Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Moderne virksomhed søger kontorelev med flair for økonomi

Er du serviceminded og har en stor interesse for økonomi? Går du og drømmer om en kontoruddannelse og en fremtid inden for økonomi – og kunne du tænke dig at kombinere det med indsigt i en mellemstor entreprisevirksomhed i rivende udvikling? Så er du måske den kontorelev med speciale i økonomi, som vi søger til vores kontor i Hvidovre.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med arbejdsopgaver inden for kontorarbejde og økonomi. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og derfor får du et godt* kendskab til vores økonomistyringsprogram. Du vil få kendskab til forskellige fagområder inden for regnskab, økonomistyring, løn og kreditor og debitoropgaver.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Forkalkulationer på oprettelsen af tilbud til kunder.
  • Behandling af differencer ift. tilbud og arbejds- og materialeforbrug.
  • Efterkalkulering
  • Debitopgaver
  • Kreditopgaver
  • Opringning til medarbejdere og samarbejdspartner vedrørende tilbud.
  • Diverse ad-hoc opgaver

Din profil:

Du har bestået en relevant, adgangsgivende grunduddannelse.

Du er udadvendt om imødekommende og motiveres af at yde god service. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og er nysgerrig og opsøger den fornødne viden. Du skal trives med rutineopgaver, der kræver at du har fokus på detaljerne og kvaliteten.

En stor del af vores ansvar er at servicere vores medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere. Derfor skal du være serviceminded, ligesom et kendskab til Excel er et must.

Ansættelse:

Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer, samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK. Elevpladsen gælder i to år og uddannelsesforløbet tilrettelægges i overensstemmelse mellem Egerbyg, din skole og dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329742866Phoenix-7fca8efd12018-01-18T04:13:37.287Moderne virksomhed søger kontorelev med flair for økonomi

Er du serviceminded og har en stor interesse for økonomi? Går du og drømmer om en kontoruddannelse og en fremtid inden for økonomi – og kunne du tænke dig at kombinere det med indsigt i en mellemstor entreprisevirksomhed i rivende udvikling? Så er du måske den kontorelev med speciale i økonomi, som vi søger til vores kontor i Hvidovre.

Arbejdet byder på en spændende hverdag med arbejdsopgaver inden for kontorarbejde og økonomi. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og derfor får du et godt* kendskab til vores økonomistyringsprogram. Du vil få kendskab til forskellige fagområder inden for regnskab, økonomistyring, løn og kreditor og debitoropgaver.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Forkalkulationer på oprettelsen af tilbud til kunder.
  • Behandling af differencer ift. tilbud og arbejds- og materialeforbrug.
  • Efterkalkulering
  • Debitopgaver
  • Kreditopgaver
  • Opringning til medarbejdere og samarbejdspartner vedrørende tilbud.
  • Diverse ad-hoc opgaver

Din profil:

Du har bestået en relevant, adgangsgivende grunduddannelse.

Du er udadvendt om imødekommende og motiveres af at yde god service. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og er nysgerrig og opsøger den fornødne viden. Du skal trives med rutineopgaver, der kræver at du har fokus på detaljerne og kvaliteten.

En stor del af vores ansvar er at servicere vores medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere. Derfor skal du være serviceminded, ligesom et kendskab til Excel er et must.

Ansættelse:

Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer, samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK. Elevpladsen gælder i to år og uddannelsesforløbet tilrettelægges i overensstemmelse mellem Egerbyg, din skole og dig.

