Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medieplanner søges til reklamebureau

Søger du ”små” udfordringer?

Det kræver sin mand eller kvinde at afkode børns medieforbrug, herunder hvilke kanaler de forbruger og hvornår på døgnet, de er mest modtagelige for nye budskaber.

En opgave, der med sikkerhed giver rigeligt med ”små” udfordringer, hvorfor vi netop søger en medie-planner til en nyoprettet stilling hos reklamebureauet Kid:vertising, der er et såkaldt ”børnebureau”, som har specialiseret sig i at udvikle reklame og kommunikation målrettet børn og børnefamilier.

Kid:vertising består af tre primære forretningsområder, creative, insights og media, hvor vi øjeblikket oplever stor tilvækst af nordiske og internationale børne-brands som nye kunder – ikke mindst i vores medieafdeling.

Derfor søger vi STRAKS – helst fra 1. august 2018 en stærk superman eller -woman til at stå i spidsen for vores kunders mediekampagner på såvel TV som digitale og sociale medier, samt andre relevante touchpoints.

Udover at have lyst til ”små” udfordringer, skal du føle dig hjemmevant med at bruge de gængse værktøjer, der i dag er forbundet med at håndtere en målbar og effektiv kommunikationsindsats.

Vi forventer, at du har nogle års erfaring fra et mediebureau, og deler samme overbevisning som os – at effektiv medieplanlægning består af et perfekt mix af både ”big” og ”small” data.

Dit ambitionsniveau er højt, og derfor ser du bedre karrieremuligheder i at blive en stor kejser i et lille rige, end at fortsætte som lille kejser i et stort rige.

Hør mere om stillingen, udfordringerne og det gode arbejdsmiljø, samt de over 1.000 ”kollegaer” i skikkelse af vores testfamiler ved at kontakte Jimmi Andersen på mail jimmi@kidvertising.dk eller mobil +45 40 44 95 22.

Eller send straks din ansøgning og dit CV til Jimmi.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329820413Phoenix-a0c7764612018-05-28T00:00:00Medieplanner søges til reklamebureau

Søger du ”små” udfordringer?

Det kræver sin mand eller kvinde at afkode børns medieforbrug, herunder hvilke kanaler de forbruger og hvornår på døgnet, de er mest modtagelige for nye budskaber.

En opgave, der med sikkerhed giver rigeligt med ”små” udfordringer, hvorfor vi netop søger en medie-planner til en nyoprettet stilling hos reklamebureauet Kid:vertising, der er et såkaldt ”børnebureau”, som har specialiseret sig i at udvikle reklame og kommunikation målrettet børn og børnefamilier.

Kid:vertising består af tre primære forretningsområder, creative, insights og media, hvor vi øjeblikket oplever stor tilvækst af nordiske og internationale børne-brands som nye kunder – ikke mindst i vores medieafdeling.

Derfor søger vi STRAKS – helst fra 1. august 2018 en stærk superman eller -woman til at stå i spidsen for vores kunders mediekampagner på såvel TV som digitale og sociale medier, samt andre relevante touchpoints.

Udover at have lyst til ”små” udfordringer, skal du føle dig hjemmevant med at bruge de gængse værktøjer, der i dag er forbundet med at håndtere en målbar og effektiv kommunikationsindsats.

Vi forventer, at du har nogle års erfaring fra et mediebureau, og deler samme overbevisning som os – at effektiv medieplanlægning består af et perfekt mix af både ”big” og ”small” data.

Dit ambitionsniveau er højt, og derfor ser du bedre karrieremuligheder i at blive en stor kejser i et lille rige, end at fortsætte som lille kejser i et stort rige.

Hør mere om stillingen, udfordringerne og det gode arbejdsmiljø, samt de over 1.000 ”kollegaer” i skikkelse af vores testfamiler ved at kontakte Jimmi Andersen på mail jimmi@kidvertising.dk eller mobil +45 40 44 95 22.

Eller send straks din ansøgning og dit CV til Jimmi.

 

2018-07-24T00:50:25.720 Søger du små udfordringer? Det kræver sin mand eller kvinde at afkode børns medieforbrug, herunder hvilke kanaler de forbruger og hvornår på døgnet, de er mest modtagelige for nye budskaber. En opgave, der med sikkerhed giver rigeligt med små udfordringer, hvorfor vi netop søger en medie-planner til en nyoprettet stilling hos reklamebureauet Kid:vertising, der er et såkaldt børnebureau , som har specialiseret sig i at udvikle reklame og kommunikation målrettet børn og børnefamilier. Kid:vertising består af tre primære forretningsområder, creative, insights og media, hvor vi øjeblikket oplever stor tilvækst af nordiske og internationale børne-brands som nye kunder ikke mindst i vores medieafdeling. Derfor søger vi STRAKS helst fra 1. august 2018 en stærk superman eller -woman til at stå i spidsen for vores kunders mediekampagner på såvel TV som digitale og sociale medier, samt andre relevante touchpoints. Udover at have lyst til små udfordringer, skal du føle dig hjemmevant med at bruge de gængse værktøjer, der i dag er forbundet med at håndtere en målbar og effektiv kommunikationsindsats. Vi forventer, at du har nogle års erfaring fra et mediebureau, og deler samme overbevisning som os at effektiv medieplanlægning består af et perfekt mix af både big og small data. Dit ambitionsniveau er højt, og derfor ser du bedre karrieremuligheder i at blive en stor kejser i et lille rige, end at fortsætte som lille kejser i et stort rige. Hør mere om stillingen, udfordringerne og det gode arbejdsmiljø, samt de over 1.000 kollegaer i skikkelse af vores testfamiler ved at kontakte Jimmi Andersen på mail jimmi@kidvertising.dk eller mobil 45 40 44 95 22. Eller send straks din ansøgning og dit CV til Jimmi.11Jobneta0c77646100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-23T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3270922Kidvertising Agency A/S11Åboulevarden 498000Aarhus CDKDanmark156.1561769010.20492530jimmi@kidvertising.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent578969JobNet48308691000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c77646https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c77646https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c77646&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0c77646&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgMed et job indenfor Øvrige bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Projektmedarbejder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige355280317Jimmi Andersenjimmi@kidvertising.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK