Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Middelfart Kommune søger en økonomikonsulent til projektopgaver

Løn og økonomi i Middelfart Kommune søger en ny medarbejder til vores økonomigruppe. Vi søger en struktureret og dygtig medarbejder, der selvstændigt kan indgå i arbejdet med styring af kommunens økonomi. Du kommer til at arbejde med udfordrende og varierede arbejdsopgaver, og du bliver en nøgleperson i at sikre en god og sikker økonomistyring i hele kommunen.

En god økonomistyring kræver ressourceoptimering af organisationen. Derfor har vi en række analyse- samt proces- og projektledelsesopgaver som skal gennemføres fx digitalisering og optimering af arbejdsgange. I din stilling ligger desuden ad hoc analyser inden for økonomiområdet samt udarbejdelse af sagsfremstillinger til brug for politikere og kommunens administrative ledelse.

Løn og økonomiafdelingen består af følgende områder: kreditor, debitor, økonomi, løn og personale samt indkøb. Du vil komme til at indgå i en afdeling med ca. 40 engagerede, ansvarsfulde og positive medarbejdere. Du vil indgå i økonomigruppen, et team på 12 medarbejdere der refererer til Løn og økonomichefen.

Dine opgaver vil være inden for følgende hovedområder:

  • Projekt- og procesledelse i forhold til digitalisering af arbejdsgange
  • Projekt- og procesledelse vedr. udbredelse af ledelsesinformation (business intelligence (BI))
  • Udarbejdelse af sagsfremstillinger til politikere og den kommunale ledelse
  • Løbende administrative opgaver
  • Ad hoc opgaver inden for Løn og Økonomiafdelingen og hele organisationen

Vi søger en medarbejder:
  • Som kan bearbejde talmateriale og videreformidle det på en letforståelig måde
  • Som kan arbejde systematisk og selvstændigt
  • Som har erfaringer med proces- og projektledelse
  • Der er stærk på samarbejde på tværs af organisationen
  • Med et godt og smittende humør
  • Der er åben og nysgerrig og som trives i et storrumskontor

    Vi forventer at du:
  • Har en relevant uddannelse - gerne videregående - erfaring fra en anden kommune er en fordel
  • Har interesse for – eller kendskab til – kommunale organisationer
  • Har sans for detaljen, kan skabe struktur og formår at bevare overblikket
  • Er dygtig til at kommunikere – ikke mindst mundtligt
  • Har god it-forståelse

    Vi kan tilbyde gode kollegaer, som sætter pris på et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi i fællesskab løser mange forskellige opgaver. Vi har løbende fokus på udvikling, og tilbyder derudover en sundhedsordning.

    Vi glæder os til din ansøgning, som vi har senest den 20. september 2020. Vi forventer at afholde samtaler den 29. september 2020 med besættelse snarest.

    Middelfart Kommune er en værdibaseret og arbejdsmiljøcertificeret kommune, der har fokus på, at kommunen er én fælles enhed, der samarbejder på tværs af kommunens forvaltninger og områder til borgerens bedste.

    Kommunens administration er samlet på Nytorv 9, 5500 Middelfart.

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Løn- og økonomichef Eva Iversen på tlf. 4023 9060 eller mail: Eva.iversen@middelfart.dk.

    Der er tale om en faststilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

    Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

    Vi foretrækker, at du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
     


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.