Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedet

 

Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt.

Hvem er vi?

Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20% af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder.

Stillingen og arbejdsopgaver

Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget – blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv.

Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge.

Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven.

Personen

Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et "nej". Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav.

Infrasoft tilbyder

En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør.

Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret.

Ansøgning

Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030646Phoenix-be137ec412019-05-23T00:00:00Mødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedet

 

Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt.

Hvem er vi?

Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20% af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder.

Stillingen og arbejdsopgaver

Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget – blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv.

Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge.

Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven.

Personen

Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et "nej". Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav.

Infrasoft tilbyder

En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør.

Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret.

Ansøgning

Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.

2019-07-19T00:51:03.057 Har du lyst til at arbejde i en Gazelle IT-virksomhed, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine kommunikative evner og salgskompetencer på B2B-markedet, så send os en ansøgning. Antal timer er fleksibelt. Hvem er vi? Hos Infrasoft går det fortsat rigtig stærkt, og derfor ønsker vi at tilføre ekstra muskler til vores salgsstyrke, som derved yderligere kan bidrage til vores fortsatte vækst i Danmark. Infrasoft er markedsførende i levering af IT Service Management software i Danmark og leverer vores løsninger til nogle af de største virksomheder og institutioner i Danmark, samt over 20 af de danske kommuner. Derudover sælger vi Business Intelligence løsninger til små og mellemstore virksomheder. Stillingen og arbejdsopgaver Vi søger en udadvendt medarbejder, der kan lide at blive udfordret og trives i et miljø, hvor man bliver målt på sine præstationer. Din primære arbejdsopgave som phoner vil være at opsøge virksomheder via telefon, med henblik på at afdække de enkelte virksomheders behov for en af vores to primære produkter: Vores IT Service Management Platform og vores Business Intelligence konsulent-forretning. Målet med arbejdet er at booke salgsmøder for salgskonsulenterne. Vi mener selv, at vi har Danmarks bedste phonerjob, da der er høj fleksibilitet og så skal du ikke sælge noget blot booke møder. Som phoner på B2B markedet vil du opleve, at alle samtaler er forskellige, og der er mulighed for spændende og lærerige samtaler med ansvarshavende i dansk erhvervsliv. Du vil blive en del af et salgsteam, og du planlægger selv din arbejdsuge i samråd med salgschefen. Jobbet er derfor meget fleksibelt og vagterne kan aftales fra uge til uge. Du vil i en startfase blive trænet og oplært i vores services, produkter og salgsteknikker, så du er godt rustet til at udføre opgaven. Personen Som person skal du være stærk kommunikativ, kunne lide at være i kontakt med andre mennesker og være i stand til at håndtere et nej . Du er udadvendt, tillidsvækkende og professionel i din optræden, da du repræsenterer virksomheden. Vi lægger stor vægt på kvalitet hele vejen igennem og forventer os fortsat meget af dette arbejde. Det er endvidere en fordel hvis du er konkurrenceminded. Tidligere erfaring med salg er et plus, men ikke et krav. Infrasoft tilbyder En fleksibel stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling og mulighed for at præge jobbet fra starten. Du vil hos os komme til at indgå i et innovativt team af dedikerede medarbejdere på en fleksibel og spændende arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone, et stærkt fællesskab og godt humør. Arbejdspladsen er en del af Frichs Parkens kantineordning, bestående af en buffet, som serverer forskelligt mad hver dag. Derudover er der selvfølgelig altid kaffe og te på kontoret. Ansøgning Send ansøgning til job@infrasoft.dk og vedlæg oplysninger om din motivation for jobbet og lidt om dig, eventuelt et CV.11jobnetbe137ec4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3533360INFRASOFT ApS11Søren Frichs Vej 38D, 1 tv8230ÅbyhøjDKDanmark0job@infrasoft.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766617JobNet4994087499408710023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=be137ec4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonMødebooker - Danmarks bedste phonerjob på B2B-markedet1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361855430Flemming Maagaardjob@infrasoft.dkDKDanmarkDKDanmark3300649825R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgereProfile Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega. 5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere. Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere. Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder. I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter. Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser. I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år. Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivetDagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelserHar et modent team med et højt kompetenceniveauTilbyder variation og masser af ansvarTilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforholdHelt konkret tilbyder vi dig:Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebookingEt stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnereEt socialt fællesskab uden sidestykkeLandets bedste interne salgsuddannelse og -coachingFleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åenFast timeløn en stabil provisionEn ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udviklingEt stort netværk og et job der skaber din fremtidOm digVi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:Du er stabil og har høj etik og moralDu elsker at gøre en forskel for erhvervslivetDu er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejdeDu er generelt positiv og udadvendtDu har VINDERmentalitetDu elsker at lære og udvikle digEt job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange mulighederVi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger. Start din karriere - ansøg herHvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt. Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41. Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her: 5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker Se mere på vores ansøgersite: https: 5rmarketing.brandero.com
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske vores nye kollega.

