Moderniseringsstyrelsen søger skarp generalist til arbejdet med attraktive arbejdspladser

Vil du være med til at udvikle de fysiske rammer i Finansministeriets koncern til attraktive og tidssvarende arbejdspladser? Vi søger en engageret ac-generalist med fingeren på pulsen.


Om stillingen
Koncern Service i Moderniseringsstyrelsen har en ambitiøs dagsorden om at levere attraktive fysiske rammer og services af meget høj kvalitet til alle medarbejdere i Finansministeriets koncern. Vi arbejder løbende på at udvikle vores services i dialog med vores kunder og brugere, samtidig med at vi arbejder på at optimere vores processer.

Vi står overfor en række spændende og perspektivrige ombygningsprojekter på flere af vores lokationer. Vi skal bl.a. have skabt et velfungerende flerbrugerhus i hjertet af København. En af opgaverne for dig bliver at være ansvarlig for, at vi når i mål med disse projekter. Du må meget gerne have god æstetisk sans, da vi gerne vil sætte mere fokus på at fremme fællesskabsfølelse og identitet via vores fysiske rammer og services. Endelig skal du have lyst til at arbejde med en bred vifte af opgaver, som understøtter opgavevaretagelsen i koncernen.

Konkret skal du blandt andet arbejde med:
• Projektledelse af vores ombygningsprojekter
• Gennemførelse af udbud
• Indkøb og udarbejdelse af aftaler
• Kontrakt- og leverandørstyring
• Overdragelse af opgaver til den fællesstatslige facilityløsning forankret i Bygningsstyrelsen
• Budgetlægning og økonomiopfølgning

Om dig
Du har en længerevarende relevant uddannelse, interesse og gerne erfaring med varetagelse af opgaver vedr. indretning, etablering af attraktive fysiske rammer, indkøb, udbud og kontraktstyring.

Derudover forventer vi, at du:
• Har veludviklede samarbejdsevner
• Er en stærk kommunikatør både mundtligt og skriftligt
• Har forståelse for processer
• Trives i et tværfagligt miljø, hvor to dage ikke er ens
• Har en udpræget sans for, hvad der skal til for at levere god service og sikre høj kundetilfredshed

Om os
Koncern Service betjener Finansministeriets departement og de fire styrelser i koncernen. Organisatorisk er vi en del af Moderniseringsstyrelsen sammen med Koncern HR og Koncern Økonomi. Kontoret består af to teams, og vi er i alt ca. 40 medarbejdere på flere forskellige adresser. Du vil komme til at have din daglige arbejdsplads på Landgreven få minutters gang fra Kongens Nytorv. Koncern Service har bl.a. ansvar for de fysiske rammer, arbejdsmiljø, beredskab, koncernfælles systemer (bl.a. ESDH), telefoni, reception og kantinedrift.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes som fuldmægtig efter overenskomst for akademikere i staten.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anne Kjær på 2069 3047.

Ansøgning
Din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutteringssystem - Tryk på knappen ’Søg stillingen’.
Indsend senest den 22. april 2018.

Vi forventer at holde samtaler i uge 17. Grundet den varslede konflikt i staten, tages der dog forbehold for ændringer i den planlagte rekrutteringsproces, herunder ansættelsesdato.

Moderniseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Struktureret og detaljestærk akademiker til intern styring

Digitaliseringsstyrelsen

København
Kan du skabe overblik over fremdrift i mål og milepæle? Er du skarp til at synliggøre udfordringer og mulige løsninger? Og har du mod på tværgående porteføljestyring i et stort kontor? Så har vi en spændende ledig stilling i Digitaliseringsstyrelsen...
Indrykket:16. marts 2018
Udløbsdato:26. april 2018

QuickImport søger akademisk medarbejder

QuickImport København NV

København
Er du vores nye kollega? QuickImport.dk er en online konsulentvirksomhed, der siden 2012 har rådgivet mange tusinde danskere i køb af bil i udlandet. Vi har tilladelse af SKAT til at beregne registreringsafgifter og opkræve betalinger på vegne af SK...
Indrykket:27. marts 2018
Udløbsdato:22. maj 2018

Projektmedarbejder til afsluttende implementering af nye intranetsider

Det Juridiske Fakultet

København
To måneders projektstilling på Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet til at færdiggøre implementering af universitetets nye koncept for intranettet målrettet studerende. Stillingen Stillingen er placeret i Uddannelsesservice i Team Studi...
Indrykket:30. marts 2018
Udløbsdato:29. april 2018

Økonomer til udvikling og vedligeholdelse af datavarehus

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

København
Vil du være med til at udvikle og vedligeholde vores statistiske datavarehus og vores statistikbank jobindsats.dk? Og kan du analysere og behandle store datamængder samt formidle disse på en på en let forståelig måde? Så har vi to spændende stilling...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:22. april 2018

Teknisk orienteret akademiker til medicoområdet i sektionen "Almen Medico Nord"

Center for It, Medico og Telefoni

København
Region Hovedstaden er i gang med en række projekter, der bl.a. omfatter opførelse af nye hospitaler og klinikker, effektivisering af driftsområdet og udvidelse opgradering af det medicotekniske apparatur. Dette medfører nye opgaver og en øget admini...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:1. maj 2018