Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medicinstuderende til forskningsprojekt


Er du interesseret i diabetes og klinisk forskning?
Vil du være med til at opstarte en unik kohorte fokuseret på diabetisk neuropati og komplikationer med mulighed for egen forskning? Så er du måske den medicinstuderende, vi søger.

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter en medicinstuderende til en etårig fuldtidsansættelse som klinisk assistent i et forskningsprojekt, der er forankret i afdelingen for komplikationsforskning. Ansættelsen vil kunne udgøre et forskningsår ved Københavns Universitet.

SDCC er en af de førende institutioner inden for diabetesbehandling, sundhedsfremme, klinisk forskning og uddannelse. Den klinisk forskningsenhed består af seks forskningsgrupper med hvert sit forskningsområde, og komplikationsforskningen er en af disse grupper, som nu søger en medicinstuderende til at hjælpe med at rekruttere og undersøge deltagere i et unikt projekt om diabetisk neuropati og fodkomplikationer.

Om forskningsprojektet
Projektet har til formål at undersøge udbredelsen af diabetisk neuropati hos patienter med type 1- eller type 2-diabetes på SDCC. Deltagerne vil blive screenet med nye point of care devices, der ikke tidligere er anvendt til diagnosticering af nerveskader.

Resultaterne vil afstedkomme et unik indblik i udbredelsen af neuropati hos diabetespatienter og vil blive relateret til diabetiske komplikationer. Projektet er igangsat. Rekruttering af deltagere påbegyndes 1. juli 2019.

Om stillingen
Du vil som medicinstuderende i tæt samarbejde med projektets ph.d.-studerende, seniorforskere og øvrige medicinstuderende deltage i dataindsamlingen i projektet. Dine arbejdsopgaver vil inkludere rekruttering af forsøgspersoner og at udføre en række fysiologiske undersøgelser.

Som medicinstuderende vil du også have mulighed for at arbejde med dit eget projekt, der tager udgangspunkt i undersøgelser udført på projektdeltagerne i ovennævnte screeningsstudie. Du vil, skulle undersøge sammenhængen mellem diabetisk neuropati og komplikationer til diabetes. Disse data vil resultere i mindst en videnskabelig artikel, der kan anvendes som afslutning af dit forskningsår eller som din kandidatopgave.

Vi tilbyder et tværfagligt og dynamisk miljø bestående af forskere med baggrund i statistik, medicin og biologi. Du vil under dit forløb samarbejde med bioanalytikere, fodterapeuter, medicinstuderende og forskere og blive erfaren i udførsel af kliniske forskningsprojekter.

Kvalifikationer
Du er på kandidatdelen af medicinstudiet. Du må gerne have tidligere erfaring med forskning. Derudover er du god til at arbejde selvstændigt, er fleksibel, løsningsorienteret, kreativ og initiativrig.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse er i henhold til gældende takst for medicinstuderende. Stillingerne er som udgangspunkt en fuldtidsansættelse.

Ansøgningsfrist
1. juni 2019

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ph.d.-studerende Hatice Isik Mizrak tlf. 3091 3315. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i juni måned.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010558Phoenix-4c79087b12019-04-24T00:00:00Medicinstuderende til forskningsprojekt
Er du interesseret i diabetes og klinisk forskning?
Vil du være med til at opstarte en unik kohorte fokuseret på diabetisk neuropati og komplikationer med mulighed for egen forskning? Så er du måske den medicinstuderende, vi søger.

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter en medicinstuderende til en etårig fuldtidsansættelse som klinisk assistent i et forskningsprojekt, der er forankret i afdelingen for komplikationsforskning. Ansættelsen vil kunne udgøre et forskningsår ved Københavns Universitet.

SDCC er en af de førende institutioner inden for diabetesbehandling, sundhedsfremme, klinisk forskning og uddannelse. Den klinisk forskningsenhed består af seks forskningsgrupper med hvert sit forskningsområde, og komplikationsforskningen er en af disse grupper, som nu søger en medicinstuderende til at hjælpe med at rekruttere og undersøge deltagere i et unikt projekt om diabetisk neuropati og fodkomplikationer.

Om forskningsprojektet
Projektet har til formål at undersøge udbredelsen af diabetisk neuropati hos patienter med type 1- eller type 2-diabetes på SDCC. Deltagerne vil blive screenet med nye point of care devices, der ikke tidligere er anvendt til diagnosticering af nerveskader.

Resultaterne vil afstedkomme et unik indblik i udbredelsen af neuropati hos diabetespatienter og vil blive relateret til diabetiske komplikationer. Projektet er igangsat. Rekruttering af deltagere påbegyndes 1. juli 2019.

Om stillingen
Du vil som medicinstuderende i tæt samarbejde med projektets ph.d.-studerende, seniorforskere og øvrige medicinstuderende deltage i dataindsamlingen i projektet. Dine arbejdsopgaver vil inkludere rekruttering af forsøgspersoner og at udføre en række fysiologiske undersøgelser.

Som medicinstuderende vil du også have mulighed for at arbejde med dit eget projekt, der tager udgangspunkt i undersøgelser udført på projektdeltagerne i ovennævnte screeningsstudie. Du vil, skulle undersøge sammenhængen mellem diabetisk neuropati og komplikationer til diabetes. Disse data vil resultere i mindst en videnskabelig artikel, der kan anvendes som afslutning af dit forskningsår eller som din kandidatopgave.

Vi tilbyder et tværfagligt og dynamisk miljø bestående af forskere med baggrund i statistik, medicin og biologi. Du vil under dit forløb samarbejde med bioanalytikere, fodterapeuter, medicinstuderende og forskere og blive erfaren i udførsel af kliniske forskningsprojekter.

