Har du god erfaring med bogholderi og regnskab?
Kan du med et godt humør samarbejde med nye kolleger omkring bogholderi, regnskab og kundebetjening?
Så er det lige dig vi har brug for.
Vi kan tilbyde et selvstændigt varieret arbejde, hvor du selv har mulighed for at tilrettelægge og prioritere en stor del af det daglige arbejde, et godt og roligt arbejdsmiljø med gode arbejdsforhold samt positive, dygtige og hjælpsomme kolleger.
Arbejdsområde:
Debitor/kreditor bogholderi, fakturering, styring af varekartotek, regnskab for flerårige vedligeholdelsesaftaler, momsafregning, regnskab samt god kontakt til revisor og bank, bredt samarbejde omkring kontorets øvrige kundebetjening mv.
Løn: Aflønning i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK Stat.
Arbejdstid:
Stillingen er en helårsstilling med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 20 timer. Mødetider kan være fleksible og indpasses med det øvrige kontorpersonale indenfor kontorets åbningstider.
Start: Den 1. marts 2021, eller efter nærmere aftale.
Ansøgning:
Skriftlig ansøgningen fremsendes til Herning Kirkegårde
Vestergade 63-65
7400 Herning
Att. Kirkegårdsleder Torben Rasmussen
E.mail: tr@herning-kirkegaarde.dk
Ansøgning må gerne sendes pr. mail, medsend/vedhæft gerne andre relevante informationer.
Mærk ansøgningen: ”Bogholder”.
I tilfælde af spørgsmål er der muligt at ringe og spørge efter Kirkegårdsleder Torben Rasmussen. Tlf. 97120511
Ansøgningsfrist:
Gerne så hurtig som mulig. Seneste 25. januar 2021