5R Marketing vækster, og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere.

Vi praler af at have branchens gladeste medarbejdere. Det hænger selvfølgelig sammen med, at vi tilbyder rigtig gode forhold: fast timeløn – også under uddannelse og betalte formiddags- og eftermiddagspauser, mulighed for provision, fleksible arbejdstider, flotte lokaler og meget mere.

Som medarbejder hos 5R Marketing, kan du fx arbejde med salg inden for, annoncering, fagmagasiner og energi kilder.
I vores mødebooking afdelingen arbejder vi blandt anden med mødebooking inden for, pension, forsikring, leasing og serviceydelser, samt mange flere spændende projekter.

Men den allervigtigste årsag er nok den ånd, der er hos os. Vi går nemlig op i, at du har gejst og er glad for det, du laver. Derfor coacher vi dig, sætter dig på opgaver som du brænder for og fejrer dine succeser.

I 5R Marketing er vi mere end 250 medarbejdere mellem 18 og 72 år. Vores medarbejdere er meget loyale og tilfredse, bl.a. fordi vi bruger mange ressourcer på rekrutteringsprocessen og på udvikling undervejs. Fx bliver alle vores medarbejdere koblet på vores Sales Academy, hvilket betyder, at du som ny medarbejder kommer igennem to uddannelsesprogrammer inden for alt fra kundedialog, spørgeteknik og kommunikation - allerede inden for det første år.

Vi søger mødebookere og kundekonsulenter til vores flexafdeling, hvor vi:
  • Repræsenterer spændende virksomheder inden for erhvervslivet
  • Dagligt kommunikerer med virksomheder i alle størrelser
  • Har et modent team med et højt kompetenceniveau
  • Tilbyder variation og masser af ansvar
  • Tilbyder gode, stabile løn- og ansættelsesforhold
Helt konkret tilbyder vi dig:
  • Nogle af de mest eftertragtede opgaver inden for telemarketing og mødebooking
  • Et stort ansvar og tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere
  • Et socialt fællesskab uden sidestykke
  • Landets bedste interne salgsuddannelse og -coaching
  • Fleksible arbejdstider - hvis du ønsker det - 30-37 timer pr. uge i tidsrummet 8-17
  • En appellerende arbejdsplads beliggende i hjertet af Aarhus, lige ned til åen
  • Fast timeløn + en stabil provision
  • En ledelse der har fokus på dig som menneske samt din udvikling
  • Et stort netværk og et job der skaber din fremtid
Om dig
Vi har ikke krav til erfaring med hverken salg eller mødebooking, da vores onboarding- og uddannelsessetup er branchens bedste, men kan du sætte hak ud for nogle af nedenstående punkter, så kan det være dig vi søger til vores team:
  • Du er stabil og har høj etik og moral
  • Du elsker at gøre en forskel for erhvervslivet
  • Du er serviceminded og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • Du er generelt positiv og udadvendt
  • Du har VINDERmentalitet
  • Du elsker at lære og udvikle dig
Et job i 5R Marketing kan være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder
Vi gør meget for at skille os ud fra mængden og hos 5R Marketing vil du opleve et professionelt arbejdsmiljø i flotte og inspirerende lokaler, hvor trivsel og medarbejderudvikling er i fokus. Vi har medarbejdere i alle aldersgrupper og vi har et stærkt fællesskab på tværs af vores tre afdelinger.