Kvalifikationer
Du er på kandidatdelen af medicinstudiet. Du må gerne have tidligere erfaring med forskning. Derudover er du god til at arbejde selvstændigt, er fleksibel, løsningsorienteret, kreativ og initiativrig.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse er i henhold til gældende takst for medicinstuderende. Stillingerne er som udgangspunkt en fuldtidsansættelse.

Ansøgningsfrist
1. juni 2019

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ph.d.-studerende Hatice Isik Mizrak tlf. 3091 3315. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i juni måned.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.


2019-06-02T00:51:45.373 Er du interesseret i diabetes og klinisk forskning? Vil du være med til at opstarte en unik kohorte fokuseret på diabetisk neuropati og komplikationer med mulighed for egen forskning? Så er du måske den medicinstuderende, vi søger. Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter en medicinstuderende til en etårig fuldtidsansættelse som klinisk assistent i et forskningsprojekt, der er forankret i afdelingen for komplikationsforskning. Ansættelsen vil kunne udgøre et forskningsår ved Københavns Universitet. SDCC er en af de førende institutioner inden for diabetesbehandling, sundhedsfremme, klinisk forskning og uddannelse. Den klinisk forskningsenhed består af seks forskningsgrupper med hvert sit forskningsområde, og komplikationsforskningen er en af disse grupper, som nu søger en medicinstuderende til at hjælpe med at rekruttere og undersøge deltagere i et unikt projekt om diabetisk neuropati og fodkomplikationer. Om forskningsprojektet Projektet har til formål at undersøge udbredelsen af diabetisk neuropati hos patienter med type 1- eller type 2-diabetes på SDCC. Deltagerne vil blive screenet med nye point of care devices, der ikke tidligere er anvendt til diagnosticering af nerveskader. Resultaterne vil afstedkomme et unik indblik i udbredelsen af neuropati hos diabetespatienter og vil blive relateret til diabetiske komplikationer. Projektet er igangsat. Rekruttering af deltagere påbegyndes 1. juli 2019. Om stillingen Du vil som medicinstuderende i tæt samarbejde med projektets ph.d.-studerende, seniorforskere og øvrige medicinstuderende deltage i dataindsamlingen i projektet. Dine arbejdsopgaver vil inkludere rekruttering af forsøgspersoner og at udføre en række fysiologiske undersøgelser. Som medicinstuderende vil du også have mulighed for at arbejde med dit eget projekt, der tager udgangspunkt i undersøgelser udført på projektdeltagerne i ovennævnte screeningsstudie. Du vil, skulle undersøge sammenhængen mellem diabetisk neuropati og komplikationer til diabetes. Disse data vil resultere i mindst en videnskabelig artikel, der kan anvendes som afslutning af dit forskningsår eller som din kandidatopgave. Vi tilbyder et tværfagligt og dynamisk miljø bestående af forskere med baggrund i statistik, medicin og biologi. Du vil under dit forløb samarbejde med bioanalytikere, fodterapeuter, medicinstuderende og forskere og blive erfaren i udførsel af kliniske forskningsprojekter. Kvalifikationer Du er på kandidatdelen af medicinstudiet. Du må gerne have tidligere erfaring med forskning. Derudover er du god til at arbejde selvstændigt, er fleksibel, løsningsorienteret, kreativ og initiativrig. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelse er i henhold til gældende takst for medicinstuderende. Stillingerne er som udgangspunkt en fuldtidsansættelse. Ansøgningsfrist 1. juni 2019 Yderligere information Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ph.d.-studerende Hatice Isik Mizrak tlf. 3091 3315. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i juni måned. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet4c79087b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=216895&DepartmentId=21841&MediaId=5626&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3512755Steno Diabetes Center Copenhagen11Niels Steensens Vej 22820Gentofte30913220DKDanmark0
ingelise.holstein@regionh.fkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset748404JobNet4978127497812710024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c79087bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c79087bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c79087b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4c79087b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgMedicinstuderende til forskningsprojekt12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361563559Ingeliseingelise.holstein@regionh.fkDKDanmarkDKDanmark330089929Uddannelseskonsulent til bioanalytiker og radiografuddannelsenRobot Vi søger en uddannelseskonsulent til at indgå i samarbejdet omkring koordinering og udvikling af den kliniske uddannelse for bioanalytiker- og radiografstuderende på regions hospitaler. Du vil blive en del af de tværprofessionelle og tværsektorielle samarbejder på tværs af specialer og hospitaler med kliniske undervisere fra hospitalerne, med undervisere fra Københavns Professionshøjskole og med uddannelseskonsulenter fra andre professionsområder fra Center for HR. Om arbejdsopgaverne Som uddannelseskonsulent i Sektion for Grunduddannelse vil du få ansvaret for fordeling af studerende i klinisk praktik samt koordinering og administration af uddannelsesrelaterede opgaver indenfor bioanalytiker og radiografuddannelserne i tæt samarbejde med Københavns Professionshøjskole og klinikken. Du vil medvirke til identificering af nye uddannelsessteder samt løbende justeringer af de eksisterende i tæt dialog med praktikstederne. Du vil i denne stilling bidrage til det helt naturlige link mellem teori og praksis og medvirke til og have ansvar for fællesmøder både i samarbejde med Københavns Professionshøjskole og med klinikken. Du vil også sammen med de kliniske undervisere finde løsninger i udfordrende klinikforløb og derved medvirke til at skabe uddannelsesmuligheder for vores studerende i Region Hovedstaden. Der vil også være mulighed for udviklingsopgaver f.eks. indenfor efter videreuddannelse af bioanalytikere. Kvalifikationer Vi forventer, at du har: en uddannelse som bioanalytiker med master- eller kandidatuddannelse evne til at arbejde på tværs af faglige geografiske og organisatoriske rammer gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner en solid evne indenfor formidling af f.eks. nye vejledninger, retningslinjer, uddannelses- samt studieordninger samt implementering af disse evne til at se muligheder og kan bidrage med input til gode løsninger Herudover forventer vi, at du: finder stor glæde i at skabe de bedste uddannelsesmuligheder for studerende i Region Hovedstaden har erfaring fra klinisk praksis og det at undervise studerende i klinikken er serviceminded og har stærke samarbejdskompetencer er imødekommende og mødestabil. Vi tilbyder En spændende og udfordrende stilling i en organisation med engagerede kollegaer. Vi har en arbejdsplads med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed i planlægning og tilrettelæggelse. Du vil blive en del af stor og mangfoldig arbejdsgruppe der har en stor kontaktflade i og til regionernes hospitaler, kommuner og uddannelsesinstitution. Du vil få en stilling hvor faget og uddannelse hele tiden er i fokus og drift. I vores arbejde sætter vi pris på en nuanceret og nysgerrig tilgang til den mangfoldighed af mennesker, som vi uddanner som bioanalytikere, radiografer og øvrige sundhedsprofessionelle. Vi har fokus på at understøtte faglig kvalitet og læring i vores uddannelser. Samtidig medvirker vi til løbende udvikling for grunduddannelserne. Du vil blive en del af en travl og udfordrende hverdag, hvor mange forskellige interessenter gerne vil gøre deres forventninger gældende. Det er vigtigt, at du kan tage ansvar, være fleksibel, konstruktiv og nytænkende. Om Center for HR Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på fem hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, at det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sanne Møller Knudsen på telefon 24 91 08 43 eller mail: sanne.moeller.knudsen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt Ansættelse pr. 1. december 2019. Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 7. oktober 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 10. oktober mellem kl. 11 og 15. En eventuel anden samtale vil finde sted snarest herefter. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Vi søger en uddannelseskonsulent til at indgå i samarbejdet omkring koordinering og udvikling af den kliniske uddannelse for bioanalytiker- og radiografstuderende på regions hospitaler. Du vil blive en del af de tværprofessionelle og tværsektorielle samarbejder på tværs af specialer og hospitaler med kliniske undervisere fra hospitalerne, med undervisere fra Københavns Professionshøjskole og med uddannelseskonsulenter fra andre professionsområder fra Center for HR.

