Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medicotekniker til Medicoteknik Region Sjælland, SUH Roskilde

Vil du være en del af den rivende udvikling der sker på det medicotekniske område indenfor sygehusvæsenet og medicoteknik? Så læs videre her.

Vi tilbyder en stilling som medicotekniker til besættelse snarest muligt.

Stillingen:

Der er tale om en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, hvor vi tilbyder fleksibel arbejdstilrettelæggelse.

Du vil blive ansat i Medicoteknik Region Sjælland med tjeneste på Sjællands Universitetshospital, Roskilde.

Du vil som medicotekniker blive ansvarlig for samt deltage i den løbende reparation, service og vedligeholdelse af sygehusets medicotekniske udstyr. Du kommer til, sammen med leverandører, at varetage implementering, installation og idriftsættelse af nyt udstyr.

Du vil indgå i tæt samarbejde med gode kollegaer i Medicoteknik på Sjællands Universitetshospital, Roskilde og regionens øvrige sygehuse samt med personale fra kliniske afdelinger, IT-afdelingen og Teknisk Afdeling.

Du må forvente at kunne blive inddraget i akut afhjælpning af fejl på udstyr på f.eks. operationsstuer.

Medicoteknikeren forventes at kunne fejlfinde og vejlede i sygehusenes medicotekniske udstyr.

Dine kompetencer og kvalifikationer:

  • Uddannelse som klinisk medicotekniker, elektronik-fagtekniker, eller anden relevant teknisk baggrund.

  • Erfaring med servicering af hospitalsudstyr vil være en fordel.

  • Være villig til fortsat uddannelse og udvikling. Uddannelse foregår typisk hos leverandør eller producent i Danmark eller udlandet.

  • Godt kendskab til PC-udstyrs installations-, drifts- og vedligeholdelsesfunktioner og til snitflader mellem IT-systemer og medicoteknisk udstyr.

  • Dynamisk, selvstændig og med udadvendt personlighed.

  • Serviceminded med situationsfornemmelse, rolig optræden og gode samarbejdsevner.

  • Overblik, initiativ, fleksibilitet og vilje til udvikling.

  • Udvise teamånd både med kolleger lokalt og i den regionale funktion.

  • Godt kendskab til engelsk.

Løn og ansættelsesforhold: Med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Du vil blive tilbudt arbejdsgiverbetalt mobiltelefon efter gældende regler. Du vil være omfattet af flextidsordning i Medicoteknik.

Om Medicoteknik Region Sjælland
Vi anvender ressourcerne som én samlet enhed

Medicoteknik Region Sjælland er en regional enhed der fagligt dækker alle sygehuse. Enheden lægger vægt på at skabe sammenhæng, standardisering og en strategisk udvikling i anvendelsen af regionens medicotekniske udstyr. Som regional funktion arbejder vi på at styrke samarbejdet på det medicotekniske område med og mellem sygehusene. Med vores tværgående rådgivende funktioner arbejder vi ligeledes på at understøtte de store byggeprojekter og IT-projekter, der er igangsat i Region Sjælland.

Medicoteknik består i dag af 36 teknikere og ingeniører fordelt på 6 sygehuse i hele regionen samt en fælles stab i Holbæk.

Medicoteknik arbejder med fagligt fokus på tre søjler indenfor det medicotekniske område:

  • Almen Medicoteknik
  • Billeddiagnostik
  • ?Dialyse- og laboratorieudstyr.

Vi vægter høj brugertilfredshed med vores ydelser og et godt arbejdsmiljø


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048233Phoenix-ee3c380512019-06-25T00:00:00Medicotekniker til Medicoteknik Region Sjælland, SUH Roskilde

Vil du være en del af den rivende udvikling der sker på det medicotekniske område indenfor sygehusvæsenet og medicoteknik? Så læs videre her.

Vi tilbyder en stilling som medicotekniker til besættelse snarest muligt.

Stillingen:

Der er tale om en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, hvor vi tilbyder fleksibel arbejdstilrettelæggelse.

Du vil blive ansat i Medicoteknik Region Sjælland med tjeneste på Sjællands Universitetshospital, Roskilde.

Du vil som medicotekniker blive ansvarlig for samt deltage i den løbende reparation, service og vedligeholdelse af sygehusets medicotekniske udstyr. Du kommer til, sammen med leverandører, at varetage implementering, installation og idriftsættelse af nyt udstyr.

Du vil indgå i tæt samarbejde med gode kollegaer i Medicoteknik på Sjællands Universitetshospital, Roskilde og regionens øvrige sygehuse samt med personale fra kliniske afdelinger, IT-afdelingen og Teknisk Afdeling.

Du må forvente at kunne blive inddraget i akut afhjælpning af fejl på udstyr på f.eks. operationsstuer.

Medicoteknikeren forventes at kunne fejlfinde og vejlede i sygehusenes medicotekniske udstyr.

Dine kompetencer og kvalifikationer:

  • Uddannelse som klinisk medicotekniker, elektronik-fagtekniker, eller anden relevant teknisk baggrund.

  • Erfaring med servicering af hospitalsudstyr vil være en fordel.

  • Være villig til fortsat uddannelse og udvikling. Uddannelse foregår typisk hos leverandør eller producent i Danmark eller udlandet.

  • Godt kendskab til PC-udstyrs installations-, drifts- og vedligeholdelsesfunktioner og til snitflader mellem IT-systemer og medicoteknisk udstyr.

  • Dynamisk, selvstændig og med udadvendt personlighed.

  • Serviceminded med situationsfornemmelse, rolig optræden og gode samarbejdsevner.

  • Overblik, initiativ, fleksibilitet og vilje til udvikling.

  • Udvise teamånd både med kolleger lokalt og i den regionale funktion.

  • Godt kendskab til engelsk.

Løn og ansættelsesforhold: Med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Du vil blive tilbudt arbejdsgiverbetalt mobiltelefon efter gældende regler. Du vil være omfattet af flextidsordning i Medicoteknik.

Om Medicoteknik Region Sjælland
Vi anvender ressourcerne som én samlet enhed

Medicoteknik Region Sjælland er en regional enhed der fagligt dækker alle sygehuse. Enheden lægger vægt på at skabe sammenhæng, standardisering og en strategisk udvikling i anvendelsen af regionens medicotekniske udstyr. Som regional funktion arbejder vi på at styrke samarbejdet på det medicotekniske område med og mellem sygehusene. Med vores tværgående rådgivende funktioner arbejder vi ligeledes på at understøtte de store byggeprojekter og IT-projekter, der er igangsat i Region Sjælland.

