Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Midlertidig bogholder hjælp til vores økonomifunktion, start jan 2020.

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652

 

 

 

Der er rod i vores bankafstemning og bogføring for i år som vi søger hjælp til at få ordnet så vi kan få lavets vores årsregnskab. Der skal i den forbindelse også laves en oversigt over vores debitorer.

Vi er en lille politisk ungdomsorganisation så vi har brug for du kommer ind til vores kontor og gennemgår en del af tingene med vores nuværende bogholder og kasserer. Vores bilag er i papirsform da vi først går digitalt fra 1 januar.

Vi har ca.1100 bilag for hele året, men problemerne med bogføringen og bankafstemningen begyndte omkring april måned.

Vi bruger e-conomic.
Vi giver svar i uge 2.

Hvis det er noget for dig ser vi frem til at høre fra dig på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330147632Phoenix-c9ac6f5a12019-12-23T00:00:00Midlertidig bogholder hjælp til vores økonomifunktion, start jan 2020.

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652

 

 

 

Der er rod i vores bankafstemning og bogføring for i år som vi søger hjælp til at få ordnet så vi kan få lavets vores årsregnskab. Der skal i den forbindelse også laves en oversigt over vores debitorer.

Vi er en lille politisk ungdomsorganisation så vi har brug for du kommer ind til vores kontor og gennemgår en del af tingene med vores nuværende bogholder og kasserer. Vores bilag er i papirsform da vi først går digitalt fra 1 januar.

Vi har ca.1100 bilag for hele året, men problemerne med bogføringen og bankafstemningen begyndte omkring april måned.

Vi bruger e-conomic.
Vi giver svar i uge 2.

Hvis det er noget for dig ser vi frem til at høre fra dig på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652

2020-02-17T18:50:39.123 Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11652 Der er rod i vores bankafstemning og bogføring for i år som vi søger hjælp til at få ordnet så vi kan få lavets vores årsregnskab. Der skal i den forbindelse også laves en oversigt over vores debitorer. Vi er en lille politisk ungdomsorganisation så vi har brug for du kommer ind til vores kontor og gennemgår en del af tingene med vores nuværende bogholder og kasserer. Vores bilag er i papirsform da vi først går digitalt fra 1 januar. Vi har ca.1100 bilag for hele året, men problemerne med bogføringen og bankafstemningen begyndte omkring april måned. Vi bruger e-conomic.Vi giver svar i uge 2. Hvis det er noget for dig ser vi frem til at høre fra dig på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 1165211jobnetc9ac6f5a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/116520EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3681146Worksome ApS11Langelinie Allé 471455København KDKDanmark0
hello@worksome.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset876949JobNet5092674509267410023-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgMidlertidig bogholder hjælp til vores økonomifunktion, start jan 2020.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363790718Mathiashello@worksome.comDKDanmarkDKDanmark330175504Bogholder/administratorProfile Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævning af kontingenter via PBSFakturering af diverse ydelserStyring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKIBogføring betaling af kreditorer (differentieret moms)Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)MomsDaglige ind udbetalingerBogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automatÅrsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kassererHåndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmerAdministration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefenDiverse ad hock opgaver Vi forventer at duEr venlig, udadvendt og servicemindedHar indgående IT kendskabKan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdetKan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevnerKan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.Straffeattest skal fremvises. S K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 15:00Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen Send ansøgning senest søndag den 08. marts 2020.Om jobbet
S/K Lynetten søger en Bogholder/adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år.
 
Opgaverne er:
  • Opkrævning af kontingenter via PBS
  • Fakturering af diverse ydelser
  • Styring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKI
  • Bogføring/betaling af kreditorer (differentieret moms)
  • Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)
  • Moms
  • Daglige ind/udbetalinger
  • Bogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automat
  • Årsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)
  • Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kasserer
  • Håndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmer
  • Administration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefen
  • Diverse ad hock opgaver
Vi forventer at du
  • Er venlig, udadvendt og serviceminded
  • Har indgående IT kendskab
  • Kan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdet
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Kan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.
  • Straffeattest skal fremvises.
S/K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.
Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.
Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.
Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.
Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.
Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.
Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 – 15:00

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen "Send ansøgning" senest søndag den 08. marts 2020.
ORS/Small/d0888708_logo.pngSejlklubben LynettenKøbenhavn K2020-02-11T01:00:00.8572020-03-08T00:00:00
330183082Bogholderi-ansvarlig med digital flair til Danmarks største restaurant-siteRobot Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger. DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til en fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt. Din profil og kvalifikationer: Du har erfaring med bogholderi herunder fakturering, bankafstemninger, debitorstyring, årsregnskaber etc. Du har en relevant uddannelse og eller praktisk erfaring med området. Du er superbruger af Excel og har erfaring med at arbejde med digitale løsninger på regnskabsområdet. Du har erfaring med Navision C5 og Danløn. Du mestrer dansk og engelsk både i tale og på skrift. Du er ansvarsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret, systematisk, selvstændig og er vant til at have mange bolde i luften. Du trives med både rutineopgaver, men er samtidig også åben for ad-hoc-opgaver. Du er god til kundekontakt og kundebetjening både telefonisk og på mail Primære arbejdsopgaver: Bogføring, fakturering, bankafstemning, debitor-styring Ad hoc-opgaver Vi kan tilbyde: En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder Et godt sammenhold med gode kollegaer En arbejdsplads i vækst, hvor der er kort vej fra id til handling Hvem er vi: DinnerBooking.com er landets største restaurantsite og leverandør af bookingløsninger til restauranter i primært Danmark, Norge, Finland og Estland, hvor gæster kan finde- og booke bord. Du vil blive en del af DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Rumænien. Løn og ansættelse Fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt Arbejdssted: Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 28. februar 2020.

Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger.   
 
DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til en fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt.    
 
Din profil og kvalifikationer: 

  • Du har erfaring med bogholderi – herunder fakturering, bankafstemninger, debitorstyring, årsregnskaber etc.  
  • Du har en relevant uddannelse og/eller praktisk erfaring med området. 
  • Du er superbruger af Excel og har erfaring med at arbejde med digitale løsninger på regnskabsområdet. 
  • Du har erfaring med Navision C5 og Danløn. 
  • Du mestrer dansk og engelsk både i tale og på skrift. 
  • Du er ansvarsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret, systematisk, selvstændig og er vant til at have mange bolde i luften.  
  • Du trives med både rutineopgaver, men er samtidig også åben for ad-hoc-opgaver. 
  • Du er god til kundekontakt og kundebetjening – både telefonisk og på mail  

 

Primære arbejdsopgaver:  

  • Bogføring, fakturering, bankafstemning, debitor-styring  
  • Ad hoc-opgaver 
     

Vi kan tilbyde:  

  • En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver 
  • En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder 
  • Et godt sammenhold med gode kollegaer 
  • En arbejdsplads i vækst, hvor der er kort vej fra idé til handling  

Hvem er vi: 

DinnerBooking.com er landets største restaurantsite og leverandør af bookingløsninger til restauranter i primært Danmark, Norge, Finland og Estland, hvor gæster kan finde- og booke bord. Du vil blive en del af DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Rumænien.  
 

Løn og ansættelse 

Fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. 

Tiltrædelse hurtigst muligt 

Arbejdssted: 

Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S 

Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt – vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 28. februar 2020. 

DinnerBooking ApSKøbenhavn S2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330189340Økonomi- og administrativ ansvarlig søgesRobot Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er struktur og gejst for at tage del i og ansvar for, at virksomheden fortsætter en sund udvikling. Jobbet Stillingen rummer først og fremmest daglig bogføring af debitorer, kreditorer, afstemning af bank samt betalinger, finansafstemninger, moms samt klargøring af årsregnskab til revisor. Endvidere bidrager du med forskellige administrative opgaver herunder vareoprettelse med priser og diverse logistik opgaver. Kvalifikationer Relevant uddannelse indenfor bogholderi økonomi Solid erfaring fra lignede ansættelser gerne indenfor engros, produktion eller logistik Selvstændig og proaktiv med høj arbejdsmoral - ikke bange for nye arbejdsområder Rutineret IT-bruger og kendskab til e-conomics kan hurtigt blive superbruger Sprog: Engelsk og dansk Om virksomheden Med produktion i Asien producerer SJ Link ApS for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor living og softtech accessories. Hos os bliver du en del af et familiært team i en ung, mindre virksomhed i driftig udvikling. Med afsæt i det gode købmandskab arbejder vi ud fra rettidig omhu og en tro på gode relationer og de muligheder, vi skaber. Ansættelsesvilkår Stillingen kan være 25-37 timer pr. uge, hvorfor både deltid og fuldtid er muligt. Timer og allokering aftales nærmere. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sofie Vincentz på tlf. 22563284. Motiveret ansøgningen og CV sendes på mail: sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, hvis vi har fundet den rette kandidat. Ansøgningsfrist: Torsdag d. 12. marts 2020 kl. 12.00

Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er ’struktur’ og ’gejst’ for at tage del i og ansvar for, at virksomheden fortsætter en sund udvikling.  

 

Jobbet

Stillingen rummer først og fremmest daglig bogføring af debitorer, kreditorer, afstemning af bank samt betalinger, finansafstemninger, moms samt klargøring af årsregnskab til revisor. Endvidere bidrager du med forskellige administrative opgaver; herunder vareoprettelse med priser og diverse logistik opgaver.