Om arbejdsopgaverne

Som uddannelseskonsulent i Sektion for Grunduddannelse vil du få ansvaret for fordeling af studerende i klinisk praktik samt koordinering og administration af uddannelsesrelaterede opgaver indenfor bioanalytiker og radiografuddannelserne i tæt samarbejde med Københavns Professionshøjskole og klinikken. Du vil medvirke til identificering af nye uddannelsessteder samt løbende justeringer af de eksisterende i tæt dialog med praktikstederne. Du vil i denne stilling bidrage til det helt naturlige link mellem teori og praksis – og medvirke til og have ansvar for fællesmøder både i samarbejde med Københavns Professionshøjskole og med klinikken. Du vil også sammen med de kliniske undervisere finde løsninger i udfordrende klinikforløb – og derved medvirke til at skabe uddannelsesmuligheder for vores studerende i Region Hovedstaden. Der vil også være mulighed for udviklingsopgaver f.eks. indenfor efter/videreuddannelse af bioanalytikere.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du har:

  • en uddannelse som bioanalytiker med master- eller kandidatuddannelse
  • evne til at arbejde på tværs af faglige geografiske og organisatoriske rammer
  • gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • en solid evne indenfor formidling af f.eks. nye vejledninger, retningslinjer, uddannelses- samt studieordninger samt implementering af disse
  • evne til at se muligheder og kan bidrage med input til gode løsninger
Herudover forventer vi, at du:

  • finder stor glæde i at skabe de bedste uddannelsesmuligheder for studerende i Region Hovedstaden
  • har erfaring fra klinisk praksis og det at undervise studerende i klinikken
  • er serviceminded og har stærke samarbejdskompetencer
  • er imødekommende og mødestabil.
Vi tilbyder

En spændende og udfordrende stilling i en organisation med engagerede kollegaer. Vi har en arbejdsplads med en høj grad af fleksibilitet og selvstændighed i planlægning og tilrettelæggelse. Du vil blive en del af stor og mangfoldig arbejdsgruppe der har en stor kontaktflade i og til regionernes hospitaler, kommuner og uddannelsesinstitution. Du vil få en stilling hvor faget og uddannelse hele tiden er i fokus og drift.

I vores arbejde sætter vi pris på en nuanceret og nysgerrig tilgang til den mangfoldighed af mennesker, som vi uddanner som bioanalytikere, radiografer og øvrige sundhedsprofessionelle. Vi har fokus på at understøtte faglig kvalitet og læring i vores uddannelser. Samtidig medvirker vi til løbende udvikling for grunduddannelserne. Du vil blive en del af en travl og udfordrende hverdag, hvor mange forskellige interessenter gerne vil gøre deres forventninger gældende. Det er vigtigt, at du kan tage ansvar, være fleksibel, konstruktiv og nytænkende.

Om Center for HR

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på fem hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, at det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sanne Møller Knudsen på telefon 24 91 08 43 eller mail: sanne.moeller.knudsen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt

Ansættelse pr. 1. december 2019.

Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 7. oktober 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 10. oktober mellem kl. 11 og 15. En eventuel anden samtale vil finde sted snarest herefter.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



HR og UddannelseHellerup2019-09-13T00:00:002019-10-07T00:00:00
330086793Politiefterforsker eller akademiker til forebyggelse og bekæmpelse af online ekstremismeRobot Søborg, Rigspolitiet, Politiet Efterretningstjeneste Sektionen for Open Source Intelligence (OSINT) i PET søger en analytiker med stærke informationsspecialistkompetencer med. OSINT-sektionen er en del af Efterretningsafdelingen, og stillingen er placeret i sektionens Internet Referral Unit (IRU) , som har til opgave at sikre, at voldeligt ekstremistisk online-materiale identificeres og fjernes fra internettet. Om jobbet I stillingen som analytisk informationsspecialist skal du primært løse følgende opgaver: Avanceret informationssøgning, vidensopdatering og dokumentation angående terrorpropaganda og andet ekstremistisk online indhold. Udvikling af workflows og arbejdsmetoder til informationsindsamling angående terrorpropaganda og andet ekstremistisk online indhold. Analyse af formidlingsmetoder og distributionskanaler, som ses anvendt til spredning af ekstremistisk online indhold. Varetage kontakt og informationsudveksling med andre enheder i dansk politi. Udføre efterforskningsmæssige og administrative tiltag i forbindelse med PET s udadrettede indsats overfor internetplatforme, der anvendes til deling af voldeligt ekstremistisk og terrorrelateret online indhold. Med baggrund i ovenstående udarbejder du skriftlige oplæg og analyser samt præsentationer. Derudover deltager du i forskellige samarbejdsfora internt i PET såvel som internationalt.Efterforskningserfaring og viden om online ekstremismeDu er formentlig politiuddannet eller har en akademisk uddannelse. Du har stor erfaring med informationssøgning, og du færdes hjemmevant på internettet herunder sociale medier, deep web og darknet. Du har viden om online ekstremisme og terrorpropaganda. Det vil være en stor fordel, hvis du har konkret erfaring med efterforskning fra et job i politiet, og forstår at bringe denne erfaring i spil i IRU-enhedens daglige arbejde. Du taler og forstår dansk og engelsk. Yderligere sprogkendskab er en fordel.Du er analytisk af natur og i besiddelse af gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt og vant til at formidle komplekst stof til forskellige målgrupper. Det er derudover vigtigt, at du er venlig, imødekommende og handlekraftig, da samarbejde med såvel eksterne som interne samarbejdspartnere er en væsentlig del af dit job. Ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat pr. 01.12.2019.Såfremt du er polititjenestemand, vil du blive ansat i henhold til klassificeringsaftalen.Hvis du har en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.Dit nye arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at du som ansøger ikke videregiver oplysninger om din ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces hos PET. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet. Kontakt Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på 30 68 31 52 alle hverdage mellem kl. 14-15. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Vi forventer at afholde samtaler i uge 40. Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Rigspolitiet, Politiet Efterretningstjeneste

Sektionen for Open Source Intelligence (OSINT) i PET søger en analytiker med stærke informationsspecialistkompetencer med. OSINT-sektionen er en del af Efterretningsafdelingen, og stillingen er placeret i sektionens ”Internet Referral Unit (IRU)”, som har til opgave at sikre, at voldeligt ekstremistisk online-materiale identificeres og fjernes fra internettet.

Om jobbet
I stillingen som analytisk informationsspecialist skal du primært løse følgende opgaver:

• Avanceret informationssøgning, vidensopdatering og dokumentation angående terrorpropaganda og andet ekstremistisk online indhold.
• Udvikling af workflows og arbejdsmetoder til informationsindsamling angående terrorpropaganda og andet ekstremistisk online indhold.
• Analyse af formidlingsmetoder og distributionskanaler, som ses anvendt til spredning af ekstremistisk online indhold.
• Varetage kontakt og informationsudveksling med andre enheder i dansk politi.
• Udføre efterforskningsmæssige og administrative tiltag i forbindelse med PET’s udadrettede indsats overfor internetplatforme, der anvendes til deling af voldeligt ekstremistisk og terrorrelateret online indhold.

Med baggrund i ovenstående udarbejder du skriftlige oplæg og analyser samt præsentationer. Derudover deltager du i forskellige samarbejdsfora internt i PET såvel som internationalt.

Efterforskningserfaring og viden om online ekstremisme
Du er formentlig politiuddannet eller har en akademisk uddannelse. Du har stor erfaring med informationssøgning, og du færdes hjemmevant på internettet; herunder sociale medier, deep web og darknet. Du har viden om online ekstremisme og terrorpropaganda.
Det vil være en stor fordel, hvis du har konkret erfaring med efterforskning fra et job i politiet, og forstår at bringe denne erfaring i spil i IRU-enhedens daglige arbejde.
Du taler og forstår dansk og engelsk.
Yderligere sprogkendskab er en fordel.

Du er analytisk af natur og i besiddelse af gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt og vant til at formidle komplekst stof til forskellige målgrupper. Det er derudover vigtigt, at du er venlig, imødekommende og handlekraftig, da samarbejde med såvel eksterne som interne samarbejdspartnere er en væsentlig del af dit job.

Ansættelsesforhold

Stillingen ønskes besat pr. 01.12.2019.

Såfremt du er polititjenestemand, vil du blive ansat i henhold til klassificeringsaftalen.

Hvis du har en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Dit nye arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at du som ansøger ikke videregiver oplysninger om din ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces hos PET. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning omkring fortrolighed blive givet.

Kontakt

Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte os på 30 68 31 52 alle hverdage mellem kl. 14-15.

Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk og politiet generelt på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 40.

