Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mentorer til ny indsats for misbrugere, Jobcenter Hjørring


Jobcenter Hjørring søger to mentorer til vores velfungerende mentorkorps i Beskæftigelsesafdelingen til en ny indsats indenfor misbrugsområdet. Stillingerne er på fuld tid med ansættelse pr. 1. april 2019. Mentorkorpset består i dag af 13 mentorer og en mentorkoordinator.
 
Den indsats vi har over for personer på kontanthjælp, uddannelseshjælp og sygedagpenge, har vi, i Hjørring Kommune, besluttet at udvide ved at investere i området. Vi har et ambitiøst mål om at bringe flere ledige i beskæftigelse og løfter denne opgave sammen med vores øvrige kolleger i Arbejdsmarkedsforvaltningen.
 
Målgruppen for den nye indsats er borgere med et forbrug eller misbrug af alkohol, medicin eller stoffer og som ikke er motiverede for at stoppe deres misbrug. Målgruppen er kendetegnet ved:

  • manglende mødestabilitet
  • dårligt helbred med mange sygemeldinger
  • udtrykker ønske om forandring men kan ikke omsætte det til praksis
  • sparsomt netværk
 
Vi mener at alle har en plads på arbejdsmarkedet. Den nye misbrugsindsats skal støtte borgerne med de rette aktiviteter og indsatser, så de på sigt bliver klar til en uddannelse eller arbejdsmarkedet.
 
Din dagligdag bliver, at være mentor for en gruppe ledige, med et overforbrug eller misbrug af alkohol, medicin eller stoffer.
  
Du skal:
  • have kontakt med den enkelte borger minimum 2 gange ugentligt, det kan både være individuelt eller i gruppeforløb, nogle gange vil det være nødvendigt, at du opsøger den enkelte borger i hjemmet
  • have motiverende og coachende samtaler med borgerne hvor de fastholdes i egne mål og drømme
  • støtte dem i beskæftigelsesrettede aktiviteter eksempelvis virksomhedspraktik eller funktionel træning
  • støtte dem i løsning af problemstillinger, der fastholder dem i misbrug eller forhindre dem i at deltage i beskæftigelsesrettede aktiviteter
  • hjælpe borgerne med at strukturere hverdagen og hjælpe dem med kontakten til eksempelvis bank, læge og Jobcenter
  • støtte dem i en sund og aktiv livsstil
 
Alt sammen med det formål at hjælpe borgerne til, på kort sigt, at deltage i beskæftigelsesrettede aktiviteter uden særlig form for støtte. Alternativt motivere borgerne til at starte i misbrugsbehandling. På lang sigt, at borgerne påbegynder og fastholder ordinær uddannelse eller job.
 

Vi søger 2 personer der: 
  • har interesse for - og erfaring med arbejdet indenfor misbrugsområdet
  • kan arbejde empowerment orienteret
  • har kendskab til uddannelses- og beskæftigelsesområdet
  • har praktisk erfaring med sociale problemer, som at arbejde med motivation, psykiske problemer og diagnoser, misbrug, kost og motion
  • tænker at alle har en plads på arbejdsmarkedet 
  • har gode relations kompetencer samt gode samarbejdsevner
  • har et naturligt ressourceperspektiv i din daglige kontakt med dem, du er mentor for
  • ikke er konfliktsky, har en høj grad af tålmodighed og er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger
  • skaber en professionel relation til borgerne og fokuserer på hans eller hendes potentialer til udvikling
  • ønsker at samarbejde med andre fagpersoner og andre aktører i borgers liv
  • er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag
Det er et krav, at du har kørekort og egen bil til rådighed.
 
 
Vi tilbyder
  • et selvstændigt og spændende job med mange dygtige og engagerede kolleger
  • Introduktion til opgaverne og at du er med til, at opstarte den nye indsats
  • faglige udfordringer og muligheder
  • et team med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
 
 
Praktiske oplysninger
 
Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte afdelingsleder Thomas Pugh på telefon 7233 6171 eller 4122 6171.
 
Arbejdstiden er primært i dagtimerne. Der kan dog forekomme arbejde i begrænset omfang uden for almindelig arbejdstid.
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 

Din ansøgning og CV sender du elektronisk til os ved at trykke på "Send ansøgning".


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940861Phoenix-fce0f53c12019-01-11T13:06:07.520Mentorer til ny indsats for misbrugere, Jobcenter Hjørring
Jobcenter Hjørring søger to mentorer til vores velfungerende mentorkorps i Beskæftigelsesafdelingen til en ny indsats indenfor misbrugsområdet. Stillingerne er på fuld tid med ansættelse pr. 1. april 2019. Mentorkorpset består i dag af 13 mentorer og en mentorkoordinator.
 
Den indsats vi har over for personer på kontanthjælp, uddannelseshjælp og sygedagpenge, har vi, i Hjørring Kommune, besluttet at udvide ved at investere i området. Vi har et ambitiøst mål om at bringe flere ledige i beskæftigelse og løfter denne opgave sammen med vores øvrige kolleger i Arbejdsmarkedsforvaltningen.
 
Målgruppen for den nye indsats er borgere med et forbrug eller misbrug af alkohol, medicin eller stoffer og som ikke er motiverede for at stoppe deres misbrug. Målgruppen er kendetegnet ved:
  • manglende mødestabilitet
  • dårligt helbred med mange sygemeldinger
  • udtrykker ønske om forandring men kan ikke omsætte det til praksis
  • sparsomt netværk
 
Vi mener at alle har en plads på arbejdsmarkedet. Den nye misbrugsindsats skal støtte borgerne med de rette aktiviteter og indsatser, så de på sigt bliver klar til en uddannelse eller arbejdsmarkedet.
 
