Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødebooker

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil. Der er mulighed for ansættelse på 30 eller 37 timer. Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 18.500 + 10% i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned.

Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er ikke at sælge ydelserne, men booke det første indledende salgsmøde.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008331Phoenix-5ab3ea0e12019-04-16T00:00:00Mødebooker

PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil. Der er mulighed for ansættelse på 30 eller 37 timer. Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 18.500 + 10% i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned.

Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er ikke at sælge ydelserne, men booke det første indledende salgsmøde.

 

2019-06-08T00:55:53.807 PB Marketing Aps er en førende dansk virksomhed inden for outbound telemarketing. Vi har været i branchen i 18 år og beskæftiger i dag 10 salgskonsulenter fra vores kontor lige ved Rådhuspladsen i København. Vi er et moderne og topprofessionelt contact center, der hjælper vores kunder til øget viden eller vækst. Vore medarbejdere er modne og afbalancerede mennesker, som har stor brancheerfaring. De er veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi. Alle bliver løbende trænet og coachet, så der kan leveres optimale resultater. Det forventes at du har erfaring med telemarketing, og mødebooking fra lignende stilling. Du skal have gode danskkundskaber i både skrift, og tale og være mødestabil. Der er mulighed for ansættelse på 30 eller 37 timer. Månedslønnen ved ansættelse på fuldtid er kr. 18.500 10 i bonus af egen omsætning. Vi forventer at du kan omsætte for 50.000 pr. måned svarende til en bonus på kr. 5.000 pr. måned. Vi arbejder for flere forskellige kunder indenfor forsikring, pension, it, uddannelsessektoren, energi og servicebranchen. Vores opgave er ikke at sælge ydelserne, men booke det første indledende salgsmøde.11jobnet5ab3ea0e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-07T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3508099PB MARKETING ApS11Vester Voldgade 83 11552København VDKDanmark0
pb@pb-marketing.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745533JobNet4975118497511810012-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ab3ea0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ab3ea0ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ab3ea0e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ab3ea0e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgBrænder du for at blive Telemarketingmedarbejder?12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361451177Peter Bjarnarsonpb@pb-marketing.comDKDanmarkDKDanmark330063402Har du X-Factor og er du sælger, eller ønsker du at blive det?Robot Håndværker.dk A S søger en B2B-leadgenerator med masser af gåpåmod, humor, drive og en naturlig konkurrence lyst. Vi leder efter nye talenter til familien - og går du med et ønske om at arbejde med salg, men endnu ikke har den store erfaring, kan dette job være lige noget for dig, som en solid start på en salgskarriere. Er er du målrettet, karismatisk og har du en god telefonstemme, så kan du være den person, vi søger. Kig ind i din nye arbejdsplads: https: youtu.be gd92WXskuDM Jobbet Som B2B-leadgenerator vil du blive en del af et nystartet-team, i en afdeling med glade kollegaer, hvor der lægges vægt på god stemning og ping-pong frem og tilbage i jagten på succes. Din opgave bliver at opsætte håndværkere til en gratis løsning på Håndværker.dk som skal skabe værdi både for håndværkeren og forbrugeren. Din arbejdsdag bliver spændende og udfordrende - du vil dagligt komme til at tale med mange forskellige mennesker. Kontakten sker telefonisk, og det er derfor vigtigt, at du kan lide at tale i telefon, samt at du kan vække tillid og kan lade din sprudlende energi skinne igennem over telefonen. Håndværker.dk A S Håndværker.dk A S er Danmarks største anbefalingsside for håndværkere, samt en opgave formidler, der dagligt leverer en nyttig service til fagfolk inden for en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt mellem kunder, der har vist interesse via vores hjemmesider, og vores landsdækkende samarbejdspartnere inden for den aktuelle branche. Vi tilbyde dig: Fast timeløn Provision, uden loft Grundig oplæring Kompetenceudvikling Frihed under ansvar Godt socialt miljø Hvad forventer vi af dig? Du er proppet med selvtillid, du er ansvarlig, serviceminded, punktlig og kan bevare overblikket. Du er fleksibel, har en god portion humor og trives i et ungt og energisk arbejdsmiljø. Vi leder efter en medarbejder med den rette personlighed i højere grad end den rette erfaring, da en grundig oplæring er en del af det indledende forløb. Du vil dagligt komme til at være i telefonisk kontakt med kunder fra hele landet, hvorfor det er vigtigt, at du formulerer dig frit og flydende på dansk, og også gerne på engelsk - ikke et krav. Fuldtidsstilling: Mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00 Opstartsdato: Mandag d. 12. august 2019 Lønforhold Timeløn provision Arbejdssted København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Ansøgning For ansøgning, klik her: https: forms.gle m4WabVofuV4diaJN9