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-09-09T00:00:002019-09-26T00:00:00
330090236Danish National Genome Center is looking for an experienced front-end developerRobot Do you want to be a part of a top professional team that is pushing the boundaries in a dynamic atmosphere with latest technologies, where growth potential is as high as your imagination? At the Danish National Genome Center we are establishing a world-class national High Performance Computing (HPC) infrastructure and Services for Precision Medicine. You will join a team of experts who are the best of the best in their respective fields. About the Danish National Genome Center The Danish National Genome Center s primary task is to lay the foundation for the development of better diagnostics and more targeted treatments using whole genome sequencing. The Center has a national responsibility to develop state of the art infrastructure to enable analysis on big biomedical heterogenous data. One of the Danish National Genome Center s main goals is to be at the forefront of new big data solutions in the healthcare domain. The Danish National Genome Center is working with HPC, cloud, network, servers, storage, applications, users and cross-cutting processes in a Linux software environment. About the position We are looking for an experienced front-end developer to join our development team. You will be among the first front-end developer we hire, and will work together with several back-end developers, bioinformaticians, and clinicians. You will lay the groundwork for matters related to UI UX development and complex data visualization. As such, your expertise will help guide the implementation of precision medicine at the national level. Your main responsibility will revolve around design and implementation of user interfaces, in collaboration with the relevant internal and external stakeholders. Professional qualifications We are looking for a candidate with: • a background in Computer Science or a related technical or scientific discipline • 4 years industry experience • deep familiarity with JavaScript, HTML, CSS, and various browser APIs • experience writing applications using at least two of the following frameworks: Angular, React, Vue • a healthy mix of interest in web technologies, data visualization and UI UX design. It would be a big plus if you are also familiar with genomics data visualization • knowledge of working effectively with modern software development tools as The Git Version Control System, Command Line Interfaces, Docker, etc. • proficiency in English and Danish Personal Qualifications Our ideal candidate: • is a skilled craftperson who takes pride in building and shipping software. If you are an open source developer, we would be interested in looking at your public contributions • has an eye for design and is eager to showcase his her design portfolio • is an effective communicator, capable of conveying ideas to and getting feedback from people with various backgrounds • is flexible, capable of working independently when needed or together as part of a team. Working at the Danish National Genome Center We offer an interesting and challenging job in an international atmosphere with focus on the patient, research, innovation and clinical advice for the benefit of the surrounding community. We place emphasis on a high level of professionalism among our staff, so skills development is an integral part of our organisation. We offer a great flexibility in the position. The Danish National Genome Center is an organisation under the Danish Ministry of Health and is located at Ørestads Boulevard 5, 2300 København S, together with Statens Serum Institute and the Danish Health Data Authority. The organisation is expected to have a core of approx. 100 employees. Terms of employment Depending on your educational background and level of experience, salary and appointment terms will be based on either: • the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and the Danish Federation of Professional Associations (AC) (overenskomst for akademikere i staten). Depending on your academic qualifications and experience, there is a possibility of being classified as a special or senior consultant according to appendix 4 protocol concerning special- and senior consultants (Protokollat om specialkonsulenter og chefkonsulenter). or • the organizational agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation for Salaried Employees HK Stat (Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK)), according to chapter 5 in the agreement and the collective agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation of Public Employees (OAO-S-Fællesoverenskomsten). The position is a full- time position and is available from December 1st 2019. Please be advised that it is required, that you can pass security clearance by the Danish authorities and maintain the security clearance throughout your employment. Further information For further information about the position, you are welcome to contact Infrastructure Manager Rafal Wolanin on 4593511252. Application and recruitment process Click apply to send your job application with curriculum vitae and diploma exam certificates. First round of interviews is expected to be held in week 41 and a second round of interviews may be held in week 42 43. The Ministry of Health has a non smoking policy and is a non smoking workplace. We encourage all interested to apply for the position - regardless of age, gender, religion, disabilities or ethnicity.Do you want to be a part of a top professional team that is pushing the boundaries in a dynamic atmosphere with latest technologies, where growth potential is as high as your imagination? At the Danish National Genome Center we are establishing a world-class national High Performance Computing (HPC) infrastructure and Services for Precision Medicine. You will join a team of experts who are the best of the best in their respective fields.

About the Danish National Genome Center
The Danish National Genome Center’s primary task is to lay the foundation for the development of better diagnostics and more targeted treatments using whole genome sequencing. The Center has a national responsibility to develop state of the art infrastructure to enable analysis on big biomedical heterogenous data.

One of the Danish National Genome Center’s main goals is to be at the forefront of new big data solutions in the healthcare domain. The Danish National Genome Center is working with HPC, cloud, network, servers, storage, applications, users and cross-cutting processes in a Linux software environment.

About the position
We are looking for an experienced front-end developer to join our development team. You will be among the first front-end developer we hire, and will work together with several back-end developers, bioinformaticians, and clinicians. You will lay the groundwork for matters related to UI/UX development and complex data visualization. As such, your expertise will help guide the implementation of precision medicine at the national level.

Your main responsibility will revolve around design and implementation of user interfaces, in collaboration with the relevant internal and external stakeholders.

Professional qualifications
We are looking for a candidate with:

• a background in Computer Science or a related technical or scientific discipline
• 4+ years industry experience
• deep familiarity with JavaScript, HTML, CSS, and various browser APIs
• experience writing applications using at least two of the following frameworks: Angular, React, Vue
• a healthy mix of interest in web technologies, data visualization and UI/UX design. It would be a big plus if you are also familiar with genomics data visualization
• knowledge of working effectively with modern software development tools as The Git Version Control System, Command Line Interfaces, Docker, etc.
• proficiency in English and Danish

Personal Qualifications
Our ideal candidate:

• is a skilled craftperson who takes pride in building and shipping software. If you are an open source developer, we would be interested in looking at your public contributions
• has an eye for design and is eager to showcase his/her design portfolio
• is an effective communicator, capable of conveying ideas to and getting feedback from people with various backgrounds
• is flexible, capable of working independently when needed or together as part of a team.

Working at the Danish National Genome Center
We offer an interesting and challenging job in an international atmosphere with focus on the patient, research, innovation and clinical advice for the benefit of the surrounding community. We place emphasis on a high level of professionalism among our staff, so skills development is an integral part of our organisation. We offer a great flexibility in the position.

The Danish National Genome Center is an organisation under the Danish Ministry of Health and is located at Ørestads Boulevard 5, 2300 København S, together with Statens Serum Institute and the Danish Health Data Authority. The organisation is expected to have a core of approx. 100 employees.