Din dagligdag bliver, at være mentor for en gruppe ledige, med et overforbrug eller misbrug af alkohol, medicin eller stoffer.
  
Du skal:
  • have kontakt med den enkelte borger minimum 2 gange ugentligt, det kan både være individuelt eller i gruppeforløb, nogle gange vil det være nødvendigt, at du opsøger den enkelte borger i hjemmet
  • have motiverende og coachende samtaler med borgerne hvor de fastholdes i egne mål og drømme
  • støtte dem i beskæftigelsesrettede aktiviteter eksempelvis virksomhedspraktik eller funktionel træning
  • støtte dem i løsning af problemstillinger, der fastholder dem i misbrug eller forhindre dem i at deltage i beskæftigelsesrettede aktiviteter
  • hjælpe borgerne med at strukturere hverdagen og hjælpe dem med kontakten til eksempelvis bank, læge og Jobcenter
  • støtte dem i en sund og aktiv livsstil
 
Alt sammen med det formål at hjælpe borgerne til, på kort sigt, at deltage i beskæftigelsesrettede aktiviteter uden særlig form for støtte. Alternativt motivere borgerne til at starte i misbrugsbehandling. På lang sigt, at borgerne påbegynder og fastholder ordinær uddannelse eller job.
 

Vi søger 2 personer der: 
  • har interesse for - og erfaring med arbejdet indenfor misbrugsområdet
  • kan arbejde empowerment orienteret
  • har kendskab til uddannelses- og beskæftigelsesområdet
  • har praktisk erfaring med sociale problemer, som at arbejde med motivation, psykiske problemer og diagnoser, misbrug, kost og motion
  • tænker at alle har en plads på arbejdsmarkedet 
  • har gode relations kompetencer samt gode samarbejdsevner
  • har et naturligt ressourceperspektiv i din daglige kontakt med dem, du er mentor for
  • ikke er konfliktsky, har en høj grad af tålmodighed og er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger
  • skaber en professionel relation til borgerne og fokuserer på hans eller hendes potentialer til udvikling
  • ønsker at samarbejde med andre fagpersoner og andre aktører i borgers liv
  • er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag
Det er et krav, at du har kørekort og egen bil til rådighed.
 
 
Vi tilbyder
  • et selvstændigt og spændende job med mange dygtige og engagerede kolleger
  • Introduktion til opgaverne og at du er med til, at opstarte den nye indsats
  • faglige udfordringer og muligheder
  • et team med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet
 
 
Praktiske oplysninger
 
Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte afdelingsleder Thomas Pugh på telefon 7233 6171 eller 4122 6171.
 
Arbejdstiden er primært i dagtimerne. Der kan dog forekomme arbejde i begrænset omfang uden for almindelig arbejdstid.
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 

Din ansøgning og CV sender du elektronisk til os ved at trykke på "Send ansøgning".

