Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Microsoft Dynamics 365 konsulent






Stimuleres du af:

  • Frihed under ansvar
  • Teamwork
  • Løbende uddannelse

  • Virksomheden

    Vores kunde har travlt og ønsker at udvide deres topprofessionelle rådgivningsteam inden for Microsoft Dynamics-/Office-365, med endnu en topmotiveret forretningskonsulent. Deres mantra er at udvikle løsninger til den ønskede kvalitet og med højeste værdi som efterspørges. Miljøet er uformelt men top professionelt, hvor der løbende er fokus på medarbejderne. Der sættes en ære i at skabe de bedste rammer – både fagligt og socialt, hvorfor man som medarbejder, vil opleve kontinuerligt fokus på den personlige udvikling med plads til sociale fællesskaber, både i og uden for arbejdstid. Man går langt for at skabe de optimale rammer for et velfungerende og sundt arbejdsmiljø, så både job og privatliv går op i en højere enhed.

    Udfordringen

    Som Dynamics/Office 365 konsulent vil dine opgaver blandt andet omfatte løsningsdesign, implementering og dokumentation, sparring med kunden i forhold til at skabe værdi gennem rådgivning og teknologi samt deltagelse i og ansvarlig for pre-sales aktiviteter.

    Motivation
  • Et spændende og alsidigt job – hvor du selv er med til at sætte dagsordenen
  • En udfordrende stilling i en virksomhed med stor vækst
  • Dygtige og engagerede kollegaer og et godt arbejdsmiljø
  • Muligheden for faglig og personlig udvikling i en virksomhed med en klar formuleret målsætning
  • Fleksible arbejdsforhold, frokostordning, samt andre medarbejder goder herunder en attraktiv gage, der forhandles på et individuelt niveau afhængig af dine faglige og personlige kvalifikationer

  • Din profil
  • Du er udadvendt og motiveres af samarbejde med kollegaer og kunder
  • Du er struktureret, løsningsorienteret og kan planlægge din tid, selv på hektiske dage.
  • Du er selvstændig, kreativ og ansvarsbevidst.
  • Du har et godt humør, og er god til at kommunikere
  • Besidder en relevant IT-uddannelse
  • Er serviceminded og initiativrig
  • Du behersker dansk og engelsk på professionelt niveau

  • Du har kompetencer og teknisk erfaring indenfor to eller flere af nedenstående
  • Konfigurering og implementering af Dynamics NAV
  • Groups
  • Skype for Business/Teams
  • Intune
  • Praktisk brug af OneDrive for Business
  • Flow
  • Implementering af Power BI
  • PowerApps
  • Optimering af Office
  • Implementering af Azure AD og -Sync
  • Konfiguration og implementering af SharePoint Online
  • PowerShell

  • Ønsker du at høre mere om stillingen kontakt:
    Tommy Thy Wadsbach Headhunter & Partner ttw@nogw.dk Tlf.: +45 50 84 82 60




    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her