Terms of employment
Depending on your educational background and level of experience, salary and appointment terms will be based on either:

• the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and the Danish Federation of Professional Associations (AC) (overenskomst for akademikere i staten). Depending on your academic qualifications and experience, there is a possibility of being classified as a special or senior consultant according to appendix 4 “protocol concerning special- and senior consultants” (Protokollat om specialkonsulenter og chefkonsulenter).

or

• the organizational agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation for Salaried Employees HK/Stat (Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK)), according to chapter 5 in the agreement and the collective agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation of Public Employees (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

The position is a full- time position and is available from December 1st 2019.

Please be advised that it is required, that you can pass security clearance by the Danish authorities and maintain the security clearance throughout your employment.

Further information
For further information about the position, you are welcome to contact Infrastructure Manager Rafal Wolanin on +4593511252.

Application and recruitment process
Click “apply” to send your job application with curriculum vitae and diploma / exam certificates.

First round of interviews is expected to be held in week 41 and a second round of interviews may be held in week 42/43.



The Ministry of Health has a non smoking policy and is a non smoking workplace.

We encourage all interested to apply for the position - regardless of age, gender, religion, disabilities or ethnicity.



Nationalt Genom CenterSøborg2019-09-16T00:00:002019-10-03T00:00:00
330090991Danish National Genome Center is looking for a data architectRobot Do you want to be a part of a top professional team that is pushing the boundaries in a dynamic atmosphere with latest technologies, where growth potential is as high as your imagination? At the Danish National Genome Center we are establishing a world-class national High Performance Computing (HPC) infrastructure and Services for Precision Medicine. You will join a team of experts who are the best of the best in their respective fields. About the Danish National Genome Center The Danish National Genome Center s primary task is to lay the foundation for the development of better diagnostics and more targeted treatments using whole genome sequencing. The Center has a national responsibility to develop state of the art infrastructure to enable analysis on big biomedical heterogenous data. One of the Danish National Genome Center s main goals is to be at the forefront of new big data solutions in the healthcare domain. The Danish National Genome Center is working with HPC, cloud, network, servers, storage, applications, users and cross-cutting processes in a Linux software environment. About the position We are looking for an experienced data architect. You will be a part of a team that will be designing and building maintainable systems aimed at providing easy access to advanced functionalities in a very complex environment. You will have the opportunity to influence the solutions, frameworks and tools. Primary areas of responsibility As a data architect, you will play a key role in designing new high performance data services at the national level. Your main tasks include: • Contribute to the definition of NGC data strategy. • Design a robust data architecture that supports NGC data strategy. • Deploy and manage NGC s architecture ensuring that the data assets are in line with NGC strategical goals. • Define how the data will be stored, processed, consumed or integrated by NGC IT-systems, applications and end-users from both the Danish Health Care and research. Professional qualifications We are looking for a candidate with: • a background in Computer Science, Bioinformatics, Data Science or a related field, or equivalent work experience • experience with data strategy and data policy development • solid experience with developing building logical and physical data models • experience with data warehousing and data querying languages • broad knowledge in established and emerging technologies • experience with architectures designed with security by design • technical writing. It would be a plus to have experience with: • Agile development (Scrum etc.) • Data architecture in the domain of genomics, proteomics and other omics • Open source databases, Hadoop, Spark, Elastic search Personal Qualifications Our ideal candidate is: • persistent, diligent, a hardworking person who continues to work and take new initiatives in order to reach a goal • structured, systematic in approach and plan and organize work effectively with a clear target in sight • network oriented, outgoing and understand how to build relationships in close collaboration with specialists, IT architects, project managers and managers • an effective communicator and can actively listen to bioinformaticians, IT specialists and NGC data end-users to come up with the best data design. You can explain complex concepts to non-technical stakeholders • independent but also a team player. Working at the Danish National Genome Center We offer an interesting and challenging job in an international atmosphere with focus on the patient, research, innovation and clinical advice for the benefit of the surrounding community. We place emphasis on a high level of professionalism among our staff, so skills development is an integral part of our organisation. We offer a great flexibility in the position. The Danish National Genome Center is an organisation under the Danish Ministry of Health and is located at Ørestads Boulevard 5, 2300 København S, together with Statens Serum Institute and the Danish Health Data Authority. The organisation is expected to have a core of approx. 100 employees. Terms of employment Depending on your educational background and level of experience, salary and appointment terms will be based on either: • the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and the Danish Federation of Professional Associations (AC) (overenskomst for akademikere i staten). Depending on your academic qualifications and experience, you will be employed as either an academic employer or as a special or senior consultant according to appendix 4 protocol concerning special- and senior consultants (Protokollat om specialkonsulenter og chefkonsulenter). or • the organizational agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation for Salaried Employees HK Stat (Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK)), according to chapter 5 in the agreement and the collective agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation of Public Employees (OAO-S-Fællesoverenskomsten). The position is a full- time position and is available from 1 December 2019. Please be advised that it is required, that you can pass security clearance by the Danish authorities and maintain the security clearance throughout your employment. Further information For further information about the position, you are welcome to contact Infrastructure Manager Rafal Wolanin 45 9351 1252. Application and recruitment process Click apply to send your job application with curriculum vitae and diploma exam certificates. First round of interviews is expected to be held from 7-11 October 2019 (week 41) and a second round of interviews may be held from 14-24 October (week 42 43). The Ministry of Health has a non smoking policy and is a non smoking workplace. We encourage all interested to apply for the position - regardless of age, gender, religion, disabilities or ethnicity.Do you want to be a part of a top professional team that is pushing the boundaries in a dynamic atmosphere with latest technologies, where growth potential is as high as your imagination? At the Danish National Genome Center we are establishing a world-class national High Performance Computing (HPC) infrastructure and Services for Precision Medicine. You will join a team of experts who are the best of the best in their respective fields.

About the Danish National Genome Center
The Danish National Genome Center’s primary task is to lay the foundation for the development of better diagnostics and more targeted treatments using whole genome sequencing. The Center has a national responsibility to develop state of the art infrastructure to enable analysis on big biomedical heterogenous data.