2019-02-16T00:50:49.020 Jobcenter Hjørring søger to mentorer til vores velfungerende mentorkorps i Beskæftigelsesafdelingen til en ny indsats indenfor misbrugsområdet. Stillingerne er på fuld tid med ansættelse pr. 1. april 2019. Mentorkorpset består i dag af 13 mentorer og en mentorkoordinator. Den indsats vi har over for personer på kontanthjælp, uddannelseshjælp og sygedagpenge, har vi, i Hjørring Kommune, besluttet at udvide ved at investere i området. Vi har et ambitiøst mål om at bringe flere ledige i beskæftigelse og løfter denne opgave sammen med vores øvrige kolleger i Arbejdsmarkedsforvaltningen. Målgruppen for den nye indsats er borgere med et forbrug eller misbrug af alkohol, medicin eller stoffer og som ikke er motiverede for at stoppe deres misbrug. Målgruppen er kendetegnet ved: manglende mødestabilitet dårligt helbred med mange sygemeldinger udtrykker ønske om forandring men kan ikke omsætte det til praksis sparsomt netværk Vi mener at alle har en plads på arbejdsmarkedet. Den nye misbrugsindsats skal støtte borgerne med de rette aktiviteter og indsatser, så de på sigt bliver klar til en uddannelse eller arbejdsmarkedet. Din dagligdag bliver, at være mentor for en gruppe ledige, med et overforbrug eller misbrug af alkohol, medicin eller stoffer. Du skal: have kontakt med den enkelte borger minimum 2 gange ugentligt, det kan både være individuelt eller i gruppeforløb, nogle gange vil det være nødvendigt, at du opsøger den enkelte borger i hjemmet have motiverende og coachende samtaler med borgerne hvor de fastholdes i egne mål og drømme støtte dem i beskæftigelsesrettede aktiviteter eksempelvis virksomhedspraktik eller funktionel træning støtte dem i løsning af problemstillinger, der fastholder dem i misbrug eller forhindre dem i at deltage i beskæftigelsesrettede aktiviteter hjælpe borgerne med at strukturere hverdagen og hjælpe dem med kontakten til eksempelvis bank, læge og Jobcenter støtte dem i en sund og aktiv livsstil Alt sammen med det formål at hjælpe borgerne til, på kort sigt, at deltage i beskæftigelsesrettede aktiviteter uden særlig form for støtte. Alternativt motivere borgerne til at starte i misbrugsbehandling. På lang sigt, at borgerne påbegynder og fastholder ordinær uddannelse eller job. Vi søger 2 personer der: har interesse for - og erfaring med arbejdet indenfor misbrugsområdet kan arbejde empowerment orienteret har kendskab til uddannelses- og beskæftigelsesområdet har praktisk erfaring med sociale problemer, som at arbejde med motivation, psykiske problemer og diagnoser, misbrug, kost og motion tænker at alle har en plads på arbejdsmarkedet har gode relations kompetencer samt gode samarbejdsevner har et naturligt ressourceperspektiv i din daglige kontakt med dem, du er mentor for ikke er konfliktsky, har en høj grad af tålmodighed og er i stand til at se muligheder frem for begrænsninger skaber en professionel relation til borgerne og fokuserer på hans eller hendes potentialer til udvikling ønsker at samarbejde med andre fagpersoner og andre aktører i borgers liv er fleksibel i en omskiftelig og til tider turbulent hverdag Det er et krav, at du har kørekort og egen bil til rådighed. Vi tilbyder: et selvstændigt og spændende job med mange dygtige og engagerede kolleger Introduktion til opgaverne og at du er med til, at opstarte den nye indsats faglige udfordringer og muligheder et team med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet Praktiske oplysninger Hvis du vil vide mere om jobbet, kan du kontakte afdelingsleder Thomas Pugh på telefon 7233 6171 eller 4122 6171. Arbejdstiden er primært i dagtimerne. Der kan dog forekomme arbejde i begrænset omfang uden for almindelig arbejdstid. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Din ansøgning og CV sender du elektronisk til os ved at trykke på Send ansøgning .10Phoenixfce0f53c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000010https://hjoerring.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=24a1ec64-9965-4b42-a7d4-6db78f7278e40EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3433403Jobcentret11Springvandspladsen 59800HjørringDKDanmarkORS/fce0f53c_logo.jpegORS/Small/fce0f53c_logo.jpeg0
thomas.pugh@hjoerring.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent692649EmplyOfir Premiumb6007084-aa97-4365-8762-ddd9aba755b3_132140111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fce0f53chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fce0f53chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fce0f53c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fce0f53c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Jobcentret er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver5Kontor og administration11Socialvæsen25Offentlig administration360059108Thomas Pughthomas.pugh@hjoerring.dkDKDanmarkDKDanmark329961484Rådgiver i jobcentret - sygedagpenge (vikariat)Robot Vi søger 1 rådgiver til et barselsvikariat i jobcentret med tiltrædelse snarest muligt. Du bliver en del af afdelingen Tværfaglig Indsats, hvor du skal arbejde med sygemeldte, der modtager sygedagpenge eller er i jobafklaringsforløb. Det er vores mål, at den sygemeldte hurtigst muligt vender tilbage til selvforsørgelse efter en sygdomsperiode. Kan du indgå i en professionel jobrettet dialog med borger og borgers arbejdsplads, så ansættelsesforholdet eller tilknytningen til arbejdsmarkedet fastholdes i videst mulig omfang, mens borger er midlertidigt fraværende på grund af sygdom. Kan du indgå i et professionelt jobrettet samarbejde med A-kassen og den ledige sygemeldte, så borgerens mulighed for at genopnå selvforsørgelse efter at have været sygemeldt øges. Kender du lovgivningen på sygedagpengeområdet, og er du optaget af at have professionelle samtaler, så er en stilling som rådgiver på sygedagpengeområdet nok noget for dig. Opgaver Som rådgiver i Tværfaglig Indsats skal du: • Afholde professionelle, jobrettede samtaler med borgere • Have fokus på arbejdsmarkedets behov • Varetage myndighedsopgaver efter henholdsvis sygedagpengeloven, aktivloven og beskæftigelsesindsatsloven Forventninger Vi forventer, at du: • Har relevant uddannelse og kendskab til lovgivningen indenfor beskæftigelsesområdet med særlig vægt på viden og erfaring indenfor sygedagpengeområdet • Kender til arbejdet i et jobcenter • Har viden om indsatser og metoder, der bringer den sygemeldte tilbage til selvforsørgelse • Er tydelig i kommunikationen både mundtligt og skriftligt • Har en troværdig fremtoning i kommunikationen med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere • Har indblik i detaljerne i lovgivningen og samtidig kan tænke i helheder • Er løsnings- og resultatorienteret • Arbejder systematisk, prioriteret og datadisciplineret vi anvender bl.a. Momentum • Er ansvarlig og kvalitetsbevidst • Arbejder selvstændigt men med gode samarbejdsevner og situationsfornemmelse • Har et positivt menneskesyn, er engageret, fleksibel og forandringsparat Vi tilbyder En ambitiøs arbejdsplads, hvor • vi lægger vægt på resultater at vi sammen med borgerne og virksomhederne gør en meningsfuld forskel • resultaterne nås gennem en holdindsats, og samarbejde derfor er en naturlig del af hverdagen • vi løbende udvikler organisationen • vi prioriterer læringsmøder med afsæt i metoder fra kompetenceudviklingsforløb og udvikling af den enkelte medarbejders praksis • vi prioriterer faglig sparring Et supergodt og velfungerende samarbejde med virksomhedskonsulenterne Indflydelse på eget arbejde og udvikling af arbejdet indenfor sygedagpengeområdet. Gode kolleger, god stemning, en uformel omgangstone og gerne et godt grin. Vi anser nemlig det at have det sjovt som et element i seriøst arbejde. Praktiske oplysninger Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Jobcenter Brønderslev er en arbejdsplads med ca. 100 engagerede medarbejdere, der er fordelt i 3 afdelinger: Tværfaglig Indsats, Job og Virksomhedsservice, Integration og Ydelse. Samarbejde, hjælpsomhed og god atmosfære er kendetegnende for Jobcenter Brønderslev. I Brønderslev Kommune er vi I samspil med borgerne . Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om I samspil med borgerne og vores værdier her. Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er: • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger samarbejdspartnere om opgaveløsningen • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.Vi søger 1 rådgiver til et barselsvikariat i jobcentret med tiltrædelse snarest muligt. Du bliver en del af afdelingen Tværfaglig Indsats, hvor du skal arbejde med sygemeldte, der modtager sygedagpenge eller er i jobafklaringsforløb.
 