Medicoteknik består i dag af 36 teknikere og ingeniører fordelt på 6 sygehuse i hele regionen samt en fælles stab i Holbæk.

Medicoteknik arbejder med fagligt fokus på tre søjler indenfor det medicotekniske område:

  • Almen Medicoteknik
  • Billeddiagnostik
  • ?Dialyse- og laboratorieudstyr.

Vi vægter høj brugertilfredshed med vores ydelser og et godt arbejdsmiljø

2019-08-12T00:56:28.297 Vil du være en del af den rivende udvikling der sker på det medicotekniske område indenfor sygehusvæsenet og medicoteknik? Så læs videre her. Vi tilbyder en stilling som medicotekniker til besættelse snarest muligt. Stillingen: Der er tale om en fuldtidsstilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer, hvor vi tilbyder fleksibel arbejdstilrettelæggelse. Du vil blive ansat i Medicoteknik Region Sjælland med tjeneste på Sjællands Universitetshospital, Roskilde. Du vil som medicotekniker blive ansvarlig for samt deltage i den løbende reparation, service og vedligeholdelse af sygehusets medicotekniske udstyr. Du kommer til, sammen med leverandører, at varetage implementering, installation og idriftsættelse af nyt udstyr. Du vil indgå i tæt samarbejde med gode kollegaer i Medicoteknik på Sjællands Universitetshospital, Roskilde og regionens øvrige sygehuse samt med personale fra kliniske afdelinger, IT-afdelingen og Teknisk Afdeling. Du må forvente at kunne blive inddraget i akut afhjælpning af fejl på udstyr på f.eks. operationsstuer. Medicoteknikeren forventes at kunne fejlfinde og vejlede i sygehusenes medicotekniske udstyr. Dine kompetencer og kvalifikationer: Uddannelse som klinisk medicotekniker, elektronik-fagtekniker, eller anden relevant teknisk baggrund. Erfaring med servicering af hospitalsudstyr vil være en fordel. Være villig til fortsat uddannelse og udvikling. Uddannelse foregår typisk hos leverandør eller producent i Danmark eller udlandet. Godt kendskab til PC-udstyrs installations-, drifts- og vedligeholdelsesfunktioner og til snitflader mellem IT-systemer og medicoteknisk udstyr. Dynamisk, selvstændig og med udadvendt personlighed. Serviceminded med situationsfornemmelse, rolig optræden og gode samarbejdsevner. Overblik, initiativ, fleksibilitet og vilje til udvikling. Udvise teamånd både med kolleger lokalt og i den regionale funktion. Godt kendskab til engelsk. Løn og ansættelsesforhold: Med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Du vil blive tilbudt arbejdsgiverbetalt mobiltelefon efter gældende regler. Du vil være omfattet af flextidsordning i Medicoteknik. Om Medicoteknik Region Sjælland Vi anvender ressourcerne som n samlet enhed Medicoteknik Region Sjælland er en regional enhed der fagligt dækker alle sygehuse. Enheden lægger vægt på at skabe sammenhæng, standardisering og en strategisk udvikling i anvendelsen af regionens medicotekniske udstyr. Som regional funktion arbejder vi på at styrke samarbejdet på det medicotekniske område med og mellem sygehusene. Med vores tværgående rådgivende funktioner arbejder vi ligeledes på at understøtte de store byggeprojekter og IT-projekter, der er igangsat i Region Sjælland. Medicoteknik består i dag af 36 teknikere og ingeniører fordelt på 6 sygehuse i hele regionen samt en fælles stab i Holbæk. Medicoteknik arbejder med fagligt fokus på tre søjler indenfor det medicotekniske område: Almen Medicoteknik Billeddiagnostik ?Dialyse- og laboratorieudstyr. Vi vægter høj brugertilfredshed med vores ydelser og et godt arbejdsmiljø11jobnetee3c3805100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=147020EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3551648Region Sjælland11Sygehusvej 234000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782637JobNet5008750500875010024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee3c3805https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee3c3805https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee3c3805&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee3c3805&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgMedicotekniker til Medicoteknik Region Sjælland, SUH Roskilde12008011Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT362122265noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330117648Region Sjælland, Koncern IT søger kollega til Telefoni teametRobot Har du erfaring og interesse inden for telefoniløsninger og vil du være med til at yde professionel og serviceminded brugersupport? Så kan du være vores nye kollega. Koncern IT søger en engageret og udadvendt kollega til den daglige drift og vedligeholdelse af vores telefoniplatform, som blandt andet indeholder Cisco IP telefoni, videokonference, mobil løsninger og DAS installation på regionens sygehuse. Du bliver en del af vores Backoffice Team, som består af medarbejdere med bred teknisk baggrund. Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du sammen med dygtige kollegaer bliver omdrejningspunktet i telefoniteamet og sparringspartner i forhold til telefoniløsninger. Du skal derfor trives i en udadvendt rolle og være god til at vejlede og håndtere brugerhenvendelser. Du kommer til at indgå i en enhed, hvor der er fokus på stabil drift, og hvor alle arbejder på at optimere vores løsninger for at gøre hverdagen lettere for brugerne. Du får mulighed for både personlig og faglig udvikling i et udfordrende job, hvor du skal servicere egne kollegaer, institutioner, sygehuse, forvaltninger og afdelinger i et kunde leverandør forhold. Dine arbejdsopgaver bliver Primært koordineringsopgaver, hvor du sikrer overblik og prioritering af sager, ligesom du vil behandle incidents og requests på daglig basis. Vi forventer derfor, at du trives med at løse følgende opgaver: Sikre fremdrift i løsningsarbejdet i samarbejde med vores leverandører Daglig administration af mobiltelefoni på selfservice løsninger Rådgivning og vejledning i løsningsmuligheder Håndtering af brugerhenvendelser Dokumentation og vedligehold af vejledninger Deltagelse i telefonirelaterede projekter Om dig Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og baggrund indenfor IT og det er en fordel, hvis du har arbejdet med telefoni MDM videokonference løsninger. Du skal have stærke administrative kompetencer, da der udføres daglig dokumentation. Som person har du gode analytiske evner og kan tænke stort, men stadig levere den rigtige løsning. Ord som ITIL, dokumentation, afdækning og design er ikke fremmede for dig. Du er ansvarlig, god til at samarbejde, fagligt stærk og giver gerne din mening til kende. Du er skarp i både skriftlig og mundtlig kommunikation. Du skal have en god situationsfornemmelse og være i stand til at reagere hurtigt, prioritere og bevare overblikket i en til tider hektisk arbejdsdag. Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores datacenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen. Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores 18.000 brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling. Koncern IT ønsker at være en stærkt serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid. Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV snarest, da vi indkalder til samtaler løbende. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte funktionschef for Infrastruktur, Kenneth V. Mogensen på mobil: 45 20 68 95 93, eller teamleder Jannie Klang på mobil: 45 40 10 50 42. Ansøgningsfrist d.25.11.2019 Ansættelse snarest, eller senest pr. 01.02.2020 Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Har du erfaring og interesse inden for telefoniløsninger og vil du være med til at yde professionel og serviceminded brugersupport? Så kan du være vores nye kollega.

