Midlertidig bogholder hjælp til vores økonomifunktion, start jan 2020.

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652

 

 

 

Der er rod i vores bankafstemning og bogføring for i år som vi søger hjælp til at få ordnet så vi kan få lavets vores årsregnskab. Der skal i den forbindelse også laves en oversigt over vores debitorer.

Vi er en lille politisk ungdomsorganisation så vi har brug for du kommer ind til vores kontor og gennemgår en del af tingene med vores nuværende bogholder og kasserer. Vores bilag er i papirsform da vi først går digitalt fra 1 januar.

Vi har ca.1100 bilag for hele året, men problemerne med bogføringen og bankafstemningen begyndte omkring april måned.

Vi bruger e-conomic.
Vi giver svar i uge 2.

Hvis det er noget for dig ser vi frem til at høre fra dig på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330147632Phoenix-c9ac6f5a12019-12-23T00:00:00Midlertidig bogholder hjælp til vores økonomifunktion, start jan 2020.

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652

 

 

 

Der er rod i vores bankafstemning og bogføring for i år som vi søger hjælp til at få ordnet så vi kan få lavets vores årsregnskab. Der skal i den forbindelse også laves en oversigt over vores debitorer.

Vi er en lille politisk ungdomsorganisation så vi har brug for du kommer ind til vores kontor og gennemgår en del af tingene med vores nuværende bogholder og kasserer. Vores bilag er i papirsform da vi først går digitalt fra 1 januar.

Vi har ca.1100 bilag for hele året, men problemerne med bogføringen og bankafstemningen begyndte omkring april måned.

Vi bruger e-conomic.
Vi giver svar i uge 2.

Hvis det er noget for dig ser vi frem til at høre fra dig på Worksome.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/11652

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 11652 Der er rod i vores bankafstemning og bogføring for i år som vi søger hjælp til at få ordnet så vi kan få lavets vores årsregnskab. Der skal i den forbindelse også laves en oversigt over vores debitorer. Vi er en lille politisk ungdomsorganisation så vi har brug for du kommer ind til vores kontor og gennemgår en del af tingene med vores nuværende bogholder og kasserer. Vores bilag er i papirsform da vi først går digitalt fra 1 januar. Vi har ca.1100 bilag for hele året, men problemerne med bogføringen og bankafstemningen begyndte omkring april måned. Vi bruger e-conomic.Vi giver svar i uge 2. Hvis det er noget for dig ser vi frem til at høre fra dig på Worksome. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 1165211jobnetc9ac6f5a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://use.worksome.dk/job/116520EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3681146Worksome ApS11Langelinie Allé 471455København KDKDanmark0
hello@worksome.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset876949JobNet5092674509267410023-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c9ac6f5a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgMidlertidig bogholder hjælp til vores økonomifunktion, start jan 2020.12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi363790718Mathiashello@worksome.comDKDanmarkDKDanmark330175504Bogholder/administratorProfile Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævning af kontingenter via PBSFakturering af diverse ydelserStyring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKIBogføring betaling af kreditorer (differentieret moms)Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)MomsDaglige ind udbetalingerBogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automatÅrsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kassererHåndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmerAdministration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefenDiverse ad hock opgaver Vi forventer at duEr venlig, udadvendt og servicemindedHar indgående IT kendskabKan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdetKan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevnerKan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.Straffeattest skal fremvises. S K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. Hvis du vil vide mereHar du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 15:00Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen Send ansøgning senest søndag den 08. marts 2020.Om jobbet
S/K Lynetten søger en Bogholder/adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år.
 