2018-02-27T16:08:34.137 Er du serviceminded og har en stor interesse for økonomi? Går du og drømmer om en kontoruddannelse og en fremtid inden for økonomi og kunne du tænke dig at kombinere det med indsigt i en mellemstor entreprisevirksomhed i rivende udvikling? Så er du måske den kontorelev med speciale i økonomi, som vi søger til vores kontor i Hvidovre. Arbejdet byder på en spændende hverdag med arbejdsopgaver inden for kontorarbejde og økonomi. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten og derfor får du et godt* kendskab til vores økonomistyringsprogram. Du vil få kendskab til forskellige fagområder inden for regnskab, økonomistyring, løn og kreditor og debitoropgaver. Dine primære arbejdsopgaver: Forkalkulationer på oprettelsen af tilbud til kunder. Behandling af differencer ift. tilbud og arbejds- og materialeforbrug. Efterkalkulering Debitopgaver Kreditopgaver Opringning til medarbejdere og samarbejdspartner vedrørende tilbud. Diverse ad-hoc opgaver Din profil: Du har bestået en relevant, adgangsgivende grunduddannelse. Du er udadvendt om imødekommende og motiveres af at yde god service. Du går engageret ind i løsningen af en opgave og er nysgerrig og opsøger den fornødne viden. Du skal trives med rutineopgaver, der kræver at du har fokus på detaljerne og kvaliteten. En stor del af vores ansvar er at servicere vores medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere. Derfor skal du være serviceminded, ligesom et kendskab til Excel er et must. Ansættelse: Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer, samt Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK. Elevpladsen gælder i to år og uddannelsesforløbet tilrettelægges i overensstemmelse mellem Egerbyg, din skole og dig.11Jobnet7fca8efd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-14T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3079753EGERBYG A/S11Hvidovrevej 1372650HvidovreDKDanmark155.6535152012.47505470
kontakt@egerbyg.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset510451JobNet47382241000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7fca8efdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7fca8efdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7fca8efd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7fca8efd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration15Elev & trainee352348402Nathalie Belmarkjob@egerbyg.dkDKDanmarkDKDanmark329935347Kontorelev til Gastroenheden, Amager og Hvidovre HospitalerRobot (Arbejdspladsen ligger i Hvidovre Kommune) Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Har du ordenssans, er dine danskkundskaber i top, har du flair for IT og har du gennemført enten HG eller HHX med dansk og IT på minimum niveau C, studentereksamen suppleret med et HGS forløb op til 12 uger? Så er du lige den vi søger! Gastroenheden er Danmarks største mavetarm afdeling og behandler patienter med alle former for mavetarmsygdomme. Afdelingen består af både en kirurgisk og medicinsk sektion. Gastroenhedens vision er at skabe fællesskab, samarbejde og kommunikation på tværs af personalegrupper, faggrupper og tidligere geografi. Alle ansatte - både nye og gamle - skal føle sig som en vigtig del afdelingen. Vores fælles mål er patientforløb med gode tværfaglige teams og tilfredse patienter. Vi søger en udadvendt elev, der kan bevare overblikket og har godt humør. Du bliver elev i Gastroenhedens administrative teams, der assisterer afdelingens medarbejdere og afdelingsledelse. Vi kan tilbyde en dynamisk arbejdsplads med en spændende og travl hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du får et jobindhold, der giver mening og du vil opleve et tæt samarbejde med engagerede kollegaer, der vil give dig en god oplæring. Hvad skal du lave? Dine opgaver vil være mangeartede, og omfatter blandt andet: Personaleadministration Administrativ sagsbehandling Daglige driftsopgaver, herunder bl.a. bestilling godkendelse af varer mødeforplejning Mødereferater Vi tilbyder en 2- årig uddannelse med speciale i offentlig administration med start den 15. marts 2019 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er den 20.01.19 kl. 12:00. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 5. Ansøgning samt CV sendes online via linket her på siden. Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Karina Skov Christensen på telefon 38623102 eller Gitte Andreasen på telefon 38626729.(Arbejdspladsen ligger i Hvidovre Kommune)

Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Har du ordenssans, er dine danskkundskaber i top, har du flair for IT og har du gennemført enten HG eller HHX med dansk og IT på minimum niveau C, studentereksamen suppleret med et HGS forløb op til 12 uger? Så er du lige den vi søger!

Gastroenheden er Danmarks største mavetarm afdeling og behandler patienter med alle former for mavetarmsygdomme. Afdelingen består af både en kirurgisk og medicinsk sektion.

Gastroenhedens vision er at skabe fællesskab, samarbejde og kommunikation på tværs af personalegrupper, faggrupper og tidligere geografi. Alle ansatte - både nye og gamle - skal føle sig som en vigtig del afdelingen. Vores fælles mål er patientforløb med gode tværfaglige teams og tilfredse patienter.

Vi søger en udadvendt elev, der kan bevare overblikket og har godt humør. Du bliver elev i Gastroenhedens administrative teams, der assisterer afdelingens medarbejdere og afdelingsledelse.

Vi kan tilbyde en dynamisk arbejdsplads med en spændende og travl hverdag, hvor ikke to dage er ens. Du får et jobindhold, der giver mening og du vil opleve et tæt samarbejde med engagerede kollegaer, der vil give dig en god oplæring.

Hvad skal du lave?

