Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til udbud og kontraktstyring

Vi har sammen med vores to interessentkommuner udarbejdet en ny affaldsplan, der sætter rammerne for de kommende år, hvor affaldssystemerne skal udvikles og omlægges med stort fokus på miljø, kvalitet og økonomi. Herunder skal der indføres en ny renovationsordning i henhold til ny national lovgivning.

Det har vi brug for dig til at hjælpe os med.

Opgaver
Dine opgaver vil spænde bredt i vores team og vil bl.a. omfatte:

  • Analyser af og optimering af indsamlingsordninger samt behandling af affald
  • Planlægning og udarbejdelse af beslutningsgrundlag
  • Udbud af forskellige ydelser knyttet til indsamling og behandling af affald
  • Kontraktstyring og dialog med samarbejdspartnere.
  • Kvalifikationer
    Vi lægger vægt på, at beslutninger kan træffes på et grundlag af fakta og belysning af konsekvenser for både miljø, kvalitet og økonomi. Du skal derfor kunne gennemføre helhedsanalyser og formidle resultaterne i tydelig og overskuelig form, der kan danne grundlag for beslutninger om f.eks. nye løsninger. Du er hjemme vant i at benytte IT-redskaber som f.eks. databaser, Excel, Word til opgaveløsningen.

    Udbud og kontraktstyring er en central del af opgaverne. Du behøver ikke på forhånd at være ekspert i reglerne om offentlige udbud, men du skal have interesse i og forudsætningerne for at lære at udarbejde udbudsmaterialer og gennemføre udbudsprocesser.

    Du vil få mange berøringsflader med interne og eksterne samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og i stand til at samarbejde og kom-munikere klart i skrift og tale på alle niveauer. Du kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst og også indgå i et team, hvor vi hjælper hinanden på kryds og tværs.

    Din uddannelsesmæssige baggrund kan være ingeniør, cand. merc., cand. scient. eller lignende. Du behøver ikke at have erfaring fra affaldsområdet. Det vigtigste er, at du er fagligt dygtig, skarp og entusiastisk.

    Du skal have almindeligt kørekort og bil.

    Vi tilbyder
    Udover et meningsfuldt job med stort ansvar og gode kolleger, tilbyder vi ordnede forhold med en arbejdstid på 37 timer pr. uge med flekstid. Ansættelse sker på overenskomstvilkår og med løn efter kvalifikationer. Arbejdsstedet er på vores hovedkontor, Nymandsvej 11, 8444 Balle.

    Ansøgning og tiltrædelse
    Lyder det som noget for dig? Så vil vi meget gerne have din ansøgning senest mandag den 19. oktober kl. 12.00.

    Send ansøgningen via linket ANSØG.

    Tiltrædelse snarest muligt efter nærmere aftale.

    Yderligere oplysninger om stillingen fås hos miljøchef Hardy Mikkelsen på 87 59 77 77.


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.