 

Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse indenfor bogholderi/økonomi
  • Solid erfaring fra lignede ansættelser – gerne indenfor engros, produktion eller logistik
  • Selvstændig og proaktiv med høj arbejdsmoral - ikke bange for nye arbejdsområder 
  • Rutineret IT-bruger og kendskab til e-conomics / kan hurtigt blive superbruger
  • Sprog: Engelsk og dansk

 

Om virksomheden

Med produktion i Asien producerer SJ Link ApS for førende danske og nordiske brands og retailere indenfor living og softtech accessories. Hos os bliver du en del af et familiært team i en ung, mindre virksomhed i driftig udvikling. Med afsæt i det gode købmandskab arbejder vi ud fra rettidig omhu og en tro på gode relationer og de muligheder, vi skaber.

Ansættelsesvilkår

Stillingen kan være 25-37 timer pr. uge, hvorfor både deltid og fuldtid er muligt. Timer og allokering aftales nærmere.
Stillingen ønskes besat snarest muligt.

 

Vi ser frem til at høre fra dig

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sofie Vincentz på tlf. 22563284. Motiveret ansøgningen og CV sendes på mail: sofievincentz@jnlink.dk. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, hvis vi har fundet den rette kandidat.

 

 

Ansøgningsfrist: Torsdag d. 12. marts 2020 kl. 12.00

SJ LINK ApSKøbenhavn S2020-02-20T00:00:002020-03-12T00:00:00
330189531Deltids bogholder søges til fotografvirksomhed 20 timer/ugenRobot Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab. Arbejdsopgaver:Ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer, med sparring fra vores revisor i Deloitte, herunder: Bogføring og afstemning af udgiftsbilag Ajourføring af indbetalinger og debitorerstyring Ajourføring af kreditorer Korrektioner i regnskabet Momsregnskab Hvad vi søger Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har indgående kendskab og erfaring med E-conomic.Du trives i et ungt og dynamisk miljø hvor der til tider er rigtig meget fart på og hvor der sættes krav til fleksibilitet, selvstændighed og planlægning. Tid og stedStillingen er på 20-25 timer ugentligt fordelt over 3-4 dage. Arbejdsted vil være på kontoret i vores studier i Schillerhuset på Nørrebro. På sigt kan der være mulighed for fuldtid og der kan ligeledes på sigt aftales mulighed for delvis hjemmearbejdsplads. LønAttraktiv lønpakke med pension og frokostordning tilbydes. BEM RK, stillingen skal søges via SØG JOBBET !

Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.
Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab.

Arbejdsopgaver:
Ansvar for vores interne bogholderi, med alt hvad det indebærer, med sparring fra vores revisor i Deloitte, herunder:

  • Bogføring og afstemning af udgiftsbilag
  • Ajourføring af indbetalinger og debitorerstyring 
  • Ajourføring af kreditorer 
  • Korrektioner i regnskabet
  • Momsregnskab


Hvad vi søger 
Vi forventer at du er struktureret og har en solid sans for at løse opgaver organiseret.
Vi forventer at du har interesse i tal og økonomi, samt at du har indgående kendskab og erfaring med E-conomic.
Du trives i et ungt og dynamisk miljø hvor der til tider er rigtig meget fart på og hvor der sættes krav til fleksibilitet, selvstændighed og planlægning. 

Tid og sted
Stillingen er på 20-25 timer ugentligt fordelt over 3-4 dage.
Arbejdsted vil være på kontoret i vores studier i Schillerhuset på Nørrebro.
På sigt kan der være mulighed for fuldtid og der kan ligeledes på sigt aftales mulighed for delvis hjemmearbejdsplads.

Løn
Attraktiv lønpakke med pension og frokostordning tilbydes.

BEMÆRK, stillingen skal søges via "SØG JOBBET"!