Dine opgaver vil være mangeartede, og omfatter blandt andet:
  • Personaleadministration
  • Administrativ sagsbehandling
  • Daglige driftsopgaver, herunder bl.a. bestilling/godkendelse af varer/mødeforplejning
  • Mødereferater
Vi tilbyder en 2- årig uddannelse med speciale i offentlig administration med start den 15. marts 2019 eller snarest derefter. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er den 20.01.19 kl. 12:00. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 5. Ansøgning samt CV sendes online via linket her på siden.
Ønsker du yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Karina Skov Christensen på telefon 38623102 eller Gitte Andreasen på telefon 38626729.
Hvidovre HospitalHvidovre2019-01-03T00:00:002019-01-20T00:00:00
329941977Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/SRobot ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A S. SteelBook Divisionen: Scanavo A S SteelBook Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling. Uddannelsen hos Scanavo A S: Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa. Baggrund: Du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring. Din personlighed: Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt. Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften. Du behersker engelsk i både skrift og tale. Gode kundskaber er en fordel, men ikke et krav. Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer. Du tilbydes: En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche. En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø. Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring. Frokostordning Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Cheyenne Lundin fra ScanPeople på 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10734 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10734 for at søge jobbet. Om Scanavo A S: Scanavo A S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions Branding. Scanavo A S unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A/S, en kontorelev til deres dynamiske team.                                                                                                          

Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du lyst til at arbejde i et ungt og dynamisk miljø? Har du interesse i en fremtidig karriere indenfor medier og digital underholdning? Har du lyst til at arbejde med nogle af de største film- og spilproducenter? Hvis ja, så er du måske den nye kontorelev ScanPeople søger til det dynamiske team hos vores søsterselskab Scanavo A/S. 

SteelBook® Divisionen:

Scanavo A/S’ SteelBook® Division består af et ungt og dynamisk team, der arbejder hårdt for at få det verdenskendte SteelBook® koncept og brand ud til film-, musik- og spilindustrien. Scanavo A/S formår til stadighed at være banebrydende i sin produktudvikling: SteelBook® konceptet, som er et eksklusivt alternativ til den traditionelle plastikboks, har opnået stor succes i hele verden og er i fortsat udvikling.

Uddannelsen hos Scanavo A/S:

Elevstillingen vil have det primære fokus på diverse salgs-og projektkoordineringsopgaver, herunder ordrebehandling og diverse ad-hoc opgaver. Du vil blive en del af en spændende branche, hvor du vil få indblik i international handel inden for film- og spilindustrien. Dine daglige opgaver vil være behandling af ordrer, mailkorrespondance og telefonkontakt med deres kunder i hele Europa.

Baggrund:

Du har bestået STX/HF/HTX + HGS/EUS, HHX +5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX. Derudover vil det være en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring.

Din personlighed:

  • Du har et godt drive, og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er struktureret, kan tage ansvar, og håndterer mange bolde i luften.
  • Du behersker engelsk i både skrift og tale. Gode kundskaber er en fordel, men ikke et krav.
  • Du har en positiv indstilling og formår at skabe gode relationer.

Du tilbydes:

  • En 2-årig uddannelse indenfor projektkoordinering, salg og marketing i en spændende branche.
  • En varieret og travl hverdag i et ungt og dynamisk miljø.
  • Selvstændigt ansvar efter grundig oplæring.
  • Frokostordning

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:

Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Cheyenne Lundin fra ScanPeople på 43 31 00 71.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Søg jobbet her: http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10734

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10734 for at søge jobbet.

Om Scanavo A/S:
Scanavo A/S er en danskejet, international virksomhed, som har eksisteret i mere end 25 år, og er blandt de førende i verden indenfor Media Packaging, Marketing solutions & Branding. Scanavo A/S’ unikke koncepter markedsføres og sælges gennem egne kontorer i Europa, Asien og Nordamerika til verdens førende producenter af film, spil og musik – herunder de store Hollywoodstudier. Yderligere info findes på www.scanavo.com og www.steelbook.com.