Start din karriere - ansøg her
Hvis du finder ovenstående spændende og du kan se dig selv som en vigtig medarbejder i Danmarks bedste telemarketingbureau, så send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi gennemgår løbende ansøgninger og opfordrer dig derfor til at ansøge hurtigst muligt.

Har du spørgsmål inden du ansøger, er du velkommen til at sende en SMS eller give et kald til vores direktør Mikkel Schandorff på telefon 61 78 06 41.

Du kan også se vores video om dagligdagen i 5R Marketing her:


5R Marketing har igennem 14 år samarbejdet med nogle af landets største virksomheder, og vi løser dagligt opgaver for ca. 25 partnere på det danske og nordiske marked. Vores brede portefølje af samarbejdspartnere giver os mulighed for at tilbyde vores medarbejdere spændende og unikke opgaver, som er tilpasset den enkelte medarbejder.
Salg Sælger Salgskonsulent Telemarketing Telesælger Telesalg Kundekonsulent Mødebooker

Se mere på vores ansøgersite: https://5rmarketing.brandero.com

ORS/Small/0013c38f_logo.png5R Marketing ApSAarhus C2019-08-06T00:00:002019-09-26T00:00:00
330081064Kan du sælge oplevelsesgavekort til danske virksomheder - så kig her!Robot Hvem er vi? Vi er en lille salgsvirksomhed, som har fokus på salg af nicheprodukter primært via telefonen. Vi er generelt et ungt (synes vi selv!) og friskt team, og arbejder i øjeblikket med et af landets største rederier, for at sælge deres fede oplevelser, i form af gavekort til erhvervslivet herhjemme. Hvem er du? Du trives gerne i en selvstændig hverdag, hvor frihed under ansvar er nøgleordet. Du søger efter et spændende job, som du enten ser som et springbræt til at få noget relevant erhvervserfaring, eller en potentiel karrierevej. Du er frisk på at lære, og du er ikke bleg for at snakke med mennesker (også nogle du ikke kender!) Du er måske en af dem, som hellere ringer til dine venner og familie, end at sende dem SMS er? Du må altid, så vidt muligt, gerne medbringe dit gode humør hver dag. Matcher vi? Vi tænker, at hvis din profil passer på det meste af nedenstående, kunne vi nemt være et match! Du har solid erfaring med salg Du opfatter salg som altafgørende for succes Du er troværdig og god til at skabe relationer Du har et højt aktivitetsniveau og kan inspirere andre Du er motiveret af selv at kunne påvirke din løn Det gør ikke så meget hvis du ikke kan checke alle boksene af - det ser vi gerne om vi kan bidrage til! Hvad kan du give? Vi forventer at du kan være med til at bidrage til den gode stemning her på kontoret, og er et aktiv for firmaet - ikke kun på den salgsmæssige del, men ligeså meget på det sociale og kollegiale niveau. Du kan give dine idéer og indspark til tingene hernede - for selvom vi selv synes vi er perfekte, er virkeligheden måske en anden..? Hvad kan du få? Du kan se frem til at komme til en strukturet virksomhed, hvor vi forsøger at få det bedste ud af os alle, hver dag. Du får et kontor, hvor din stemme bliver hørt, og taget seriøst. Du får nogle kollegaer som er parate til at tage godt i mod dig, og få dig godt i gang. Du får en timeløn samt provision, som er afhængig af dit salgsresultat. Sådan søger du: Vi foretrækker at få ansøgningerne på job@salgskonsulenten.dk - gerne CV med billede, samt en motiveret ansøgning fra dig. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!

Hvem er vi?

Vi er en lille salgsvirksomhed, som har fokus på salg af nicheprodukter primært via telefonen.

