Miljømedarbejdere til virksomhedsområdet

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Struer Kommune stræber efter at blive en endnu bedre erhvervskommune, hvor alle bidrager til at skabe rammerne, og hvor tæt dialog med erhvervslivet, borgere og kollegaer er et omdrejningspunkt - fordi en helhedsorienteret opgaveløsning kommer alle til gavn.

Kan du bidrage til at vi kommer i mål, og trives du samtidig med et selvstændigt og varieret job, så er det nu, du skal slå til! Vi søger nemlig to virksomhedsmedarbejdere til Miljøafdelingen.

Dine opgaver
Vi tilbyder en udfordrende og afvekslende hverdag i en rummelig og imødekommende afdeling, hvor vi har fokus på tværfaglighed og helhedsorienteret opgaveløsning via samarbejde og faglig sparring. Omgangstonen er fri og uhøjtidelig.

Du kommer til at indgå i vores virksomhedsgruppe.

Her vil du arbejde med

  • servicering af virksomhederne inden for miljølovgivningen
  • miljøgodkendelser, tilladelser, tilsyn og relateret håndhævelse
  • sparring i forbindelse med diverse ansøgninger og tværfaglige spørgsmål
  • at fremme og implementering af kommunens planer og strategier
  • håndtering af borger- og virksomhedsrelaterede henvendelser.

De administrative opgaver omfatter - foruden ovenstående - også udarbejdelse af informationsmaterialer, regulativtekster, skabeloner med videre. Kontaktfladerne til de øvrige myndighedsområder bevirker at opgaverne ofte kræver samarbejde på tværs af centret og kommunen. Ligeledes vil opgaverne omfatte betjening af politiske udvalg.

Dine kvalifikationer
Udover nogle gode faglige kompetencer søger vi kollegaer, som kan arbejde selvstændigt og forstår at prioritere inden for eget ansvarsområde.

Vi søger dig, som derudover
  • har en baggrund som f.eks. ingeniør, biolog eller miljøtekniker - derudover vil det vil være en fordel, hvis du har erfaring med kommunal sagsbehandling indenfor virksomhedsområdet
  • i opgaveløsningen er opsøgende på at skabe udviklende dialoger med interessenter omkring opgaver og processer
  • er velformuleret, klar og tydelig i din formidling - mundtligt såvel som skriftligt
  • har lyst til at blive en del af en arbejdsplads, hvor vi har en serviceminded og imødekommende tilgang
  • har let ved at tale med mange forskellige typer mennesker.

Hvem er vi?
Du bliver en del af Struer Kommunes Center for Plan og Miljø, der består af 28 medarbejdere, hvor du med bliver nærmeste kollega med 11 engagerede medarbejdere i Miljøafdelingen. Vores arbejdsområder omfatter affald, badevand, grundvand, jordforurening, landbrug, industrivirksomheder, spildevand, vandløb og vådområdeprojekter. Med andre ord løser vi en lang række myndighedsopgaver inden for et bredt lovsæt.

Struer Kommune hviler på stærke og levedygtige lokalsamfund, som består af en hovedby og aktive lokalsamfund, som i stærk forening skaber potentialer. Vi er i en gunstig udvikling med fokus på fremtidens nye borgere og arbejdspladser. Vores mentalitet er international med verdenskendte virksomheder og en mærkbar iværksætterånd. Det giver en særlig energi, som vi sammen bygger videre på - og inviterer nye virksomheder, nye borgere og nye samarbejdspartnere ind i. Vi har ambitiøse mål og udvikler kvaliteten af vores tilbud til borgerne, så man kan være tryg hele livet i Struer Kommunes lokalsamfund - fra barnsben til seniortilværelse.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Stillingerne er begge fuld tid, 37 timer ugentligt, med fleksible arbejdstider. Arbejdsstedet er Struer Rådhus, Østergade 13, 7600 Struer. Tiltrædelse snarest muligt.

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte centerchef John Patuel Hansen på telefon 96 84 84 45 eller afdelingsleder Dan Poulsen på telefon 96 84 84 59. Du kan også læse mere om Struer Kommune på kommunens hjemmeside.

Ansøgningsfrist
17. september 2021.
Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 40 og anden samtalerunde i uge 41. Mellem de to samtaler gennemføres en personprofilanalyse, som vil danne grundlaget for anden samtale. Der vil blive trukket referencer efter anden samtale.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Miljømedarbejdere til virksomhedsområdet

Struer Kommune stræber efter at blive en endnu bedre erhvervskommune, hvor alle bidrager til at skabe rammerne, og hvor tæt dialog med erhvervslivet, borgere og kollegaer er et omdrejningspunkt - fordi en helhedsorienteret opgaveløsning kommer alle til gavn.

Kan du bidrage til at vi kommer i mål, og trives du samtidig med et selvstændigt og varieret job, så er det nu, du skal slå til! Vi søger nemlig to virksomhedsmedarbejdere til Miljøafdelingen.

Dine opgaver
Vi tilbyder en udfordrende og afvekslende hverdag i en rummelig og imødekommende afdeling, hvor vi har fokus på tværfaglighed og helhedsorienteret opgaveløsning via samarbejde og faglig sparring. Omgangstonen er fri og uhøjtidelig.

Du kommer til at indgå i vores virksomhedsgruppe.

Her vil du arbejde med

  • servicering af virksomhederne inden for miljølovgivningen
  • miljøgodkendelser, tilladelser, tilsyn og relateret håndhævelse
  • sparring i forbindelse med diverse ansøgninger og tværfaglige spørgsmål
  • at fremme og implementering af kommunens planer og strategier
  • håndtering af borger- og virksomhedsrelaterede henvendelser.

De administrative opgaver omfatter - foruden ovenstående - også udarbejdelse af informationsmaterialer, regulativtekster, skabeloner med videre. Kontaktfladerne til de øvrige myndighedsområder bevirker at opgaverne ofte kræver samarbejde på tværs af centret og kommunen. Ligeledes vil opgaverne omfatte betjening af politiske udvalg.

Dine kvalifikationer
Udover nogle gode faglige kompetencer søger vi kollegaer, som kan arbejde selvstændigt og forstår at prioritere inden for eget ansvarsområde.

Vi søger dig, som derudover
  • har en baggrund som f.eks. ingeniør, biolog eller miljøtekniker - derudover vil det vil være en fordel, hvis du har erfaring med kommunal sagsbehandling indenfor virksomhedsområdet
  • i opgaveløsningen er opsøgende på at skabe udviklende dialoger med interessenter omkring opgaver og processer
  • er velformuleret, klar og tydelig i din formidling - mundtligt såvel som skriftligt
  • har lyst til at blive en del af en arbejdsplads, hvor vi har en serviceminded og imødekommende tilgang
  • har let ved at tale med mange forskellige typer mennesker.

Hvem er vi?
Du bliver en del af Struer Kommunes Center for Plan og Miljø, der består af 28 medarbejdere, hvor du med bliver nærmeste kollega med 11 engagerede medarbejdere i Miljøafdelingen. Vores arbejdsområder omfatter affald, badevand, grundvand, jordforurening, landbrug, industrivirksomheder, spildevand, vandløb og vådområdeprojekter. Med andre ord løser vi en lang række myndighedsopgaver inden for et bredt lovsæt.

Struer Kommune hviler på stærke og levedygtige lokalsamfund, som består af en hovedby og aktive lokalsamfund, som i stærk forening skaber potentialer. Vi er i en gunstig udvikling med fokus på fremtidens nye borgere og arbejdspladser. Vores mentalitet er international med verdenskendte virksomheder og en mærkbar iværksætterånd. Det giver en særlig energi, som vi sammen bygger videre på - og inviterer nye virksomheder, nye borgere og nye samarbejdspartnere ind i. Vi har ambitiøse mål og udvikler kvaliteten af vores tilbud til borgerne, så man kan være tryg hele livet i Struer Kommunes lokalsamfund - fra barnsben til seniortilværelse.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Stillingerne er begge fuld tid, 37 timer ugentligt, med fleksible arbejdstider. Arbejdsstedet er Struer Rådhus, Østergade 13, 7600 Struer. Tiltrædelse snarest muligt.

Hvis du vil vide mere
Du er velkommen til at kontakte centerchef John Patuel Hansen på telefon 96 84 84 45 eller afdelingsleder Dan Poulsen på telefon 96 84 84 59. Du kan også læse mere om Struer Kommune på kommunens hjemmeside.

Ansøgningsfrist
17. september 2021.
Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 40 og anden samtalerunde i uge 41. Mellem de to samtaler gennemføres en personprofilanalyse, som vil danne grundlaget for anden samtale. Der vil blive trukket referencer efter anden samtale.

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.