Det er vores mål, at den sygemeldte hurtigst muligt vender tilbage til selvforsørgelse efter en sygdomsperiode.
 
Kan du indgå i en professionel jobrettet dialog med borger og borgers arbejdsplads, så ansættelsesforholdet eller tilknytningen til arbejdsmarkedet fastholdes i videst mulig omfang, mens borger er midlertidigt fraværende på grund af sygdom. Kan du indgå i et professionelt jobrettet samarbejde med A-kassen og den ledige sygemeldte, så borgerens mulighed for at genopnå selvforsørgelse efter at have været sygemeldt øges. Kender du lovgivningen på sygedagpengeområdet, og er du optaget af at have professionelle samtaler, så er en stilling som rådgiver på sygedagpengeområdet nok noget for dig.
 
Opgaver
Som rådgiver i Tværfaglig Indsats skal du:

   • Afholde professionelle, jobrettede samtaler med borgere
   • Have fokus på arbejdsmarkedets behov 
   • Varetage myndighedsopgaver efter henholdsvis sygedagpengeloven, aktivloven og beskæftigelsesindsatsloven


Forventninger
Vi forventer, at du:

   • Har relevant uddannelse og kendskab til lovgivningen indenfor beskæftigelsesområdet med særlig vægt på viden og erfaring indenfor sygedagpengeområdet
   • Kender til arbejdet i et jobcenter
   • Har viden om indsatser og metoder, der bringer den sygemeldte tilbage til selvforsørgelse
   • Er tydelig i kommunikationen både mundtligt og skriftligt
   • Har en troværdig fremtoning i kommunikationen med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere
   • Har indblik i detaljerne i lovgivningen og samtidig kan tænke i helheder
   • Er løsnings- og resultatorienteret
   • Arbejder systematisk, prioriteret og datadisciplineret – vi anvender bl.a. Momentum
   • Er ansvarlig og kvalitetsbevidst
   • Arbejder selvstændigt men med gode samarbejdsevner og situationsfornemmelse
   • Har et positivt menneskesyn, er engageret, fleksibel og forandringsparat


Vi tilbyder
En ambitiøs arbejdsplads, hvor

   • vi lægger vægt på resultater – at vi sammen med borgerne og virksomhederne gør en meningsfuld forskel
   • resultaterne nås gennem en holdindsats, og samarbejde derfor er en naturlig del af hverdagen
   • vi løbende udvikler organisationen
   • vi prioriterer læringsmøder med afsæt i metoder fra kompetenceudviklingsforløb og udvikling af den enkelte medarbejders praksis
   • vi prioriterer faglig sparring


Et supergodt og velfungerende samarbejde med virksomhedskonsulenterne

Indflydelse på eget arbejde og udvikling af arbejdet indenfor sygedagpengeområdet.

Gode kolleger, god stemning, en uformel omgangstone og gerne et godt grin. Vi anser nemlig det at have det sjovt som et element i seriøst arbejde.
 
Praktiske oplysninger

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation. 

Jobcenter Brønderslev er en arbejdsplads med ca. 100 engagerede medarbejdere, der er fordelt i 3 afdelinger: Tværfaglig Indsats, Job og Virksomhedsservice, Integration og Ydelse. Samarbejde, hjælpsomhed og god atmosfære er kendetegnende for Jobcenter Brønderslev.


I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er:

   • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer
   • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger/samarbejdspartnere om opgaveløsningen
   • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv
   • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune

Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.
 

