Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejdere til kundecenter Outbound - aften/weekend

Hos Bjarne Nielsen brænder vi for at gøre en forskel. Vi forsøger at tænke nyt og udvikle os, så vi i fællesskab kan bevare og udbygge positionen som Danmarks mest moderne bilkoncern.

Kan du smile igennem en telefon? Og vil du være med til at skabe gode leads til vores bilhuse? Så bliv kundecentermedarbejder hos os.
Du kan se frem til glade og positive samtaler, hvor du guider vores potentielle kunder i forbindelse med deres bilkøb.

Som kundecentermedarbejder skal du møde kunderne i øjenhøjde og fornemme deres forventning om, at det er nemt og enkelt at handle med Bjarne Nielsen A/S. Dit mål er skabe leads, som vores salgsteam kan arbejde videre med.



Arbejdsopgaver:

  • Skabe tilfredse kunder med brug af telefon, mail og chat...
  • Foretage opfølgning på digitale henvendelser...
  • Foretage serviceopkald, og vise at Bjarne Nielsen A/S er der for vores kunder...
Du vil indgå i vores telemarketingteam, hvor arbejdstiden vil være eftermiddag/aften på hverdage samt dagtimer i weekenden. En arbejdsuge vil bestå af 10-15 timer, hvor du typisk arbejder en-to hverdagsaftener samt hver anden weekend.



Er det dig vi søger?

Du skal have erfaring med salg og gerne telemarketing. Du har for eksempel erfaring som salgsassistent i en butik, og ønsker et job, hvor du kan supplere dit studie, job eller tilsvarende. Vi arbejder med biler, så vi ser det som helt naturligt, at du har en interesse herfor - uden at du behøver være bilnørd.

  • Du skal have mindst 2 års erfaring med salg - eksempelvis som salgsassistent, medarbejder i et kundecenter eller tilsvarende...
  • Du skal kunne kommunikere klart og forståeligt - om du er på telefonen, chat eller mail...
  • Det er vigtigt, at du har et godt humør og ved hvad det vil sige, når der smiles gennem telefonen...


Det får du:

  • Et målrettet introforløb, så du er klædt på til opgaverne...
  • Træning og sparring i kundekommunikation...
  • Timeløn efter kvalifikationer...


Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål kan du kontakte Kundecenter-teamleder Klaus Dünser på tlf. 99 29 19 57 eller kldu@bn.dk. Bemærk at vi løbende indkalder kandidater til samtale - så vi opfordrer dig til at søge jobbet hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.