Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejdere til medieområdet

Har du lyst til at arbejde inden for centraladministrationen med en bred skare af aktører og fordybe dig i offentlig forvaltning? Interesserer du dig for mediernes udvikling og rammevilkår? Har du lyst til at arbejde med tilsyn, vejledning og sekretariatsbetjening? Så er du måske en af de kollegaer vi søger til et spændende opgavefelt, hvor både administrative, forvaltningsfaglige og mediefaglige kompetencer spiller sammen.

Om jobbet

Vi søger to nye kolleger: Den ene stilling er en fastansættelse og den anden er et barselsvikariat. Begge stillinger er i styrelsens Medieenhed med forankring i Radio- og tv-teamet.

I Medieenheden beskæftiger vi os bl.a. med sekretariatsbetjening af Radio- og tv-nævnet, Medienævnet og Bladpuljens fordelingsudvalg, ministerbetjening med mere.

Dine opgaver vil blandt andet blive at:

  • Behandle sager for Radio- og tv-nævnet. F.eks. at føre tilsyn med kommercielle og ikke-kommercielle lokalradio og -tv-stationer og on-demand tjenester.
  • Udarbejde vejledningsmateriale og nyheder, gennemgå regnskaber, forberede og oplyse nævnssager, udarbejde indstillinger og afgørelsesudkast til nævnet m.v.
  • Medvirke ved gennemgang af public service-kontrakter for medieudbydere
  • Assistere med administration af tilskud til ikkekommercielle lokalradio og -tv-stationer
Din endelige portefølje af opgaver, både i teamet og på tværs af Medieenheden, vil afhænge af din profil, erfaring og kompetencer.

??Vi lægger vægt på et stærkt fagligt miljø, tæt samarbejde, sparring om opgaverne og en uformel omgangstone.

Om dig

Du har en relevant, videregående uddannelse, fx indenfor jura, statskundskab, medievidenskab eller journalistik.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med administration, regnskaber, forvaltning, vejledning og formidling. Nyuddannede kan dog også komme i betragtning.

Derudover vil vi vægte følgende højt ved en kommende kollega:

  • Du er skarp analytisk og en dygtig sagsbehandler, der kan skære en sag til og skrive præcise indstillinger og afgørelser.
  • Du har interesse for og evt. konkret erfaring med tilskudsadministration og/eller sekretariatsbetjening.
  • Du er serviceorienteret og kan vejlede og kommunikere om regler m.v.
  • Du har gode IT-kundskaber og er grundig i håndteringen af data.
  • Du har flair for tal og kan inddrage regnskabsforståelse i sagsbehandlingen.
Løn- og ansættelsesvilkår

Der er tale om to stillinger på fuldmægtig-niveau med tiltrædelse snarest muligt. Den ene stilling er en fastansættelse, og den anden et barselsvikariat indtil årets udgang - med mulighed for forlængelse. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikerne/ Journalistforbundet.

Information og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt: teamkoordinator Marie Frank-Nielsen på tlf. 33 74 52 16 eller mfn@slks.dk, eller enhedschef Glen Winzor på tlf. 51 97 57 90 eller gwi@slks.dk.

?Du kan læse mere om Slots- og Kulturstyrelsen på www.slks.dk og medieenhedens opgaver på www.slks.dk/medier

Ansøgning

Ansøgning sendes via det elektroniske ansøgningsmodul på www.slks.dk/job senest 28. februar.

Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen "Søg stillingen" nederst på siden. Du bedes vedhæfte CV, eksamensbeviser og andre relevante bilag. Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 10 og 11.

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.