TRENDSHOTS ApSKøbenhavn N2020-02-20T00:00:002020-03-17T00:00:00
330187207Debitorchef søges til projektansættelseRobot Kan du godt lide at arbejde i et internationalt miljø, så er denne stilling måske lige netop dig? Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en erfaren debitorchef til en 3 måneders projektansættelse med mulighed for evt. forlængelse i op til et helt år. En varieret hverdag med udfordrende opgaver Du får en dynamisk hverdag ude hos vores kunde, hvor du får ansvaret for et mindre team samt en række forskellige opgaver indenfor debitor området i virksomhedens økonomiafdeling. Her bruger du din erfaring til både at løse de konkrete opgaver samt yde faglig rådgivning til vores kunde. Dine typiske arbejdsopgaver hos vores kunde er:Daglig ledelse af mindre teamAnsvarlig for faktureringBogføring af kundeindbetatlinger og udbetalingerOpfølgning på udestående inkl. reminder og rykker pocedure.Faglig sparring med vores kunde Kompetenceprofil Du er en erfaren udadvendt og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded. Derudover forventer vi, at duhar en relevant økonomiuddannelsehar nogle års erfaring som allround bogholder samt stor erfaring med debitor områdethar erfaring med ledelse af et mindre teamhar god systemforståelse (gerne erfaring med Microsoft Dynamics AX) og er en erfaren bruger af Excelhar gode kommunikationsevner og er god til at skabe relationerer ambitiøs, struktureret og fagligt nysgerrigbehersker engelsk i skrift og tale ECIT Services ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og faglig sparring med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse sker efter aftale og arbejdsstedet er vores kundes kontor i Storkøbenhavn (Tåstrup). Der er tale om en fuldtids projektstilling på 37 timer ugentligt i minimum 3 måneder med mulighed for evt. forlængelse. Arbejdstiden aftales nærmere direkte med vores kunde. Ansøgning og kontakt Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, da vi løbende indkalder til samtaler, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Henrik Bruun på hb@capworks.eu. Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.Kan du godt lide at arbejde i et internationalt miljø, så er denne stilling måske lige netop dig?

Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en erfaren debitorchef til en 3 måneders projektansættelse med mulighed for evt. forlængelse i op til et helt år.

En varieret hverdag med udfordrende opgaver
Du får en dynamisk hverdag ude hos vores kunde, hvor du får ansvaret for et mindre team samt en række forskellige opgaver indenfor debitor området i virksomhedens økonomiafdeling. Her bruger du din erfaring til både at løse de konkrete opgaver samt yde faglig rådgivning til vores kunde.

Dine typiske arbejdsopgaver hos vores kunde er:
  • Daglig ledelse af mindre team
  • Ansvarlig for fakturering
  • Bogføring af kundeindbetatlinger og udbetalinger
  • Opfølgning på udestående inkl. reminder og rykker pocedure.
  • Faglig sparring med vores kunde

Kompetenceprofil
Du er en erfaren udadvendt og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver.  Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded.

Derudover forventer vi, at du
  • har en relevant økonomiuddannelse
  • har nogle års erfaring som allround bogholder samt stor erfaring med debitor området
  • har erfaring med ledelse af et mindre team
  • har god systemforståelse (gerne erfaring med Microsoft Dynamics AX) og er en erfaren bruger af Excel
  • har gode kommunikationsevner og er god til at skabe relationer
  • er ambitiøs, struktureret og fagligt nysgerrig
  • behersker engelsk i skrift og tale

ECIT Services
ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og faglig sparring med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner.

Ansættelsesvilkår
Tiltrædelse sker efter aftale og arbejdsstedet er vores kundes kontor i Storkøbenhavn (Tåstrup). Der er tale om en fuldtids projektstilling på 37 timer ugentligt i minimum 3 måneder med mulighed for evt. forlængelse. Arbejdstiden aftales nærmere direkte med vores kunde.

Ansøgning og kontakt
Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, da vi løbende indkalder til samtaler, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Henrik Bruun på hb@capworks.eu.  Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.

 

CapWorks ApSHerlev2020-02-19T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/administrator

Sejlklubben Lynetten

København K
Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævn...
Indrykket:11. februar 2020

Bogholderi-ansvarlig med digital flair til Danmarks største restaurant-site

DinnerBooking ApS

København S
Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger. DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til...
Indrykket:18. februar 2020

Økonomi- og administrativ ansvarlig søges

SJ LINK ApS

København S
Vi er en ambitiøs handelsvirksomhed med base på Amager. Vi søger en skarp og dedikeret person til at varetage den daglige bogføring og økonomi samt administrative opgaver. Nøgleord i jobbet er struktur og gejst for at tage del i og ansvar for, at vi...
Indrykket:20. februar 2020

Deltids bogholder søges til fotografvirksomhed 20 timer/ugen

TRENDSHOTS ApS

København N
Trendshots producerer billeder af produkter til kommercielle formål for over 1000 virksomheder i Danmark og resten af verden.Vi er i kraftig vækst og har brug for en deltids bogholder til at holde styr på vores regnskab. Arbejdsopgaver:Ansvar for vo...
Indrykket:20. februar 2020

Debitorchef søges til projektansættelse

CapWorks ApS

Herlev
Kan du godt lide at arbejde i et internationalt miljø, så er denne stilling måske lige netop dig? Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en erfaren debitorchef til en 3 måneders projektansættelse med mulighed for evt. forlængelse i op til e...
Indrykket:19. februar 2020