Microsoft Infrastruktur Arkitekt til Sundhedsdatastyrelsen søges

Vil du være med på holdet, der har ansvar for at drive samfundsrelevante it-systemer under Sundheds- og Ældreministeriet? I Sundhedsdatastyrelsen søger vi en dygtig Microsoft Infrastruktur Arkitekt.

Om os
Stillingen er placeret i Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS). I afdelingen er vi cirka 40 medarbejdere, der yder daglig it-understøttelse af den offentlige sundhedssektors kunder. Vi supporterer ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter IT som centralt redskab til i deres arbejde. Det primære fokus i afdelingen er stabil og sikker drift.

Du vil indgå i sektionen Infrastruktur Projekt, Sikkerhed og Arkitektur, der primært understøtter vores forretningsudvikling i koncernen, i rollen som Microsoft infrastruktur arkitekt.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for:

  • AD design og konfiguration, O365/ADFS opsætning og konfiguration
  • Windows server installation/konfiguration
  • Automatisering og Powershell scripting
  • 3. line support og problemopfølgning
  • Arkitektonisk rådgivning og sparring ifm. projekter og implementering af nye systemer.


Derudover vil du bidrage til strategi og teknologivalg for styrelsens interne infrastruktur.



Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Du er helhedsorienteret og detaljestærk, kan løse teknisk dybe problemstillinger, gennemskue enkeltdelens betydning for arkitekturen (og vice versa), samt skabe og formidle det store overblik over MS-infrastrukturen.

Vi ser gerne at du har erfaring med Windows-drift og har gerne haft solution arkitekt-opgaver eller tilsvarende projektopgaver. Du er inspirerende og i stand til at vidensdele, f.eks. gennem undervisning af, eller fra, dine kollegaer. Derudover ser vi gerne at du har:

  • Viden om Windows Server 2012-2016 på MCSA niveau, som minimum
  • Kendskab til PKI-infrastruktur, både on-prem og i Azure
  • Brugererfaring med at udarbejde og vedligeholde tekniske beskrivelser til implementeringspro-jekter og dokumentation på koncernsproget dansk
  • Erfaring med ITIL-processerne og procesdrevet sagshåndtering
  • Evnerne til at koordinere samt være teknisk lead og styre opgaver for mindre grupper
  • Fortrolighed med begreber som security by default og security by design
  • Diplomatisk sans i samspillet med andre grupper, fx support, brugere, kunder eller løsningsarkitekter.


Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer, der alle har fokus på faglighed og it-løsninger, der understøtter vores kunder.

Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport.



Om ansættelsen
Ansættelse sker i henhold til gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offent-ligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontor-funktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK-Samdata.

Der er tale om en varig stilling på fuld tid.

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om jobbet ved at kontakte Afdelingschef Flemming Voss på tlf. 2014 4038. På www.sundhedsdatastyrelsen.dk kan du læse mere om, hvad vi laver.

Er du interesseret?
Klik på ”Søg stillingen” og send os din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis. Vi forventer at afholde samtaler i uge 32 og 33 og med ønsket opstart 1. september 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050256Phoenix-ac8d68bf12019-07-17T00:00:00Microsoft Infrastruktur Arkitekt til Sundhedsdatastyrelsen søgesVil du være med på holdet, der har ansvar for at drive samfundsrelevante it-systemer under Sundheds- og Ældreministeriet? I Sundhedsdatastyrelsen søger vi en dygtig Microsoft Infrastruktur Arkitekt.

Om os
Stillingen er placeret i Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS). I afdelingen er vi cirka 40 medarbejdere, der yder daglig it-understøttelse af den offentlige sundhedssektors kunder. Vi supporterer ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter IT som centralt redskab til i deres arbejde. Det primære fokus i afdelingen er stabil og sikker drift.

Du vil indgå i sektionen Infrastruktur Projekt, Sikkerhed og Arkitektur, der primært understøtter vores forretningsudvikling i koncernen, i rollen som Microsoft infrastruktur arkitekt.

Dit arbejde
Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for:

  • AD design og konfiguration, O365/ADFS opsætning og konfiguration
  • Windows server installation/konfiguration
  • Automatisering og Powershell scripting
  • 3. line support og problemopfølgning
  • Arkitektonisk rådgivning og sparring ifm. projekter og implementering af nye systemer.


Derudover vil du bidrage til strategi og teknologivalg for styrelsens interne infrastruktur.



Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer
Du er helhedsorienteret og detaljestærk, kan løse teknisk dybe problemstillinger, gennemskue enkeltdelens betydning for arkitekturen (og vice versa), samt skabe og formidle det store overblik over MS-infrastrukturen.

Vi ser gerne at du har erfaring med Windows-drift og har gerne haft solution arkitekt-opgaver eller tilsvarende projektopgaver. Du er inspirerende og i stand til at vidensdele, f.eks. gennem undervisning af, eller fra, dine kollegaer. Derudover ser vi gerne at du har:

  • Viden om Windows Server 2012-2016 på MCSA niveau, som minimum
  • Kendskab til PKI-infrastruktur, både on-prem og i Azure
  • Brugererfaring med at udarbejde og vedligeholde tekniske beskrivelser til implementeringspro-jekter og dokumentation på koncernsproget dansk
  • Erfaring med ITIL-processerne og procesdrevet sagshåndtering
  • Evnerne til at koordinere samt være teknisk lead og styre opgaver for mindre grupper
  • Fortrolighed med begreber som security by default og security by design
  • Diplomatisk sans i samspillet med andre grupper, fx support, brugere, kunder eller løsningsarkitekter.


Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer, der alle har fokus på faglighed og it-løsninger, der understøtter vores kunder.

Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport.



Om ansættelsen
Ansættelse sker i henhold til gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offent-ligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontor-funktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK-Samdata.

Der er tale om en varig stilling på fuld tid.

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om jobbet ved at kontakte Afdelingschef Flemming Voss på tlf. 2014 4038. På www.sundhedsdatastyrelsen.dk kan du læse mere om, hvad vi laver.

Er du interesseret?
Klik på ”Søg stillingen” og send os din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis. Vi forventer at afholde samtaler i uge 32 og 33 og med ønsket opstart 1. september 2019.

Vil du være med på holdet, der har ansvar for at drive samfundsrelevante it-systemer under Sundheds- og Ældreministeriet? I Sundhedsdatastyrelsen søger vi en dygtig Microsoft Infrastruktur Arkitekt. Om os Stillingen er placeret i Afdelingen for Infrastruktur og Support (IOS). I afdelingen er vi cirka 40 medarbejdere, der yder daglig it-understøttelse af den offentlige sundhedssektors kunder. Vi supporterer ca. 2500 medarbejdere under Sundheds- og Ældreministeriet, der til daglig benytter IT som centralt redskab til i deres arbejde. Det primære fokus i afdelingen er stabil og sikker drift. Du vil indgå i sektionen Infrastruktur Projekt, Sikkerhed og Arkitektur, der primært understøtter vores forretningsudvikling i koncernen, i rollen som Microsoft infrastruktur arkitekt. Dit arbejde Dine primære arbejdsopgaver vil være inden for: AD design og konfiguration, O365 ADFS opsætning og konfiguration Windows server installation konfiguration Automatisering og Powershell scripting 3. line support og problemopfølgning Arkitektonisk rådgivning og sparring ifm. projekter og implementering af nye systemer. Derudover vil du bidrage til strategi og teknologivalg for styrelsens interne infrastruktur. Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer Du er helhedsorienteret og detaljestærk, kan løse teknisk dybe problemstillinger, gennemskue enkeltdelens betydning for arkitekturen (og vice versa), samt skabe og formidle det store overblik over MS-infrastrukturen. Vi ser gerne at du har erfaring med Windows-drift og har gerne haft solution arkitekt-opgaver eller tilsvarende projektopgaver. Du er inspirerende og i stand til at vidensdele, f.eks. gennem undervisning af, eller fra, dine kollegaer. Derudover ser vi gerne at du har: Viden om Windows Server 2012-2016 på MCSA niveau, som minimum Kendskab til PKI-infrastruktur, både on-prem og i Azure Brugererfaring med at udarbejde og vedligeholde tekniske beskrivelser til implementeringspro-jekter og dokumentation på koncernsproget dansk Erfaring med ITIL-processerne og procesdrevet sagshåndtering Evnerne til at koordinere samt være teknisk lead og styre opgaver for mindre grupper Fortrolighed med begreber som security by default og security by design Diplomatisk sans i samspillet med andre grupper, fx support, brugere, kunder eller løsningsarkitekter. Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende stilling med udviklingspotentiale. Du bliver en del af et uformelt, dynamisk og socialt arbejdsmiljø med engagerede og dygtige kollegaer, der alle har fokus på faglighed og it-løsninger, der understøtter vores kunder. Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge. Sundhedsdatastyrelsen er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport. Om ansættelsen Ansættelse sker i henhold til gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation eller i henhold til gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offent-ligt Ansattes Organisationer (OAO-S-Fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale for kontor-funktionær, laboranter og it-medarbejdere og HK-Samdata. Der er tale om en varig stilling på fuld tid. Kontakt os gerne Du kan få mere at vide om jobbet ved at kontakte Afdelingschef Flemming Voss på tlf. 2014 4038. På www.sundhedsdatastyrelsen.dk kan du læse mere om, hvad vi laver. Er du interesseret? Klik på Søg stillingen og send os din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis. Vi forventer at afholde samtaler i uge 32 og 33 og med ønsket opstart 1. september 2019.11jobnetac8d68bf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123806&DepartmentId=8907&MediaId=2519&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553617Sundhedsdatastyrelsen11Ørestads Boulevard 52300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent784040JobNet5010125501012510026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8d68bfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8d68bfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8d68bf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ac8d68bf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/2.jpgEr IT noget for dig? Søg jobbet som IT-arkitekt i dag.12008001Dansk3Læse/ tale933208IT-arkitekt1IT362148258noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053071To it-infrastrukturspecialister søges til DMIRobot Har du det tekniske overblik over it-løsninger, og er du god til at sikre fremtidsorienterede it-løsninger? Brænder du for at arbejde med it-infrastruktur, der sikrer menneskeliv og materielle værdier samt understøtter håndteringen af klimaændringer? Så vil jobbet som it-infrastrukturspecialist på Danmarks Meteorologiske Institut (DMI) være noget for dig! DMI er instituttet, der forbinder naturens kræfter med teknologiens styrker. Vi har alt fra de mindste små tekniske finurligheder, til store komplekse it-løsninger, herunder en supercomputer placeret på Island. DMI spænder bredt og har en lang it-historik. Vi udvikler nye løsninger, driver og vedligeholder ældre IT-systemer samtidig med, at vi er præget af videnskab og forskning. Om jobbet Som infrastrukturspecialist får du mulighed for at være en væsentlig medspiller inden for styrkelsen af det teknologiske fundament på DMI. Vi søger lige nu to infrastrukturspecialister, som begge skal være drivende kræfter i at: transformere kørende produkter over på nye platforme sikre robuste driftsplatforme, der kører 24 7 videreudvikle virtuel infrastruktur klargøre og modernisere datacenter med henblik på flytning opbygge nye netværk og infrastruktur videreudvikle DMI s big data platform (Hadoop HDFS på Isilon storage) følge den teknologiske udvikling inden for et bredt spektrum af områder datamodtagelse og -distribution, supercomputing, netværksløsninger, mm. De konkrete arbejdsopgaver fordeles efter kvalifikationer og interesser og skal løses i tæt samarbejde med DMI s nuværende infrastrukturgruppe. Vi tilbyder en afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt og dynamisk miljø, hvor der er højt til loftet og plads til den enkelte. Om dig Du er dygtig, kreativ og kvalitetsbevidst. Du motiveres af at have overblik, arbejde struktureret og tage ansvar for dit fagområde. Du har fokus på fremdrift og kvalitet i leverancer også gennem lange projekter. Vi forventer, at du har: en relevant mellemlang eller længerevarende IT-uddannelse, f.eks. datalog, ingeniør, cand.it, eller tilsvarende kompetencer indgående kendskab til Linux. Det er en fordel, hvis du har erfaring med: opbygning og drift af 24 7-miljøer etablering af løsninger på Linux-stakken docker og K8S HDFS Hadoop Isilon storage scripting, pakker, perl, python, ansible webserverteknologier såsom Apache, Tomcat, Varnish arkitekturrammeværker som fx Togaf. Du skal kunne arbejde både selvstændigt og som holdspiller, og du skal kunne begå dig på dansk og engelsk. Om os DMI ligger bogstavelig talt et lille vindstød fra Ryparken station. Det er også nemt at komme til på cykel, og vi har rigtig gode omklædningsforhold, hvis du har givet den gas på cykelstien. I it-afdelingen hygger vi omkring torsdagsbrætspil og fællesmorgenmad en gang om måneden. Vi er en meget stabil arbejdsplads, hvor ansatte bliver længe, når de først er blevet smittet med DMI-kulturen. Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det som Storm P. sagde. Vi kan heller ikke ændre på vejret, til gengæld deler vi det til alt og alle, både til kommerciel brug og til livsvigtige instanser og funktioner. Det er denne samfundsvigtige position, der driver os, og gør os til noget helt særligt i Danmark. Vil du være med? Hvad så nu? Ansættelse og aflønning: Sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg svarende til dine kvalifikationer Ansættelsesområdet: Er Klima, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner Arbejdstid: Begge stillinger er til fastansættelse på 37 timer pr. uge Tiltrædelse: Stillingerne er til besættelse snarest muligt Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder af IT Infrastruktur, Eivind Bengtsson, på 3915 7544 eller ebe@dmi (kan kontaktes i uge 30 & 31) eller Afdelingschef for Frie Data, Morten Thaarup på tlf. 2399 7557 (kan kontaktes i uge 27). Ansøgningsfrist: søndag d. 4. august 2019 Ansættelsessamtaler: Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33. En eventuel samtale kan tage udgangspunkt i en konkret opgave. Stillingen søges: For at søge stillingen skal du klikke på linket Søg stillingen og følge instruktionerne. Vi ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder og etnisk baggrund. Der findes ikke en arbejdsplads magen til i Danmark. Vil du vide mere om, hvorfor det er noget helt særligt at være en del af DMI, så klik ind på DMI.dk og læs Om DMI .Har du det tekniske overblik over it-løsninger, og er du god til at sikre fremtidsorienterede it-løsninger? Brænder du for at arbejde med it-infrastruktur, der sikrer menneskeliv og materielle værdier samt understøtter håndteringen af klimaændringer? Så vil jobbet som it-infrastrukturspecialist på Danmarks Meteorologiske Institut (DMI) være noget for dig!

DMI er instituttet, der forbinder naturens kræfter med teknologiens styrker. Vi har alt fra de mindste små tekniske finurligheder, til store komplekse it-løsninger, herunder en supercomputer placeret på Island. DMI spænder bredt og har en lang it-historik. Vi udvikler nye løsninger, driver og vedligeholder ældre IT-systemer samtidig med, at vi er præget af videnskab og forskning.

Om jobbet
Som infrastrukturspecialist får du mulighed for at være en væsentlig medspiller inden for styrkelsen af det teknologiske fundament på DMI. Vi søger lige nu to infrastrukturspecialister, som begge skal være drivende kræfter i at:

  • transformere kørende produkter over på nye platforme
  • sikre robuste driftsplatforme, der kører 24/7
  • videreudvikle virtuel infrastruktur
  • klargøre og modernisere datacenter med henblik på flytning
  • opbygge nye netværk og infrastruktur
  • videreudvikle DMI’s big data platform (Hadoop/HDFS på Isilon storage)
  • følge den teknologiske udvikling inden for et bredt spektrum af områder – datamodtagelse og -distribution, supercomputing, netværksløsninger, mm.
De konkrete arbejdsopgaver fordeles efter kvalifikationer og interesser og skal løses i tæt samarbejde med DMI’s nuværende infrastrukturgruppe. Vi tilbyder en afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt og dynamisk miljø, hvor der er højt til loftet og plads til den enkelte.

Om dig
Du er dygtig, kreativ og kvalitetsbevidst. Du motiveres af at have overblik, arbejde struktureret og tage ansvar for dit fagområde. Du har fokus på fremdrift og kvalitet i leverancer – også gennem lange projekter.

Vi forventer, at du har:

  • en relevant mellemlang eller længerevarende IT-uddannelse, f.eks. datalog, ingeniør, cand.it, eller tilsvarende kompetencer
  • indgående kendskab til Linux.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med:

  • opbygning og drift af 24/7-miljøer
  • etablering af løsninger på Linux-stakken
  • docker og K8S
  • HDFS/Hadoop
  • Isilon storage
  • scripting, pakker, perl, python, ansible
  • webserverteknologier såsom Apache, Tomcat, Varnish
  • arkitekturrammeværker som fx Togaf.
Du skal kunne arbejde både selvstændigt og som holdspiller, og du skal kunne begå dig på dansk og engelsk.

Om os
DMI ligger bogstavelig talt et lille vindstød fra Ryparken station. Det er også nemt at komme til på cykel, og vi har rigtig gode omklædningsforhold, hvis du har givet den gas på cykelstien. I it-afdelingen hygger vi omkring torsdagsbrætspil og fællesmorgenmad en gang om måneden. Vi er en meget stabil arbejdsplads, hvor ansatte bliver længe, når de først er blevet ”smittet” med DMI-kulturen.

”Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det” som Storm P. sagde. Vi kan heller ikke ændre på vejret, til gengæld deler vi det til alt og alle, både til kommerciel brug og til livsvigtige instanser og funktioner. Det er denne samfundsvigtige position, der driver os, og gør os til noget helt særligt i Danmark. Vil du være med?

Hvad så nu?
Ansættelse og aflønning: Sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg svarende til dine kvalifikationer
Ansættelsesområdet: Er Klima, Energi- og Forsyningsministeriet med tilhørende institutioner
Arbejdstid: Begge stillinger er til fastansættelse på 37 timer pr. uge
Tiltrædelse: Stillingerne er til besættelse snarest muligt
Yderligere oplysninger: Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder af IT Infrastruktur, Eivind Bengtsson, på 3915 7544 eller ebe@dmi (kan kontaktes i uge 30 & 31) eller Afdelingschef for Frie Data, Morten Thaarup på tlf. 2399 7557 (kan kontaktes i uge 27).
Ansøgningsfrist: søndag d. 4. august 2019
Ansættelsessamtaler: Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33. En eventuel samtale kan tage udgangspunkt i en konkret opgave.
Stillingen søges: For at søge stillingen skal du klikke på linket "Søg stillingen" og følge instruktionerne.

Vi ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder og etnisk baggrund.

Der findes ikke en arbejdsplads magen til i Danmark. Vil du vide mere om, hvorfor det er noget helt særligt at være en del af DMI, så klik ind på DMI.dk og læs ”Om DMI”.

DMI - KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-07-03T00:00:002019-08-04T00:00:00
330051581IT-arkitekt til LægemiddelstyrelsenRobot Vil du med på Lægemiddelstyrelsens videre rejse mod europæisk topklasse? Kan du omsætte forretningsbehov til arkitektur i de IT-løsninger, der skal bringe os derhen? Så er vi måske et match. Lægemiddelstyrelsens vision er at blive blandt de bedste medicinalagenturer i Europa og at bidrage til udvikling af Danmark, som førende nation inden for Life science. Vi har en stærk mission: Effektive, sikre og tilgængelige lægemidler og sikkert medicinsk udstyr til gavn for samfundet . Lægemiddelstyrelsens IT-arkitektur udgør et vigtigt fundament på vejen mod at realisere vores vision, og vi søger derfor en passioneret IT-arkitekt. Vi er i gang med en rigtig spændende rejse frem mod udvikling af vores teknologiske fundament, som understøtter vores forretning, og bidrager til at realisere de nye produkter og services, der efterspørges. Om os Du bliver en del af sektionen Forretnings-IT, som refererer til vicedirektøren. Sektionen består pt. af en sektionsleder, to teamledere og 14 akademiske medarbejdere. Lægemiddelstyrelsens IT-udvikling, vedligehold og drift er outsourcet, så vores primære opgaver er inden for IT-projekter, Informationssikkerhed, udbud og leverandørsamarbejde. Forretnings-IT er organiseret i to teams med hver sin teamleder. Det ene team retter fokus mod projektporteføljen, udviklingsopgaver og de daglige driftsopgaver. Det andet team, som du vil indgå i, har primære opgaver med strategisk fokus, herunder design af IT-arkitektur, samarbejde med eksterne leverandører, informationssikkerhed og kvalitet. Vi har en dynamisk hverdag, fordi vi indgår i mange IT-fora i Danmark og i EU, arbejder sammen med Sundheds- og Ældreministeriets Koncern-IT, samt deltager i interne og eksterne audits revisioner på f.eks. sikkerhed, drift og udviklingsområderne. Dit arbejde Som IT-arkitekt i Lægemiddelstyrelsen tager dit arbejde udgangspunkt i vores eksisterende IT-landskab, IT-arkitekturen og standarder. Dine primære arbejdsopgaver bliver, i tæt samarbejde med IT-leverandører og vores EA-arkitekt, at være central spiller med hensyn til at: • Omsætte forretningsbehov til IT-løsninger i tæt samarbejde med forretningen og eksterne leverandører - løsninger der skal sikre sammenhæng mellem forretningens behov i Lægemiddelstyrelsen og IT arkitektur design • Koordinere den tværgående arkitekturindsats i projekterne på tværs af infrastruktur-, SW og dataarkitekturen • Være bindeled mellem forretningen og Forretnings-IT, hvor der kortlægges forretningsbehov og udarbejdes kravspecifikationer • Være med til at udarbejde tekniske input til kravspecifikationer og udbudsmateriale • Deltage i projekter og sikre de arkitekturmæssige forhold samt kvaliteten i forhold til den efterfølgende drift • Have øje for, at den enkelte løsning bliver tænkt ind i en helhedsorienteret arkitekturmæssig sammenhæng på tværs af det samlede systemlandskab Din uddannelse og erfaring Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med forretningsarkitektur, applikations- løsningsarkitektur og eller informationsarkitektur. Hvis du kommer med en baggrund som f.eks. teknisk projektleder eller koordinator og et ønske om at udvikle din faglighed i én eller flere af de listede arkitekturdiscipliner hører vi også gerne fra dig. Det vil være en fordel hvis du har kendskab til arkitektur modellering, er bekendt med udviklingsmæssige pattern & practices og har viden om frontend-, middletier- og backend teknologier. Forståelse for lagdelte arkitektur principper, servicelandskaber og moderne integrationsprincipper er også en fordel. Vi forventer, at du er god til at formulere dig i skrift og tale og at du kan tage ejerskab for opgaven og sørge for, at den kommer i mål. Vi tilbyder En stilling med ansvar og et spændende samarbejde på tværs af organisationen på alle niveauer. Du får en udadvendt og vigtig rolle på en arbejdsplads i rivende udvikling med dygtige kollegaer og god plads til at udvikle personlige og faglige kompetencer, og du bliver en del af en sektion og et team med et godt sammenhold og god humor. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker enten i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation, eller efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten), og den til enhver tidgældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat. Kontakt os gerne Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Yulia Hestbæk på tlf. 2374 5017 i uger 27-29 eller Jeppe Sørensen på tlf. 2552 8160 i uger 30-31. Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsen på www.lmst.dk. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32-33.Vil du med på Lægemiddelstyrelsens videre rejse mod europæisk topklasse? Kan du omsætte forretningsbehov til arkitektur i de IT-løsninger, der skal bringe os derhen? Så er vi måske et match.



Lægemiddelstyrelsens vision er at blive blandt de bedste medicinalagenturer i Europa og at bidrage til udvikling af Danmark, som førende nation inden for Life science. Vi har en stærk mission: ”Effektive, sikre og tilgængelige lægemidler og sikkert medicinsk udstyr til gavn for samfundet”.



Lægemiddelstyrelsens IT-arkitektur udgør et vigtigt fundament på vejen mod at realisere vores vision, og vi søger derfor en passioneret IT-arkitekt. Vi er i gang med en rigtig spændende rejse frem mod udvikling af vores teknologiske fundament, som understøtter vores forretning, og bidrager til at realisere de nye produkter og services, der efterspørges.



Om os
Du bliver en del af sektionen Forretnings-IT, som refererer til vicedirektøren. Sektionen består pt. af en sektionsleder, to teamledere og 14 akademiske medarbejdere. Lægemiddelstyrelsens IT-udvikling, vedligehold og drift er outsourcet, så vores primære opgaver er inden for IT-projekter, Informationssikkerhed, udbud og leverandørsamarbejde. Forretnings-IT er organiseret i to teams med hver sin teamleder. Det ene team retter fokus mod projektporteføljen, udviklingsopgaver og de daglige driftsopgaver. Det andet team, som du vil indgå i, har primære opgaver med strategisk fokus, herunder design af IT-arkitektur, samarbejde med eksterne leverandører, informationssikkerhed og kvalitet.



Vi har en dynamisk hverdag, fordi vi indgår i mange IT-fora i Danmark og i EU, arbejder sammen med Sundheds- og Ældreministeriets Koncern-IT, samt deltager i interne og eksterne audits/revisioner på f.eks. sikkerhed, drift og udviklingsområderne.





Dit arbejde
Som IT-arkitekt i Lægemiddelstyrelsen tager dit arbejde udgangspunkt i vores eksisterende IT-landskab, IT-arkitekturen og standarder.



Dine primære arbejdsopgaver bliver, i tæt samarbejde med IT-leverandører og vores EA-arkitekt, at være central spiller med hensyn til at:
• Omsætte forretningsbehov til IT-løsninger i tæt samarbejde med forretningen og eksterne leverandører - løsninger der skal sikre sammenhæng mellem forretningens behov i Lægemiddelstyrelsen og IT arkitektur design
• Koordinere den tværgående arkitekturindsats i projekterne på tværs af infrastruktur-, SW og dataarkitekturen
• Være bindeled mellem forretningen og Forretnings-IT, hvor der kortlægges forretningsbehov og udarbejdes kravspecifikationer
• Være med til at udarbejde tekniske input til kravspecifikationer og udbudsmateriale
• Deltage i projekter og sikre de arkitekturmæssige forhold samt kvaliteten i forhold til den efterfølgende drift
• Have øje for, at den enkelte løsning bliver tænkt ind i en helhedsorienteret arkitekturmæssig sammenhæng på tværs af det samlede systemlandskab



Din uddannelse og erfaring Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med forretningsarkitektur, applikations-/løsningsarkitektur og/eller informationsarkitektur. Hvis du kommer med en baggrund som f.eks. teknisk projektleder eller koordinator og et ønske om at udvikle din faglighed i én eller flere af de listede arkitekturdiscipliner hører vi også gerne fra dig.



Det vil være en fordel hvis du har kendskab til arkitektur modellering, er bekendt med udviklingsmæssige pattern & practices og har viden om frontend-, middletier- og backend teknologier. Forståelse for lagdelte arkitektur principper, servicelandskaber og moderne integrationsprincipper er også en fordel.



Vi forventer, at du er god til at formulere dig i skrift og tale og at du kan tage ejerskab for opgaven og sørge for, at den kommer i mål.

Vi tilbyder
En stilling med ansvar og et spændende samarbejde på tværs af organisationen på alle niveauer. Du får en udadvendt og vigtig rolle på en arbejdsplads i rivende udvikling med dygtige kollegaer og god plads til at udvikle personlige og faglige kompetencer, og du bliver en del af en sektion og et team med et godt sammenhold og god humor.



Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker enten i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation, eller efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten), og den til enhver tidgældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.



Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Yulia Hestbæk på tlf. 2374 5017 i uger 27-29 eller Jeppe Sørensen på tlf. 2552 8160 i uger 30-31.

Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsen på www.lmst.dk.



Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32-33.

LægemiddelstyrelsenKøbenhavn S2019-07-01T00:00:002019-07-31T00:00:00
330061356Site Reliability EngineerRobot We re a small team in a larger organization, driving the adoption of container technologies and specifically Kubernetes. We manage and operate Kubernetes, and work to add additional functionality on top of it. By joining our team, you will be part of building and operating our Kubernetes clusters, as well as experimenting with the hottest new technologies and open-source projects. Because of our size, and organization, you will have plenty of influence on which things to build next, and the freedom to build them in the way that you and the team see fit, while having a lot of fun doing so. We have a rather informal and casual working atmosphere, including the collaboration with other teams in the organization. We re looking for engineers to join our Infrastructure team. We re inspired by The SRE Way and as such we are focused on the reliability and scalability of the systems that we build. We provide service hosting and CI CD, among other things. We like to automate tasks and try out new technologies regularly. Currently we plan on introducing Istio and Vault on top of Kubernetes in the not-so-distant future, but you can be part of that decision. Here s what you ll do and what you ll need to do it. Responsibilities Architect, build, and operate modern software infrastructure such as Kubernetes clusters on-premises and in the AWS public cloud. Introduce new technologies on top of Kubernetes to sweeten our offering. Champion SRE principles in the organization and help shape the future of the company. Build and maintain CI CD solutions. Collaborate with product feature teams to ensure that their services run well on our infrastructure. What We Require of You A computer science or (software) engineering university-level degree, or equivalent practical experience. You are a team player. Interest in designing, analyzing and troubleshooting scalable distributed systems. Systematic problem-solving approach, coupled with strong communication skills and a sense of ownership and drive. Ability to debug and optimize code and automate routine tasks (by writing maintainable code). Fluent in spoken and written English. What We ll Love About You Experience with containers (Docker), orchestration (Kubernetes). Knowledge of microservice infrastructure. A passion for open-source software. The drive to automate all the things we don t want to do manually. Experience with AWS (EC2, Route 53, S3, Direct Connect, VPC, IAM, RDS, Certificate Manager, SQS). Experience with unified logging. Experience with monitoring, dashboarding and alerting. Experience with modern CI CD solutions. Experience with web technologies and networking protocols. Experience with database systems relational and non-SQL such as Postgres and MongoDB. The Infrastructure Toolbox Kubernetes, Docker, Helm, Kustomize, Prometheus, Grafana Python, Rust, Go, Bash, AWS, Datadog, Elasticsearch Jenkins, Blackduck, HAProxy, Github, YAML and Linux just to name a few technologies that we use regularly. What You ll Love About Us Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and Australia. Even though we ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global work hard, play hard culture in this section here: https: careers.siteimprove.com culture We Also Offer Amazing Perks! Great and inspiring company culture. We are passionate, innovative and people-centric. Consistently named as a great place to work across the globe. Amazing kitchen staff. Our head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas, and free fruit ad libitum. Opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices. Outstanding office location. We re located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as the Palace by our employees. Friday bar. We have our very own Friday Bar. In the summer, we occasionally take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun. Corporate social responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company. How To Apply Click on the Apply now button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our Vice President of Engineering Mogens Abel-Bache at mab@siteimprove.com. Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com privacy.

We’re a small team in a larger organization, driving the adoption of container technologies and specifically Kubernetes. We manage and operate Kubernetes, and work to add additional functionality on top of it.

By joining our team, you will be part of building and operating our Kubernetes clusters, as well as experimenting with the hottest new technologies and open-source projects. Because of our size, and organization, you will have plenty of influence on which things to build next, and the freedom to build them in the way that you and the team see fit, while having a lot of fun doing so.

We have a rather informal and casual working atmosphere, including the collaboration with other teams in the organization.