Brønderslev KommuneBrønderslev2019-02-15T00:00:002019-03-04T00:00:00
329957568Jobcenter Thisted søger en socialrådgiver/socialformidler til ungeindsatsenRobot I Jobcenter Thisted er vi ambitiøse og lægger meget vægt på vores kerneopgave At hjælpe borgere i job og uddannelse samt bidrage til, virksomhederne får den arbejdskraft, de efterspørger. Sektion Job & Uddannelse har 50 dedikerede medarbejdere, der på forskellig vis bidrager til, at vi kan lykkes med denne opgave. Da en af vores dygtige kolleger har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder i ungeindsatsen. Er du fagligt stolt og brænder for socialt arbejde og kan se dig selv som en del af Jobcenter Thisted, er du måske vores nye kollega? Jobcenter Thisted er et velfungerende hus, hvor et godt arbejdsmiljø med fokus på medarbejderens trivsel, mulighed for indflydelse, udvikling af kompetencer samt en dialogbaseret samarbejdsform er en naturlighed. Omgangstonen er uformel, humor og engagement præger hverdagen. Som sagsbehandler i ungeindsatsen, skal du varetage sagsbehandling for uddannelseshjælpsmodtagere under 30 år. Ungeteamet er fysisk placeret sammen med uddannelsesvejlederne fra UU-Thy, hvor de gennem en koordinerende indsats, skal sikre at flere unge gennemfører en ungdomsuddannelse. Stillingen er på 37 timer uge og er en fast stilling. Vi søger en medarbejder, der: Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, og som har stor interesse for og erfaring med arbejdsopgaver inden for beskæftigelsesområdet I samarbejde med den unge, kan udarbejde og eksekvere målrettede planer, der understøtter, at den unge bringes i uddannelse eller job Evner at samarbejde bredt, både internt og eksternt, herunder fx med UU, uddannelsesinstitutionerne og kommunens virksomheder, Du skal have viljen til at fastholde og udvikle det gode og tillidsfulde samarbejde med henblik på at finde den gode løsning for den enkelte unge I samarbejde med kollegaerne, kan forestå undervisningen af målgruppen Formår at tænke innovativt, gå nye veje i indsatsen og derved skabe resultater Kan arbejde selvstændigt og er god til at overholde deadlines Er en dygtig formidler, herunder har gode kommunikative og skriftlige kompetencer, samt besidder evnen til at sikre systematisk opfølgning og dokumentation Formår at motivere og på samme tid være i stand til at stille de nødvendige krav for at sikre den unges udvikling og plan følges Besidder en helt grundlæggende tro på, at alle kan noget, og evner at overføre dette i arbejdet med den unge Håndterer konflikter som en mulighed for udvikling og inspirerer til fremdrift og den gode løsning Mestrer at arbejde med rammer, som du selv skal være med til at udfylde Vi forventer, du er velfunderet i lovgivningen på området og er minded for at læse lovstof, er serviceorienteret og IT-minded. Du vil indgå i teams med medarbejdere med lignende opgaver. Vi tilbyder: Fagligt udfordrende og spændende arbejdsopgaver, hvor du som medarbejder bruger både dine personlige og faglige kompetencer Mulighed for stor indflydelse på eget arbejdsområde Et fantastisk team med humor, sammenhold og engagement, samt et fælles mål om at hjælpe alle unge ud i uddannelse job og finde netop deres unikke plads i arbejdsfællesskabet. En arbejdsplads, hvor aktionslæring bliver et væsentlig omdrejningspunkt i 2019, da fokus i høj grad er centreret omkring resultatstyring i løsningen af kerneopgaven, og hvor indsatser vælges ud fra viden om, hvad der virker i praksis. Du kan få flere oplysninger om stillingen ved henvendelse til teamleder Rikke Winther 2338 7608 eller sektionsleder Trine Engholm, mobil 2036 3397. Ansøgningsfrist Den 21. februar 2019 kl. 12.00 Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Dansk Socialrådgiverforening eller HK og principperne for Ny Løn. Tiltrædelse hurtigst muligt. Gyldig kørekort er påkrævet Ansættelsessamtalerne forventes at finde sted den 25. februar 2019 og den 28. februar 2019.I Jobcenter Thisted er vi ambitiøse og lægger meget vægt på vores kerneopgave; At hjælpe borgere i job og uddannelse samt bidrage til, virksomhederne får den arbejdskraft, de efterspørger. Sektion Job & Uddannelse har 50 dedikerede medarbejdere, der på forskellig vis bidrager til, at vi kan lykkes med denne opgave.

Da en af vores dygtige kolleger har søgt nye udfordringer, søger vi en ny medarbejder i ungeindsatsen. Er du fagligt stolt og brænder for socialt arbejde og kan se dig selv som en del af Jobcenter Thisted, er du måske vores nye kollega?

Jobcenter Thisted er et velfungerende hus, hvor et godt arbejdsmiljø med fokus på medarbejderens trivsel, mulighed for indflydelse, udvikling af kompetencer samt en dialogbaseret samarbejdsform er en naturlighed. Omgangstonen er uformel, humor og engagement præger hverdagen.

Som sagsbehandler i ungeindsatsen, skal du varetage sagsbehandling for uddannelseshjælpsmodtagere under 30 år. Ungeteamet er fysisk placeret sammen med uddannelsesvejlederne fra UU-Thy, hvor de gennem en koordinerende indsats, skal sikre at flere unge gennemfører en ungdomsuddannelse.

Stillingen er på 37 timer/uge og er en fast stilling.

Vi søger en medarbejder, der:
  • Er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, og som har stor interesse for og erfaring med arbejdsopgaver inden for beskæftigelsesområdet
  • I samarbejde med den unge, kan udarbejde og eksekvere målrettede planer, der understøtter, at den unge bringes i uddannelse eller job
  • Evner at samarbejde bredt, både internt og eksternt, herunder fx med UU, uddannelsesinstitutionerne og kommunens virksomheder, Du skal have viljen til at fastholde og udvikle det gode og tillidsfulde samarbejde med henblik på at finde den gode løsning for den enkelte unge
  • I samarbejde med kollegaerne, kan forestå undervisningen af målgruppen
  • Formår at tænke innovativt, gå nye veje i indsatsen og derved skabe resultater
  • Kan arbejde selvstændigt og er god til at overholde deadlines
  • Er en dygtig formidler, herunder har gode kommunikative og skriftlige kompetencer, samt besidder evnen til at sikre systematisk opfølgning og dokumentation
  • Formår at motivere og på samme tid være i stand til at stille de nødvendige krav for at sikre den unges udvikling og plan følges
  • Besidder en helt grundlæggende tro på, at alle kan noget, og evner at overføre dette i arbejdet med den unge
  • Håndterer konflikter som en mulighed for udvikling og inspirerer til fremdrift og den gode løsning
  • Mestrer at arbejde med rammer, som du selv skal være med til at udfylde

Vi forventer, du er velfunderet i lovgivningen på området og er minded for at læse lovstof, er serviceorienteret og IT-minded. Du vil indgå i teams med medarbejdere med lignende opgaver.

Vi tilbyder:
  • Fagligt udfordrende og spændende arbejdsopgaver, hvor du som medarbejder bruger både dine personlige og faglige kompetencer
  • Mulighed for stor indflydelse på eget arbejdsområde
  • Et fantastisk team med humor, sammenhold og engagement, samt et fælles mål om at hjælpe alle unge ud i uddannelse/job og finde netop deres unikke plads i arbejdsfællesskabet.
  • En arbejdsplads, hvor aktionslæring bliver et væsentlig omdrejningspunkt i 2019, da fokus i høj grad er centreret omkring resultatstyring i løsningen af kerneopgaven, og hvor indsatser vælges ud fra viden om, hvad der virker i praksis.

