Medarbejdere søges til mediehus på Frederiksberg
Domus Media Group er i vækst og søger derfor medarbejdere til vores nye Københavnske afdeling.
Vi søger to nye medarbejdere til vores kontor på Frederiksberg C.
Du vil indgå som en del af et mindre team på vores hyggelige kontor i hjertet af Frederiksberg tæt på Gl. Kongevej og Frederiksberg Allé. Tæt på metro og diverse transportmuligheder m.m.
Om du er højtråbende og udadvendt, eller om du foretrækker at arbejde for dig selv med høretelefoner i ørene, er helt op til dig – der er plads til alle, her hos os! Dog er det en fordel hvis du er typen der kan arbejde for sig selv (alene, eller med en anden på kontoret).
Det vigtige for os er, at vi finder de rigtige individer som kan hygge sig med deres arbejde og deres meget få kollegaer på en intim arbejdsplads, der på sigt vil kunne skræddersyes til at passe til netop dine behov og ønsker.
Du kommer til at jonglere opgaver fordelt på kundeservice og social media management. Du vil hovedsageligt komme til at arbejde med kundeservice. Dit arbejdsmiljø udgøres af hyggelige rammer bestående af et åbent kontorlokale med 4-6 arbejdsstationer, kaffemaskine, højt humør og uformel omgangstone. Domus Media Group ApS driver adskillige online virksomheder. Undertegnede jobopslag er relateret til vores formidlingsplatforme omhandlende lejebolig-markedet i Danmark.
Stillingen er oplagt til dig, der ønsker selvstændighed, ro og trygge rammer i et venskabeligt og humoristisk kontormiljø. Stillingen er en oplagt indgangsvinkel for læring af arbejde indenfor SoMe, marketing og generel kommunikation og customer care.
Træning:
Du vil gennemgå et optræningsforløb i håndtering og kendskab af vores marketings strategier på sociale medier (hovedsageligt facebook,) samt vores kundeservice flow. Du kommer til at arbejde med vores aktiviteter relateret til lejebolig markedet.
I takt med at du bliver mere rutineret og bekendt med dine arbejdsopgaver, vil stillingen komme med frynsegoder såsom frihed under ansvar med mulighed for at arbejde fra distancen samt vekslende vagter (dag/aften/weekend), som kan byttes og koordineres indbyrdes med dine kollegaer.
Der vil blive stillet en bærbar Mac computer til rådighed med stillingen.
Stillingens arbejdsopgaver:
Kundeservice:
Håndtering af indgående kundeservice (e-mail, ZenDesk og telefon). Kundetelefonen har åbent to timer dagligt, hvorimod mails besvares i tidsrummet kl. 9-16 alle hverdage.
Online kommunikation på sociale medier:
Organiseret facebook vedligehold og posting af markedsføring. Dine ansvarsområder omfatter håndtering af vores facebook aktivitet.
Kvalifikationer:
• Vi ser gerne at du har erfaring med kundeservice, eller er frisk på at tage udfordringen op.
• God til håndtering af kunder over telefon såvel som e-mail.
• Er hårdtarbejdende, dedikeret og selvdrivende.
• Social og ansvarsfuld.
• Du behersker både dansk og engelsk.
• Du er bruger af facebook og har basal forståelse for sociale medier.
Struktur for stillingen:
• Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.
• Du vil møde ind på kontoret hverdage kl. 9:00-16:30 og fredag 9:00-16:00
Kompensation:
Domus Media Group tilbyder vide rammer for løn. Kompensation vil derfor blive baseret ud fra kvalifikationer.
Tiltrædelse: Stillingen kan tiltrædes Januar 2021 eller efter aftale. Vi holder samtaler i start januar.
Interesseret? Så send os din ansøgning - vedhæft gerne CV.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!