SCANPEOPLE ApSTaastrup2019-01-14T00:00:002019-01-23T00:00:00
329943275Er du en af Herlev Kommunes nye kontorelever?Robot Kan du lide udfordringer, som udvikler dig fagligt og personligt? Og kunne du tænke dig at afprøve det, du lærer, i praksis? Så søg stillingen som kontorelev i Herlev Kommune. Vi søger pr. 1. september 2019 tre elever til en lærerig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Under den toårige uddannelse lærer du en masse om borgerkontakt, økonomi, sagsbehandling og administration, og du får samtidig styrket din skriftlige og mundtlige kommunikation. Du vil under dit uddannelsesforløb få et bredt kendskab til hele organisationen og de mange forskellige fagområder, hvor du vil være fast tilknyttet to forskellige afdelinger i et år af gangen. Der vil være en elevansvarlig som følger dig igennem hele uddannelsen, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, for at følge op på din trivsel samt faglige udvikling. I løbet af uddannelsen veksler du mellem praktik og skoleophold, og har desuden mulighed for en spændende studietur til Bruxelles. Vi tilbyder, at du • får ansvar og selvstændige opgaver • får en varieret og bred uddannelse • bliver en del af en velfungerende arbejdsplads • får optimale muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt • kan indgå i et godt arbejdsmiljø • får et socialt fællesskab med de andre elever Vi forventer, at du er: • Ansvarsbevidst • Initiativrig • udadvendt, serviceminded og engageret • god til at formulere dig, både skriftligt og mundligt Adgangskrav For at komme i betragtning til elevpladsen, skal du have gennemført eller påbegyndt enten EUX, STX HHX eller HF kombineret med henholdsvis 10 eller 5 ugers EUD kontor grundforløb. Er du i tvivl om, at du opfylder kravene, kan du kontakte en erhvervsskole. Er du over 25 år og har gennemført anden erhvervsuddannelse eller har relevant erhvervserfaring, bedes du vedlægge et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole. Løn under hele uddannelsen Din månedsløn vil på første år være ca. kr. 14.300 kr. og på andet år ca. kr. 15.080. Hvis du er over 25 år, er månedslønnen ca. kr. 21.400 kr. Få mere at vide om elevuddannelsen Har du spørgsmål til uddannelsen, så ring til uddannelsesansvarlig Bettina Gad på tlf. 44 52 70 43 eller til kontorelev Cecilie Garde på tlf. 44 52 64 32. Du kan også finde oplysninger om Herlev Kommune på http: www.herlev.dk. Ansøgningsfristen er den 20. februar 2019, og vi forventer at afholde samtaler i uge 10. Så nemt ansøger du Klik på linket Send ansøgning på siden her. Husk at vedhæfte kopi af eksamensbevis eller resultat af seneste terminsprøver. Er du over 25 år, skal du vedhæfte RKV-bevis.Kan du lide udfordringer, som udvikler dig fagligt og personligt? Og kunne du tænke dig at afprøve det, du lærer, i praksis? Så søg stillingen som kontorelev i Herlev Kommune.
 
Vi søger pr. 1. september 2019 tre elever til en lærerig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. Under den toårige uddannelse lærer du en masse om borgerkontakt, økonomi, sagsbehandling og administration, og du får samtidig styrket din skriftlige og mundtlige kommunikation. Du vil under dit uddannelsesforløb få et bredt kendskab til hele organisationen og de mange forskellige fagområder, hvor du vil være fast tilknyttet to forskellige afdelinger i et år af gangen. Der vil være en elevansvarlig som følger dig igennem hele uddannelsen, og der vil løbende blive afholdt evalueringssamtaler, for at følge op på din trivsel samt faglige udvikling. 
 
I løbet af uddannelsen veksler du mellem praktik og skoleophold, og har desuden mulighed for en spændende studietur til Bruxelles.
 
Vi tilbyder, at du
 

   • får ansvar og selvstændige opgaver
   • får en varieret og bred uddannelse
   • bliver en del af en velfungerende arbejdsplads
   • får optimale muligheder for at udvikle dig fagligt og personligt
   • kan indgå i et godt arbejdsmiljø
   • får et socialt fællesskab med de andre elever


Vi forventer, at du er:
 

   • Ansvarsbevidst
   • Initiativrig
   • udadvendt, serviceminded og engageret
   • god til at formulere dig, både skriftligt og mundligt


Adgangskrav
For at komme i betragtning til elevpladsen, skal du have gennemført eller påbegyndt enten EUX, STX HHX eller HF kombineret med henholdsvis 10 eller 5 ugers EUD kontor grundforløb. Er du i tvivl om, at du opfylder kravene, kan du kontakte en erhvervsskole.
 
Er du over 25 år og har gennemført anden erhvervsuddannelse eller har relevant erhvervserfaring, bedes du vedlægge et realkompetencebevis (RKV bevis) fra en erhvervsskole.
 
Løn under hele uddannelsen
Din månedsløn vil på første år være ca. kr. 14.300 kr. og på andet år ca. kr. 15.080. Hvis du er over 25 år, er månedslønnen ca. kr. 21.400 kr.
 
Få mere at vide om elevuddannelsen
Har du spørgsmål til uddannelsen, så ring til uddannelsesansvarlig Bettina Gad på tlf. 44 52 70 43 eller til kontorelev Cecilie Garde på tlf. 44 52 64 32. Du kan også finde oplysninger om Herlev Kommune på http://www.herlev.dk.
Ansøgningsfristen er den 20. februar 2019, og vi forventer at afholde samtaler i uge 10.
 