Koncern IT søger en engageret og udadvendt kollega til den daglige drift og vedligeholdelse af vores telefoniplatform, som blandt andet indeholder Cisco IP telefoni, videokonference, mobil løsninger og DAS installation på regionens sygehuse.

Du bliver en del af vores Backoffice Team, som består af medarbejdere med bred teknisk baggrund. Vi tilbyder en alsidig stilling, hvor du sammen med dygtige kollegaer bliver omdrejningspunktet i telefoniteamet og sparringspartner i forhold til telefoniløsninger. Du skal derfor trives i en udadvendt rolle og være god til at vejlede og håndtere brugerhenvendelser.

Du kommer til at indgå i en enhed, hvor der er fokus på stabil drift, og hvor alle arbejder på at optimere vores løsninger for at gøre hverdagen lettere for brugerne. Du får mulighed for både personlig og faglig udvikling i et udfordrende job, hvor du skal servicere egne kollegaer, institutioner, sygehuse, forvaltninger og afdelinger i et kunde/leverandør forhold.

Dine arbejdsopgaver bliver

Primært koordineringsopgaver, hvor du sikrer overblik og prioritering af sager, ligesom du vil behandle incidents og requests på daglig basis.

Vi forventer derfor, at du trives med at løse følgende opgaver:

  • Sikre fremdrift i løsningsarbejdet i samarbejde med vores leverandører
  • Daglig administration af mobiltelefoni på selfservice løsninger
  • Rådgivning og vejledning i løsningsmuligheder
  • Håndtering af brugerhenvendelser
  • Dokumentation og vedligehold af vejledninger
  • Deltagelse i telefonirelaterede projekter

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og baggrund indenfor IT og det er en fordel, hvis du har arbejdet med telefoni/MDM/videokonference løsninger. Du skal have stærke administrative kompetencer, da der udføres daglig dokumentation.

Som person har du gode analytiske evner og kan tænke stort, men stadig levere den rigtige løsning. Ord som ITIL, dokumentation, afdækning og design er ikke fremmede for dig. Du er ansvarlig, god til at samarbejde, fagligt stærk og giver gerne din mening til kende. Du er skarp i både skriftlig og mundtlig kommunikation. Du skal have en god situationsfornemmelse og være i stand til at reagere hurtigt, prioritere og bevare overblikket i en til tider hektisk arbejdsdag.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores datacenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen. Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores 18.000 brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling.

Koncern IT ønsker at være en stærkt serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid.

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og CV snarest, da vi indkalder til samtaler løbende. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, er du velkommen til at kontakte funktionschef for Infrastruktur, Kenneth V. Mogensen på mobil: +45 20 68 95 93, eller teamleder Jannie Klang på mobil: +45 40 10 50 42.

Ansøgningsfrist d.25.11.2019

Ansættelse snarest, eller senest pr. 01.02.2020

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-11-05T00:00:002019-11-25T00:00:00
330113695En eller flere jurastuderende med kendskab til Persondataret / interesse for it-sikkerhed søges til Koncern IT, Region SjællandRobot Har du lyst til at prøve kræfter med kontraktforhandling og etablering af databehandleraftaler? Så kan vi tilbyde dig et spændende, udfordrende og afvekslende job i et miljø med gode kolleger, hvor vi står sammen om at tackle udfordringerne. Stillingens indhold Du vil sammen med kompetente kollegaer i Koncern IT og Informationssikkerhedsfunktionens juridiske chefkonsulent, varetage opgaver inden for rammerne af databeskyttelsesloven og databeskyttelsesforordningen, herunder: Indgåelse af databehandleraftaler ud fra en regional skabelon Udfyldelse af aftaler Forhandling og dialog med databehandlere Arkivering og journalisering af indgåede aftaler Statusrapportering Opfølgning på revisionserklæringer Derudover kan der være diverse ad hoc opgaver afhængig af kompetencer og interesse. Du vil blive ansat i Koncern IT s Informationssikkerhedsfunktion, og vil derudover blive en del af et velfungerende team af studerende og erfarne kollegaer i Koncern IT, der varetager selvstændig sagsbehandling og rådgivning. Du vil indgå i et teamsamarbejde, hvor I selvstændigt planlægger arbejdsugen. Om dig Vi forventer, at du: Har interesse for databeskyttelsesretten og etablering af databehandleraftaler Er en initiativrig, ansvarsfuld og imødekommende kollega, som kan lide at arbejde selvstændigt med udfordrende opgaver Er god til at sætte dig ind i nye ting Er god til at kommunikere internt i organisationen såvel som med leverandører Kan begå dig i MS Office Er god til at samarbejde Administrativ erfaring er en fordel, men ikke et krav. Vi tror på, at manglende erfaring godt kan opvejes af et kvikt hoved, stort engagement og gåpåmod. Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Din arbejdsplads vil være i moderne kontorfaciliteter i Ringsted. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling. Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Læs mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http: www.regionsjaelland.dk koncern-it Ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst (HK AC) med regionerne. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 7-15 timer. Vi er fleksible med tilrettelæggelse af arbejdet herunder i forbindelse med eksaminer. Du bliver ansat af Region Sjælland. Din daglige arbejdsplads vil være i Koncern IT s datacenter i Ringsted. Ansættelse ønskes hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i Ringsted. Ansøgningsfrist 28. november 2019. ?Yderligere informationer Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte juridisk chefkonsulent Karina Pia Malmbæk på tlf. 45 93 57 65 67 kamal@regionsjaelland.dk eller Informationssikkerhedschef Jan Lehmann på tlf. 45 2560333 Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Har du lyst til at prøve kræfter med kontraktforhandling og etablering af databehandleraftaler? Så kan vi tilbyde dig et spændende, udfordrende og afvekslende job i et miljø med gode kolleger, hvor vi står sammen om at tackle udfordringerne.

