Mødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedet

 

Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt.

Hvem er vi?

Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20% af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder.

Stillingen og arbejdsopgaver

Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget – blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv.

Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge.

Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven.

Personen

Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et "nej". Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav.

Infrasoft tilbyder

En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør.

Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret.

Ansøgning

Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030646Phoenix-be137ec412019-05-23T00:00:00Mødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedet

 

Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt.

Hvem er vi?

Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20% af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder.

Stillingen og arbejdsopgaver

Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget – blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv.

Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge.

Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven.

Personen

Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et "nej". Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav.

Infrasoft tilbyder

En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør.

Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret.

Ansøgning

Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.

Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt. Hvem er vi? Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20 af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder. Stillingen og arbejdsopgaver Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv. Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge. Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven. Personen Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et nej . Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav. Infrasoft tilbyder En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør. Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret. Ansøgning Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.11jobnetbe137ec4100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3533360INFRASOFT ApS11Søren Frichs Vej 38D, 1 tv8230ÅbyhøjDKDanmark0job@infrasoft.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766617JobNet4994087499408710023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361855430Flemming Maagaardjob@infrasoft.dkDKDanmarkDKDanmark330014939KICKSTART DIN KARRIERE MED OS!Robot Ønsker du et karriereskifte? Bliv salgskonsulent ved os og kickstart din nye karriere! Vi leder efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Leder du efter et job med gode karriere- samt udviklingsmuligheder er det lige jobbet for dig! Dine primære arbejdsopgaver er: at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske marked opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter at medvirke til at vores kundes brand altid bliver opfattet positivt Du er med til at skabe oplevelsen og omsætningen og du er medvirkende til at vores kunde fortsætter med deres succes på både kort og lang sigt. Det sætter store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Vi forventer også at du er mødestabil og ansvars- samt kvalitetsbevidst. Alle nye medarbejdere gennemgår et skræddersyet oplæringsforløb, hvor de bliver klædt godt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor de tilegner sig forskellige salgsteknikker. Derudover er der også løbende salgstræning. Du får også: en særdeles attraktiv løn-pakke med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs et tæt samarbejde med vores kunder, som ofte er på besøg arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge faste arbejdstider sjove personalearrangementer og interne konkurrencer lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads ved os forventer vi at du: er velformuleret og taler dansk er gode til at skabe kunderelationer er udadvendt og energisk er indehaver at et stort vinder-gen og du vil gøre alt for at give vores bedste sælgere kamp til stregen brænder for salgsbranchen er mødestabil og ansvarsbevidst Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav! Interesseret? Så send din ansøgning via vores hjemmeside http: keksales.dk job eller send den til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk! Vi glæder os til at høre fra dig!

Ønsker du et karriereskifte? Bliv salgskonsulent ved os og kickstart din nye karriere!

Vi leder efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Leder du efter et job med gode karriere- samt udviklingsmuligheder er det lige jobbet for dig!

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • at sælge telefoni- og internetløsninger til det danske marked
  • opnåelse af egne samt teamets salgsbudgetter
  • at medvirke til at vores kundes brand altid bliver opfattet positivt

Du er med til at skabe oplevelsen og omsætningen og du er medvirkende til at vores kunde fortsætter med deres succes på både kort og lang sigt. Det sætter store krav til dine talegaver samt din evne til at skabe gode kunderelationer. Vi forventer også at du er mødestabil og ansvars- samt kvalitetsbevidst.

Alle nye medarbejdere gennemgår et skræddersyet oplæringsforløb, hvor de bliver klædt godt på til rollen, får et indgående produktkendskab og hvor de tilegner sig forskellige salgsteknikker. Derudover er der også løbende salgstræning.

Du får også: 

  • en særdeles attraktiv løn-pakke med både fast timeløn samt dags- og månedsbonus 
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs 
  • et tæt samarbejde med vores kunder, som ofte er på besøg 
  • arbejdsplads i hjertet af Aarhus, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider 
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer
  • lækker frokostordning med mad udefra

Hvem er du?

For at få en plads ved os forventer vi at du:

  • er velformuleret og taler dansk
  • er gode til at skabe kunderelationer
  • er udadvendt og energisk 
  • er indehaver at et stort vinder-gen og du vil gøre alt for at give vores bedste sælgere kamp til stregen 
  • brænder for salgsbranchen 
  • er mødestabil og ansvarsbevidst 

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav!  

Interesseret?

Så send din ansøgning via vores hjemmeside http://keksales.dk/job/ eller send den til vores rekrutteringsansvarlige Sofie på srdr@keksales.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-05-01T00:00:002019-06-26T00:00:00
330038238Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provisionRobot Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker! Skal du være med i DK s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent. Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Om jobbet Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes. Dine kompetencer Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan: Foretage 70-80 opkald om dagen Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker!

