Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejdere til Ydelsescenteret

Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. 
 
Er du engageret, konstruktiv og reflekterende?
Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre?
Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element?
Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret.


I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser.
 
I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil.
 
Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere.
 
Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. 
 
Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen.
 
Opgaver:
De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler:

  • Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet
  • Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet
  • Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering,
  • Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor/-økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse – og gerne med erfaring fra offentlig administration
  • Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere
  • Har gode kommunikationsevner – herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale
  • Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning
  • Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan ’undre’ dig i opgaveløsningen
  • Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver
  • Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin
  • Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde
Vi tilbyder:
Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde.
 
Tiltrædelse – efter aftale 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80.
 
Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330025478Phoenix-47cc0ea012019-05-16T10:00:36.940Medarbejdere til YdelsescenteretVi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. 
 
Er du engageret, konstruktiv og reflekterende?
Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre?
Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element?
Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret.


I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser.
 
I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil.
 
Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere.
 
Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. 
 
Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen.
 
Opgaver:
De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler:
  • Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet
  • Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet
  • Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering,
  • Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor/-økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse – og gerne med erfaring fra offentlig administration
  • Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere
  • Har gode kommunikationsevner – herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale
  • Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning
  • Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan ’undre’ dig i opgaveløsningen
  • Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver
  • Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin
  • Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde
Vi tilbyder:
Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde.
 
Tiltrædelse – efter aftale 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80.
 
Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

2019-05-30T00:51:44.590 Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element? Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret. I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser. I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil. Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere. Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen. Opgaver:De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler: Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering, Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor -økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse og gerne med erfaring fra offentlig administration Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere Har gode kommunikationsevner herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan undre dig i opgaveløsningen Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde Vi tilbyder:Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde. Tiltrædelse efter aftale Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80. Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.10Phoenix47cc0ea0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=78e71545-e7cc-4426-ae36-6475afd0b5940EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3529006Ydelsescentret11Søvej 18600SilkeborgDKDanmarkORS/47cc0ea0_logo.jpegORS/Small/47cc0ea0_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset762070EmplyMinimum pakken - 35 dage20c441e4-2e53-4055-9226-7df7363ce371_219900016-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47cc0ea0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=47cc0ea0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47cc0ea0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47cc0ea0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgSom Medarbejder hos Ydelsescentret bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008971Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361840358Anne.Rasmussen@silkeborg.dkDanmarkDanmark330041472Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet KernenBasic Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud 104 og Beskyttet Beskæftigelse 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps. Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps. Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park. Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt Vi tilbyder: et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag et godt arbejdsklima og gode kollegaer et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe Vi forventer, at du: har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted pårørende med vægt på dialog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18. Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019.
 
Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud § 104 og Beskyttet Beskæftigelse § 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps.
 
Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps.
 
Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park.
 
Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo/døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt 
 
Vi tilbyder:
  • et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag
  • et godt arbejdsklima og gode kollegaer
  • et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe
Vi forventer, at du:
  • har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen
  • er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen
  • har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis
  • er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne
  • kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov
  • har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar
  • er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale
  • er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted/pårørende med vægt på
  • dialog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18.
 
Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.
 