Håndværker.dk A/S søger en B2B-leadgenerator med masser af gåpåmod, humor, drive og en naturlig konkurrence lyst. Vi leder efter nye talenter til "familien" - og går du med et ønske om at arbejde med salg, men endnu ikke har den store erfaring, kan dette job være lige noget for dig, som en solid start på en salgskarriere. Er er du målrettet, karismatisk og har du en god telefonstemme, så kan du være den person, vi søger.

Kig ind i din nye arbejdsplads: https://youtu.be/gd92WXskuDM

Jobbet

Som B2B-leadgenerator vil du blive en del af et nystartet-team, i en afdeling med glade kollegaer, hvor der lægges vægt på god stemning og ping-pong frem og tilbage i jagten på succes. Din opgave bliver at opsætte håndværkere til en gratis løsning på Håndværker.dk som skal skabe værdi både for håndværkeren og forbrugeren. Din arbejdsdag bliver spændende og udfordrende - du vil dagligt komme til at tale med mange forskellige mennesker. Kontakten sker telefonisk, og det er derfor vigtigt, at du kan lide at tale i telefon, samt at du kan vække tillid og kan lade din sprudlende energi skinne igennem over telefonen.

Håndværker.dk A/S

Håndværker.dk A/S er Danmarks største anbefalingsside for håndværkere, samt en opgave formidler, der dagligt leverer en nyttig service til fagfolk inden for en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt mellem kunder, der har vist interesse via vores hjemmesider, og vores landsdækkende samarbejdspartnere inden for den aktuelle branche.

Vi tilbyde dig:

  • Fast timeløn
  • Provision, uden loft
  • Grundig oplæring
  • Kompetenceudvikling
  • Frihed under ansvar
  • Godt socialt miljø

Hvad forventer vi af dig?

Du er proppet med selvtillid, du er ansvarlig, serviceminded, punktlig og kan bevare overblikket. Du er fleksibel, har en god portion humor og trives i et ungt og energisk arbejdsmiljø. Vi leder efter en medarbejder med den rette personlighed i højere grad end den rette erfaring, da en grundig oplæring er en del af det indledende forløb.

Du vil dagligt komme til at være i telefonisk kontakt med kunder fra hele landet, hvorfor det er vigtigt, at du formulerer dig frit og flydende på dansk, og også gerne på engelsk - ikke et krav.

Fuldtidsstilling:

Mandag til fredag kl. 08:00 til 16:00

Opstartsdato: 

