af tilbud og teknisk rådgivning til kunderne.
    Du vil således også have bred kontakt til kunder, leverandører og kolleger.

    Teknisk velfunderet og serviceminded
    Der er tale om en rigtig spændende stilling, som kan være dit springbræt til en karriere i snitfladen mellem det tekniske og kommercielle område. Du skal kunne trives med at have mange forskelligartede opgaver.

    Vi forventer
    En omhyggelig og struktureret kollega med stærke samarbejdsevner og en kundeorienteret attitude, der kan være med til at fastholde og udvikle den stærke markedsposition. Da kunden er i fokus, forventer vi, at du er fleksibel omkring arbejdsopgaver og arbejdstid, samtidig med at du fremstår selvstændig og forandringsvillig. Du er vant til at arbejde med Microsoft Office pakken, herunder Excel, Word og Outlook. Hertil kommer de sproglige kundskaber, der inkluderer dansk og tysk på højt teknisk niveau (tysk gerne på modersmålsniveau da du vil få kontakten til de tyske kunder) samt behersker engelsk.

    Du får naturligvis for den nødvendige uddannelse og træning, uanset din baggrund – og du vil være omgivet og støttet af rutinerede og dygtige kolleger i et godt team.

    Da jobbet indeholder kundekontakt, problemhåndtering og korte deadlines, er det væsentligt, at du er robust, udadvendt og kontaktskabende og trives med en seriøs men uformel omgangstone hvor humor, vidensdeling og samarbejde er en naturlig del af hverdagen.

    Information og ansøgning

    Vil du høre mere om stillingen, så kontakt gerne pro&co tlf. 9660 3200 som varetager denne rekruttering eller teamleder Frederik Sandvad hos Kyocera Unimerco.

    Send din ansøgning til pro&co allerede i dag via knappen "Søg stillingen".
    Der er ingen ansøgningsfrist, men vi behandler ansøgningerne løbende.



    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her