Så nemt ansøger du
Klik på linket Send ansøgning på siden her. Husk at vedhæfte kopi af eksamensbevis eller resultat af seneste terminsprøver. Er du over 25 år, skal du vedhæfte RKV-bevis.

Personale og ArbejdsmiljøHerlev2019-01-15T00:00:002019-02-20T00:00:00
329936511Kontorelever til Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns UniversitetRobot Ønsker du en spændende uddannelse inden for offentlig administration og sagsbehandling? Og vil du gerne være en del af en dynamisk arbejdsplads med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så er du måske en af vores nye kontorelever, som der ifølge traditionen er rift om efter endt uddannelse. Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet i daglig tale SCIENCE søger pr. 1. september 2019 to kontorelever til en varieret kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. På SCIENCE forsker og underviser vi inden for mange spændende områder der spænder lige fra mad, miljø, natur og dyrevelfærd til IT, idræt, genetik og astrofysik. SCIENCE er overordnet organiseret i et fakultetssekretariat og 11 institutter placeret centralt i København og på Frederiksberg. Vi arbejder hver dag på at styrke vores arbejdsmiljø, og vi har fokus på trivsel og det gode kollegaskab. Som medarbejder hos os har du flextid, gratis parkering, frugtordning, personaleforening og adgang til smukke, historiske omgivelser i vores forskellige placeringer i byen. Dine arbejdsopgaver som elev Vi garanterer dig et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du vil rotere mellem to-fire enheder, eksempelsvis HR, Uddannelse, Forskning og Innovation og et af vores institutter. Du vil prøve kræfter med mange forskellige opgaver, bl.a.: Sagsbehandling i relation til ansættelse af nye medarbejdere Personaleadministration herunder ferie og fraværsregistrering Digital arkivering, elektronisk dokumenthåndtering og journalisering Mødeplanlægning og kalenderstyring Kommunikation med studerende og ansatte Kontering, fakturering og rejseafregning Dine arbejdsopgaver vil både bestå af selvstændige opgaver, og opgaver som løses i teams. Du vil igennem din elevtid få ansvar og passende udfordringer samt rig mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. I hver enhed vil du være tilknyttet en oplæringsansvarlig, som også fungerer som din vejleder, og du vil få en bred kontaktflade med mange forskellige kollegaer og brugere danske såvel som internationale. Vores nye elev Du bliver en del af en stor organisation med en omskiftelig og til tider hektisk hverdag, hvor mange interesser skal tilgodeses, og brugere betjenes. Du vil i din elevtid opleve vores organisation fra flere forskellige vinkler, og derfor er det vigtigt, at du: Er positiv, engageret og serviceminded Er god til at skabe relationer og i stand til at omgås forskellige typer mennesker Er lærenem, grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning Kan have mange bolde i luften, er opsøgende og har lyst til at tage et selvstændigt ansvar Har gode dansk- og it-kundskaber Er tryg ved at tale og skrive på engelsk Uddannelsesmæssige krav Du har bestået eller forventer at bestå EUX rettet mod kontor, et 5- eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (HHX hhv. STX, HTX og HF) eller et adgangsgivende grundforløb inden tiltrædelse den 1. september 2019. I uddannelsesforløbet indgår 15 ugers skolegang på Niels Brock inkl. studietur til Bruxelles samt den afsluttende fagprøve. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen besættes efter løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK Stat). Ansøgning Send din ansøgning bilagt CV og dokumentation for uddannelse via Jobportalen (tryk på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget) senest den 3. februar 2019. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende din realkompetencevurdering med din ansøgning. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Eva Ganvig, Fakultetssekretariatet på telefon 35 32 23 17. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet SCIENCE er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 fuldtids bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 11 institutter. Fakultetet har et årligt budget på godt 3 mia. kr. Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http: www.science.ku.dkØnsker du en spændende uddannelse inden for offentlig administration og sagsbehandling? Og vil du gerne være en del af en dynamisk arbejdsplads med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så er du måske en af vores nye kontorelever, som der ifølge traditionen er rift om efter endt uddannelse.

Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet – i daglig tale SCIENCE søger pr. 1. september 2019 to kontorelever til en varieret kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. På SCIENCE forsker og underviser vi inden for mange spændende områder der spænder lige fra mad, miljø, natur og dyrevelfærd til IT, idræt, genetik og astrofysik. SCIENCE er overordnet organiseret i et fakultetssekretariat og 11 institutter placeret centralt i København og på Frederiksberg.