Opgaverne er:
  • Opkrævning af kontingenter via PBS
  • Fakturering af diverse ydelser
  • Styring af debitorer herunder rykning, inkasso og registrering i RKI
  • Bogføring/betaling af kreditorer (differentieret moms)
  • Løn kørsel hos eksternt bureau (Proløn)
  • Moms
  • Daglige ind/udbetalinger
  • Bogføring af indtægter fra tankanlæg og havne automat
  • Årsregnskab i samarbejde med revisor (forskudt regnskabsår)
  • Budgetlægning i samarbejde med havnechef og kasserer
  • Håndtering af medlemsdatabase for i alt ca. 1250 medlemmer
  • Administration af bådpladser, samt salg af havnepladser i samarbejde med havnechefen
  • Diverse ad hock opgaver
Vi forventer at du
  • Er venlig, udadvendt og serviceminded
  • Har indgående IT kendskab
  • Kan medvirke til yderligere digitalisering af store dele af kontorarbejdet
  • Kan arbejde selvstændigt og har gode samarbejdsevner
  • Kan bevare overblikket i en til tider travl hverdag.
  • Straffeattest skal fremvises.
S/K Lynetten har hjemsted i Margretheholm Havn på Refshaleøen i København.
Sejlklubben og havnen er ejet af dens 1250 medlemmer, der alle føler et stort engagement for havnen der rummer 738 bådpladser. Sejlklubben Lynetten har sin egen rummelighed og mangfoldighed, som ønskes bevaret og styrket.
Havnen er bygget af medlemmerne og fejrede for nylig 40 års jubilæum.
Som bogholder vil du referere til Havnechefen og få ansvar for klubbens regnskabsførelse, bogholderi og budgetlægning.
Du vil endvidere deltage i medlems betjening i kontorets åbningstid, såvel telefonisk som personligt.
Havnens øvrige stab omfatter 3 havneassistenter og 2 rengøringsassistenter.
Vi prioriterer, at havnens gæster og brugere får en god oplevelse ved deres besøg i Sejlklubben Lynetten på Margretheholm Havn. 

Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, kan du henvende dig til Havnechef Mie Roer Jensen på telefon 2073 0050 hverdage mellem kl 11:00 – 15:00

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevante bilag via knappen "Send ansøgning" senest søndag den 08. marts 2020.
ORS/Small/d0888708_logo.pngSejlklubben LynettenKøbenhavn K2020-02-11T01:00:00.8572020-03-08T00:00:00
330165795Bogholderi-ansvarlig med digital flair til Danmarks største restaurant-siteRobot Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger. DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til en fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt. Din profil og kvalifikationer: Du har erfaring med bogholderi herunder fakturering, bankafstemninger, debitorstyring, årsregnskaber etc. Du har en relevant uddannelse og eller praktisk erfaring med området. Du er superbruger af Excel og har erfaring med at arbejde med digitale løsninger på regnskabsområdet. Du har erfaring med Navision C5 og Danløn. Du mestrer dansk og engelsk både i tale og på skrift. Du er ansvarsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret, systematisk, selvstændig og er vant til at have mange bolde i luften. Du trives med både rutineopgaver, men er samtidig også åben for ad-hoc-opgaver. Du er god til kundekontakt og kundebetjening både telefonisk og på mail Primære arbejdsopgaver: Bogføring, fakturering, bankafstemning, debitor-styring Ad hoc-opgaver Vi kan tilbyde: En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder Et godt sammenhold med gode kollegaer En arbejdsplads i vækst, hvor der er kort vej fra id til handling Hvem er vi: DinnerBooking.com er landets største restaurantsite og leverandør af bookingløsninger til restauranter i primært Danmark, Norge, Finland og Estland, hvor gæster kan finde- og booke bord. Du vil blive en del af DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Rumænien. Løn og ansættelse Fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt Arbejdssted: Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 28. februar 2020.

Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger.   
 
DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til en fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt.    
 