Stillingens indhold

Du vil sammen med kompetente kollegaer i Koncern IT og Informationssikkerhedsfunktionens juridiske chefkonsulent, varetage opgaver inden for rammerne af databeskyttelsesloven og databeskyttelsesforordningen, herunder:

  • Indgåelse af databehandleraftaler ud fra en regional skabelon
  • Udfyldelse af aftaler
  • Forhandling og dialog med databehandlere
  • Arkivering og journalisering af indgåede aftaler
  • Statusrapportering
  • Opfølgning på revisionserklæringer

Derudover kan der være diverse ad hoc opgaver afhængig af kompetencer og interesse.

Du vil blive ansat i Koncern IT’s Informationssikkerhedsfunktion, og vil derudover blive en del af et velfungerende team af studerende og erfarne kollegaer i Koncern IT, der varetager selvstændig sagsbehandling og rådgivning. Du vil indgå i et teamsamarbejde, hvor I selvstændigt planlægger arbejdsugen.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • Har interesse for databeskyttelsesretten og etablering af databehandleraftaler
  • Er en initiativrig, ansvarsfuld og imødekommende kollega, som kan lide at arbejde selvstændigt med udfordrende opgaver
  • Er god til at sætte dig ind i nye ting
  • Er god til at kommunikere internt i organisationen såvel som med leverandører
  • Kan begå dig i MS Office
  • Er god til at samarbejde

Administrativ erfaring er en fordel, men ikke et krav. Vi tror på, at manglende erfaring godt kan opvejes af et kvikt hoved, stort engagement og gåpåmod.

Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Din arbejdsplads vil være i moderne kontorfaciliteter i Ringsted. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og fremtidsmuligheder på it-området og giver vores ansatte mulighed for løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling.

Koncern IT arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer derfor, at vores nye kollega konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Læs mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst (HK/AC) med regionerne.

Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 7-15 timer. Vi er fleksible med tilrettelæggelse af arbejdet herunder i forbindelse med eksaminer. Du bliver ansat af Region Sjælland. Din daglige arbejdsplads vil være i Koncern IT’s datacenter i Ringsted.

Ansættelse ønskes hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i Ringsted. Ansøgningsfrist 28. november 2019.

?Yderligere informationer

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte juridisk chefkonsulent Karina Pia Malmbæk på tlf. +45 93 57 65 67 / kamal@regionsjaelland.dk eller Informationssikkerhedschef Jan Lehmann på tlf. +45 2560333

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-10-30T00:00:002019-11-28T00:00:00
330118874Applikationsspecialist til Koncern IT, Region Sjælland - SygehusapoteketRobot Vil du bidrage til, at regionens patienter altid får den bedste behandling og rette medicin? Så kan du blive vores ny kollega. Du brænder for de kliniske løsninger i relation til særligt sygehusapoteket, og har det IT tekniske overblik. Koncern IT søger applikationsspecialist med teknisk flair og interesse for, eller kendskab til arbejdsgange i relation til sygehusapoteket og medicinalindustrien. Om stillingen Som vores nye applikationsspecialist arbejder du med vedligeholdelse, koordinering og udviklingstiltag på sygehusapotekets applikationer specielt i relation til ApoVision, som er et økonomi- lagerstyrings- og logistiksystem, der hjælper med at sikre, at den rigtige medicin kommer ud til de rigtige steder, på det rette tidspunkt. ApoVision ejes af de fem regioner, hvor Region Nordjylland har den fællesregionale Systemforvaltning. ApoVision er bygget på en Microsoft Dynamics NAV platform, med tværregional kernefunktionalitet og lokale Region Sjælland tilpasninger. Du arbejder tæt sammen med Application Manageren på området, dine kolleger i Koncern IT, sygehusapoteket samt leverandører, og du forventes at sikre dig overblik over et kompleks systemlandskab med mange integrationer. Du kommer derfor med en høj grad af forståelse indenfor it-arkitekturproblemstillinger eller med evne til at skabe overblik og derefter dykke ned i problemstillingerne på en struktureret og systematisk måde. Området er underlagt GxP og GAMP5 krav og er derfor præget af stor systematik og struktur. Vi tilbyder en stilling med opgaver, der spænder bredt og giver masser af gode udfordringer. Eksempelvis kommer du til at løfte opgaver som: Sparringspartner for IT-infrastruktur omkring produktionsmiljøet Implementering af nye releases i samarbejde med Application Manageren Assistere Sygehusapoteket i fejlsøgning Styring af tests og kvalitetssikring i samarbejde med brugere på apoteket Vedligeholdelse og opdatering af teknisk dokumentation i samarbejde med infrastruktur Deltage i relevant projektarbejde Deltage i processer i relation til ITIL problem, release, change, incidents etc Om dig Du har en relevant it-faglig baggrund enten via uddannelse eller erfaring f.eks. datamatiker, datalog, eller ingeniør. Du kan hurtigt tilegne dig teknisk viden om de enkelte applikationer software, og du er god til at bevare overblikket. Vi forventer, at du besidder flere af følgende kvalifikationer: Har erfaring med integrationer mellem flere it-systemer Har viden om struktureret test og kvalitetssikring gerne jf. GAMP5 Er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt samt i stand til at sikre løbende dialog med samarbejdspartnere Er opsøgende og vedholdende i din opgaveløsning Systematisk og struktureret i din tilgang til opgaver Er samarbejdsvant og har lyst til at samarbejde med personer med forskellig faglig baggrund og kvalifikationer Erfaring med leverandørstyring Har kendskab til ITIL principper eller ITIL certificeret Vi tilbyder Dit primære arbejdssted vil være i vores datacenter i Ringsted, men vi forventer, at du er mobil og jævnligt kan deltage i møder på andre lokationer, da vi tager ud og besøger Sygehusapoteket på deres forskellige lokationer. Vi har et uformelt arbejdsmiljø i en ambitiøs organisation, hvor du som ansat har mulighed for løbende kompetenceudvikling. Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores datacenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen. Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores 18.000 brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling. Koncern IT ønsker at være en stærkt serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid. Send en ansøgning Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest 27. november 2019. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale. Samtaler forventes afholdt løbende og senest i uge 49. Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, så er du velkommen til at kontakte teamleder Anne Ebbensgaard, 24 98 28 92 eller Application Manager Anne Løvschall 93 56 75 75. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Vil du bidrage til, at regionens patienter altid får den bedste behandling og rette medicin? Så kan du blive vores ny kollega. Du brænder for de kliniske løsninger i relation til særligt sygehusapoteket, og har det IT tekniske overblik.