Vi arbejder hver dag på at styrke vores arbejdsmiljø, og vi har fokus på trivsel og det gode kollegaskab. Som medarbejder hos os har du flextid, gratis parkering, frugtordning, personaleforening og adgang til smukke, historiske omgivelser i vores forskellige placeringer i byen.

Dine arbejdsopgaver som elev


Vi garanterer dig et spændende og afvekslende uddannelsesforløb, hvor du vil rotere mellem to-fire enheder, eksempelsvis HR, Uddannelse, Forskning og Innovation og et af vores institutter. Du vil prøve kræfter med mange forskellige opgaver, bl.a.:
  • Sagsbehandling i relation til ansættelse af nye medarbejdere

  • Personaleadministration herunder ferie og fraværsregistrering

  • Digital arkivering, elektronisk dokumenthåndtering og journalisering

  • Mødeplanlægning og kalenderstyring

  • Kommunikation med studerende og ansatte

  • Kontering, fakturering og rejseafregning

Dine arbejdsopgaver vil både bestå af selvstændige opgaver, og opgaver som løses i teams. Du vil igennem din elevtid få ansvar og passende udfordringer samt rig mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer.

I hver enhed vil du være tilknyttet en oplæringsansvarlig, som også fungerer som din vejleder, og du vil få en bred kontaktflade med mange forskellige kollegaer og brugere – danske såvel som internationale.
Vores nye elev


Du bliver en del af en stor organisation med en omskiftelig og til tider hektisk hverdag, hvor mange interesser skal tilgodeses, og brugere betjenes. Du vil i din elevtid opleve vores organisation fra flere forskellige vinkler, og derfor er det vigtigt, at du:
  • Er positiv, engageret og serviceminded

  • Er god til at skabe relationer og i stand til at omgås forskellige typer mennesker

  • Er lærenem, grundig og detaljeorienteret i din opgaveløsning

  • Kan have mange bolde i luften, er opsøgende og har lyst til at tage et selvstændigt ansvar

  • Har gode dansk- og it-kundskaber

  • Er tryg ved at tale og skrive på engelsk

Uddannelsesmæssige krav


Du har bestået eller forventer at bestå EUX rettet mod kontor, et 5- eller 10 ugers kompetencegivende forløb for studenter (HHX hhv. STX, HTX og HF) eller et adgangsgivende grundforløb inden tiltrædelse den 1. september 2019. I uddannelsesforløbet indgår 15 ugers skolegang på Niels Brock inkl. studietur til Bruxelles samt den afsluttende fagprøve.

Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen besættes efter løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK/Stat).

Ansøgning

Send din ansøgning bilagt CV og dokumentation for uddannelse via Jobportalen (tryk på linket "SØG STILLINGEN" nederst i opslaget) senest den 3. februar 2019. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende din realkompetencevurdering med din ansøgning.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 9.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Eva Ganvig, Fakultetssekretariatet på telefon 35 32 23 17.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet – SCIENCE – er landets største naturvidenskabelige forsknings- og uddannelsesinstitution med 4.000 ansatte og 9.700 fuldtids bachelor- og kandidatstuderende fordelt på 11 institutter. Fakultetet har et årligt budget på godt 3 mia. kr. Læs mere om Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på http://www.science.ku.dk/