Mandag d. 12. august 2019

Lønforhold

Timeløn + provision

Arbejdssted

København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Ansøgning

For ansøgning, klik her: https://forms.gle/m4WabVofuV4diaJN9

Håndværker.dk A/SKøbenhavn S2019-07-24T00:00:002019-09-16T00:00:00
330060980Start din karriere hos Modstrøm, og vær med til at hjælpe Danmark videre med den grønne omstilling.Robot Modstrøm er en energivirksomhed, som sælger strøm til private og virksomheder i Danmark. Vores mission er få nedbragt deres forbrug, og derved både spare kunden penge, men også at sørge for at Danmark kommer tættere på deres mål, om en grønnere fremtid. I vores salgsteam har vi fokus på at tjene penge og have det sjovt, alt sammen med god samvittighed om, at vores løsninger er med til gøre Danmark grønnere. Sammen arbejder vi på en mission, hvor vi tager vores kunder med på en rejse fra passive betalere til aktive forbrugere og derved gør dem mere miljøbevidste. Hvad går jobbet ud på? Du vil blive ansat i Modstrøms succesfulde salgs afdeling, hvor vi hjælper vores kunder med at finde besparelser på energiregningen. Efterfølgende vil kunden få mulighed for at komme med på en spare rejse, hvor de kan få nedsat deres forbrug, ved forskellige løsninger vi tilbyder. Du vil få en stærk organisation i ryggen, som vil støtte dig i din udvikling og hjælper dig godt på vej mod succes. Din arbejdsplads vil være på den sejeste lokation i København nemlig Islands Brygge lige ud til vandet, hvorfra du vil ringe ud til virksomheder eller private i hele Danmark og sælge Modstrøms fordelagtige energiaftale. Du får selvfølgelig en grundig oplæring i organisationen og vores produkter, før du starter med at ringe ud, så du er godt klædt på til samtalen og hurtigt kan få salg og succes. Vores dygtige og engagerede kollegaer har stort fokus på samarbejde, resultater og stabilitet. Mens vi lægger vægt på mål og resultater, skal det hele ikke handle om penge og performance. Vi går ligeså meget op i at have en uformel tone og et stærkt socialt sammenhold. Vi forventer, du går forrest i jagten på det opsøgende salg, og at du motiveres af at nå egne såvel som afdelingens målsætninger. Vi hjælper hinanden. Vi lægger vægt på trivsel, hvor alle bidrager til en sjov hverdag. Vi tror på, at hvis man er glad for sit job og føler man gør en forskel, så bliver man også rigtig dygtig til det. Det er afgørende, at du motiveres af at skabe succes, og at du trives i en afdeling. hvor der ydes en målrettet arbejdsindsats i højt tempo og med masser af arbejdsglæde. Vi fejrer vores resultater på tværs af hele organisationen, hvor vi i fællesskab kårer månedens sælger, har fede fredagsbarer og festlige arrangementer. Vi forventer: Du har vindermentaliteten, som skal til for at få salg i hus Du jagter salget og er energisk og servicemindet Har talegaverne i orden Du via din stærke personlighed skaber tillid og troværdighed hos kunden. Du trives med at gennemføre opsøgende salg med mange opkald. Du har et højt tempo og smitter andre omkring dig med dit engagement. Du har en positiv indstilling og bidrager til den gode stemning Det er en fordel, hvis du har salgserfaring, men ikke et krav. Hvis du har motivationen og talegaverne, kan yde en god arbejdsindsats og er sulten efter salgene, skal vi nok lære dig resten. Vi tilbyder: God fast løn med en provisionsordning uden loft, og andre personalegoder. En stærk salgstræning i en virksomhed med et etableret brand. Dette indebærer en grundig introduktion og oplæring i salg samt relevant produktviden. Løbende coaching, støtte og udvikling. Innovativ virksomhed Et udfordrende job som telesælger hvor din egen indsats er afgørende for din succes. En sjov arbejdsplads, fredagsbarer med jævne mellemrum og gode kollegaer omkring dig Lyder dette som noget for dig, så skynd dig og send din ansøgning.

Modstrøm er en energivirksomhed, som sælger strøm til private og virksomheder i Danmark. Vores mission er få nedbragt deres forbrug, og derved både spare kunden penge, men også at sørge for at Danmark kommer tættere på deres mål, om en grønnere fremtid. I vores salgsteam har vi fokus på at tjene penge og have det sjovt, alt sammen med god samvittighed om, at vores løsninger er med til gøre Danmark grønnere.

Sammen arbejder vi på en mission, hvor vi tager vores kunder med på en rejse fra passive betalere til aktive forbrugere og derved gør dem mere miljøbevidste.

Hvad går jobbet ud på?

Du vil blive ansat i Modstrøms succesfulde salgs afdeling, hvor vi hjælper vores kunder med at finde besparelser på energiregningen. Efterfølgende vil kunden få mulighed for at komme med på en spare rejse, hvor de kan få nedsat deres forbrug, ved forskellige løsninger vi tilbyder. Du vil få en stærk organisation i ryggen, som vil støtte dig i din udvikling og hjælper dig godt på vej mod succes.

Din arbejdsplads vil være på den sejeste lokation i København – nemlig Islands Brygge lige ud til vandet, hvorfra du vil ringe ud til virksomheder eller private i hele Danmark og sælge Modstrøms fordelagtige energiaftale. Du får selvfølgelig en grundig oplæring i organisationen og vores produkter, før du starter med at ringe ud, så du er godt klædt på til samtalen og hurtigt kan få salg og succes.

