Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medspiller til serviceteamet i en innovativ IT & service virksomhed

Duka, Søften


Har du ambitioner om en stilling, hvor der er fokus på nutidens og fremtidens digitale brugeroplevelser, og hvor nytænkning, teknologi og især kunden er i højeste fokus?

Hos Duka synes vi at teknologi er fantastisk og gør hverdagen lettere, men nogle gange driller det bare. Det skal vores kunder heldigvis ikke tænke på, for Duka er altid klar til at træde til og holde vores kunder kørende. Som virksomhed er vores mission at gøre det nemt for vores kunder, så de kan bruge deres tid på det de har lyst til. Understøttet af pålidelig og effektiv support, brugervenlig teknologi og fleksible abonnementsløsninger gør vi livet nemt for vores kunder.

Kundernes oplevelse med vores produkter skal være nem, komfortabel, bekymringsfri og effektiv. Præcist det samme skal være gældende for vores serviceoplevelse og her er du hovedpersonen på opgaven. Du er virksomhedens stemme og ansigt udadtil, og med din empatiske, entusiastiske og effektive tilgang møder du den kendte eller nye kunde og bliver det første, næste og vigtigste indtryk af Duka som virksomhed, der leverer en serviceoplevelse i særklasse.

God service består af mange ting, bl.a. at kunden har de rigtige og relevante services fra os

God service og kundens behov går naturligt hånd i hånd, og begge opgaver skal løses på baggrund af førnævnte kundeoplevelse. En naturlig del af serviceopgaven er derfor at sikre at kunden altid er informeret om produkter eller services, der matcher en kundes nye behov, eller nye produkter og serviceydelser som vi introducerer løbende.

”Et åbent mindset, entusiasme, positivitet og en ambition om at lære nyt er et must for enhver medlem af kundeserviceteamet. Vi er en afdeling med fuld fart på udviklingen, hvor alle er med til at løfte opgaven, så det er vigtigt at vores nye kollega vil deltage aktivt i udviklingen og forandringerne. Vi løser serviceopgaver i en meget høj kvalitet og det forpligter en hel del, men giver også en stor tilfredsstillelse man kan tage med hjem når arbejdsdagen er slut. ”

Kundeservicechef Mark Amdi Jensen


Hvem er du?

Du er selvfølgelig empatisk, entusiastisk og effektiv og det vil være fordelagtigt med erhvervserfaring inden for branchen, men ikke et krav da vi selv oplærer i vores unikke værdier og metoder. Vi vurderer din profil samlet set og din personlighed vægter meget højt.

Du foretrækker, at arbejde i et åbent teammiljø, hvor alle tager ansvar, hjælper og udvikler hinanden, er passionerede for opgaven og kunden samt lærer noget nyt hver dag.

Vi regner med at dit danske sprog og skrift er på højt niveau og at du kan engelsk på kommunikationsniveau, herudover forventer vi at du:

  • Har en naturlig interesse i og evne for IT, teknologier og devices. Det du ikke allerede kender lærer du hurtigt
  • Er rutineret i betjening og opsætning af gængse IT produkter, webportaler og devices såsom Windows løsninger, smartphones, offentlige portaler og meget andet
  • Kan identificere dig selv som engageret, positiv, entusiastisk og samme tid hjælpsom, løsningsorienteret og nede på jorden
  • Er pålidelig, tager ansvar og er positiv med smittende humør
  • Besidder udholdenhed og melder ud når noget går dig på

 

  • Ikke er bange for at bede om hjælp og erkende dine egne svage sider og udviklingspunkter
  • Vil bidrage aktivt til Dukas fortsatte succeshistorie, kultur- og strategiudvikling

Hvad kan Duka gøre for dig?

  • Mentorship og vejledning fra din første arbejdsdag i servicecentret.
  • Du bliver en del af en spændende dansk virksomhed som har fuld fart på og som gør en forskel. Vores top fokus er kundeconvenience som vi leverer via en helt unik tilgang til service og IT som koncept, herunder kundeservice i verdensklasse
  • Du får et åbent arbejdsmiljø, med fladt hierarki og motiverede medarbejdere der spiller hinanden gode
  • Attraktive goder såsom pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning, massageordning og IT goder

Det praktiske!

Det er en 37 timers fuldtidsstilling på vores kontorer i Søften, arbejdstiden vil være fordelt i tidsrummet 09 – 20 mandag til fredag, og der vil være 1-2 lørdagsvagter pr. måned, 1-2 gange om måneden. Du får en fast månedsløn, samt mulighed for fleksibel arbejdstid, hjemmearbejdsplads og mere.

Får du mulighed for at komme til jobsamtale skal du være forberedt på et par ting.

  • Dels sender vi dig et spørgeskema vedr. din personlighed som vi drøfter på samtalen
  • Dels forventer vi at du forbereder en kort præsentation af dig og din tilgang til arbejdet samt de kompetencer og karakteristika vi forventer af en kandidat. Du bestemmer selv præsentationsformen.

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag til job@dukapc.dk – skriv ”Kundeservice” i emnefeltet. Vedlæg venligst karaktérblad for nyeste uddannelse.

 

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, men vi venter gerne på de rigtige kandidater.

 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR manager Henrik Bjørn Oldenborg på hbp@dukapc.dk

 

Se mere på www.dukapc.dk     www.dukapro.dk   www.dukatale.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her