Merchandiser i Esbjerg

Har du gåpåmod og er du klar til at løse mercheropgaver i varehuse i Esbjerg og omegn?

Vi mangler en merchandiser til vores team.

Vi søger den helt rette person, som kan udføre et selvstændigt stykke arbejde, og samtidig holder sig inden for de rammer vores kunder ønsker. Du vil kunne planlægge din egen hverdag, og i samarbejde med vores kontor i Aalborg, konsulenter og butiksansvarlige finde de allerbedste løsninger.

Selve jobbet vil primært være etablering af udstillinger, vareopfyldning og space management for en række af de førende brands i den danske detailhandel.

Som mercher hos EventForce lægger vi vægt på at du kan sige ja til følgende;

  • Butikserfaring
  • Kendskab til merchandising
  • Kørekort, samt bil

Den person vi søger, ser vi gerne har flere af følgende personlige kvaliteter;

  • Fleksibel
  • Kreativ
  • Løsningsorienteret
  • Samarbejdsvillig

Vi tilbyder vores medarbejdere;

  • Fast timebetaling
  • Muligheden for selv at være med til at tilrettelægge hverdagen
  • En spændende og selvstændig arbejdsdag
  • God oplæring, inden du skal stå på egne ben 

Har dette jobopslag fanget din interesse, og mener du at kunne tilbyde Eventforce noget ekstra med dig på holdet - så tøv ikke med at sende din ansøgning, samt CV ind.

Send os din ansøgning og CV på mail til job@efretail.dk

Stillingen vil som udgangspunkt være med et timeantal på ca. 10 timer pr. uge + ac-hoc alt efter eget ønske. Timerne vil primært ligge mandag og fredag morgen.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe på tlf. 86 22 77 50 - #2, på hverdage imellem 9.00 og 16.00.

Er du interesseret i yderligere information om virksomheden, find os på Facebook https://www.facebook.com/EventForceRetail

Vi ser frem til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023274Phoenix-3acd727712019-05-13T00:00:00Merchandiser i Esbjerg

Har du gåpåmod og er du klar til at løse mercheropgaver i varehuse i Esbjerg og omegn?

Vi mangler en merchandiser til vores team.

Vi søger den helt rette person, som kan udføre et selvstændigt stykke arbejde, og samtidig holder sig inden for de rammer vores kunder ønsker. Du vil kunne planlægge din egen hverdag, og i samarbejde med vores kontor i Aalborg, konsulenter og butiksansvarlige finde de allerbedste løsninger.

Selve jobbet vil primært være etablering af udstillinger, vareopfyldning og space management for en række af de førende brands i den danske detailhandel.

Som mercher hos EventForce lægger vi vægt på at du kan sige ja til følgende;

  • Butikserfaring
  • Kendskab til merchandising
  • Kørekort, samt bil

Den person vi søger, ser vi gerne har flere af følgende personlige kvaliteter;

  • Fleksibel
  • Kreativ
  • Løsningsorienteret
  • Samarbejdsvillig

Vi tilbyder vores medarbejdere;

  • Fast timebetaling
  • Muligheden for selv at være med til at tilrettelægge hverdagen
  • En spændende og selvstændig arbejdsdag
  • God oplæring, inden du skal stå på egne ben 

Har dette jobopslag fanget din interesse, og mener du at kunne tilbyde Eventforce noget ekstra med dig på holdet - så tøv ikke med at sende din ansøgning, samt CV ind.

Send os din ansøgning og CV på mail til job@efretail.dk

Stillingen vil som udgangspunkt være med et timeantal på ca. 10 timer pr. uge + ac-hoc alt efter eget ønske. Timerne vil primært ligge mandag og fredag morgen.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe på tlf. 86 22 77 50 - #2, på hverdage imellem 9.00 og 16.00.

Er du interesseret i yderligere information om virksomheden, find os på Facebook https://www.facebook.com/EventForceRetail

Vi ser frem til at høre fra dig!