Din profil og kvalifikationer: 

  • Du har erfaring med bogholderi – herunder fakturering, bankafstemninger, debitorstyring, årsregnskaber etc.  
  • Du har en relevant uddannelse og/eller praktisk erfaring med området. 
  • Du er superbruger af Excel og har erfaring med at arbejde med digitale løsninger på regnskabsområdet. 
  • Du har erfaring med Navision C5 og Danløn. 
  • Du mestrer dansk og engelsk både i tale og på skrift. 
  • Du er ansvarsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret, systematisk, selvstændig og er vant til at have mange bolde i luften.  
  • Du trives med både rutineopgaver, men er samtidig også åben for ad-hoc-opgaver. 
  • Du er god til kundekontakt og kundebetjening – både telefonisk og på mail  

 

Primære arbejdsopgaver:  

  • Bogføring, fakturering, bankafstemning, debitor-styring  
  • Ad hoc-opgaver 
     

Vi kan tilbyde:  

  • En arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for at præge egne arbejdsopgaver 
  • En uformel arbejdsplads, hvor der er plads til humor og forskelligheder 
  • Et godt sammenhold med gode kollegaer 
  • En arbejdsplads i vækst, hvor der er kort vej fra idé til handling  

Hvem er vi: 

DinnerBooking.com er landets største restaurantsite og leverandør af bookingløsninger til restauranter i primært Danmark, Norge, Finland og Estland, hvor gæster kan finde- og booke bord. Du vil blive en del af DinnerBooking, som i dag består af dedikerede medarbejdere fra både Danmark, Norge, Finland og Rumænien.  
 

Løn og ansættelse 

Fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer. 

Tiltrædelse hurtigst muligt 

Arbejdssted: 

Lyongade 21, 1. sal, 2300 Kbh. S 

Send din ansøgning, CV med billede og eksempler på tidligere skriftlige produktioner til job@dinnerbooking.com hurtigst muligt – vi behandler ansøgninger løbende. Deadline er 28. februar 2020. 

DinnerBooking ApSKøbenhavn S2020-01-28T00:00:002020-02-28T00:00:00
330160962Financial AccountantRobot TRITHORN BULK is hiring a Financial Accountant for our team in Copenhagen About Us Trithorn is a Danish shipping company founded in 2016. We are a rapidly growing company, with offices in Denmark, Norway, Switzerland, Greece, Chile and USA and currently operating an average fleet of 40-50 vessels in the Drycargo Handy Supramax segments, with annual turnover of about USD 200m. TRITHORN BULK is a flat dynamic organization and rely on a high level of professionalism from our team members. Job description We are looking for a Financial Accountant to be part of our Finance team, which currently consists of an accountant, two operations controllers and one finance director. In addition, the accounting team works closely with our Operations teams in Copenhagen, Switzerland and Greece. Primary responsibilities: Daily accounting On-going reconciliation of balance sheet items (bank debtors creditors stocks) Monthly year-end processes Payment and approval of invoices Qualifications: Accounting background Experience from the shipping industry is an advantage, but not a requirement Excellent in written and spoken English. Speaking Danish is not a requirement, but a valid work permit is High degree of detail orientation and ability to structure your work Ability to work independently and contribute to the further development of our core processes We use Navision, which is fully integrated to our operating system Softmar. Experience with Navision is required, while experience with Softmar is an advantage but not a requirement. Other information An exciting role in a young company, where you will play an important part in ensuring the highest level of performance. Working hours are 30-37 hours per week, depending on the candidate. Please apply Via Trithorn Bulk HR cloud, we will process applications as we receive them.TRITHORN BULK is hiring a Financial Accountant for our team in Copenhagen

About Us

Trithorn is a Danish shipping company founded in 2016. We are a rapidly growing company, with offices in Denmark, Norway, Switzerland, Greece, Chile and USA and currently operating an average fleet of 40-50 vessels in the Drycargo Handy / Supramax segments, with annual turnover of about USD 200m.

TRITHORN BULK is a flat/dynamic organization and rely on a high level of professionalism from our team members.

Job description

We are looking for a Financial Accountant to be part of our Finance team, which currently consists of an accountant, two operations controllers and one finance director. In addition, the accounting team works closely with our Operations teams in Copenhagen, Switzerland and Greece.