One of the Danish National Genome Center’s main goals is to be at the forefront of new big data solutions in the healthcare domain. The Danish National Genome Center is working with HPC, cloud, network, servers, storage, applications, users and cross-cutting processes in a Linux software environment.

About the position
We are looking for an experienced data architect. You will be a part of a team that will be designing and building maintainable systems aimed at providing easy access to advanced functionalities in a very complex environment. You will have the opportunity to influence the solutions, frameworks and tools.

Primary areas of responsibility
As a data architect, you will play a key role in designing new high performance data services at the national level. Your main tasks include:

• Contribute to the definition of NGC data strategy.
• Design a robust data architecture that supports NGC data strategy.
• Deploy and manage NGC’s architecture ensuring that the data assets are in line with NGC strategical goals.
• Define how the data will be stored, processed, consumed or integrated by NGC IT-systems, applications and end-users from both the Danish Health Care and research.

Professional qualifications
We are looking for a candidate with:

• a background in Computer Science, Bioinformatics, Data Science or a related field, or equivalent work experience
• experience with data strategy and data policy development
• solid experience with developing building logical and physical data models
• experience with data warehousing and data querying languages
• broad knowledge in established and emerging technologies
• experience with architectures designed with security by design
• technical writing.

It would be a plus to have experience with:

• Agile development (Scrum etc.)
• Data architecture in the domain of genomics, proteomics and other omics
• Open source databases, Hadoop, Spark, Elastic search

Personal Qualifications
Our ideal candidate is:

• persistent, diligent, a hardworking person who continues to work and take new initiatives in order to reach a goal
• structured, systematic in approach and plan and organize work effectively with a clear target in sight
• network oriented, outgoing and understand how to build relationships in close collaboration with specialists, IT architects, project managers and managers
• an effective communicator and can actively listen to bioinformaticians, IT specialists and NGC data end-users to come up with the best data design. You can explain complex concepts to non-technical stakeholders
• independent but also a team player.

Working at the Danish National Genome Center
We offer an interesting and challenging job in an international atmosphere with focus on the patient, research, innovation and clinical advice for the benefit of the surrounding community. We place emphasis on a high level of professionalism among our staff, so skills development is an integral part of our organisation. We offer a great flexibility in the position.

The Danish National Genome Center is an organisation under the Danish Ministry of Health and is located at Ørestads Boulevard 5, 2300 København S, together with Statens Serum Institute and the Danish Health Data Authority. The organisation is expected to have a core of approx. 100 employees.

Terms of employment
Depending on your educational background and level of experience, salary and appointment terms will be based on either:

• the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and the Danish Federation of Professional Associations (AC) (overenskomst for akademikere i staten). Depending on your academic qualifications and experience, you will be employed as either an academic employer or as a special or senior consultant according to appendix 4 “protocol concerning special- and senior consultants” (Protokollat om specialkonsulenter og chefkonsulenter).

or

• the organizational agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation for Salaried Employees HK/Stat (Organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK)), according to chapter 5 in the agreement and the collective agreement between The Danish Finance Ministry and the Organisation of Public Employees (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

The position is a full- time position and is available from 1 December 2019.

Please be advised that it is required, that you can pass security clearance by the Danish authorities and maintain the security clearance throughout your employment.

Further information
For further information about the position, you are welcome to contact Infrastructure Manager Rafal Wolanin +45 9351 1252.

Application and recruitment process
Click “apply” to send your job application with curriculum vitae and diploma / exam certificates.

First round of interviews is expected to be held from 7-11 October 2019 (week 41) and a second round of interviews may be held from 14-24 October (week 42/43).

The Ministry of Health has a non smoking policy and is a non smoking workplace.

We encourage all interested to apply for the position - regardless of age, gender, religion, disabilities or ethnicity.

Nationalt Genom CenterSøborg2019-09-17T00:00:002019-10-04T00:00:00
330093569Business controller til økonomistyring af Forsvarets materielRobot Kunne du tænke dig at arbejde med økonomistyring af jagerfly, skibe, kampvogne, informatik? Nu har du chancen! Om os Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse har til opgave at indkøbe, vedligeholde og udfase materiel og IT for alle myndighederne i Forsvaret, hvilket vedrører alt fra kampvogne, skibe, fly og IT-systemer til støvler og lommeknive. Samlet administrerer vi ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. I Økonomidivisionen har vi en stilling som business controller ledig i Materieløkonomisektionen. Vores opgave er, at støtte styrelsens løbende økonomistyring og controlling af Forsvarets materielkapaciteter. Om stillingen Som business controller i Materieløkonomisektionen får du ansvaret for den løbende økonomiske opfølgning for en række budgetansvarlige chefer. Du vil løbende være i dialog med både chefer og kolleger, for at sikre en sammenhængende og solid økonomistyring i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: - Selvstændig varetagelse af månedlige møder med budgetansvarlige chefer. - Periodisering og løbende konsolidering af budgettet for køb og drift af Forsvarets materiel. - Vedligeholdelse af den løbende plan for køb af materiel. - Månedlig ledelsesrapportering. VI TILBYDER I Økonomidivisionen lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø. Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor gode kolleger, humor, ambitioner og professionalisme smelter sammen med en uformel omgangstone. På tværs af divisionen har vi stor fokus på trivsel og kompetenceudvikling, og vil gerne sikre, at det er meningsfyldt at gå på arbejde. Vi har desuden gode idrætsfaciliteter i egne lokaler, og medlemskab af vores idrætsforening giver mulighed for at benytte Hjortespringbadet og Skinderskovhallen. Om dig Du har en relevant uddannelse med hovedvægt på økonomi, gerne suppleret med erfaring inden for økonomistyring i staten. Alternativt er du nyuddannet og har mod på en spændende udfordring. Fagligt er du knivskarp og du evner at formulere såvel problem som løsning. Du skaber gode relationer, er samarbejdsorienteret ud over det sædvanlige, og omstillingsparat, når arbejdsopgaverne kræver det. Ansættelsesvilkår Du bliver ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Derudover vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 . Hvis du er officer eller beredskabsofficer, vil ansættelsen kunne ske efter protokollat om officerer under Forsvarsministeriet til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten. Indplaceringen vil være i løngruppe fire eller fem afhængigt af dine kvalifikationer. Hvis du allerede er ansat som tjenestemand inden for Forsvarsministeriets område, kan du vælge fortsat at være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og HOD om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte. Stillingens indhold og niveau justeres efter den valgte kandidat og du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet. Ansættelsesområdet er Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder og institutioner. VIL DU VIDE MERE Har du fået lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sune van Overeem Sand på tlf. 2270 7428. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Ask Ahrens Blicher på tlf. 7281 9123. Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk FMI SÅDAN SØGER DU Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Ansøgningsfristen er den 26. september 2019. Vi forventer at holde samtaler løbende. Forsvaret er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.Kunne du tænke dig at arbejde med økonomistyring af jagerfly, skibe, kampvogne, informatik? Nu har du chancen!

