Media Operations Project Manager

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Position Summary

Initiative er et mediebureau under MediaBrands, hvor vi rådgiver vores kunder i deres markedsføringsstrategi. Vi står for den strategiske planlægning af deres kampagner, håndtering af kommunikationen og eksekveringen af selve kampagnen, samt opfølgning på resultaterne.

Vi søger en Media Operations Project Manager der kan bistå Client temaet med datarapportering (spend, cost, performance etc.) på tværs af vores globale kunder. Dette ved at sikre at data indhentes, udfyldes og leveres korrekt, samt optimering og udvikling af arbejdsgangene herunder at sikre optimale processer.

Derudover vil du bistå vores Media Operations Manager med at sikre korrekte processer samt overholdelse af disse specifikt på LEGO. En rolle der bidrager til at data flyder korrekt til kunden, så de oplever bedst muligt overblik over kampagner på tværs af markeder og medier.

Job Responsibilities

Arbejdsopgaver:

  • Udfyldelse, projektledelse samt levering af datarapportering på tværs af vores globale kunder.
  • En grundig og løbende opdateret forståelse af kundens data og overholdelse af processer.
  • Medvirke til at optimere disse processer og at worksflows overholdes i flere markeder.
  • Sikre at alt planlagt medieaktivitet er oprettet og overført korrekt. f.eks. ved at trække rapporter.
  • Diverse ad hoc opgaver såsom udarbejdelse af præsentationer.
  • Desired Skills & Experience

    Om dig

  • Du er talstærk og detaljebevist
  • Du er analytisk anlagt og habil bruger af Excel
  • Du er omhyggelig og struktureret, har overblik og sætter en ære i at overholde deadlines
  • Du udviser stort engagement og gåpåmod - også på rutineopgaver
  • Du behersker dansk og engelsk på et højt niveau i både skrift og tale.

  • Det tilbyder vi
    Ud over en individuelt forhandlet, konkurrencedygtig løn tilbyder vi et stærkt socialt sammenhold og gode udviklingsmuligheder. Vi har højt til loftet, arbejdsmiljøet er uformelt og inkluderende og har du forslag til forbedringer, tages de imod med kyshånd. Frihed og ansvar følges ad og du kommer til at drive egne projekter. Uanset om du kender til mediebranchen eller ej, så vil dette være en spændende rejse at komme med på! Der er tale om en fuldtidsstilling.

    Sådan søger du stillingen
    Matcher du ovenstående, og har du lyst til at blive en del af vores team, så skal du uploade motiveret ansøgning og CV her på siden. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anja Petersen, Group Client Director på tlf. 2251 4833 eller anja.petersen@initiative.com. 

    Om Initiative & MediaBrands

    Initiative er et mediebureau hvor kulturelle bevægelser danner basis for alt, og er af AdAge for nyligt udnævnt til det mest progressive mediabureau-netværk. Blandt kunderne er LEGO, Carlsberg og Amazon.

    I Danmark består Mediabrands af de to mediebureauer Initiative og UM , reklamerbureauet Marvelous , performance bureauet Reprise , investerings- og analyseenheden Magna samt vores adressable specialister hos Matterkind . Samlet er vi hos Mediabrands 100 medarbejdere i Danmark og omkring 300 i Norden.

    Du vil få din daglige gang på vores kontor i Sankt Petri Passage, Kbh K. Læs mere om vores spændende verden på www.initiative.com

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Media Operations Project Manager

    Position Summary

    Initiative er et mediebureau under MediaBrands, hvor vi rådgiver vores kunder i deres markedsføringsstrategi. Vi står for den strategiske planlægning af deres kampagner, håndtering af kommunikationen og eksekveringen af selve kampagnen, samt opfølgning på resultaterne.

    Vi søger en Media Operations Project Manager der kan bistå Client temaet med datarapportering (spend, cost, performance etc.) på tværs af vores globale kunder. Dette ved at sikre at data indhentes, udfyldes og leveres korrekt, samt optimering og udvikling af arbejdsgangene herunder at sikre optimale processer.

    Derudover vil du bistå vores Media Operations Manager med at sikre korrekte processer samt overholdelse af disse specifikt på LEGO. En rolle der bidrager til at data flyder korrekt til kunden, så de oplever bedst muligt overblik over kampagner på tværs af markeder og medier.

    Job Responsibilities

    Arbejdsopgaver:

  • Udfyldelse, projektledelse samt levering af datarapportering på tværs af vores globale kunder.
  • En grundig og løbende opdateret forståelse af kundens data og overholdelse af processer.
  • Medvirke til at optimere disse processer og at worksflows overholdes i flere markeder.
  • Sikre at alt planlagt medieaktivitet er oprettet og overført korrekt. f.eks. ved at trække rapporter.
  • Diverse ad hoc opgaver såsom udarbejdelse af præsentationer.
  • Desired Skills & Experience

    Om dig

  • Du er talstærk og detaljebevist
  • Du er analytisk anlagt og habil bruger af Excel
  • Du er omhyggelig og struktureret, har overblik og sætter en ære i at overholde deadlines
  • Du udviser stort engagement og gåpåmod - også på rutineopgaver
  • Du behersker dansk og engelsk på et højt niveau i både skrift og tale.

  • Det tilbyder vi
    Ud over en individuelt forhandlet, konkurrencedygtig løn tilbyder vi et stærkt socialt sammenhold og gode udviklingsmuligheder. Vi har højt til loftet, arbejdsmiljøet er uformelt og inkluderende og har du forslag til forbedringer, tages de imod med kyshånd. Frihed og ansvar følges ad og du kommer til at drive egne projekter. Uanset om du kender til mediebranchen eller ej, så vil dette være en spændende rejse at komme med på! Der er tale om en fuldtidsstilling.

    Sådan søger du stillingen
    Matcher du ovenstående, og har du lyst til at blive en del af vores team, så skal du uploade motiveret ansøgning og CV her på siden. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anja Petersen, Group Client Director på tlf. 2251 4833 eller anja.petersen@initiative.com. 

    Om Initiative & MediaBrands

    Initiative er et mediebureau hvor kulturelle bevægelser danner basis for alt, og er af AdAge for nyligt udnævnt til det mest progressive mediabureau-netværk. Blandt kunderne er LEGO, Carlsberg og Amazon.

    I Danmark består Mediabrands af de to mediebureauer Initiative og UM , reklamerbureauet Marvelous , performance bureauet Reprise , investerings- og analyseenheden Magna samt vores adressable specialister hos Matterkind . Samlet er vi hos Mediabrands 100 medarbejdere i Danmark og omkring 300 i Norden.

    Du vil få din daglige gang på vores kontor i Sankt Petri Passage, Kbh K. Læs mere om vores spændende verden på www.initiative.com

    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.