Primary responsibilities:

  • Daily accounting

  • On-going reconciliation of balance sheet items (bank / debtors / creditors / stocks)

  • Monthly & year-end processes

  • Payment and approval of invoices

Qualifications:

  • Accounting background

  • Experience from the shipping industry is an advantage, but not a requirement

  • Excellent in written and spoken English. Speaking Danish is not a requirement, but a valid work permit is

  • High degree of detail orientation and ability to structure your work

  • Ability to work independently and contribute to the further development of our core processes

We use Navision, which is fully integrated to our operating system Softmar. Experience with Navision is required, while experience with Softmar is an advantage but not a requirement.

Other information

An exciting role in a young company, where you will play an important part in ensuring the highest level of performance.

Working hours are 30-37 hours per week, depending on the candidate.

Please apply Via Trithorn Bulk HR cloud, we will process applications as we receive them.

Trithorn Bulk A/SHellerup2020-01-21T00:00:002020-03-17T00:00:00
330174791Deltids Barselsvikar / Studentermedhjælp til BogholderiRobot Da vores Office Manager går på barsel, søger vi en erfaren og dygtig barselsvikar til at varetage regnskabsfunktionen hos os 10-15 timer ugentligt pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt herefter, og til januar 2021. Arbejdsopgaver og ansvarsområde Opgaverne spænder vidt i en lille organisation, men du bliver en vigtig medarbejder som har til ansvar at holde styr på vores daglige økonomi. Arbejdsopgaverne omfatter: Bogføring og kontering af kreditorbilag Betalinger Bogføring af bank ind- og udbetalinger Bankafstemning Fakturering Debitorstyring Kreditorstyring Diverse praktiske og administrative ad hoc-opgaver Faglige kompetencer Du har eller er i gang med en relevant uddannelse og har erfaring i ovennævnte opgaver. Du er vant til at arbejde med Office-pakken. Du har gode kommunikative evner samt skriver og taler fejlfrit dansk. Det er vigtigt at du kan begå dig skriftligt og mundtligt på engelsk, da vi har udenlandske kunder og samarbejdspartnere. Har du erfaring i e-conomics er det en fordel. Personlige kompetencer Struktureret og god til at planlægge dine arbejdsopgaver Kan arbejde selvstændigt da du efter oplæring forventes at være selvkørende Du er proaktiv og løsningsorienteret og kan selvstændigt at følge dine opgaver til dørs. Gode sociale kompetencer og en hjælpsom kollega Smilende, positiv og har et godt humør Vi tilbyder Et deltidsjob 10-15 timer ugentligt i et spændende analyseinstitut i vækst. Læs mere om Voxmeter her. Der er tale om et alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde meget selvstændigt. Du tilbydes en fast timeløn efter kvalifikationer. Arbejdsstedet er på Borgergade 6, København K, centralt placeret i indre København tæt på Kongens Nytorv Metro. Der er mulighed for forlængelse eller fastansættelse. Du vil referere til selskabets Analysedirektør. Ansøgning Send en kortfattet ansøgning vedlagt CV til lm@voxmeter.dk. Send din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 20. februar 2020. Samtaler holdes løbende. Yderligere information og spørgsmål kan besvares på 81 10 65 02 eller lm@voxmeter.dk.

Da vores Office Manager går på barsel, søger vi en erfaren og dygtig barselsvikar til at varetage regnskabsfunktionen hos os 10-15 timer ugentligt pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt herefter, og til januar 2021.

Arbejdsopgaver og ansvarsområde

Opgaverne spænder vidt i en lille organisation, men du bliver en vigtig medarbejder som har til ansvar at holde styr på vores daglige økonomi.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Bogføring og kontering af kreditorbilag
  • Betalinger
  • Bogføring af bank ind- og udbetalinger
  • Bankafstemning
  • Fakturering
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Diverse praktiske og administrative ad hoc-opgaver

Faglige kompetencer

  • Du har eller er i gang med en relevant uddannelse og har erfaring i ovennævnte opgaver.
  • Du er vant til at arbejde med Office-pakken.
  • Du har gode kommunikative evner samt skriver og taler fejlfrit dansk.
  • Det er vigtigt at du kan begå dig skriftligt og mundtligt på engelsk, da vi har udenlandske kunder og samarbejdspartnere.
  • Har du erfaring i e-conomics er det en fordel.