Du kan få flere oplysninger om stillingen ved henvendelse til teamleder Rikke Winther 2338 7608 eller sektionsleder Trine Engholm, mobil 2036 3397.

Ansøgningsfrist
Den 21. februar 2019 kl. 12.00

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med Dansk Socialrådgiverforening eller HK og principperne for Ny Løn.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Gyldig kørekort er påkrævet

Ansættelsessamtalerne forventes at finde sted den 25. februar 2019 og den 28. februar 2019.
Jobcenter ThistedThisted2019-02-08T00:00:002019-02-21T00:00:00
329957563Neriusaaq i Aalborg søger en socialrådgiver til vikariatRobot Ønsker du at gøre en forskel for udsatte mennesker? Er du humoristisk og produktiv? Brænder du for at hjælpe mennesker, så livet bliver lettere at mestre? - så vil du trives i vores team, som vores nye kollega! Bliv en del af et stærkt team Kofoeds Skole Aalborg Neriusaaq - har siden år 2000 arbejdet målrettet og inkluderende med udsatte borgere, herunder borgere med grønlandsk baggrund. Sammen med en teamleder og 3 kollegaer udgør du Kofoeds Skole Aalborg. Som socialrådgiver får du et selvstændigt arbejde, men skal samtidig orientere dig indadtil i teamet og udadtil til relevante eksterne aktører. Du bliver tovholder for forskellige elever og får således mulighed for dels individrettede forløb, dels generelle serviceydelser som råd og vejledning. Kofoeds Skole Aalborg arbejder ud fra grundprincippet om Hjælp til selvhjælp og vi har et tæt samarbejde med Aalborg Kommune omkring det sociale arbejde relateret til målgruppen og tilbyder i den forbindelse: Frivillig social aktivering. Omsorg. Socialrådgivning. Da professionel socialrådgivning er en essentiel grundpille i Kofoeds Skoles tilbud, bliver socialrådgiverens rolle særdeles vigtig for, at tilbuddet bliver nyttigt, effektivt og meningsfuldt og således en vigtig forudsætning for, at skolens elever får effekt af tilbuddet. Kofoeds Skole er en selvejende institution med 100 medarbejdere, som tilbyder hjælp til selvhjælp til voksne ledige. Vi har ca. 4.000 elever årligt og har, ud over hovedskolen i København, også afdelinger i Aarhus og Aalborg. Vi er et tilbud til mennesker, som gerne vil hjælpe sig selv til et bedre liv. Vi har et stort udbud af rådgivning, undervisning, værkstedsfag og projekter. Resultatorienteret faglighed og samarbejde Det er vigtigt for teamet og skolens elever, at du er fleksibel, målrettet, resultatorienteret og formår at fornemme, vurdere og skønne elevernes behov. Som uddannet socialrådgiver på Kofoeds Skole Aalborg, er du alene i dit fagfelt og skal derfor være selvsikker og fagligt velfunderet. En arbejdsdag med mange opgaver og høj kompleksitet kræver blandt andet: Evnen til at planlægge aktiviteter under hensyn til mulige skiftende omstændigheder. Indgående kendskab til lovgivningen og en opsøgende evne til at opdatere viden indenfor feltet. Kan kommunikere med alle typer mennesker. Evner at vurdere, prioritere og foretage faglige skøn i arbejdets tilrettelæggelse. Og særligt, at mestre den gode stemning og det gode humør. Nødvendige personlige kompetencer Du er en ildsjæl, der brænder for menneske arbejdet. Du er et positivt menneske, der ser muligheder. Du er god til at håndtere kritik og er nysgerrig på at lære meget mere. Du kan bevare overblik, struktur og systematik i arbejdet. Vi tilbyder En arbejdsplads, hvor vi er stærkt orienteret omkring Det velfungerende team, og sætter således store kræfter ind i forhold til at bevare og udvikle den sociale kapital. Tillid, samarbejde og retfærdighed er blandt de styrende elementer i vores fortolkning af det gode arbejdsmiljø. Vil du vide mere Vi forventer, at du har sat dig ind i vores opgaver, organisation, vigtigste samarbejdspartnere forud for en evt. samtale. Du kan læse mere om Kofoeds Skole Aalborg her: http: kofoedsskole.dk aalborg For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Laila Betina Jensen på tlf.: 41733060, og har du spørgsmål til ansættelsesvilkårene, er du velkommen til at kontakte personalechef Bente Fasmer på tlf.: 41733269. Ansættelsesforhold mv. Ansættelsen er et vikariat som socialrådgiver - foreløbig i frem til den 20. september 2019 - med tiltrædelse hurtigst mulig og gerne fra 1. april 2019. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Ansættelsen sker som udgangspunkt i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 Centralorganisationen af 2010 (LC CO-fællesoverenskomsten), samt Organisationsaftale for socialrådgivere i Staten. Ansøgning Din ansøgning med cv sendes via statens e-rekrutteringssystem Tryk på søg stillingen . Vi regner med at holde ansættelsessamtaler mandag den 14. marts 2019.Ønsker du at gøre en forskel for udsatte mennesker? Er du humoristisk og produktiv?
Brænder du for at hjælpe mennesker, så livet bliver lettere at mestre? - så vil du trives i vores team, som vores nye kollega!

Bliv en del af et stærkt team
Kofoeds Skole Aalborg – Neriusaaq - har siden år 2000 arbejdet målrettet og inkluderende med udsatte borgere, herunder borgere med grønlandsk baggrund.