KU SCIENCE FAK. SEK.Frederiksberg C2019-01-04T00:00:002019-02-03T00:00:00
329934562Vil du være med til at have styr på sagerne? Politiet søger kontorelever med speciale i offentlig administration ØstdanmarkRobot Vi søger kontorelever i Nordsjælland, København, Sydsjælland og Lolland-Falster, Midt- og Vestsjælland, Københavns Vestegn og Rigspolitiet inkl. Politiets Efterretningstjeneste. Du kan forvente… at vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver. Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse, samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen. DINE ARBEJDSOPGAVER SOM KONTORELEV I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere. Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Der er blandt andet mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne: • HR, økonomi, jura og indkøb • Ledelsesstøtte • Anklagemyndigheden • Servicecenter og andre borgervendte funktioner HVAD FORVENTER VI FRA DIG? Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign. Jobbet indeholder en del kommunikation fx via telefon og mail det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med. Det er centralt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen. Det er vigtigt, at du er mobil, idet arbejdsopgaverne kan være fordelt på forskellige geografiske områder indenfor tjenestestedet. Ansættelsesforhold Tiltrædelse er i perioden 1. september til 1. oktober 2019 afhængigt af tjenestested. Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Du bliver tilknyttet den samme politikreds eller Rigspolitiet under hele dit elevforløb. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Kontakt Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål, foruden uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4 side. • Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet? • Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb? • Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev? • Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads? OBS! Vi har planlagt af afholde en jobaudition den 11. marts 2019 i København, hvor du vil få mulighed for at høre nærmere om de forskellige elevforløb og foretage din prioritering. Du behøver altså ikke målrette din ansøgning til et specifikt tjenestested. Læs mere om politiets elevforløb på https: politi.dk job-i-politiet elevuddannelser. Du kan finde mere information om politiet generelt på https: politi.dk og https: politi.dk job-i-politiet , hvor du kan læse om elevuddannelsen i politiet. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent Jonas Rasmussen mandag til torsdag på tlf. 2124 0629 i tidsrummet kl. 12:00-14:00 eller på mail khr-rekruttering@politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Kender du forskellen på kreds og Rigspoliti? Politikredsene: Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grønland). De løser de politifaglige operationelle opgaver som eksempelvis forebyggelse og bekæmpelse af kriminalitet, samt borgernær politibetjening. Rigspolitiet: Rigspolitiet er dansk politis øverste myndighed. Det er Rigspolitiets opgave at sætte retningen for hele politiet - dvs. formulere strategier, understøtte arbejdet i politikredsene og koordinere politiets arbejde på landsplan. UDDANNELSESKRAV Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, HHX med et 5-ugers EUS-forløb, STX eller HTX med et 10 ugers EUS- HGS-forløb eller HG HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning. Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Vi søger kontorelever i Nordsjælland, København, Sydsjælland og Lolland-Falster, Midt- og Vestsjælland, Københavns Vestegn og Rigspolitiet inkl. Politiets Efterretningstjeneste.

Du kan forvente… at vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannelsesforløb, idet du som kontorelev er uundværlig i understøttelsen af politiets kerneopgaver.

Vi sørger for, at du får et velkoordineret elevforløb og skaber rammen for en god og solid uddannelse, samt tilbyder en arbejdsdag, der ofte indeholder en god blanding af nye udfordringer og mere rutineprægede arbejdsopgaver. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt elevhold, der er sammensat af både 1. & 2. års elever. Du får tilknyttet en elevansvarlig, som kan give råd og sparring igennem hele dit elevforløb – både hvad angår uddannelsen og arbejdspladsen.

DINE ARBEJDSOPGAVER SOM KONTORELEV

I din elevtid kommer du rundt i flere forskellige afdelinger for at sikre, at du får et større indblik i politiets opgaver og det administrative set-up, der understøtter hele organisationen. Du arbejder sammen med kolleger med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde - heriblandt uniformerede betjente og civilt ansatte medarbejdere.

Arbejdsopgaverne varierer, men sikkert er det, at du bliver introduceret til forskellige arbejdsområder og arbejdsopgaver i løbet af din elevperiode. Der er blandt andet mulighed for at arbejde med generel administrativ sagsbehandling inden for arbejdsområderne:

• HR, økonomi, jura og indkøb
• Ledelsesstøtte
• Anklagemyndigheden
• Servicecenter og andre borgervendte funktioner

HVAD FORVENTER VI FRA DIG?

Vi forventer, at du tager ansvar for dit arbejde og din egen faglige og personlige udvikling, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring fra andet job, fritidsjob, frivilligt arbejde, elevrådsarbejde el.lign.

Jobbet indeholder en del kommunikation – fx via telefon og mail – det er derfor væsentligt, at du formulerer dig klart, præcist og tydeligt både i skrift og tale. Derudover kan det blive aktuelt, at du skal skrive og tale engelsk, hvilket du skal være komfortabel med.

Det er centralt, at du har let ved at arbejde sammen med andre, idet tværgående opgaveløsning er en del af hverdagen, og vi værdsætter tæt fagligt fællesskab og sparring. Som person er du nysgerrig efter nye opgaver og på at følge med, når der sker forandringer omkring dig. Du er samtidig indstillet på, at rutineopgaver er en del af hverdagen.

Det er vigtigt, at du er mobil, idet arbejdsopgaverne kan være fordelt på forskellige geografiske områder indenfor tjenestestedet.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse er i perioden 1. september til 1. oktober 2019 afhængigt af tjenestested.