ORS/Small/6ad1f2f7_logo.jpegKernen / A-husetKjellerup2019-06-12T12:00:55.8772019-06-26T00:00:00
330045430Medarbejdere søges til Specialområde Autisme i ViborgBasic Vi søger en pædagog eller en ergoterapeut til en fast 37 timers stilling fra 1. september 2019.Udover at du har din uddannelse på plads, arbejder du struktureret, har overblikog energi - afdeling Banebyen er flyttet i nye rammer pr. 1. maj og vi vil løbende komme til at udvide med flere pladser. Vi tilbyder: At du få en række kompetente, erfarne og positive kollegaer, som alle bidrager til. Et højt faglig niveau samt et godt arbejdsmiljø. En spændende opgave med teamopbakning fra specialiserede kollegaer, så du altid kan finde faglig sparring og opbakning i dit arbejde med borgerne. Autismepilotuddannelse. Undervisning, vejledning og supervision, som bliver prioriteret højt og foregå løbende. Job i en organisation med masser af udviklingsmuligheder. En arbejdsplads, hvor det psykiske arbejdsmiljø bliver prioriteret højt. Banebyen er en afdeling under Specialområde Autisme, som er RegionMidtjyllands tilbud til målgruppen voksne med autisme. Vores kerneopgave er, attilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring tilvoksne med autisme.Tilbuddet er målrettet voksne, normaltbegavede mennesker med Autisme SpektrumForstyrrelser, hvis liv yderligere kompliceres af komorbide lidelser såsom isolation,angst, ADHD og svær OCD. Dette kræver et specialiseret og et særligt tilrettelagtpædagogisk miljø.Lidt om dig: Du har kendskab til autisme og arbejdet med autisme i praksis. Vi håber du har flere års specialpædagogisk erfaring, med borgere som har brug for omfattende støtte eller tilsvarende erfaring fra en psykiatrisk afdeling. Kan se dig selv arbejde med autisme i et arbejdsmiljø, hvor fagligheden vægtes højt, og du motiveres af det komplekse pædagogiske felt. Du har lyst til at gøre en forskel påen arbejdsplads, hvor supervision er et udviklingsværktøj. Du trives med at arbejde struktureret med individuelle planer og indsatser. Du synes det er et godt arbejdsmiljø nå vi opfatter feedback og sparring som en nødvendighed. Du er stærk påskriftlighed og kan arbejde professionelt med dokumentation. Vi håber du er blevet nysgerrig på hvem vi er og hvordan vi arbejder - har du lyst til athøre mere er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Helle Vallentin på telefon nr.: 21 33 76 20.Arbejdstiden er skiftende vagter, hver anden weekend og 1-2 rådighedsvagter hver 4 uge.Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om NyLøn. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre vedSpecialområe Autisme, afdeling Banebyen.Samtaler forventes afholdt i slutningen af uge 27.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en pædagog eller en ergoterapeut til en fast 37 timers stilling fra 1. september 2019.

Udover at du har din uddannelse på plads, arbejder du struktureret, har overblik
og energi - afdeling Banebyen er flyttet i nye rammer pr. 1. maj og vi vil løbende komme til at udvide med flere pladser.  

Vi tilbyder:
  • At du få en række kompetente, erfarne og positive kollegaer, som alle bidrager til.
  • Et højt faglig niveau samt et godt arbejdsmiljø.
  • En spændende opgave med teamopbakning fra specialiserede kollegaer, så du altid kan finde faglig sparring og opbakning i dit arbejde med borgerne.
  • Autismepilotuddannelse.
  • Undervisning, vejledning og supervision, som bliver prioriteret højt og foregå løbende.
  • Job i en organisation med masser af udviklingsmuligheder.
  • En arbejdsplads, hvor det psykiske arbejdsmiljø bliver prioriteret højt.

Banebyen er en afdeling under Specialområde Autisme, som er Region
Midtjyllands tilbud til målgruppen voksne med autisme. Vores kerneopgave er, at
tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til
voksne med autisme.
Tilbuddet er målrettet voksne, normaltbegavede mennesker med Autisme Spektrum
Forstyrrelser, hvis liv yderligere kompliceres af komorbide lidelser såsom isolation,
angst, ADHD og svær OCD. Dette kræver et specialiseret og et særligt tilrettelagt
pædagogisk miljø.

Lidt om dig:
  • Du har kendskab til autisme og arbejdet med autisme i praksis.
  • Vi håber du har flere års specialpædagogisk erfaring, med borgere som har brug for omfattende støtte eller tilsvarende erfaring fra en psykiatrisk afdeling.
  • Kan se dig selv arbejde med autisme i et arbejdsmiljø, hvor fagligheden vægtes højt, og du motiveres af det komplekse pædagogiske felt.
  • Du har lyst til at gøre en forskel påen arbejdsplads, hvor supervision er et udviklingsværktøj.
  • Du trives med at arbejde struktureret med individuelle planer og indsatser.
  • Du synes det er et godt arbejdsmiljø nå vi opfatter feedback og sparring som en nødvendighed.
  • Du er stærk påskriftlighed og kan arbejde professionelt med dokumentation.
Vi håber du er blevet nysgerrig på hvem vi er og hvordan vi arbejder - har du lyst til at
høre mere er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Helle Vallentin på telefon nr.: 21 33 76 20.