We're looking for engineers to join our Infrastructure team. We're inspired by "The SRE Way" and as such we are focused on the reliability and scalability of the systems that we build. We provide service hosting and CI/CD, among other things. We like to automate tasks and try out new technologies regularly. Currently we plan on introducing Istio and Vault on top of Kubernetes in the not-so-distant future, but you can be part of that decision.

Here’s what you’ll do and what you’ll need to do it.

Responsibilities

  • Architect, build, and operate modern software infrastructure such as Kubernetes clusters on-premises and in the AWS public cloud.
  • Introduce new technologies on top of Kubernetes to sweeten our offering.
  • Champion SRE principles in the organization and help shape the future of the company.
  • Build and maintain CI/CD solutions.
  • Collaborate with product feature teams to ensure that their services run well on our infrastructure.

What We Require of You

  • A computer science or (software) engineering university-level degree, or equivalent practical experience.
  • You are a team player.
  • Interest in designing, analyzing and troubleshooting scalable distributed systems.
  • Systematic problem-solving approach, coupled with strong communication skills and a sense of ownership and drive.
  • Ability to debug and optimize code and automate routine tasks (by writing maintainable code).
  • Fluent in spoken and written English.

What We'll Love About You

  • Experience with containers (Docker), orchestration (Kubernetes).
  • Knowledge of microservice infrastructure.
  • A passion for open-source software.
  • The drive to automate all the things we don’t want to do manually.
  • Experience with AWS (EC2, Route 53, S3, Direct Connect, VPC, IAM, RDS, Certificate Manager, SQS).
  • Experience with unified logging.
  • Experience with monitoring, dashboarding and alerting.
  • Experience with modern CI/CD solutions.
  • Experience with web technologies and networking protocols.
  • Experience with database systems – relational and non-SQL such as Postgres and MongoDB.

The Infrastructure Toolbox

  • Kubernetes, Docker, Helm, Kustomize, Prometheus, Grafana
  • Python, Rust, Go, Bash, AWS, Datadog, Elasticsearch
  • Jenkins, Blackduck, HAProxy, Github, YAML and Linux just to name a few technologies that we use regularly.

What You’ll Love About Us

Siteimprove is a Danish-founded multinational company with over 500 employees worldwide. In addition to our headquarters in Copenhagen, we have offices in Minneapolis, London, Berlin, Vienna, Amsterdam, Oslo, Sydney, and Toronto, and our customers are spread across North America, Europe, and Australia.

Even though we’ve grown rapidly since our foundation back in 2003, we’ve maintained our entrepreneurial spirit and strong feeling of togetherness. Read more about the Siteimprovers and our inclusive and global “work hard, play hard” culture in this section here: https://careers.siteimprove.com/culture/

We Also Offer Amazing Perks!

  • Great and inspiring company culture. We are passionate, innovative and people-centric. Consistently named as a great place to work across the globe.
  • Amazing kitchen staff. Our head chef and his kitchen staff cook delicious lunch for us every day. There’s always cake on Fridays and on special occasions and celebrations (which, luckily, is quite often). Naturally, we offer free coffee, free sodas, and free fruit ad libitum. Opportunity to buy food to take home at extremely reasonable prices.
  • Outstanding office location. We’re located in the heart of Copenhagen in a beautiful building sometimes referred to as “the Palace” by our employees.
  • Friday bar. We have our very own Friday Bar. In the summer, we occasionally take the party to our cozy courtyard for barbecuing in the sun.
  • Corporate social responsibility. We do various activities to be a good corporate citizen, and we are very proud to be a socially responsible company.

How To Apply

Click on the “Apply now” button to submit your application. If you have any questions regarding the job or need a reasonable accommodation to apply, feel free to contact our Vice President of Engineering Mogens Abel-Bache at mab@siteimprove.com.

Siteimprove is a global corporation and has developed data practices designed to assure that your personally identifiable information is appropriately protected. Please note that personal information may be transferred, accessed and stored globally as necessary for the uses and disclosures stated in accordance with our Privacy Policy at Siteimprove.com/privacy.

SITEIMPROVE A/SKøbenhavn K2019-07-17T00:00:002019-08-14T00:00:00
330058556Domain Architect - Data, Reporting and AnalyticsRobot Join a global leader on a pioneering journey LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. We are exploring new territory and the journey will encompass increased digitalization, acquisitions and planned transformations which all require strong architectural involvement, planning and direction-setting. To support this in a professional manner we are strengthening our Technology, Architecture and Innovation department (TAI) in Global IT, with a particular focus on data and architecture management capabilities. On the journey to increase the ability to speak and guide decisions with data we are implementing fit-for-purpose tools across business and production units globally, and as Domain Architect for Reporting and Analytics the focus is to develop and mature architectural standards and roadmaps in collaboration with Global IT Solution Architect teams, Process Owners and in line with LEO Pharma IT strategy. In Global IT we are proud to enable this transformation and to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world. The Job In LEO Pharma Technology, Architecture and Innovation (TAI) team we own the blueprints, roadmaps and solutions used by 6000 global users, and with significant growth ahead we are building, streamlining and modernizing our technologies and solution landscape. Joining our team of seasoned architects you will assume responsibility for, and develop actionable roadmaps with due consideration of people, process, technology and data for your domain specific Data, Reporting Analytics. For the right candidate this is an opportunity to leverage the value of data and shape the future global LEO reporting and analytics landscape leveraging fit-for-purpose technologies. Develop up-to-date overview of domain landscape to support IT strategy and decisions in compliance with Enterprise architecture principles Engage with IT programs and projects to qualify estimates, scope and set up for success Partner with architect peers to ensure integrity and quality throughout solution lifecycle Follow and engage with vendors to influence roadmaps and identify adoption opportunities Participate in projects in your role as Subject Matter Expert Relevant tools and technologies includes (but not limited to) Microsoft, SAP BI and datawarehousing solutions The key to success is ensuring compliance with architectural policies and or define and recommend updates when needed. Qualifications You have at least five years experience from working with complex data, reporting and analytics solutions in a global organization i.e. with a diversity of stakeholders and technologies involved. LEO Pharma is a highly collaborative workplace and as Domain Architect and gatekeeper of blueprint you are confident and have a level of authority including the ability to consistently communicate decision rationales and architectural standards. With your experience and understanding of the mechanisms of a large organization you are able to prioritize and balance activities in alignment with targets and timelines. Your new team You will be based at the LEO Pharma headquarters in Ballerup, from where we manage solutions for LEO globally. Joining our team of 10 Domain Architects covering the end-to-end IT landscape with functional and technological domains combined, we share a passion for leveraging technology and our work environment is characterized by knowledge sharing and room for having a good time. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma you will get the opportunity to shape the future and develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Marc Friis-Møller, Senior Manager, at 45 5168 0049. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20.07.2019.