Der indgås en aftale om en 2-årig uddannelsesstilling med en 37 timers arbejdsuge. Udover den praktiske uddannelse er der i alt 15 ugers skolegang inklusive den afsluttende fagprøve.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Du bliver tilknyttet den samme politikreds eller Rigspolitiet under hele dit elevforløb.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Du skal i stedet for en motiveret ansøgning besvare følgende spørgsmål, foruden uploade dit CV. Din besvarelse må max. fylde en A4 side.

• Hvorfor har du valgt at søge en stilling som kontorelev i Politiet?
• Hvilke personlige kompetencer kan du bringe i spil i forbindelse med dit uddannelsesforløb?
• Hvilke erfaringer fra skole eller arbejde mener du at kunne drage fordel af i jobbet som kontorelev?
• Hvad er dine forventninger til Politiet som arbejdsplads?

OBS! Vi har planlagt af afholde en jobaudition den 11. marts 2019 i København, hvor du vil få mulighed for at høre nærmere om de forskellige elevforløb og foretage din prioritering. Du behøver altså ikke målrette din ansøgning til et specifikt tjenestested.

Læs mere om politiets elevforløb på https://politi.dk/job-i-politiet/elevuddannelser.

Du kan finde mere information om politiet generelt på https://politi.dk/ og https://politi.dk/job-i-politiet , hvor du kan læse om elevuddannelsen i politiet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent Jonas Rasmussen mandag til torsdag på tlf. 2124 0629 i tidsrummet kl. 12:00-14:00 eller på mail khr-rekruttering@politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

 

Kender du forskellen på kreds og Rigspoliti?

Politikredsene: Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grønland). De løser de politifaglige operationelle opgaver som eksempelvis forebyggelse og bekæmpelse af kriminalitet, samt borgernær politibetjening.

Rigspolitiet: Rigspolitiet er dansk politis øverste myndighed. Det er Rigspolitiets opgave at sætte retningen for hele politiet - dvs. formulere strategier, understøtte arbejdet i politikredsene og koordinere politiets arbejde på landsplan.

UDDANNELSESKRAV

Du har bestået eller forventer at bestå: EUX med retning kontor, HHX med et 5-ugers EUS-forløb, STX eller HTX med et 10 ugers EUS-/HGS-forløb eller HG/HGV med gode karakter inden tiltrædelse. Er du fyldt 25 år inden grundforløbets start (EUX/EUS), bedes du sende en realkompetencevurdering med din ansøgning.

Er du i tvivl om, hvorvidt du opfylder adgangskravene, bedes du kontakte dit uddannelsessted.

Koncernstyring, polititorvetKøbenhavn V2019-01-02T00:00:002019-02-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kontorelev til Gastroenheden, Amager og Hvidovre Hospitaler

Hvidovre Hospital

Hvidovre
(Arbejdspladsen ligger i Hvidovre Kommune) Er du engageret, videbegærlig, ansvarsbevidst og serviceminded? Har du ordenssans, er dine danskkundskaber i top, har du flair for IT og har du gennemført enten HG eller HHX med dansk og IT på minimum nivea...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019

Elev søges med fokus på projektkoordinering og internationalt salg for Scanavo A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
ScanPeople søger på vegne af vores søsterselskab Scanavo A S, en kontorelev til deres dynamiske team. Interesserer du dig for online spil, film og lignende? Brænder du for at lære mere om kommunikation, salg, administration og koordinering? Har du l...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:23. januar 2019

Er du en af Herlev Kommunes nye kontorelever?

Personale og Arbejdsmiljø

Herlev
Kan du lide udfordringer, som udvikler dig fagligt og personligt? Og kunne du tænke dig at afprøve det, du lærer, i praksis? Så søg stillingen som kontorelev i Herlev Kommune. Vi søger pr. 1. september 2019 tre elever til en lærerig kontoruddannelse...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019

Kontorelever til Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet

KU SCIENCE FAK. SEK.

Frederiksberg C
Ønsker du en spændende uddannelse inden for offentlig administration og sagsbehandling? Og vil du gerne være en del af en dynamisk arbejdsplads med fagligt dygtige og passionerede medarbejdere? Så er du måske en af vores nye kontorelever, som der if...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

Vil du være med til at have styr på sagerne? Politiet søger kontorelever med speciale i offentlig administration Østdanmark

Koncernstyring, polititorvet

København V
Vi søger kontorelever i Nordsjælland, København, Sydsjælland og Lolland-Falster, Midt- og Vestsjælland, Københavns Vestegn og Rigspolitiet inkl. Politiets Efterretningstjeneste. Du kan forvente… at vi tilbyder dig et alsidigt og udviklende uddannels...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:11. februar 2019