Personlige kompetencer

  • Struktureret og god til at planlægge dine arbejdsopgaver
  • Kan arbejde selvstændigt da du efter oplæring forventes at være selvkørende
  • Du er proaktiv og løsningsorienteret og kan selvstændigt at følge dine opgaver til dørs.
  • Gode sociale kompetencer og en hjælpsom kollega
  • Smilende, positiv og har et godt humør

Vi tilbyder

Et deltidsjob 10-15 timer ugentligt i et spændende analyseinstitut i vækst. Læs mere om Voxmeter her. Der er tale om et alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde meget selvstændigt. Du tilbydes en fast timeløn efter kvalifikationer. Arbejdsstedet er på Borgergade 6, København K, centralt placeret i indre København tæt på Kongens Nytorv Metro. Der er mulighed for forlængelse eller fastansættelse.

Du vil referere til selskabets Analysedirektør.

Ansøgning

Send en kortfattet ansøgning vedlagt CV til lm@voxmeter.dk. Send din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 20. februar 2020. Samtaler holdes løbende.

Yderligere information og spørgsmål kan besvares på 81 10 65 02 eller lm@voxmeter.dk.

 

VOXMETER A/SKøbenhavn K2020-02-10T00:00:002020-02-21T00:00:00
330174678Debitorchef søges til projektansættelseRobot Kan du godt lide at arbejde i et internationalt miljø, så er denne stilling måske lige netop dig? Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en erfaren debitorchef til en 3 måneders projektansættelse med mulighed for evt. forlængelse i op til et helt år. En varieret hverdag med udfordrende opgaver Du får en dynamisk hverdag ude hos vores kunde, hvor du får ansvaret for et mindre team samt en række forskellige opgaver indenfor debitor området i virksomhedens økonomiafdeling. Her bruger du din erfaring til både at løse de konkrete opgaver samt yde faglig rådgivning til vores kunde. Dine typiske arbejdsopgaver hos vores kunde er:Daglig ledelse af mindre teamAnsvarlig for faktureringBogføring af kundeindbetatlinger og udbetalingerOpfølgning på udestående inkl. reminder og rykker pocedure.Faglig sparring med vores kunde Kompetenceprofil Du er en erfaren udadvendt og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver. Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded. Derudover forventer vi, at duhar en relevant økonomiuddannelsehar nogle års erfaring som allround bogholder samt stor erfaring med debitor områdethar erfaring med ledelse af et mindre teamhar god systemforståelse (gerne erfaring med Microsoft Dynamics AX) og er en erfaren bruger af Excelhar gode kommunikationsevner og er god til at skabe relationerer ambitiøs, struktureret og fagligt nysgerrigbehersker engelsk i skrift og tale ECIT Services ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og faglig sparring med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse sker efter aftale og arbejdsstedet er vores kundes kontor i Storkøbenhavn (Tåstrup). Der er tale om en fuldtids projektstilling på 37 timer ugentligt i minimum 3 måneder med mulighed for evt. forlængelse. Arbejdstiden aftales nærmere direkte med vores kunde. Ansøgning og kontakt Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, da vi løbende indkalder til samtaler, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Henrik Bruun på hb@capworks.eu. Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.Kan du godt lide at arbejde i et internationalt miljø, så er denne stilling måske lige netop dig?

Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en erfaren debitorchef til en 3 måneders projektansættelse med mulighed for evt. forlængelse i op til et helt år.

En varieret hverdag med udfordrende opgaver
Du får en dynamisk hverdag ude hos vores kunde, hvor du får ansvaret for et mindre team samt en række forskellige opgaver indenfor debitor området i virksomhedens økonomiafdeling. Her bruger du din erfaring til både at løse de konkrete opgaver samt yde faglig rådgivning til vores kunde.

