Gem job

Medarbejder til vredeshåndteringsforløb, Diamantforløbet

Er du uddannet i diamantforløbet og brænder du for at arbejde med vredeshåndtering? Så er det dig, vi søger!

I Diamantforløbene arbejder vi med at forstå vrede som en naturlig del af vores følelsesliv, at håndtere følelsen mere hensigtsmæssigt, at minimere utilsigtede konsekvenser og at dæmpe vredens funktion og indflydelse på ens liv.

Vi søger dig, som har lyst til at blive tilknyttet Olivia Danmarks socialfaglige afdeling som timebetalt ansat eller som ekstern leverandør. Vi tilbyder vredeshåndteringsforløb til kommuner, bosteder og private, og vores målgrupper er unge og voksne. Forløbene afholdes på vores kontorer i Herlev eller hos kunden.

Hvem er du?

  • Du har en socialfaglig, pædagogisk og/eller psykologisk/terapeutisk baggrund.
  • Du er uddannet i Diamantforløbet.
  • Du har erfaring med at arbejde og udføre diamantforløb.
  • Du har erfaring med at arbejde med udsatte unge og voksne og i at arbejde følelsesregulerende.
  • Du er dygtig til at skabe relationer.
  • Du møder unge og voksne anerkendende og med respekt for den enkeltes fortælling og autonomi.
  • Du kan se dig selv i vores tre værdier viden, empati og tillid, og du kan anvende dem aktivt i dit arbejde med de unge.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til mentalisering, men det er ikke et krav.
Olivia Danmark tilbyder dig
Vi tilbyder dig løn efter aftale og gode muligheder for faglig sparring.
Olivia Danmark er en spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Dine kommende kolleger i vores socialfaglige afdeling har sprudlende god energi, ledelsen er nærværende og inddragende og alle glæder sig til at byde dig velkommen. Vi er en virksomhed, som hylder innovative, egenrådige og velovervejede beslutninger – også de som slår fejl – det er nemlig sådan, vi lærer.

Viden, empati og tillid er Olivia Danmarks værdier, og kvalitet er en del af vores DNA. Du vil derfor opleve flere niveauer af erfaringsudveksling, vidensdeling, fordybelse og opkvalificering.

Ansøgning og kontakt

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi kalder løbende til samtale og ansætter lige så snart, den rigtige kandidat er fundet.

Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Socialfaglig chef Therese Bjerre på 88887171

Vi ser frem til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Engageret og faglig stærk socialfaglig koordinator...

Memox og Øresund Psykoterapi ApS

København S
Vil du have et job i en privat virksomhed, hvor vi støtter udsatte børn og familier til en bedre hverdag? Kan du løse opgaver selvstændigt og motiveres du af både drifts- og administrative opgaver. Om Jobbet Som socialfaglig koordinator kommer du til...
28. maj 2022

Medarbejder til vredeshåndteringsforløb, Diamantforløbet

Er du uddannet i diamantforløbet og brænder du for at arbejde med vredeshåndtering? Så er det dig, vi søger!

I Diamantforløbene arbejder vi med at forstå vrede som en naturlig del af vores følelsesliv, at håndtere følelsen mere hensigtsmæssigt, at minimere utilsigtede konsekvenser og at dæmpe vredens funktion og indflydelse på ens liv.

Vi søger dig, som har lyst til at blive tilknyttet Olivia Danmarks socialfaglige afdeling som timebetalt ansat eller som ekstern leverandør. Vi tilbyder vredeshåndteringsforløb til kommuner, bosteder og private, og vores målgrupper er unge og voksne. Forløbene afholdes på vores kontorer i Herlev eller hos kunden.

Hvem er du?

  • Du har en socialfaglig, pædagogisk og/eller psykologisk/terapeutisk baggrund.
  • Du er uddannet i Diamantforløbet.
  • Du har erfaring med at arbejde og udføre diamantforløb.
  • Du har erfaring med at arbejde med udsatte unge og voksne og i at arbejde følelsesregulerende.
  • Du er dygtig til at skabe relationer.
  • Du møder unge og voksne anerkendende og med respekt for den enkeltes fortælling og autonomi.
  • Du kan se dig selv i vores tre værdier viden, empati og tillid, og du kan anvende dem aktivt i dit arbejde med de unge.
  • Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til mentalisering, men det er ikke et krav.
Olivia Danmark tilbyder dig
Vi tilbyder dig løn efter aftale og gode muligheder for faglig sparring.
Olivia Danmark er en spændende arbejdsplads i konstant udvikling. Dine kommende kolleger i vores socialfaglige afdeling har sprudlende god energi, ledelsen er nærværende og inddragende og alle glæder sig til at byde dig velkommen. Vi er en virksomhed, som hylder innovative, egenrådige og velovervejede beslutninger – også de som slår fejl – det er nemlig sådan, vi lærer.

Viden, empati og tillid er Olivia Danmarks værdier, og kvalitet er en del af vores DNA. Du vil derfor opleve flere niveauer af erfaringsudveksling, vidensdeling, fordybelse og opkvalificering.

Ansøgning og kontakt

Send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi kalder løbende til samtale og ansætter lige så snart, den rigtige kandidat er fundet.

Har du nogle spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Socialfaglig chef Therese Bjerre på 88887171

Vi ser frem til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Engageret og faglig stærk socialfaglig koordinator...

Memox og Øresund Psykoterapi ApS

København S
Vil du have et job i en privat virksomhed, hvor vi støtter udsatte børn og familier til en bedre hverdag? Kan du løse opgaver selvstændigt og motiveres du af både drifts- og administrative opgaver. Om Jobbet Som socialfaglig koordinator kommer du til...
28. maj 2022