Meeting & Events Consultant

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Radisson Hotel Group dækker i dag ni unikke varemærker med over 1.600 hoteller i 120 lande verden over. Vores ambitionsniveau er højt, og foruden et kontinuerligt fokus på blandt andet produkt, serviceoplevelse og teknologi, så står bæredygtighed og miljø vores hjerter nær. Senest tilbyder vi nu som den første hotelkæde i verden CO2-negative møder. 

Vil du med på den spændende rejse? Hvis du har erfaring med salg og booking af møder og konferencer, så er du måske netop den kollega vi mangler i vores team! Vi søger en Meeting & Events Consultant til ”M&E Cluster”-afdelingen for hotellerne Radisson Blu Scandinavia Hotel Copenhagen og Radisson Collection Royal Hotel Copenhagen. 

Som Meeting & Events Consultant vil dine primære opgaver være centreret omkring den reaktive salgsproces af arrangementer på de to hoteller, hvilket blandt andet indbefatter at vejlede kunden i vores produktportefølje, afdække kundens behov, udarbejde tilbud og forhandle kontrakter. Sammen med dine kunder skaber du fundamentet for de rette oplevelser, og får det hele til at spille.

Samlet set har de to hoteller en kapacitet på omkring 2.300 gæster, og vi planlægger og afholder en lang række events – herunder alt fra små møder til konferencer, kongresser, gallafester, firmafester, udstillinger m.fl. 

Din profil

  • Du har gode forhandlings- og salgsevner, og du har erfaring fra en lignende stilling med koordination af små og store arrangementer.
  • Som person er du fleksibel og serviceminded, omhyggelig, arbejdsom og har godt humør. Du ser opgaverne som en helhed og trives med at skulle jonglere mellem mange opgaver på en gang. Du ser løsninger og muligheder i stedet for begrænsninger.
  • Du skal være klar og tydelig i din kommunikation samtidig med at du har ”Yes I Can!” indstilling, hver gang – både overfor kunder, gæster og kollegaer.
  • Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale. 

Hvad vi kan tilbyde dig
Du bliver en del af en travl hverdag i et sjovt og spændende miljø, og med et erfarent og dygtigt team af kollegaer. Vi tilbyder: 

  • Et job hvor hele verden kommer til dig og du bliver udfordret på mere end bare det faglige.
  • Gode udviklingsmuligheder.
  • Ordnede arbejdsforhold og et godt arbejdsmiljø.
  • Du bliver en del af Radisson Hotel Group, en dynamisk og hurtigt voksende koncern.

Yderligere oplysninger
Arbejdstiderne skal ind imellem indrettes efter kundernes behov, men udgangspunktet er almindelig kontortid. Din base vil være på Radisson Blu Scandinavia Hotel Copenhagen. 

Stillingen er på fuldtid og til besættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Har vi fanget din interesse hører vi gerne fra dig snarest, da der løbende vil blive afholdt samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Meeting & Events Consultant

Radisson Hotel Group dækker i dag ni unikke varemærker med over 1.600 hoteller i 120 lande verden over. Vores ambitionsniveau er højt, og foruden et kontinuerligt fokus på blandt andet produkt, serviceoplevelse og teknologi, så står bæredygtighed og miljø vores hjerter nær. Senest tilbyder vi nu som den første hotelkæde i verden CO2-negative møder. 

Vil du med på den spændende rejse? Hvis du har erfaring med salg og booking af møder og konferencer, så er du måske netop den kollega vi mangler i vores team! Vi søger en Meeting & Events Consultant til ”M&E Cluster”-afdelingen for hotellerne Radisson Blu Scandinavia Hotel Copenhagen og Radisson Collection Royal Hotel Copenhagen. 

Som Meeting & Events Consultant vil dine primære opgaver være centreret omkring den reaktive salgsproces af arrangementer på de to hoteller, hvilket blandt andet indbefatter at vejlede kunden i vores produktportefølje, afdække kundens behov, udarbejde tilbud og forhandle kontrakter. Sammen med dine kunder skaber du fundamentet for de rette oplevelser, og får det hele til at spille.

Samlet set har de to hoteller en kapacitet på omkring 2.300 gæster, og vi planlægger og afholder en lang række events – herunder alt fra små møder til konferencer, kongresser, gallafester, firmafester, udstillinger m.fl. 

Din profil

  • Du har gode forhandlings- og salgsevner, og du har erfaring fra en lignende stilling med koordination af små og store arrangementer.
  • Som person er du fleksibel og serviceminded, omhyggelig, arbejdsom og har godt humør. Du ser opgaverne som en helhed og trives med at skulle jonglere mellem mange opgaver på en gang. Du ser løsninger og muligheder i stedet for begrænsninger.
  • Du skal være klar og tydelig i din kommunikation samtidig med at du har ”Yes I Can!” indstilling, hver gang – både overfor kunder, gæster og kollegaer.
  • Du behersker dansk og engelsk i både skrift og tale. 

Hvad vi kan tilbyde dig
Du bliver en del af en travl hverdag i et sjovt og spændende miljø, og med et erfarent og dygtigt team af kollegaer. Vi tilbyder: 

  • Et job hvor hele verden kommer til dig og du bliver udfordret på mere end bare det faglige.
  • Gode udviklingsmuligheder.
  • Ordnede arbejdsforhold og et godt arbejdsmiljø.
  • Du bliver en del af Radisson Hotel Group, en dynamisk og hurtigt voksende koncern.

Yderligere oplysninger
Arbejdstiderne skal ind imellem indrettes efter kundernes behov, men udgangspunktet er almindelig kontortid. Din base vil være på Radisson Blu Scandinavia Hotel Copenhagen. 

Stillingen er på fuldtid og til besættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat. Har vi fanget din interesse hører vi gerne fra dig snarest, da der løbende vil blive afholdt samtaler.

Vi glæder os til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.