Vores dygtige og engagerede kollegaer har stort fokus på samarbejde, resultater og stabilitet. Mens vi lægger vægt på mål og resultater, skal det hele ikke handle om penge og performance. Vi går ligeså meget op i at have en uformel tone og et stærkt socialt sammenhold.

Vi forventer, du går forrest i jagten på det opsøgende salg, og at du motiveres af at nå egne såvel som afdelingens målsætninger. Vi hjælper hinanden.

Vi lægger vægt på trivsel, hvor alle bidrager til en sjov hverdag. Vi tror på, at hvis man er glad for sit job og føler man gør en forskel, så bliver man også rigtig dygtig til det. Det er afgørende, at du motiveres af at skabe succes, og at du trives i en afdeling. hvor der ydes en målrettet arbejdsindsats i højt tempo og med masser af arbejdsglæde.

Vi fejrer vores resultater på tværs af hele organisationen, hvor vi i fællesskab kårer månedens sælger, har fede fredagsbarer og festlige arrangementer.

Vi forventer:

  • Du har vindermentaliteten, som skal til for at få salg i hus
  • Du jagter salget og er energisk og servicemindet
  • Har talegaverne i orden
  • Du via din stærke personlighed skaber tillid og troværdighed hos kunden.
  • Du trives med at gennemføre opsøgende salg med mange opkald.
  • Du har et højt tempo og smitter andre omkring dig med dit engagement.
  • Du har en positiv indstilling og bidrager til den gode stemning

Det er en fordel, hvis du har salgserfaring, men ikke et krav. Hvis du har motivationen og talegaverne, kan yde en god arbejdsindsats og er sulten efter salgene, skal vi nok lære dig resten.

Vi tilbyder:

  • God fast løn med en provisionsordning uden loft, og andre personalegoder.
  • En stærk salgstræning i en virksomhed med et etableret brand. Dette indebærer en grundig introduktion og oplæring i salg samt relevant produktviden.
  • Løbende coaching, støtte og udvikling.
  • Innovativ virksomhed
  • Et udfordrende job som telesælger hvor din egen indsats er afgørende for din succes.
  • En sjov arbejdsplads, fredagsbarer med jævne mellemrum og gode kollegaer omkring dig

Lyder dette som noget for dig, så skynd dig og send din ansøgning.

Modstrøm DanmarkKøbenhavn S2019-07-17T00:00:002019-09-09T00:00:00
330057537Mødebooker til nystartet kontor i KøbenhavnRobot Til vores kontor i København, søger vi dansktalende mødebookere. Hos MPWR hjælper vi vores kunder indenfor IT-branchen med at finde nye forretningsmuligheder og komme ud på flere salgsmøder. MPWR er et konsulentfirma som specialiserer sig i virksomhedsudvikling og salgsrelateret markedsføring gennem telefonsamtaler. Vi fokuserer på det nordiske marked, og har hovedkontor i Sverige og nu søger vi medarbejdere til vores nystartede kontor i København. I vores projekter taler vi ofte med chefer indenfor IT og økonomi. Du skal derfor være komfortabel med at tale med beslutningstagere. Du skal skriftligt kunne sammenfatte vigtig information, hvorfor gode kundskaber i skriftligt dansk er et krav. Stillingen kræver at du har for vane at arbejde i Microsoft Office, primært Word og Excel. Videregående uddannelse indenfor salg, marketing er en fordel, såvel som gode kundskaber i engelsk. MPWR sætter pris på engagement, ansvarlighed og delagtighed. Vi forventer at du: Kan lide at tale i telefon Er dygtig til at kommunikere Finder det naturligt at tage ansvar Vi tilbyder: Stort eget ansvar Mulighed for at udvikles Samtaler vil blive hold løbende.

Til vores kontor i København, søger vi dansktalende mødebookere. Hos MPWR hjælper vi vores kunder indenfor IT-branchen med at finde nye forretningsmuligheder og komme ud på flere salgsmøder.

MPWR er et konsulentfirma som specialiserer sig i virksomhedsudvikling og salgsrelateret markedsføring gennem telefonsamtaler. Vi fokuserer på det nordiske marked, og har hovedkontor i Sverige og nu søger vi medarbejdere til vores nystartede kontor i København.

I vores projekter taler vi ofte med chefer indenfor IT og økonomi. Du skal derfor være komfortabel med at tale med beslutningstagere. Du skal skriftligt kunne sammenfatte vigtig information, hvorfor gode kundskaber i skriftligt dansk er et krav.