Join a global leader on a pioneering journey

LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner – and that is why we need you.

We are exploring new territory and the journey will encompass increased digitalization, acquisitions and planned transformations which all require strong architectural involvement, planning and direction-setting.

To support this in a professional manner we are strengthening our Technology, Architecture and Innovation department (TAI) in Global IT, with a particular focus on data and architecture management capabilities.

On the journey to increase the ability to speak and guide decisions with data we are implementing fit-for-purpose tools across business and production units globally, and as Domain Architect for Reporting and Analytics the focus is to develop and mature architectural standards and roadmaps in collaboration with Global IT Solution Architect teams, Process Owners and in line with LEO Pharma IT strategy.

In Global IT we are proud to enable this transformation and to make a significant difference for people with serious skin diseases all over the world.

 
The Job

In LEO Pharma Technology, Architecture and Innovation (TAI) team we own the blueprints, roadmaps and solutions used by 6000+ global users, and with significant growth ahead we are building, streamlining and modernizing our technologies and solution landscape. Joining our team of seasoned architects you will assume responsibility for, and develop actionable roadmaps with due consideration of people, process, technology and data for your domain specific – Data, Reporting & Analytics.

For the right candidate this is an opportunity to leverage the value of data and shape the future global LEO reporting and analytics landscape leveraging fit-for-purpose technologies.

  • Develop up-to-date overview of domain landscape to support IT strategy and decisions in compliance with Enterprise architecture principles
  • Engage with IT programs and projects to qualify estimates, scope and set up for success
  • Partner with architect peers to ensure integrity and quality throughout solution lifecycle
  • Follow and engage with vendors to influence roadmaps and identify adoption opportunities
  • Participate in projects in your role as Subject Matter Expert – Relevant tools and technologies includes (but not limited to) Microsoft, SAP BI and datawarehousing solutions

The key to success is ensuring compliance with architectural policies and/or define and recommend updates when needed.

 Qualifications

You have at least five years’ experience from working with complex data, reporting and analytics solutions in a global organization i.e. with a diversity of stakeholders and technologies involved. 
LEO Pharma is a highly collaborative workplace and as Domain Architect and gatekeeper of blueprint you are confident and have a level of authority including the ability to consistently communicate decision rationales and architectural standards. With your experience and understanding of the mechanisms of a large organization you are able to prioritize and balance activities in alignment with targets and timelines.


Your new team

You will be based at the LEO Pharma headquarters in Ballerup, from where we manage solutions for LEO globally. Joining our team of 10+ Domain Architects covering the end-to-end IT landscape with functional and technological domains combined, we share a passion for leveraging technology and our work environment is characterized by knowledge sharing and room for having a good time.

 
Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma you will get the opportunity to shape the future and develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world.

 
Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Marc Friis-Møller, Senior Manager, at +45 5168 0049.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is 20.07.2019.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-07-11T00:00:002019-07-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To it-infrastrukturspecialister søges til DMI

DMI - København

København Ø
Har du det tekniske overblik over it-løsninger, og er du god til at sikre fremtidsorienterede it-løsninger? Brænder du for at arbejde med it-infrastruktur, der sikrer menneskeliv og materielle værdier samt understøtter håndteringen af klimaændringer...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

IT-arkitekt til Lægemiddelstyrelsen

Lægemiddelstyrelsen

København S
Vil du med på Lægemiddelstyrelsens videre rejse mod europæisk topklasse? Kan du omsætte forretningsbehov til arkitektur i de IT-løsninger, der skal bringe os derhen? Så er vi måske et match. Lægemiddelstyrelsens vision er at blive blandt de bedste m...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Site Reliability Engineer

SITEIMPROVE A/S

København K
We re a small team in a larger organization, driving the adoption of container technologies and specifically Kubernetes. We manage and operate Kubernetes, and work to add additional functionality on top of it. By joining our team, you will be part o...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Domain Architect - Data, Reporting and Analytics

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Join a global leader on a pioneering journey LEO Pharma has embarked on a very ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner and that is why we need you. We are exploring new territory and the journey will encompass incr...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:20. juli 2019