Sammen med en teamleder og 3 kollegaer udgør du Kofoeds Skole Aalborg. Som socialrådgiver får du et selvstændigt arbejde, men skal samtidig orientere dig indadtil i teamet og udadtil til relevante eksterne aktører. Du bliver tovholder for forskellige elever og får således mulighed for dels individrettede forløb, dels generelle serviceydelser som råd og vejledning.

Kofoeds Skole Aalborg arbejder ud fra grundprincippet om ”Hjælp til selvhjælp” og vi har et
tæt samarbejde med Aalborg Kommune omkring det sociale arbejde relateret til målgruppen og tilbyder i den forbindelse:
  • Frivillig social aktivering.
  • Omsorg.
  • Socialrådgivning.
Da professionel socialrådgivning er en essentiel grundpille i Kofoeds Skoles tilbud, bliver socialrådgiverens rolle særdeles vigtig for, at tilbuddet bliver nyttigt, effektivt og meningsfuldt og således en vigtig forudsætning for, at skolens elever får effekt af tilbuddet.

Kofoeds Skole er en selvejende institution med 100 medarbejdere, som tilbyder hjælp til selvhjælp til voksne ledige. Vi har ca. 4.000 elever årligt og har, ud over hovedskolen i København, også afdelinger i Aarhus og Aalborg. Vi er et tilbud til mennesker, som gerne vil hjælpe sig selv til et bedre liv. Vi har et stort udbud af rådgivning, undervisning, værkstedsfag og projekter.

Resultatorienteret faglighed og samarbejde
Det er vigtigt for teamet og skolens elever, at du er fleksibel, målrettet, resultatorienteret og formår at fornemme, vurdere og skønne elevernes behov.

Som uddannet socialrådgiver på Kofoeds Skole Aalborg, er du alene i dit fagfelt og skal derfor være selvsikker og fagligt velfunderet.

En arbejdsdag med mange opgaver og høj kompleksitet kræver blandt andet:
  • Evnen til at planlægge aktiviteter under hensyn til mulige skiftende omstændigheder.
  • Indgående kendskab til lovgivningen og en opsøgende evne til at opdatere viden indenfor feltet.
  • Kan kommunikere med alle typer mennesker.
  • Evner at vurdere, prioritere og foretage faglige skøn i arbejdets tilrettelæggelse.
  • Og særligt, at mestre den gode stemning og det gode humør.
Nødvendige personlige kompetencer
  • Du er en ildsjæl, der brænder for menneske arbejdet.
  • Du er et positivt menneske, der ser muligheder.
  • Du er god til at håndtere kritik og er nysgerrig på at lære meget mere.
  • Du kan bevare overblik, struktur og systematik i arbejdet.
Vi tilbyder
En arbejdsplads, hvor vi er stærkt orienteret omkring Det velfungerende team, og sætter således store kræfter ind i forhold til at bevare og udvikle den sociale kapital.
Tillid, samarbejde og retfærdighed er blandt de styrende elementer i vores fortolkning af det gode arbejdsmiljø.

Vil du vide mere
Vi forventer, at du har sat dig ind i vores opgaver, organisation, vigtigste samarbejdspartnere forud for en evt. samtale. Du kan læse mere om Kofoeds Skole Aalborg her: http://kofoedsskole.dk/aalborg/
For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Laila Betina Jensen på tlf.: 41733060, og har du spørgsmål til ansættelsesvilkårene, er du velkommen til at kontakte personalechef Bente Fasmer på tlf.: 41733269.

Ansættelsesforhold mv.
Ansættelsen er et vikariat som socialrådgiver - foreløbig i frem til den 20. september 2019 - med tiltrædelse hurtigst mulig og gerne fra 1. april 2019. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer pr. uge. Ansættelsen sker som udgangspunkt i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation og CO10 – Centralorganisationen af 2010 (LC/CO-fællesoverenskomsten), samt Organisationsaftale for socialrådgivere i Staten.

Ansøgning
Din ansøgning med cv sendes via statens e-rekrutteringssystem – Tryk på ”søg stillingen”.
Vi regner med at holde ansættelsessamtaler mandag den 14. marts 2019.
Kofoeds Skole AalborgAalborg2019-02-08T00:00:002019-03-04T00:00:00
329952511Forebyggende medarbejder til rusmiddel- og tobaksområdet for ungeRobot Er du vores nye kollega? Sundhedscentret i Rebild Kommune løser bl.a. opgaver indenfor områderne træning, rusmiddel, rehabilitering, mental sundhed, sundhedsfremme og forebyggelse. Sundhedscentret søger pr. 1. april 2019 en forebyggende medarbejder til at varetage ungeindsatsen inden for rusmiddelområdet herunder stoffer, alkohol og røg.Dine primære opgaver bliverAt formidle, vejlede og undervise om stoffer, alkohol og tobak til udskolingselever, forældre og lærere.At sætte fokus på forebyggelse af stoffer, alkohol og tobak for ungeAt afholde rygestopforløb for unge både individuelt og i grupperAt understøtte implementeringen af Sundhedsstyrelsens forebyggelsespakker for tobak, alkohol og stoffer.Samarbejde med de øvrige i forebyggelsesteamet om indsatser på skoler.Ad hoc opgaver indenfor rusmiddel og tobaks området i arenaer hvor unge færdes - med relevanteVi søger en kollega med følgende kvalifikationerVi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig uddannelse eller er folkeskolelærer, socialrådgiver, pædagog eller tilsvarende med erfaring og eller uddannelse indenfor rusmiddel og tobaksområdet.Du har interessere for det forbyggende arbejde indenfor rusmiddel og tobaksområdet.Du er god til at skabe relationer både i forhold til de unge og samarbejdspartner.Du har erfaring med at formidle til forskellige målgrupper.Du har fokus på tværfaglighed, såvel i samarbejde som i løsningerDu kan arbejde selvstændigt, struktureret og have mange bolde i luftenDu er fleksibel, også hvad angår arbejdstider, for en del af arbejdet foregår efter kl. 16Vi kan tilbyde digEn organisation med fagligt engagerede kolleger og mange samarbejdsrelationer,fx skolelærere, SSP, politi, rusmiddelteamet og forebyggelsesteamet.Faglig og personlig udviklingEt godt arbejdsmiljøFleksibilitet i din arbejdstid. Der vil være mødeaktiviteter og almindeligt arbejde i eftermiddags- og aftentimerYderligere oplysningerom stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder, Janne Møller Olesen, jkmn@rebild.dk eller telefon 99 88 92 14.Løn- ansættelsesforholdi henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.AnsøgningsfristDen 20. februar 2019 kl. 8.00Tiltrædelse1. april 2019 og stillingen er i udgangspunkt på 27 timer om ugen.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 25. februar 2019.Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.Er du vores nye kollega?