Stillingen kræver at du har for vane at arbejde i Microsoft Office, primært Word og Excel.

Videregående uddannelse indenfor salg, marketing er en fordel, såvel som gode kundskaber i engelsk. MPWR sætter pris på engagement, ansvarlighed og delagtighed.

 

Vi forventer at du:

  • Kan lide at tale i telefon
  • Er dygtig til at kommunikere
  • Finder det naturligt at tage ansvar

Vi tilbyder:

  • Stort eget ansvar
  • Mulighed for at udvikles

Samtaler vil blive hold løbende.

MPWR Consulting, filial af MPWR Consulting ABKøbenhavn K2019-07-10T00:00:002019-09-01T00:00:00
330052436Bliv fundraiser i Red Barnets Telemarketing team!Robot Er du en vinder? Elsker du at snakke med nye mennesker? Vil du være en del af et fællesskab? Så er det dig, vi søger til vores nye telemarketing afdeling! Red Barnet har valgt at satse benhårdt på at skabe et fantastisk, ambitiøst og målrettet inhouse telemarketingteam. Vi brænder for at inspirere andre med telefonen som vores vigtigste værktøj. Du skal have mod på at lære noget nyt og være målrettet i at opnå de ønskede resultater sammen med resten af teamet, hvor jeres opgave er at få nye donorer til at ville støtte Red Barnets arbejde for verdens udsatte børn. Vi brænder alle for at ville gøre den størst mulige forskel for de børn, der har allermest brug for os, og vi ved, at vi via outbound telemarketing kan få endnu flere til at ville støtte op omkring Red Barnets arbejde. Vi tilbyder At blive en del af et team der vil udrette fantastiske resultater for verdens børn! En god fast timeløn med mulighed for lønforhøjelse afhængig af performance Udviklingsprogram: Vi vil tage dig fra god til fantastisk! Godt kollegaskab og fedt fællesskab Gratis frokost aftensmad samt fri adgang til kaffe te Centralt call center som gør det nemt at komme til og fra arbejde Du er Villig til at lære nye ting Resultatorienteret og har en vindermentalitet Løsningsorienteret og klar på at udfordre dig selv Klar til at blive en del af et helt nyt team, hvor du skal være en teamplayer Engageret og har personlighed, resten skal vi nok lære dig, da erfaring ikke er et krav Vilkår Løn fastlægges efter kvalifikationer iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Vi holder til på Rosenørns All 9, 1. sal, 1634 København V, hvor vi har et helt nyistandsat lokale, der skal danne ramme for vores telemarketing set up. Vi søger medarbejdere til vores daghold og deltidshold. Som fundraiser på deltid skal du arbejde to gange om ugen (mandag til torsdag) fra 16:45 til 21:00 eller udvalgte dage mandag til fredag fra 09:45-16:00 og på dagholdet arbejder du mandag til fredag fra 09:45:00 til 16:00. Lyder vores nye spændende telemarketing set up som noget for dig, så send din ansøgning nu! Ansøg Send en e-mail til os på rbjob@redbarnet.dk med dit navn, telefonnumer og gerne et par linjer om hvorfor du ville være den perfekte kandidat. Så kontakter vi dig indenfor 48 timer. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du en vinder? Elsker du at snakke med nye mennesker? Vil du være en del af et fællesskab?

Så er det dig, vi søger til vores nye telemarketing afdeling!   

Red Barnet har valgt at satse benhårdt på at skabe et fantastisk, ambitiøst og målrettet inhouse telemarketingteam. Vi brænder for at inspirere andre med telefonen som vores vigtigste værktøj. Du skal have mod på at lære noget nyt og være målrettet i at opnå de ønskede resultater sammen med resten af teamet, hvor jeres opgave er at få nye donorer til at ville støtte Red Barnets arbejde for verdens udsatte børn. Vi brænder alle for at ville gøre den størst mulige forskel for de børn, der har allermest brug for os, og vi ved, at vi via outbound telemarketing kan få endnu flere til at ville støtte op omkring Red Barnets arbejde.   