Har du gåpåmod og er du klar til at løse mercheropgaver i varehuse i Esbjerg og omegn? Vi mangler en merchandiser til vores team. Vi søger den helt rette person, som kan udføre et selvstændigt stykke arbejde, og samtidig holder sig inden for de rammer vores kunder ønsker. Du vil kunne planlægge din egen hverdag, og i samarbejde med vores kontor i Aalborg, konsulenter og butiksansvarlige finde de allerbedste løsninger. Selve jobbet vil primært være etablering af udstillinger, vareopfyldning og space management for en række af de førende brands i den danske detailhandel. Som mercher hos EventForce lægger vi vægt på at du kan sige ja til følgende Butikserfaring Kendskab til merchandising Kørekort, samt bil Den person vi søger, ser vi gerne har flere af følgende personlige kvaliteter Fleksibel Kreativ Løsningsorienteret Samarbejdsvillig Vi tilbyder vores medarbejdere Fast timebetaling Muligheden for selv at være med til at tilrettelægge hverdagen En spændende og selvstændig arbejdsdag God oplæring, inden du skal stå på egne ben Har dette jobopslag fanget din interesse, og mener du at kunne tilbyde Eventforce noget ekstra med dig på holdet - så tøv ikke med at sende din ansøgning, samt CV ind. Send os din ansøgning og CV på mail til job@efretail.dk Stillingen vil som udgangspunkt være med et timeantal på ca. 10 timer pr. uge ac-hoc alt efter eget ønske. Timerne vil primært ligge mandag og fredag morgen. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe på tlf. 86 22 77 50 - 2, på hverdage imellem 9.00 og 16.00. Er du interesseret i yderligere information om virksomheden, find os på Facebook https: www.facebook.com EventForceRetail Vi ser frem til at høre fra dig!11jobnet3acd7277100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-08T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3526512EVENTFORCE RETAIL ApS11Vandmanden 20A9200Aalborg SVDKDanmark0lev@eventforce.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent760053JobNet4988490498849010013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3acd7277https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3acd7277https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3acd7277&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3acd7277&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933109Merchandiser12Transport og logistik361806921Benjamin Brøndumlev@eventforce.dkDanmarkDanmark330024390Produkt- og indkøbskoordinatorRobot Har du erfaring med private label, produktudvikling og indkøb i Østen? Så er du måske den perfekte kandidat til vores nyoprettede stilling som produkt- og indkøbskoordinator.Coolshop søger en kollega, der kan være med til at sikre at vores sortiment indeholder endnu flere Cool og unikke produkter igennem udvikling af egne varemærker eller private label. I første omgang vil der være fokus på produkter indenfor kategorierne: Gaming, Elektronik og Legetøj. Arbejdsopgaver og ansvarsområder Id generering og konceptualisering af nye produkter i tæt samarbejde med produktmanagers i de forskellige afdelinger. Udarbejde kravspecifikation og kvalitetskontrol. Vareoprettelse og vedligeholdelse af stamdata. Opsøge og indgå samarbejdsaftaler med produktionsenheder i Østen. Indkøb. Sikre levering til aftalt tid. Varetage reklamationer. Din profil Du har flere års erfaring med udvikling og koordinering af produkter og private label. Du trives med at arbejde selvstændigt, i et højt tempo og med ansvar for dit eget område. Du er en innovativ og kreativ person med masser af gode ideer til produktudvikling. Samtidig er du struktureret, vedholdende og en god forhandler. Du er utrolig kvalitetsbevidst og stiller store krav til både produkt og samarbejde. Du taler Engelsk på højt forhandlingsniveau. Coolshop er en forretning i rivende vækst og en arbejdsplads med højt til loftet, masser af potentiale for udvikling, personalegoder og søde kollegaer, der gør mandag til fredag lidt sjovere end andre steder. Som vores nye produkt- og indkøbskoordinator får du mulighed for at arbejde indenfor et nyt fokusområde og du får stor frihed til at koordinere og løse dine arbejdsopgaver ud fra opstillede forventninger. Lønnen aftales efter kvalifikationer. Der skal påregnes rejseaktivitet i forbindelse med aftaler og produktion. Hvem er Coolshop? Et billede siger mere end tusind ord. Derfor har vi sat en masse billeder sammen til en præsentationsvideo, der giver et meget godt indtryk af, hvem vi er. Hvis du er interesseret eller blot trænger til et godt grin, kan du se den her.

Har du erfaring med private label, produktudvikling og indkøb i Østen? 
Så er du måske den perfekte kandidat til vores nyoprettede stilling som produkt- og indkøbskoordinator.

Coolshop søger en kollega, der kan være med til at sikre at vores sortiment indeholder endnu flere Cool og unikke produkter igennem udvikling af egne varemærker eller private label. I første omgang vil der være fokus på produkter indenfor kategorierne: Gaming, Elektronik og Legetøj.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder 

  • Idégenerering og konceptualisering af nye produkter i tæt samarbejde med produktmanagers i de forskellige afdelinger. 
  • Udarbejde kravspecifikation og kvalitetskontrol.
  • Vareoprettelse og vedligeholdelse af stamdata.
  • Opsøge og indgå samarbejdsaftaler med produktionsenheder i Østen.
  • Indkøb.
  • Sikre levering til aftalt tid.
  • Varetage reklamationer.

 Din profil

  • Du har flere års erfaring med udvikling og koordinering af produkter og private label.
  • Du trives med at arbejde selvstændigt, i et højt tempo og med ansvar for dit eget område.
  • Du er en innovativ og kreativ person med masser af gode ideer til produktudvikling. Samtidig er du struktureret, vedholdende og en god forhandler. 
  • Du er utrolig kvalitetsbevidst og stiller store krav til både produkt og samarbejde. 
  • Du taler Engelsk på højt forhandlingsniveau.

Coolshop er en forretning i rivende vækst og en arbejdsplads med højt til loftet, masser af potentiale for udvikling, personalegoder og søde kollegaer, der gør mandag til fredag lidt sjovere end andre steder. 

Som vores nye produkt- og indkøbskoordinator får du mulighed for at arbejde indenfor et nyt fokusområde og du får stor frihed til at koordinere og løse dine arbejdsopgaver ud fra opstillede forventninger. 
Lønnen aftales efter kvalifikationer. 
Der skal påregnes rejseaktivitet i forbindelse med aftaler og produktion.

Hvem er Coolshop? 
Et billede siger mere end tusind ord. Derfor har vi sat en masse billeder sammen til en præsentationsvideo, der giver et meget godt indtryk af, hvem vi er. Hvis du er interesseret eller blot trænger til et godt grin, kan du se den her

Coolshop ApSNørresundby2019-05-14T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Produkt- og indkøbskoordinator

Coolshop ApS

Nørresundby
Har du erfaring med private label, produktudvikling og indkøb i Østen? Så er du måske den perfekte kandidat til vores nyoprettede stilling som produkt- og indkøbskoordinator.Coolshop søger en kollega, der kan være med til at sikre at vores sortiment...
Indrykket:14. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019