Koncern IT søger applikationsspecialist med teknisk flair og interesse for, eller kendskab til arbejdsgange i relation til sygehusapoteket og medicinalindustrien.

Om stillingen
Som vores nye applikationsspecialist arbejder du med vedligeholdelse, koordinering og udviklingstiltag på sygehusapotekets applikationer – specielt i relation til ApoVision, som er et økonomi- lagerstyrings- og logistiksystem, der hjælper med at sikre, at den rigtige medicin kommer ud til de rigtige steder, på det rette tidspunkt. ApoVision ejes af de fem regioner, hvor Region Nordjylland har den fællesregionale Systemforvaltning. ApoVision er bygget på en Microsoft Dynamics NAV platform, med tværregional kernefunktionalitet og lokale Region Sjælland tilpasninger. Du arbejder tæt sammen med Application Manageren på området, dine kolleger i Koncern IT, sygehusapoteket samt leverandører, og du forventes at sikre dig overblik over et kompleks systemlandskab med mange integrationer. Du kommer derfor med en høj grad af forståelse indenfor it-arkitekturproblemstillinger eller med evne til at skabe overblik og derefter dykke ned i problemstillingerne på en struktureret og systematisk måde. Området er underlagt GxP og GAMP5 krav og er derfor præget af stor systematik og struktur.

Vi tilbyder en stilling med opgaver, der spænder bredt og giver masser af gode udfordringer. Eksempelvis kommer du til at løfte opgaver som:

  • Sparringspartner for IT-infrastruktur omkring produktionsmiljøet
  • Implementering af nye releases i samarbejde med Application Manageren
  • Assistere Sygehusapoteket i fejlsøgning
  • Styring af tests og kvalitetssikring i samarbejde med brugere på apoteket
  • Vedligeholdelse og opdatering af teknisk dokumentation i samarbejde med infrastruktur
  • Deltage i relevant projektarbejde
  • Deltage i processer i relation til ITIL – problem, release, change, incidents etc

Om dig

Du har en relevant it-faglig baggrund enten via uddannelse eller erfaring f.eks. datamatiker, datalog, eller ingeniør. Du kan hurtigt tilegne dig teknisk viden om de enkelte applikationer/software, og du er god til at bevare overblikket.

Vi forventer, at du besidder flere af følgende kvalifikationer:

  • Har erfaring med integrationer mellem flere it-systemer
  • Har viden om struktureret test og kvalitetssikring gerne jf. GAMP5
  • Er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt samt i stand til at sikre løbende dialog med samarbejdspartnere
  • Er opsøgende og vedholdende i din opgaveløsning
  • Systematisk og struktureret i din tilgang til opgaver
  • Er samarbejdsvant og har lyst til at samarbejde med personer med forskellig faglig baggrund og kvalifikationer
  • Erfaring med leverandørstyring
  • Har kendskab til ITIL principper eller ITIL certificeret

Vi tilbyder

Dit primære arbejdssted vil være i vores datacenter i Ringsted, men vi forventer, at du er mobil og jævnligt kan deltage i møder på andre lokationer, da vi tager ud og besøger Sygehusapoteket på deres forskellige lokationer.
Vi har et uformelt arbejdsmiljø i en ambitiøs organisation, hvor du som ansat har mulighed for løbende kompetenceudvikling.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores datacenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen. Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores 18.000 brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling.

Koncern IT ønsker at være en stærkt serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid.

Send en ansøgning

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest 27. november 2019. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale. Samtaler forventes afholdt løbende og senest i uge 49.

Skulle du have spørgsmål til stillingen eller Koncern IT generelt, så er du velkommen til at kontakte teamleder Anne Ebbensgaard, 24 98 28 92 eller Application Manager Anne Løvschall 93 56 75 75.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-11-06T00:00:002019-11-27T00:00:00
330123279PMO konsulent til Koncern IT, Region SjællandRobot Har du erfaring med at arbejde i et projektstyringskontor og vil du være med til at gøre en forskel? Vi har brug for dig til at være med til at understøtte og udvikle området for IT Projektledelse i Koncern IT, Region Sjælland. I Koncern IT arbejder vi med en bred vifte af it-projekter, der skal være med til at understøtte vores kolleger på sygehusene, i psykiatrien og i administrationen. Du vil komme til at arbejde med en portefølje på ca. 60 it-projekter inden for følgende områder: it-applikationer, patientsikkerhed, informationssikkerhed, it-opgradering, sundhed og forandringsledelse. Derudover, vil du blive en central ressource i PMO teamet, der støtter projektlederne og it-ledelsen i Koncern IT samt være udførende på andre støttefunktioner. Du skal være med til at understøtte, at vores it-projekter afvikles i overensstemmelse med Koncern ITs projektmodel. Dine opgaver vil spænde vidt, eksempelvis: Være med til at udarbejde fælles standarder, metoder og processer, der skal anvendes i projekter herunder implementering og uddannelse Sætte retningslinjer for og review af projektdokumentation Kvalitetssikre beslutningsoplæg og notater til behandling i it-chefgruppen og styregrupper Assistere med udarbejdelse af rapporter, indstillinger og planer Indhente data til statusrapportering Indhente data til økonomirapportering, og være med til at videreudvikle økonomiprocesser i projekterne såvel som internt i organisationen Opsamle og formidle erfaringer og samt videndeling internt via intranet m.v Implementere nye procedurer for fx håndtering af risici og ændringer Være tovholder på udvalgte udviklingstiltag Du skal være indstillet på, at du får en varieret hverdag, hvor din kontakt og samarbejdsflade bliver stor, og opgaverne vil variere fra basisopgaver til nytænkning og implementering. Din profil Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, og brænder for at bruge denne erfaring i forbindelse med at indgå i et PMO team. Derudover motiveres du af at arbejde med projekter, der bl.a. har politisk fokus, mange interessenter og komplekse udfordringer. Du har bl.a. erfaring med Projektledelse (Region Sjællands projektmodel læner sig op ad Prince 2) Projektunderstøttelse Udarbejdelse af beslutningsoplæg og notater Du kan begå dig på mellem- og toplederniveau, både i tale og på skrift i en større offentlig organisation Økonomistyring Udarbejdelse af projektplaner og lignende styringsdokumenter Implementering af procedurer og processer Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med PRINCE2, MSP eller den fællesstatslige it-projekt- og programmodel, men det er ikke et krav. Det forventes at du er god til skriftlig kommunikation og detaljeorienteret. Som person er du Professionel, kvalitetsbevidst og detaljeorienteret dog samtidig ambitiøs og resultatorienteret Serviceorienteret Overbevisende og respektfuld i din adfærd og har god gennemslagskraft Opsøgende og finder det naturligt at følge arbejdsopgaver til dørs Initiativrig og ønsker selv at sætte præg på løsninger Fleksibel men samtidig i stand til at håndhæve gældende standarder og it governance Analytisk, velstruktureret og kan håndtere flere opgaver på en gang Vi tilbyder En attraktiv og udviklende stilling i PMO et i IT Projektledelse, hvor du kan være med til at være retningsgivende, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling. IT Projektledelse gennemfører alle it projekter i hele Region Sjælland, hvorfor PMO et og dennes servicefunktion spiller en vigtig rolle i understøttelsen af både vores it-projektledere, men også resten af Koncern IT. I afdelingen går vi meget op i at spille hinanden gode , både i form af buddyordninger og vidensdeling på tværs af områder. Om Koncern IT Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores datacenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen. Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores 18.000 brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling. Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning og levere løsninger, som virkelig kan gøre en forskel for mange. Vi kan derfor tilbyde en stilling, hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling. Koncern IT ønsker at være en stærkt serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage. Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http: www.regionsjaelland.dk koncern-it Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid. Yderligere informationer Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Teamleder Dina Mesits Møller på telefon 2114 0394 eller Funktionschef Ann Ilsøe Hvid 2545 4959 Ansøgningsfrist Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest 1.december 2019. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Har du erfaring med at arbejde i et projektstyringskontor – og vil du være med til at gøre en forskel?