Arbejdstiden er skiftende vagter, hver anden weekend og 1-2 rådighedsvagter hver 4 uge.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny
Løn. Ansættelse sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved
Specialområe Autisme, afdeling Banebyen.

Samtaler forventes afholdt i slutningen af uge 27.

















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/1a5f93f7_logo.gifSAU Vilhelm Ehlerts AlleViborg2019-06-18T16:01:17.6732019-06-30T00:00:00
330046347Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmenBasic Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.Dine daglige opgaver bliver blandt andet at: Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau Betjene styregruppen Følge op på fremdriften i projektet Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN& 39 s verdensmål.Vi forventer, at du: Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt Kan facilitere partnerskabsmøder sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper) Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche Dokumenterer projektet overfor ELENA Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk Hvem er vi?Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.Ansættelsesvilkår:Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august Mere information:Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.

Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store perspektiver. Som vores nye medarbejder vil du indgå i Region Midtjyllands kontor for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 medarbejdere.
Afdelingen er organiseret i teams og arbejder ud over grøn omstilling og bæredygtighed også med råstoffer, vand og klimatilpasning.

I et samarbejde med 24 lokale fjernvarmeselskaber har Region Midtjylland fået bevilliget 21.5 mio. kr. fra den Europæiske Investeringsbank til projektet REFER-CDR. Pengene skal gå til kvalificeret rådgivning og erfaringsdeling for de selskaber, der til sammen står over for investeringer i grøn energiteknologi for 543,7 mio. kr. Det vil reducere den årlige CO2-udledning med 124.000 ton.
Udover at fjernvarmeværkerne i REFER-CDR får ny viden og læring af hinanden, er det også målet at udbrede erfaringerne til resten af EU, så midtjysk og dansk fjernvarme bliver et udstillingsvindue for den grønne omstilling.

Dine daglige opgaver bliver blandt andet at:
  • Styre og administrere REFER, herunder løbende dialog med fjernvarmeselskaberne, slutbrugere, rådgivere med flere
  • Hjælpe fjernvarmeværkerne med den grønne omstilling
  • Foretage udbud og kontrahere ekstern teknisk rådgivning, herunder at håndtere mini-udbud
  • Planlægge og facilitere møder i styregruppe, følgegruppe og netværksaktiviteter
  • Udvikle og ansøge om nye projekter indenfor den grønne omstilling, herunder fjernvarmeprojekter
  • Formidle projektet både regionalt, nationalt og på europæisk niveau
  • Betjene styregruppen
  • Følge op på fremdriften i projektet
  • Afrapportere til ELENA-sekretariatet under den Europæiske investeringsbank
Herudover skal du løbende indgå i sparring med de øvrige kollegaer i Regional Udvikling om udvikling af nye regionale projekter, der fremmer omstillingen til vedvarende energi og bidrager til at løfte FN's verdensmål.

Vi forventer, at du:
  • Har en energiteknisk viden og er uddannet maskinmester, energiplanlægger, ingeniør eller tilsvarende – du kan også være nyuddannet eller have mange års erfaring inden for området
  • Har kendskab til rammerne inden for varmeforsyning og beslutningsprocesserne hos værkerne
  • Kan indgå i en dialog med varmeværker og forstå deres behov for rådgivning. Du skal kunne beskrive og kvalificere projekt- og ydelsesbeskrivelser til udbud hos rådgivere
  • Kan vurdere tilbud fra rådgivere og foretage bedømmelse – har kendskab til udbudsregler og teknisk indsigt
  • Kan facilitere partnerskabsmøder – sikre et inspirerende indhold til møderne, og skabe netværk mellem partnerne (så værkerne selv danner og driver erfa-grupper)
  • Opsamler og formidler viden i gennemførte projekter, så der kan ske en erfaringsudveksling mellem de deltagende værker
  • Sikrer at projektet bliver hørt af borgere, politikere, presse og branche
  • Dokumenterer projektet overfor ELENA
  • Har erfaring med at skrive projektansøgninger på dansk og engelsk
Hvem er vi?
Regional Udvikling er en del af Region Midtjylland. Du kommer til at indgå i kontoret for Klima, ressourcer og grøn omstilling med ca. 25 engagerede kollegaer, der arbejder med omstilling til vedvarende energi og cirkulær økonomi, med klimatilpasning inden for vand og med bæredygtig indvinding og råstofplanlægning og tilladelser. Vi arbejder tværfagligt i en politisk ledet organisation hvor vores opgaver er at omsætte Regionrådets mål i praksis. Vi indgår løbende i forskellige EU-støttede aktiviteter.