Dine typiske arbejdsopgaver hos vores kunde er:
  • Daglig ledelse af mindre team
  • Ansvarlig for fakturering
  • Bogføring af kundeindbetatlinger og udbetalinger
  • Opfølgning på udestående inkl. reminder og rykker pocedure.
  • Faglig sparring med vores kunde

Kompetenceprofil
Du er en erfaren udadvendt og selvkørende person, som tager naturligt ejerskab over dine arbejdsopgaver.  Du arbejder systematisk og detaljeorienteret samtidigt med at du er hjælpsom og serviceminded.

Derudover forventer vi, at du
  • har en relevant økonomiuddannelse
  • har nogle års erfaring som allround bogholder samt stor erfaring med debitor området
  • har erfaring med ledelse af et mindre team
  • har god systemforståelse (gerne erfaring med Microsoft Dynamics AX) og er en erfaren bruger af Excel
  • har gode kommunikationsevner og er god til at skabe relationer
  • er ambitiøs, struktureret og fagligt nysgerrig
  • behersker engelsk i skrift og tale

ECIT Services
ECIT Services er en del af ECIT koncernen med mere end 1300 medarbejdere på det nordiske marked, og i ECIT Services får du 75 erfarne og kompetente kollegaer som spænder fra administration (økonomi og regnskab) over konsulentvirksomhed til udvikling af vores kunders IT-systemer. Vi prioriterer et godt fællesskab og deling af viden samt lægger vægt på at hjælpe og faglig sparring med hinanden, så vi sammen sikrer udviklingen af de mest kompetente og effektive løsninger for fremtidens økonomifunktioner.

Ansættelsesvilkår
Tiltrædelse sker efter aftale og arbejdsstedet er vores kundes kontor i Storkøbenhavn (Tåstrup). Der er tale om en fuldtids projektstilling på 37 timer ugentligt i minimum 3 måneder med mulighed for evt. forlængelse. Arbejdstiden aftales nærmere direkte med vores kunde.

Ansøgning og kontakt
Send venligst din ansøgning hurtigst muligt via ansøgningslinket, da vi løbende indkalder til samtaler, men hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlig Henrik Bruun på hb@capworks.eu.  Bemærk i den forbindelse at vi ikke modtager ansøgninger via vores mail adresser.

 

CapWorks ApSHerlev2020-02-10T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/administrator

Sejlklubben Lynetten

København K
Om jobbetS K Lynetten søger en Bogholder adminstrator til fast ansættelse fra 1. april 2020 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Kontoret anvender systemet C5, som dog forventes udfaset inden for et par år. Opgaverne er:Opkrævn...
Indrykket:11. februar 2020

Bogholderi-ansvarlig med digital flair til Danmarks største restaurant-site

DinnerBooking ApS

København S
Er du vild med at arbejde med klassiske bogholderiopgaver, er du en haj til Excel, og er du udadvendt med et højt drive? Har du erfaring med bogholderi i Navision C5? Så er du den person, vi søger. DinnerBooking.com søger en bogholderi-ansvarlig til...
Indrykket:28. januar 2020

Financial Accountant

Trithorn Bulk A/S

Hellerup
TRITHORN BULK is hiring a Financial Accountant for our team in Copenhagen About Us Trithorn is a Danish shipping company founded in 2016. We are a rapidly growing company, with offices in Denmark, Norway, Switzerland, Greece, Chile and USA and curre...
Indrykket:21. januar 2020

Deltids Barselsvikar / Studentermedhjælp til Bogholderi

VOXMETER A/S

København K
Da vores Office Manager går på barsel, søger vi en erfaren og dygtig barselsvikar til at varetage regnskabsfunktionen hos os 10-15 timer ugentligt pr. 1. marts 2020 eller hurtigst muligt herefter, og til januar 2021. Arbejdsopgaver og ansvarsområde ...
Indrykket:10. februar 2020

Debitorchef søges til projektansættelse

CapWorks ApS

Herlev
Kan du godt lide at arbejde i et internationalt miljø, så er denne stilling måske lige netop dig? Til en af vores kunder i Storkøbenhavn søger vi en erfaren debitorchef til en 3 måneders projektansættelse med mulighed for evt. forlængelse i op til e...
Indrykket:10. februar 2020