Vi tilbyder

  • At blive en del af et team der vil udrette fantastiske resultater for verdens børn!  
  • En god fast timeløn med mulighed for lønforhøjelse afhængig af performance 
  • Udviklingsprogram: Vi vil tage dig fra god til fantastisk!  
  • Godt kollegaskab og fedt fællesskab  
  • Gratis frokost/aftensmad samt fri adgang til kaffe/te  
  • Centralt call center som gør det nemt at komme til og fra arbejde  

 Du er  

  • Villig til at lære nye ting  
  • Resultatorienteret og har en vindermentalitet  
  • Løsningsorienteret og klar på at udfordre dig selv  
  • Klar til at blive en del af et helt nyt team, hvor du skal være en teamplayer  
  • Engageret og har personlighed, resten skal vi nok lære dig, da erfaring ikke er et krav  

Vilkår

Løn fastlægges efter kvalifikationer iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund.  Vi holder til på Rosenørns Allé 9, 1. sal, 1634 København V, hvor vi har et helt nyistandsat lokale, der skal danne ramme for vores telemarketing set up. Vi søger medarbejdere til vores daghold og deltidshold. Som fundraiser på deltid skal du arbejde to gange om ugen (mandag til torsdag) fra 16:45 til 21:00 eller udvalgte dage mandag til fredag fra 09:45-16:00 og på dagholdet arbejder du mandag til fredag fra 09:45:00 til 16:00.   Lyder vores nye spændende telemarketing set up som noget for dig, så send din ansøgning nu!   

Ansøg

Send en e-mail til os på rbjob@redbarnet.dk med dit navn, telefonnumer og gerne et par linjer om hvorfor du ville være den perfekte kandidat. Så kontakter vi dig indenfor 48 timer.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Red BarnetKøbenhavn V2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
330052406Hybrid Distribution søger telemarketingmedarbejdere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og KoldingRobot Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler. Hybrid Distribution er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige. Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os. Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen). Vi tilbyder: Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater. En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom. At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt. Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende. Mulighed for at tage weekendvagter. Vi forventer: Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer. At du er god til at bruge dine taleevner. At du er konkurrenceminded. At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via følgende link: https: hybriddistribution.dk soeg-job Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

Hybrid Distribution er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

Vi søger både fuldtidsansatte samt deltidsansatte. (Som deltid skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen).

Vi tilbyder:

  • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
  • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
  • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
  • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
  • Mulighed for at tage weekendvagter.

Vi forventer:

  • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
  • At du er god til at bruge dine taleevner.
  • At du er konkurrenceminded.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

 

Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via følgende link:

https://hybriddistribution.dk/soeg-job/

Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

Hybrid Distribution ApSKøbenhavn V2019-07-02T00:00:002019-08-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Har du X-Factor og er du sælger, eller ønsker du at blive det?

Håndværker.dk A/S

København S
Håndværker.dk A S søger en B2B-leadgenerator med masser af gåpåmod, humor, drive og en naturlig konkurrence lyst. Vi leder efter nye talenter til familien - og går du med et ønske om at arbejde med salg, men endnu ikke har den store erfaring, kan de...
Indrykket:24. juli 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Start din karriere hos Modstrøm, og vær med til at hjælpe Danmark videre med den grønne omstilling.

Modstrøm Danmark

København S
Modstrøm er en energivirksomhed, som sælger strøm til private og virksomheder i Danmark. Vores mission er få nedbragt deres forbrug, og derved både spare kunden penge, men også at sørge for at Danmark kommer tættere på deres mål, om en grønnere frem...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:9. september 2019

Mødebooker til nystartet kontor i København

MPWR Consulting, filial af MPWR Consulting AB

København K
Til vores kontor i København, søger vi dansktalende mødebookere. Hos MPWR hjælper vi vores kunder indenfor IT-branchen med at finde nye forretningsmuligheder og komme ud på flere salgsmøder. MPWR er et konsulentfirma som specialiserer sig i virksomh...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Bliv fundraiser i Red Barnets Telemarketing team!

Red Barnet

København V
Er du en vinder? Elsker du at snakke med nye mennesker? Vil du være en del af et fællesskab? Så er det dig, vi søger til vores nye telemarketing afdeling! Red Barnet har valgt at satse benhårdt på at skabe et fantastisk, ambitiøst og målrettet inhou...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Hybrid Distribution søger telemarketingmedarbejdere til vores afdelinger i Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding

Hybrid Distribution ApS

København V
Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnemente...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019