Vi er generelt et ungt (synes vi selv!) og friskt team, og arbejder i øjeblikket med et af landets største rederier, for at sælge deres fede oplevelser, i form af gavekort til erhvervslivet herhjemme.

 

Hvem er du?

Du trives gerne i en selvstændig hverdag, hvor frihed under ansvar er nøgleordet.

Du søger efter et spændende job, som du enten ser som et springbræt til at få noget relevant erhvervserfaring, eller en potentiel karrierevej. 

Du er frisk på at lære, og du er ikke bleg for at snakke med mennesker (også nogle du ikke kender!)

Du er måske en af dem, som hellere ringer til dine venner og familie, end at sende dem SMS'er?

Du må altid, så vidt muligt, gerne medbringe dit gode humør hver dag.

 

Matcher vi?

Vi tænker, at hvis din profil passer på det meste af nedenstående, kunne vi nemt være et match!

  • Du har solid erfaring med salg
  • Du opfatter salg som altafgørende for succes
  • Du er troværdig og god til at skabe relationer
  • Du har et højt aktivitetsniveau og kan inspirere andre
  • Du er motiveret af selv at kunne påvirke din løn

Det gør ikke så meget hvis du ikke kan checke alle boksene af - det ser vi gerne om vi kan bidrage til!

 

Hvad kan du give?

Vi forventer at du kan være med til at bidrage til den gode stemning her på kontoret, og er et aktiv for firmaet - ikke kun på den salgsmæssige del, men ligeså meget på det sociale og kollegiale niveau. 

Du kan give dine idéer og indspark til tingene hernede - for selvom vi selv synes vi er perfekte, er virkeligheden måske en anden..? 

Hvad kan du få?

Du kan se frem til at komme til en strukturet virksomhed, hvor vi forsøger at få det bedste ud af os alle, hver dag. 

Du får et kontor, hvor din stemme bliver hørt, og taget seriøst.

Du får nogle kollegaer som er parate til at tage godt i mod dig, og få dig godt i gang.

Du får en timeløn samt provision, som er afhængig af dit salgsresultat. 

 

Sådan søger du:

Vi foretrækker at få ansøgningerne på job@salgskonsulenten.dk - gerne CV med billede, samt en motiveret ansøgning fra dig.

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

Salgskonsulenten ApSHøjbjerg2019-08-30T00:00:002019-10-01T00:00:00
330081062Sales Development Specialist - Vi søger løbende nye kolleger til virksomhed i stor vækstRobot Til vort kontor i Aarhus N søger vi løbende nye medarbejdere som har lyst til at være del af et salgsteam, som sammen løfter opgaven om at vækste på det danske marked. Vi er meget ambitiøse og har høje vækstmål. Vi er her ikke for sjov men vi skal have det sjovt imens. I samarbejde med vores tre Sales Development Specialists og seks Sales Executives, skal du booke kvalitative møder, således at vores Sales Executives efterfølgende kan gennemføre produktpræsentationer. Vi er ikke et phonerfirma og satser på medarbejdere som kan se sig selv i vores virksomhed på lang sigt. Vi tilbyder en attraktiv grundløn, samt en attraktiv provisionsordning som er baseret på kvalitet og ikke kvantitet. Du bliver del af vores salgsafdeling både, hvad angår fysisk, placering samt de team opgaver, som vi sammen udfører. EcoOnline har fokus på det gode samarbejde både internt og eksternt, og har øje for proaktive holdspillere, som kan og vil bidrage til at skabe en god stemning og vækst i virksomheden. Om dig: Du er motiveret til at arbejde med salg via telefon og har måske en «sales executive» i maven Du er dygtig til at booke møder Erfaring med (telefon)salg, mødebooking eller lignende er en forudsætning Taler og forstår dansk Du er fortrolig med IT på brugerniveau Du er robust og vedholdende og lader dig ikke slå ud af mange «nej er» inden det bliver et «ja» Vi tilbyder: Et dynamisk og inkluderende miljø Tæt samarbejde med vores dygtige salgsteam Engagerede kollegaer med godt humør En virksomhed i vækst, med gode udviklingsmuligheder God fast løn samt provision Sundhedsforsikring og kantineordning EcoOnline udvikler og sælger it-systemer til kemihåndtering, samt håndtering af arbejdsmiljø. Produkterne sælges til stort set alle private- såvel som offentlige virksomheder i Danmark. Ansøgere uden relevant erfaring kommer ikke i betragtning til stillingen. Er stillingen noget for dig? Send din ansøgning og CV mærket Sales Development Specialist til heho@ecoonline.com Vi inviterer løbende kandidater til samtale ansættelse løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef, Helle Hollmann på 24 88 15 58.

