Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejdere til Nordsjællands Politi´s Servicecenter

Helsingør, Nordsjællands Politi

Vil du gøre en forskel? Og er service og struktur nøgleord om dig? - Så er du måske en af vores nye medarbejdere i Nordsjællands Politis Servicecenter. Nordsjællands Politi er til for borgerne, og vores arbejde skal tilgodese borgernes behov, så vi skaber tillid og tryghed i lokalbefolkningen.
Vi lægger derfor stor vægt på at levere et stærkt, professionelt og serviceorienteret politi. Til at hjælpe os med at udbygge vores service over for borgerne, søger vi et antal nye kollegaer til vores Servicecenter.

Om jobbet

Nordsjællands Politi betjener 580.000 borgere i de 13 nordsjællandske kommuner.

Servicecenteret er borgerens telefoniske indgang til dansk politi, når borgeren ringer 114.

Som medarbejder i Servicecenteret leverer du oftest borgeren det første indtryk af dansk politi. Det er afgørende, at mødet opleves imødekommende, målrettet og professionelt.

Du får i Servicecenteret til opgave at modtage og besvarer henvendelse fra politikredsens borgere, telefonisk og skriftligt.

Henvendelserne kan blandt andet dreje sig om anmeldelser af tyverier, indbrud, hærværk, røverier og andre typer forbrydelser, som borgerne ikke kan anmelde via vores hjemmeside www.politi.dk. Du kommer også til at vejlede borgerne om politifaglige forhold som eksempelvis forpligtelser ved færdselsuheld, hvordan skal man forholde sig ved chikane, nabostridigheder, hundesager mv.

Da landets Servicecentre understøtter hinanden for at sikre, at borgeren ikke skal vente for længe, vil du også komme til at besvare henvendelser fra andre dele af Øst Danmark.

Du vil de første måneder gennemgå et grundigt oplæringsforløb, hvor du lærer organisationen, arbejdsprocesser og serviceopgaverne at kende, inden du selvstændigt skal håndtere borgerhenvendelserne.

Om dig

Du er kunde- og serviceorienteret, venlig og imødekommende, og formår at bevare smilet, selv når der er meget travlt. Du besidder gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt. Du vil en gang imellem skulle besvare telefoniske opkald på engelsk, hvorfor det er et krav, at du er i stand til at forstå og tale engelsk på samtaleniveau.

I Servicecenteret hjælper vi hinanden, og det er derfor afgørende, at du er fleksibel i forhold til den samlede opgavevaretagelse og er helt indforstået med varierende arbejdstider. Du skal forvente forskellige mødetider indenfor tidsrummet 07.00 til 23.00 alle ugens dage. Du skal påregne weekendvagt mindst hver 3. weekend.

Som medarbejder i Nordsjællands Politi forventes du at indgå konstruktivt i samarbejde med mange kollegaer, så det er en fordel, hvis du har en ligefrem tilgang til dialogen med kolleger på alle niveauer, og at du er hurtig til at forstå og begå dig i en ny organisation.

Du skal have lyst til at arbejde med besvarelsen af mange (til tider svære) telefonopkald, og vi ser gerne, at du har erfaring med dette eventuelt fra et servicecenter / call-center fra anden virksomhed.

Det er endvidere vigtigt, at du har kendskab til registrering af data og forstår betydningen af korrekt registrering.

Gode danskkundskaber er vigtige.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du ansættes på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-s fællesoverenskomst.

Det er vigtigt at du kan indgå i en arbejdsuge på 37 timer fordelt over alle ugens syv dage i tidsrummet 07.00-23.00. Vagtplaner lægges 5 uger frem i tiden.

Dit arbejdssted bliver, Nordsjællands Politi, Prøvestensvej 1, 3000 Helsingør. Der kan forekomme arbejde på andre tjenestesteder i politikredsen.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt.

Stillingerne er til besættelse efter nærmere aftale.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Christina Krøyer på mail CKR021@politi.dk eller på tlf.72587122

Når du ansøger om en stilling ved politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

 

Om Nordsjællands Politi

I Nordsjællands Politi er vi ca. 1.000 ansatte fordelt på fem politistationer i henholdsvis Helsingør, Hillerød, Birkerød, Gentofte og Frederikssund. Som organisation har vi fokus på at videreudvikle Nordsjællands Politi som en nytænkende arbejdsplads, der har modet til at ændre på vanetænkning, udfordre rammer og skabe nye løsninger.
Vi arbejder hen mod en læringskultur, hvor vi bruger hinandens kompetencer og erfaringer i enkle forandringsprocesser, der eksekverer og sætter tingene i drift uden lange udredninger og træge beslutningsveje.

Du kan læse mere om Nordsjællands Politi på www.politi.dk samt på vores Facebook og Twitter-profil. Har du lyst til at vide mere om vores sms-samarbejde med borgerne, Tryk Politi, kan du finde flere informationer på www.politi.dk/sms


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her