Vi har brug for dig til at være med til at understøtte og udvikle området for IT Projektledelse i Koncern IT, Region Sjælland. I Koncern IT arbejder vi med en bred vifte af it-projekter, der skal være med til at understøtte vores kolleger på sygehusene, i psykiatrien og i administrationen.
Du vil komme til at arbejde med en portefølje på ca. 60 it-projekter inden for følgende områder: it-applikationer, patientsikkerhed, informationssikkerhed, it-opgradering, sundhed og forandringsledelse. Derudover, vil du blive en central ressource i PMO teamet, der støtter projektlederne og it-ledelsen i Koncern IT samt være udførende på andre støttefunktioner. Du skal være med til at understøtte, at vores it-projekter afvikles i overensstemmelse med Koncern ITs projektmodel.

Dine opgaver vil spænde vidt, eksempelvis:

  • Være med til at udarbejde fælles standarder, metoder og processer, der skal anvendes i projekter – herunder implementering og uddannelse
  • Sætte retningslinjer for og review af projektdokumentation
  • Kvalitetssikre beslutningsoplæg og notater til behandling i it-chefgruppen og styregrupper
  • Assistere med udarbejdelse af rapporter, indstillinger og planer
  • Indhente data til statusrapportering
  • Indhente data til økonomirapportering, og være med til at videreudvikle økonomiprocesser i projekterne såvel som internt i organisationen
  • Opsamle og formidle erfaringer og/samt videndeling internt via intranet m.v
  • Implementere nye procedurer for fx håndtering af risici og ændringer
  • Være tovholder på udvalgte udviklingstiltag

Du skal være indstillet på, at du får en varieret hverdag, hvor din kontakt og samarbejdsflade bliver stor, og opgaverne vil variere fra basisopgaver til nytænkning og implementering.

Din profil
Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, og brænder for at bruge denne erfaring i forbindelse med at indgå i et PMO team. Derudover motiveres du af at arbejde med projekter, der bl.a. har politisk fokus, mange interessenter og komplekse udfordringer.

Du har bl.a. erfaring med

  • Projektledelse (Region Sjællands projektmodel læner sig op ad Prince 2)
  • Projektunderstøttelse
  • Udarbejdelse af beslutningsoplæg og notater
  • Du kan begå dig på mellem- og toplederniveau, både i tale og på skrift i en større offentlig organisation
  • Økonomistyring
  • Udarbejdelse af projektplaner og lignende styringsdokumenter
  • Implementering af procedurer og processer

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med PRINCE2, MSP eller den fællesstatslige it-projekt- og programmodel, men det er ikke et krav. Det forventes at du er god til skriftlig kommunikation og detaljeorienteret.

Som person er du

  • Professionel, kvalitetsbevidst og detaljeorienteret dog samtidig ambitiøs og resultatorienteret
  • Serviceorienteret
  • Overbevisende og respektfuld i din adfærd og har god gennemslagskraft
  • Opsøgende og finder det naturligt at følge arbejdsopgaver til dørs
  • Initiativrig og ønsker selv at sætte præg på løsninger
  • Fleksibel men samtidig i stand til at håndhæve gældende standarder og it governance
  • Analytisk, velstruktureret og kan håndtere flere opgaver på en gang

Vi tilbyder

En attraktiv og udviklende stilling i PMO’et i IT Projektledelse, hvor du kan være med til at være retningsgivende, og hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling. IT Projektledelse gennemfører alle it projekter i hele Region Sjælland, hvorfor PMO’et og dennes servicefunktion spiller en vigtig rolle i understøttelsen af både vores it-projektledere, men også resten af Koncern IT. I afdelingen går vi meget op i ’at spille hinanden gode’, både i form af buddyordninger og vidensdeling på tværs af områder.

Om Koncern IT

Koncern IT er Region Sjællands fælles it-organisation med ca. 330 medarbejdere. Vi leverer digitale løsninger til regionens virksomhedsområder og i særdeleshed til regionens sygehuse. Vi råder over moderne kontorfaciliteter i tilknytning til vores datacenter i Ringsted, tæt på Ringsted station og motorvejen.

Og vi er med vores supportorganisation placeret på regionens sygehuse tæt på mange af vores 18.000 brugere. Vi har et uformelt og udviklende arbejdsmiljø, og vi holder os ajour med trends og teknologiske fremtidsmuligheder og kombinerer det med løbende kompetenceudvikling.

Vi tilbyder en attraktiv og udviklende stilling, hvor du kan være med til at sætte retning og levere løsninger, som virkelig kan gøre en forskel for mange. Vi kan derfor tilbyde en stilling, hvor der er mulighed for stor personlig og faglig udvikling.

Koncern IT ønsker at være en stærkt serviceorienteret organisation. Vi arbejder efter værdisættet FLER – Forandringsparat, Loyal, Engageret, Respektfuld og forventer, at nye kollegaer konstruktivt vil bidrage til, at vi får FLER gode arbejdsdage.