Sundhedscentret i Rebild Kommune løser bl.a. opgaver indenfor områderne træning, rusmiddel, rehabilitering, mental sundhed, sundhedsfremme og forebyggelse. Sundhedscentret søger pr. 1. april 2019 en forebyggende medarbejder til at varetage ungeindsatsen inden for rusmiddelområdet herunder stoffer, alkohol og røg.

Dine primære opgaver bliver
  • At formidle, vejlede og undervise om stoffer, alkohol og tobak til udskolingselever, forældre og lærere.
  • At sætte fokus på forebyggelse af stoffer, alkohol og tobak for unge
  • At afholde rygestopforløb for unge både individuelt og i grupper
  • At understøtte implementeringen af Sundhedsstyrelsens forebyggelsespakker for tobak, alkohol og stoffer.
  • Samarbejde med de øvrige i forebyggelsesteamet om indsatser på skoler.
  • Ad hoc opgaver indenfor rusmiddel og tobaks området i arenaer hvor unge færdes - med relevante

Vi søger en kollega med følgende kvalifikationer
  • Vi forestiller os, at du har en sundhedsfaglig uddannelse eller er folkeskolelærer, socialrådgiver, pædagog eller tilsvarende – med erfaring og/eller uddannelse indenfor rusmiddel og tobaksområdet.
  • Du har interessere for det forbyggende arbejde indenfor rusmiddel og tobaksområdet.
  • Du er god til at skabe relationer både i forhold til de unge og samarbejdspartner.
  • Du har erfaring med at formidle til forskellige målgrupper.
  • Du har fokus på tværfaglighed, såvel i samarbejde som i løsninger
  • Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og have mange bolde i luften
  • Du er fleksibel, også hvad angår arbejdstider, for en del af arbejdet foregår efter kl. 16

Vi kan tilbyde dig
  • En organisation med fagligt engagerede kolleger og mange samarbejdsrelationer,
  • fx skolelærere, SSP, politi, rusmiddelteamet og forebyggelsesteamet.
  • Faglig og personlig udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Fleksibilitet i din arbejdstid. Der vil være mødeaktiviteter og almindeligt arbejde i eftermiddags- og aftentimer

Yderligere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til funktionsleder, Janne Møller Olesen, jkmn@rebild.dk eller telefon 99 88 92 14.

Løn- ansættelsesforhold
i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Ansøgningsfrist
Den 20. februar 2019 kl. 8.00

Tiltrædelse
1. april 2019 og stillingen er i udgangspunkt på 27 timer om ugen.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler mandag den 25. februar 2019.

Kommunen ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Den 1. januar 2019 indføres der røgfri arbejdstid – og matrikler for alle ansatte i Rebild Kommune.

 

Rebild KommuneStøvring2019-02-01T00:00:002019-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rådgiver i jobcentret - sygedagpenge (vikariat)

Brønderslev Kommune

Brønderslev
Vi søger 1 rådgiver til et barselsvikariat i jobcentret med tiltrædelse snarest muligt. Du bliver en del af afdelingen Tværfaglig Indsats, hvor du skal arbejde med sygemeldte, der modtager sygedagpenge eller er i jobafklaringsforløb. Det er vores må...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Jobcenter Thisted søger en socialrådgiver/socialformidler til ungeindsatsen

Jobcenter Thisted

Thisted
I Jobcenter Thisted er vi ambitiøse og lægger meget vægt på vores kerneopgave At hjælpe borgere i job og uddannelse samt bidrage til, virksomhederne får den arbejdskraft, de efterspørger. Sektion Job & Uddannelse har 50 dedikerede medarbejdere, der ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Neriusaaq i Aalborg søger en socialrådgiver til vikariat

Kofoeds Skole Aalborg

Aalborg
Ønsker du at gøre en forskel for udsatte mennesker? Er du humoristisk og produktiv? Brænder du for at hjælpe mennesker, så livet bliver lettere at mestre? - så vil du trives i vores team, som vores nye kollega! Bliv en del af et stærkt team Kofoeds ...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Forebyggende medarbejder til rusmiddel- og tobaksområdet for unge

Rebild Kommune

Støvring
Er du vores nye kollega? Sundhedscentret i Rebild Kommune løser bl.a. opgaver indenfor områderne træning, rusmiddel, rehabilitering, mental sundhed, sundhedsfremme og forebyggelse. Sundhedscentret søger pr. 1. april 2019 en forebyggende medarbejder ...
Indrykket:1. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019