Til vort kontor i Aarhus N søger vi løbende nye medarbejdere som har lyst til at være del af et salgsteam, som sammen løfter opgaven om at vækste på det danske marked. Vi er meget ambitiøse og har høje vækstmål. Vi er her ikke for sjov – men vi skal have det sjovt imens.

I samarbejde med vores tre Sales Development Specialists og seks Sales Executives, skal du booke kvalitative møder, således at vores Sales Executives efterfølgende kan gennemføre produktpræsentationer.

Vi er ikke et phonerfirma og satser på medarbejdere som kan se sig selv i vores virksomhed på lang sigt. Vi tilbyder en attraktiv grundløn, samt en attraktiv provisionsordning som er baseret på kvalitet og ikke kvantitet. Du bliver del af vores salgsafdeling både, hvad angår fysisk, placering samt de team opgaver, som vi sammen udfører.

EcoOnline har fokus på det gode samarbejde både internt og eksternt, og har øje for proaktive holdspillere, som kan og vil bidrage til at skabe en god stemning og vækst i virksomheden.

Om dig:

  • Du er motiveret til at arbejde med salg via telefon og har måske en «sales executive» i maven
  • Du er dygtig til at booke møder
  • Erfaring med (telefon)salg, mødebooking eller lignende er en forudsætning
  • Taler og forstår dansk
  • Du er fortrolig med IT på brugerniveau
  • Du er robust og vedholdende – og lader dig ikke slå ud af mange «nej’er» inden det bliver et «ja»

Vi tilbyder:

  • Et dynamisk og inkluderende miljø
  • Tæt samarbejde med vores dygtige salgsteam
  • Engagerede kollegaer med godt humør
  • En virksomhed i vækst, med gode udviklingsmuligheder
  • God fast løn samt provision
  • Sundhedsforsikring og kantineordning

EcoOnline udvikler og sælger it-systemer til kemihåndtering, samt håndtering af arbejdsmiljø. Produkterne sælges til stort set alle private- såvel som offentlige virksomheder i Danmark.

 Ansøgere uden relevant erfaring kommer ikke i betragtning til stillingen.

 

Er stillingen noget for dig?

Send din ansøgning og CV mærket ”Sales Development Specialist” til heho@ecoonline.com

Vi inviterer løbende kandidater til samtale – ansættelse løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgschef, Helle Hollmann på 24 88 15 58.

EcoOnline ApSAarhus N2019-08-30T00:00:002019-10-23T00:00:00
330077464Intern MødebookerRobot ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing bureau beliggende i Favrskov Erhvervscenter tæt på Aarhus. Vi søger en stærk intern mødebooker og projektansvarlig client manager, der kan bidrage til vores fortsatte vækst i jagten på vores første gazelle. Vi forventer at den rette kandidat har: Erfaring med telemarketing Interesse for online markedsføring Konkurrenceinstinkt Struktur og vedholdenhed Vi tilbyder: Fast grundløn Provision og bonus Ugentlige og månedlige konkurrencer Hyggelige kolleger og flotte omgivelser Send cv og anøgning til info@pro-film.dk. Vi glæder os til at høre fra dig! Der er 1 ledig stilling

ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing bureau beliggende i Favrskov Erhvervscenter tæt på Aarhus.

Vi søger en stærk intern mødebooker og projektansvarlig client manager, der kan bidrage til vores fortsatte vækst i jagten på vores første gazelle.