Du kan læse mere om Koncern IT på regionens hjemmeside: http://www.regionsjaelland.dk/koncern-it

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter principperne om ny løn. Arbejdstid er 37 timer inkl. frokost med flextidsordning, som sikrer en fornuftig balance mellem arbejdstid og fritid.

Yderligere informationer
Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Teamleder Dina Mesits Møller på telefon 2114 0394 eller Funktionschef Ann Ilsøe Hvid 2545 4959

Ansøgningsfrist

Hvis det lyder som noget for dig, så send din ansøgning og cv senest 1.december 2019. Tiltrædelse 1. februar 2020 eller efter aftale.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Region SjællandRingsted2019-11-12T00:00:002019-12-01T00:00:00
330117711Automation supporter for coding and support in high tech insulin purification facilityRobot IT Services Kalundborg Do you enjoy programming, and are eager to learn about automated production setups? Do you have the quality mindset and the people skills to support operators and specialists alike, when something is out of the ordinary and you need to think fast? Would you like to build your skills and experience together with highly dedicated colleagues in a market-leading facility, where you can be part of making a difference for millions of people every day? Then join our Automation-Operation team as our new Automation Supporter. About the Department You will join the Purifications plants (PP), where the incoming protein is modified and purified to become the Active Pharmaceutical Ingredient (API) used in many Novo Nordisk products. In the PP IT Automation Operation team, we service the automation system that primarily consist of LMES (Local Manufacturing Executing System) and SattLine (PCS DCS). We are in the process of changing the setup of our support to the production, as the demand to do code changes in-house has increased we are therefore expanding the team. In the Automation Operation team, you will get 13 skilled and highly committed colleagues. We all share a dedication to achieve ambitious goals, and we have the track record to do it with confidence. The Job Right now, we are in the process of changing the setup of our production. We expect certain challenges, and you will be part of meeting these in a timely fashion. As our new automation supporter, you will be assisting with implementing code changes, conducting some of the required tests and producing qualification documentation. You will be working in close cooperation with the colleagues from across the entire production, ensuring a smooth transition between the production setup of today and the setup of the future. When necessary, you will be applying your skills in systematic problem solving, assisting in the daily support of the production lines. If there is a variation in a process, you will be part of the team identifying the root cause and initiating corrective and preventive measures as quickly as possible. As we produce 24 7, your experience may be needed around the clock, and once you are appropriately familiar with our setup, you will be part of the on-call duty rotation. From time to time, certain maintenance tasks will come your way, allowing you to familiarise yourself with the complexity of automated insulin manufacturing and take part in the everyday upkeeping of a stabile production. As we work in a highly regulated business, where any quality deviation can be potentially dangerous for patients, we also spend quite some time making sure that everything we do is documented in compliance with quality and legislative standards, to ensure complete control with every part of a complex production chain. You will be handling many stakeholder requests and be expected to quickly build a broad knowledge of our setup, allowing you to navigate the interconnectedness of systems, processes and equipment, when variations arise or impacts of improvements need to be assessed. You will take part in various optimisation projects, offering your skills to a wider context, where many different concerns needs to be weighed to ensure safety, compliance and efficiency. Qualifications You have solid experience with either Sattline or LMES systems, and a technical curiosity that allows you to understand the details of a complex, extensive production setup. You have probably built your experience from a technical or an academic education within engineering or automation providing you with the skills to program process control systems in a regulated environment. Perhaps you are a recent graduate with a strong curiosity for production processes and equipment, and with the desire and ability to handle a steep learning curve. Or you could be more experienced with operation, maintenance and changes of automation systems - and if you know your way around LMES or SattLine already, it will definitely be a plus. If you can also demonstrate knowledge and knowhow about S88 and S95, it will help you succeed more quickly. Regardless of your background, it is a precondition that you have a strong desire to achieve process knowledge and provide the best solutions in close cooperation with our production. As documation according to Good Manufacturing Practice (GMP) rules is a big part of the daily work, it is important that you thrive in ensuring that all of your work is well documented. Since we use LEAN to management and problem-solving, experience with LEAN tools in a GMP environment will be an advantage, softening the learning curve somewhat. You are confident that your fact-based solutions are solid, and always have the argument to back it making it easy for you to energise your surroundings to help you take your solutions from idea to implementation. You are positive, outgoing and you manage to create overview, simplify and explain complex technical contexts to colleagues with different backgrounds than your own from operators, skilled workers and specialists with heavy hands-on experience, to quality assurance, inspectors and management, with different approaches and levels of technical insight. You look forward to be a proactive and positive part of a great team and invest your skills in ensuring a stabile delivery of a life-changing product. Freedom with responsibility is a key value to us. As part of that, we expect strong engagement, constructive collaboration, knowledge sharing, and that you are flexible and ready to make an extra effort when needed. In return, we promise you a safe and rewarding work environment where you can develop your skills and build experience in a market-leading facility - here your knowledge and your effort is appreciated and you can be sure to make a difference. About Novo Nordisk Novo Nordisk in Kalundborg is located an hour s drive from Copenhagen and Odense. With an area of 156 football fields is the world s largest insulin production site. It is the work place of more than 2,600 dedicated employees that sets ambitious goals and strive to make a difference for our patients through the stable supply of high-quality products. The site is in growth with plenty of challenges, which we solve by being at the forefront of developments in technology, systems, methods and processes, and by assembling teams of talented employees. Car-sharing is organized, including a bus from to the Copenhagen and Odense area. In Novo Nordisk, we create value by putting patients first. Every ten seconds two persons are diagnosed with diabetes, and almost 371 million people around the world need us. Contact If you wish to know more about the position, please contact Rasmus Stæhr Madsen at 45 4443 6089. Deadline 14th November 2019 Millions rely on us To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.
  • IT Services
  • Kalundborg  

Do you enjoy programming, and are eager to learn about automated production setups? Do you have the quality mindset and the people skills to support operators and specialists alike, when something is out of the ordinary and you need to think fast? Would you like to build your skills and experience together with highly dedicated colleagues in a market-leading facility, where you can be part of making a difference for millions of people every day? Then join our Automation-Operation team as our new Automation Supporter.


About the Department

You will join the Purifications plants (PP), where the incoming protein is modified and purified to become the Active Pharmaceutical Ingredient (API) used in many Novo Nordisk products.

In the PP IT Automation Operation team, we service the automation system that primarily consist of LMES+(Local Manufacturing Executing System) and SattLine (PCS/DCS). We are in the process of changing the setup of our support to the production, as the demand to do code changes in-house has increased – we are therefore expanding the team.