Om os

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse har til opgave at indkøbe, vedligeholde og udfase materiel og IT for alle myndighederne i Forsvaret, hvilket vedrører alt fra kampvogne, skibe, fly og IT-systemer til støvler og lommeknive. Samlet administrerer vi ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget.

I Økonomidivisionen har vi en stilling som business controller ledig i Materieløkonomisektionen. Vores opgave er, at støtte styrelsens løbende økonomistyring og controlling af Forsvarets materielkapaciteter.


Om stillingen

Som business controller i Materieløkonomisektionen får du ansvaret for den løbende økonomiske opfølgning for en række budgetansvarlige chefer. Du vil løbende være i dialog med både chefer og kolleger, for at sikre en sammenhængende og solid økonomistyring i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

- Selvstændig varetagelse af månedlige møder med budgetansvarlige chefer.
- Periodisering og løbende konsolidering af budgettet for køb og drift af Forsvarets materiel.
- Vedligeholdelse af den løbende plan for køb af materiel.
- Månedlig ledelsesrapportering.

VI TILBYDER
I Økonomidivisionen lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø. Du vil blive en del af en arbejdsplads, hvor gode kolleger, humor, ambitioner og professionalisme smelter sammen med en uformel omgangstone. På tværs af divisionen har vi stor fokus på trivsel og kompetenceudvikling, og vil gerne sikre, at det er meningsfyldt at gå på arbejde.

Vi har desuden gode idrætsfaciliteter i egne lokaler, og medlemskab af vores idrætsforening giver mulighed for at benytte Hjortespringbadet og Skinderskovhallen.

Om dig

Du har en relevant uddannelse med hovedvægt på økonomi, gerne suppleret med erfaring inden for økonomistyring i staten. Alternativt er du nyuddannet og har mod på en spændende udfordring.

Fagligt er du knivskarp og du evner at formulere såvel problem som løsning. Du skaber gode relationer, er samarbejdsorienteret ud over det sædvanlige, og omstillingsparat, når arbejdsopgaverne kræver det.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten. Derudover vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning på 17,1 %.

Hvis du er officer eller beredskabsofficer, vil ansættelsen kunne ske efter protokollat om officerer under Forsvarsministeriet til den til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten. Indplaceringen vil være i løngruppe fire eller fem afhængigt af dine kvalifikationer.

Hvis du allerede er ansat som tjenestemand inden for Forsvarsministeriets område, kan du vælge fortsat at være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og HOD om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte.

Stillingens indhold og niveau justeres efter den valgte kandidat og du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

Ansættelsesområdet er Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder og institutioner.

VIL DU VIDE MERE
Har du fået lyst til at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionschef Sune van Overeem Sand på tlf. 2270 7428. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Ask Ahrens Blicher på tlf. 7281 9123.

Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI

SÅDAN SØGER DU
Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 26. september 2019. Vi forventer at holde samtaler løbende.

Forsvaret er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.
BeredskabsstyrelsenBirkerød2019-09-20T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Uddannelseskonsulent til bioanalytiker og radiografuddannelsen

HR og Uddannelse

Hellerup
Vi søger en uddannelseskonsulent til at indgå i samarbejdet omkring koordinering og udvikling af den kliniske uddannelse for bioanalytiker- og radiografstuderende på regions hospitaler. Du vil blive en del af de tværprofessionelle og tværsektorielle...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019

Politiefterforsker eller akademiker til forebyggelse og bekæmpelse af online ekstremisme

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Rigspolitiet, Politiet Efterretningstjeneste Sektionen for Open Source Intelligence (OSINT) i PET søger en analytiker med stærke informationsspecialistkompetencer med. OSINT-sektionen er en del af Efterretningsafdelingen, og stillingen er pl...
Indrykket:9. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Danish National Genome Center is looking for an experienced front-end developer

Nationalt Genom Center

Søborg
Do you want to be a part of a top professional team that is pushing the boundaries in a dynamic atmosphere with latest technologies, where growth potential is as high as your imagination? At the Danish National Genome Center we are establishing a wo...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Danish National Genome Center is looking for a data architect

Nationalt Genom Center

Søborg
Do you want to be a part of a top professional team that is pushing the boundaries in a dynamic atmosphere with latest technologies, where growth potential is as high as your imagination? At the Danish National Genome Center we are establishing a wo...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Business controller til økonomistyring af Forsvarets materiel

Beredskabsstyrelsen

Birkerød
Kunne du tænke dig at arbejde med økonomistyring af jagerfly, skibe, kampvogne, informatik? Nu har du chancen! Om os Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse har til opgave at indkøbe, vedligeholde og udfase materiel og IT for alle myndighe...
Indrykket:20. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019