Skal du være med i DK’s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent.

Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes.

Om jobbet 
Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes.

Dine kompetencer
Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan:

  • Foretage 70-80 opkald om dagen
  • Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov
  • Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

 

Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-06-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330041809Sælgere til vores Aarhus kontor søgesRobot Du er engageret og fyldt med gåpåmod. Du elsker at sælge og tale din sag. Du bliver motiveret af dine succeser, som gør at du når dine mål. Dit konkurrencegen er din benzin.Vi søger en der har lyst til at være landets bedste sælger. Er det dig? Vi er blandt de klart mest erfarne callcentre i landet, og vores uddannelsesprogram er med til at sætte os i føresædet, som en af de mest seriøse telemarketingsvirksomheder. Vi har afdelinger i Odense og Aarhus og vi beskæftiger hver dag over 150 sælgere, både på B2B og B2C opgaver. Vi fungerer som vores kunders eksterne salgsafdeling. Vores kundegruppe består af flere store virksomheder heriblandt Telia og Verisure Vi kan tilbyde dig.. Grundig oplæring og løbende træning Værktøjer og salgsteknikker som du også vil kunne benytte dig af senere i dit arbejdsliv Lokation i hjertet af Aarhus, tæt på toge og busser Gode kollegaer og sjove personalearrangementer Flotte præmier ved interne konkurrencer Et energisk og ungt arbejdsmiljø Det vi forventer af dig er, at du har lysten til at blive en god sælger at du kan føre en velformuleret dialog på dansk. Vores åbningstider er som følger: Man til tors fra 08:00-18:00 og fredag fra 08:00-15:45 Er DU vores næste super-sælger? Så send os din ansøgning nu via vores hjemmeside: https: keksales.dk job Vi glæder os til at høre fra dig. Vil du se mere til os og jobbet? Så find os på.. Vores hjemmeside: https: keksales.dk Facebook: KEK Sales Aarhus

Du er engageret og fyldt med gåpåmod. Du elsker at sælge og tale din sag. Du bliver motiveret af dine succeser, som gør at du når dine mål. Dit konkurrencegen er din benzin.
Vi søger en der har lyst til at være landets bedste sælger. Er det dig?

Vi er blandt de klart mest erfarne callcentre i landet, og vores uddannelsesprogram er med til at sætte os i føresædet, som en af de mest seriøse telemarketingsvirksomheder. Vi har afdelinger i Odense og Aarhus og vi beskæftiger hver dag over 150 sælgere, både på B2B og B2C opgaver. Vi fungerer som vores kunders eksterne salgsafdeling. Vores kundegruppe består af flere store virksomheder – heriblandt Telia og Verisure

Vi kan tilbyde dig..

  • Grundig oplæring og løbende træning
  • Værktøjer og salgsteknikker som du også vil kunne benytte dig af senere i dit arbejdsliv
  • Lokation i hjertet af Aarhus, tæt på toge og busser
  • Gode kollegaer og sjove personalearrangementer
  • Flotte præmier ved interne konkurrencer
  • Et energisk og ungt arbejdsmiljø

Det vi forventer af dig er, at du har lysten til at blive en god sælger & at du kan føre en velformuleret dialog på dansk.

Vores åbningstider er som følger: Man til tors fra 08:00-18:00 og fredag fra 08:00-15:45

 

Er DU vores næste super-sælger?

Så send os din ansøgning nu via vores hjemmeside: https://keksales.dk/job/

Vi glæder os til at høre fra dig. 

 

Vil du se mere til os og jobbet? Så find os på..

Vores hjemmeside: https://keksales.dk/

Facebook: KEK Sales Aarhus

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-06-12T00:00:002019-06-30T00:00:00
330044424PX3 søger ny mødebooker.Robot PX3 Indkøb søger ny mødebooker. PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge. Vi tilbyder: En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet Engagerede og dygtige kolleger En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje Konkurrencedygtig løn plus bonusordning, pension og sundhedsforsikring Mulighed for både fuldtid og deltid Vi forventer du: Er selvdrivende, selvsikker og positiv Har erfaring med telemarketing og eller mødebooking Er i stand til at overholde aftaler og budgetter Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret Velkommen på holdet Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau. Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes. Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet. Ansøgningsfristen er den 01. august, men vi indkalder løbende til samtale så send gerne din ansøgning allerede i dag. Jobbet kan kombineres med at du læser på en videregående uddannelse, men kræver at du i så fald har mulighed for at arbejde minimum 15 timer om ugen i tidsrummet 08-16. Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57. Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 Indkøb søger ny mødebooker.

PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst.  

PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge.

Vi tilbyder:

  • En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje
  • Konkurrencedygtig løn plus bonusordning, pension og sundhedsforsikring
  • Mulighed for både fuldtid og deltid

Vi forventer du:

  • Er selvdrivende, selvsikker og positiv
  • Har erfaring med telemarketing og/eller mødebooking
  • Er i stand til at overholde aftaler og budgetter
  • Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information
  • Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret

Velkommen på holdet

Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau.

Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes.

Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet.

Ansøgningsfristen er den 01. august, men vi indkalder løbende til samtale – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Jobbet kan kombineres med at du læser på en videregående uddannelse, men kræver at du i så fald har mulighed for at arbejde minimum 15 timer om ugen i tidsrummet 08-16.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

PX3 ApSAarhus C2019-06-17T00:00:002019-08-01T00:00:00
330045001Norsktalende telemarketingmedarbejderRobot Norsk-telemarketingmedarbejder! Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og gør en synlig forskel - kontakt os på tlf. nr. 70207027 eller e-mail: mailto: job@fgt.dk Vi søger p.t. medarbejdere til det norske marked med forventet opstart hurtigst muligt. Så hvis du: Taler (og skriver) norsk. Har gå-på-mod, er serviceminded og ikke bliver slået ud af afslag. Arbejder struktureret og grundigt. Har en behagelig telefonstemme, som kan skabe tillid i den anden ende af røret. Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads. Hos FGT varierer arbejdsopgaverne fra projekt til projekt, og arbejdet kan eksempelvis indeholde: Lead-generering og mødebooking Vi åbner døren til det danske og globale marked ved at skabe kontakt imellem vores kunder og andre relevante virksomheder Business research Vi foretager interviews og indsamler information på danske og internationale virksomheder Permission marketing Vi indsamler permissions til udsendelse af nyhedsbrev Herudover tilbyder vi: God fast timeløn - ingen provision. Fleksibel arbejdstid Oplæring her hos os på adressen Søren Frichs Vej 40c, 8230 Åbyhøj. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og team spirit. ........ OBS: Såfremt FGT Business Research A S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøgning: Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen .

Norsk-telemarketingmedarbejder!

Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og gør en synlig forskel - kontakt os på tlf. nr. 70207027 eller e-mail: mailto: job@fgt.dk

Vi søger p.t. medarbejdere til det norske marked med forventet opstart hurtigst muligt. Så hvis du:

  • Taler (og skriver) norsk.
  • Har gå-på-mod, er serviceminded og ikke bliver slået ud af afslag.
  • Arbejder struktureret og grundigt.
  • Har en behagelig telefonstemme, som kan skabe tillid i den anden ende af røret.
  • Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads.

Hos FGT varierer arbejdsopgaverne fra projekt til projekt, og arbejdet kan eksempelvis indeholde:

  • Lead-generering og mødebooking – Vi åbner døren til det danske og globale marked ved at skabe kontakt imellem vores kunder og andre relevante virksomheder
  • Business research – Vi foretager interviews og indsamler information på danske og internationale virksomheder
  • Permission marketing – Vi indsamler permissions til udsendelse af nyhedsbrev

Herudover tilbyder vi: God fast timeløn - ingen provision. Fleksibel arbejdstid Oplæring her hos os på adressen Søren Frichs Vej 40c, 8230 Åbyhøj. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og team spirit.

                                                                 ........

OBS: Såfremt FGT Business Research A/S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøgning: "Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen". 

 

FGT Business Research A/SÅbyhøj2019-06-17T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

KICKSTART DIN KARRIERE MED OS!

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Ønsker du et karriereskifte? Bliv salgskonsulent ved os og kickstart din nye karriere! Vi leder efter flere salgskonsulenter til opsøgende, telefonisk salg af telefoni- og internetløsninger til det danske marked. Leder du efter et job med gode karri...
Indrykket:1. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provision

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som møde...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Sælgere til vores Aarhus kontor søges

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Du er engageret og fyldt med gåpåmod. Du elsker at sælge og tale din sag. Du bliver motiveret af dine succeser, som gør at du når dine mål. Dit konkurrencegen er din benzin.Vi søger en der har lyst til at være landets bedste sælger. Er det dig? Vi e...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

PX3 søger ny mødebooker.

PX3 ApS

Aarhus C
PX3 Indkøb søger ny mødebooker. PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en stru...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Norsktalende telemarketingmedarbejder

FGT Business Research A/S

Åbyhøj
Norsk-telemarketingmedarbejder! Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019