In the Automation Operation team, you will get 13 skilled and highly committed colleagues. We all share a dedication to achieve ambitious goals, and we have the track record to do it with confidence. 


The Job

Right now, we are in the process of changing the setup of our production. We expect certain challenges, and you will be part of meeting these in a timely fashion. As our new automation supporter, you will be assisting with implementing code changes, conducting some of the required tests and producing qualification documentation. You will be working in close cooperation with the colleagues from across the entire production, ensuring a smooth transition between the production setup of today and the setup of the future.

When necessary, you will be applying your skills in systematic problem solving, assisting in the daily support of the production lines. If there is a variation in a process, you will be part of the team identifying the root cause and initiating corrective and preventive measures as quickly as possible. As we produce 24/7, your experience may be needed around the clock, and once you are appropriately familiar with our setup, you will be part of the on-call duty rotation.

From time to time, certain maintenance tasks will come your way, allowing you to familiarise yourself with the complexity of automated insulin manufacturing and take part in the everyday upkeeping of a stabile production. As we work in a highly regulated business, where any quality deviation can be potentially dangerous for patients, we also spend quite some time making sure that everything we do is documented in compliance with quality and legislative standards, to ensure complete control with every part of a complex production chain.

You will be handling many stakeholder requests and be expected to quickly build a broad knowledge of our setup, allowing you to navigate the interconnectedness of systems, processes and equipment, when variations arise or impacts of improvements need to be assessed. You will take part in various optimisation projects, offering your skills to a wider context, where many different concerns needs to be weighed to ensure safety, compliance and efficiency.


Qualifications

You have solid experience with either Sattline or LMES systems, and a technical curiosity that allows you to understand the details of a complex, extensive production setup. You have probably built your experience from a technical or an academic education within engineering or automation – providing you with the skills to program process control systems in a regulated environment. Perhaps you are a recent graduate with a strong curiosity for production processes and equipment, and with the desire and ability to handle a steep learning curve. Or you could be more experienced with operation, maintenance and changes of automation systems - and if you know your way around LMES or SattLine already, it will definitely be a plus. If you can also demonstrate knowledge and knowhow about S88 and S95, it will help you succeed more quickly.

Regardless of your background, it is a precondition that you have a strong desire to achieve process knowledge and provide the best solutions in close cooperation with our production. As documation according to Good Manufacturing Practice (GMP) rules is a big part of the daily work, it is important that you thrive in ensuring that all of your work is well documented. Since we use LEAN to management and problem-solving, experience with LEAN tools in a GMP environment will be an advantage, softening the learning curve somewhat.

You are confident that your fact-based solutions are solid, and always have the argument to back it – making it easy for you to energise your surroundings to help you take your solutions from idea to implementation. You are positive, outgoing and you manage to create overview, simplify and explain complex technical contexts to colleagues with different backgrounds than your own – from operators, skilled workers and specialists with heavy hands-on experience, to quality assurance, inspectors and management, with different approaches and levels of technical insight. You look forward to be a proactive and positive part of a great team and invest your skills in ensuring a stabile delivery of a life-changing product.

Freedom with responsibility is a key value to us. As part of that, we expect strong engagement, constructive collaboration, knowledge sharing, and that you are flexible and ready to make an extra effort when needed. In return, we promise you a safe and rewarding work environment where you can develop your skills and build experience in a market-leading facility - here your knowledge and your effort is appreciated and you can be sure to make a difference. 

About Novo Nordisk

Novo Nordisk in Kalundborg is located an hour's drive from Copenhagen and Odense. With an area of 156 football fields is the world's largest insulin production site. It is the work place of more than 2,600 dedicated employees that sets ambitious goals and strive to make a difference for our patients through the stable supply of high-quality products. The site is in growth with plenty of challenges, which we solve by being at the forefront of developments in technology, systems, methods and processes, and by assembling teams of talented employees. Car-sharing is organized, including a bus from/to the Copenhagen and Odense area. In Novo Nordisk, we create value by putting patients first. Every ten seconds two persons are diagnosed with diabetes, and almost 371 million people around the world need us.

Contact

If you wish to know more about the position, please contact Rasmus Stæhr Madsen at +45 4443 6089. 

Deadline

14th November 2019  

Millions rely on us

To work for Novo Nordisk you will need the skills, dedication and ambition to change lives for the better for millions of patients living with diabetes and other chronical diseases. In exchange, we offer the chance to be part of a truly global workplace, where passion and engagement are met with opportunities for professional and personal development.
 

Novo Nordisk A/SKalundborg2019-11-04T00:00:002019-11-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Region Sjælland, Koncern IT søger kollega til Telefoni teamet

Region Sjælland

Ringsted
Har du erfaring og interesse inden for telefoniløsninger og vil du være med til at yde professionel og serviceminded brugersupport? Så kan du være vores nye kollega. Koncern IT søger en engageret og udadvendt kollega til den daglige drift og vedlige...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:25. november 2019

En eller flere jurastuderende med kendskab til Persondataret / interesse for it-sikkerhed søges til Koncern IT, Region Sjælland

Region Sjælland

Ringsted
Har du lyst til at prøve kræfter med kontraktforhandling og etablering af databehandleraftaler? Så kan vi tilbyde dig et spændende, udfordrende og afvekslende job i et miljø med gode kolleger, hvor vi står sammen om at tackle udfordringerne. Stillin...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Applikationsspecialist til Koncern IT, Region Sjælland - Sygehusapoteket

Region Sjælland

Ringsted
Vil du bidrage til, at regionens patienter altid får den bedste behandling og rette medicin? Så kan du blive vores ny kollega. Du brænder for de kliniske løsninger i relation til særligt sygehusapoteket, og har det IT tekniske overblik. Koncern IT s...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:27. november 2019

PMO konsulent til Koncern IT, Region Sjælland

Region Sjælland

Ringsted
Har du erfaring med at arbejde i et projektstyringskontor og vil du være med til at gøre en forskel? Vi har brug for dig til at være med til at understøtte og udvikle området for IT Projektledelse i Koncern IT, Region Sjælland. I Koncern IT arbejder...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Automation supporter for coding and support in high tech insulin purification facility

Novo Nordisk A/S

Kalundborg
IT Services Kalundborg Do you enjoy programming, and are eager to learn about automated production setups? Do you have the quality mindset and the people skills to support operators and specialists alike, when something is out of the ordinary and yo...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:14. november 2019