Ansættelsesvilkår:
Stillingen som projektmedarbejder er en fast stilling på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ansættelsessamtaler vil finde sted fredag den 23. august

Mere information:
Du er velkommen til at kontakte teamleder Tine Park Nygaard på tlf.: 21835059 (ferie uge 29-31) og/eller projektleder Lea Munkholm på tlf.: 29241153 (ferie uge 29-31).



















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/41511784_logo.gifKontoret for Klima, Ressourcer og Grøn OmstillingViborg2019-06-19T17:00:25.4272019-07-24T00:00:00
330026796Hjælp til elementmontageRobot JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern armeringsarbejde. Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -flexibel -giver gerne en hånd med -gerne med håndværksmæssig baggrund -kørekort Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30 Da arbejdet er rundt om i landet, er der mulghed for overnatning og samkørsel Løn efter aftale Henvendelse: Jan Behnk 2446 0880

JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. 

Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern / armeringsarbejde. 

Vi ønsker følgende egenskaber:

-stabil

-ansvarlig

-tager imod udfordringer med et smil

-arbejder selvstændig

-flexibel

-giver gerne en hånd med

-gerne med håndværksmæssig baggrund

-kørekort

Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere

Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30

Da arbejdet er rundt om i landet, er der mulghed for overnatning og samkørsel

Løn efter aftale

Henvendelse:

Jan Behnk

2446 0880

JB-ELEMENTMONTAGE ApSSkive2019-06-04T00:00:002019-07-14T00:00:00
330025115We are looking for experienced painterRobot Are you a painter and are you looking for new opportunities? JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer. Your responsibilities A detailed scope of duties will be given during the recruitment interview Requirements Experience with painting is required You are German citizen English at a communicative level Formal education Committed and responsible What can we offer you? We offer you good workplace with good colleagues and exciting tasks. Furthermore, you will get a high salary acc. qualifications paid out every 14 days. Employment on Danish working conditions. SH benefits, holiday and retirement in accordance with collective employment contract.

Are you a painter and are you looking for new opportunities?
JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer.

Your responsibilities
A detailed scope of duties will be given during the recruitment interview

Requirements
Experience with painting is required
You are German citizen
English at a communicative level
Formal education
Committed and responsible


What can we offer you?
We offer you good workplace with good colleagues and exciting tasks. Furthermore, you will get a high salary acc. qualifications paid out every 14 days. Employment on Danish working conditions. SH benefits, holiday and retirement in accordance with collective employment contract.

JT WORKS ApSAalborg2019-06-03T00:00:002019-07-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet Kernen

Kernen / A-huset

Kjellerup
Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Medarbejdere søges til Specialområde Autisme i Viborg

SAU Vilhelm Ehlerts Alle

Viborg
Vi søger en pædagog eller en ergoterapeut til en fast 37 timers stilling fra 1. september 2019.Udover at du har din uddannelse på plads, arbejder du struktureret, har overblikog energi - afdeling Banebyen er flyttet i nye rammer pr. 1. maj og vi vil...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Medarbejder til projekt om grøn omstilling i fjernvarmen

Kontoret for Klima, Ressourcer og Grøn Omstilling

Viborg
Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til at indgå i et EU-støttet projekt, som fremmer grønne investeringer hos midtjyske naturgasfyrede fjernvarmeselskaber.Du kommer til at arbejde med bæredygtig omstilling i et ambitiøst projekt med store p...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Hjælp til elementmontage

JB-ELEMENTMONTAGE ApS

Skive
JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern armeringsarbejde. Vi ønsker følgende ege...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:14. juli 2019

We are looking for experienced painter

JT WORKS ApS

Aalborg
Are you a painter and are you looking for new opportunities? JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer. Your responsibilities A detailed scope o...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019