Vi forventer at den rette kandidat har:

  • Erfaring med telemarketing
  • Interesse for online markedsføring
  • Konkurrenceinstinkt 
  • Struktur og vedholdenhed 

Vi tilbyder:

  • Fast grundløn
  • Provision og bonus
  • Ugentlige og månedlige konkurrencer 
  • Hyggelige kolleger og flotte omgivelser

Send cv og anøgning til info@pro-film.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Der er 1 ledig stilling

ProfilM IVSHinnerup2019-08-23T00:00:002019-10-16T00:00:00
330083579Salgskonsulenten ApS søger i øjeblikket de bedste mødebookere i landet!Robot Tak for at du kiggede forbi Vi håber ikke du fortryder! Salgskonsulenten ApS søger i øjeblikket de bedste mødebookere i landet! Vi udvider i øjeblikket på vores store og spændende projekt i huset, som omhandler leadgenerering! Hvis leadgenerering ikke ringer en klokke, så gør det ikke spor. Det er simpelt, og nemt at lære, hvis du har du har den rette personprofil! Det er et stykke fra det typiske telefonsælger job , og derfor skal du heller ikke frygte at få en masse sure mennesker i røret det ligger denne opgave ikke op til! Til de nye mødebookere tilbyder vi følgende: Et dynamisk, ungt og professionelt miljø En god løn Gode muligheder for udvikling i firmaet Fede og motiverende konkurrencer Jobbet kan være dit, HVIS: Du er konkurrencedreven, og har mod på at tage fat Hvis du er socialt anlagt er det en fordel! Du motiveres af et miljø med fart på, og du derfor også kan være omstillingsparat Hvis du stadig læser med hertil så brug da gerne et øjeblik mere på at smide os en ansøgning (Mrk. den mødebooking stilling ) på mail til Simon: job@salgskonsulenten.dk Ellers kan han fanges telefonisk på 71 74 78 76 i hverdage mlm. 9-15. Vi ansætter løbende så tøv ikke med at sende din ansøgning! Vi høres ved! Salgkonsulenten ApS Axel Kiers Vej 40 8270 Højbjerg

Tak for at du kiggede forbi – Vi håber ikke du fortryder!

 

Salgskonsulenten ApS søger i øjeblikket de bedste mødebookere i landet!

 

Vi udvider i øjeblikket på vores store og spændende projekt i huset, som omhandler leadgenerering!

Hvis leadgenerering ikke ringer en klokke, så gør det ikke spor. Det er simpelt, og nemt at lære, hvis du har du har den rette personprofil!

Det er et stykke fra det typiske ”telefonsælger job”, og derfor skal du heller ikke frygte at få en masse sure mennesker i røret – det ligger denne opgave ikke op til!

 

Til de nye mødebookere tilbyder vi følgende:

  • Et dynamisk, ungt og professionelt miljø
  • En god løn
  • Gode muligheder for udvikling i firmaet
  • Fede og motiverende konkurrencer

 

Jobbet kan være dit, HVIS:

  • Du er konkurrencedreven, og har mod på at tage fat
  • Hvis du er socialt anlagt er det en fordel!
  • Du motiveres af et miljø med fart på, og du derfor også kan være omstillingsparat

 

Hvis du stadig læser med hertil – så brug da gerne et øjeblik mere på at smide os en ansøgning (Mrk. den "mødebooking stilling") på mail til Simon: job@salgskonsulenten.dk – Ellers kan han fanges telefonisk på 71 74 78 76 i hverdage mlm. 9-15.

Vi ansætter løbende – så tøv ikke med at sende din ansøgning!

 

Vi høres ved!

Salgkonsulenten ApS

Axel Kiers Vej 40

8270 Højbjerg

Salgskonsulenten ApSHøjbjerg2019-09-04T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5R Marketing vækster og vi søger netop nu nye mødebookere, kundekonsulenter og telemarketingsælgere

5R Marketing ApS

Aarhus C
Brænder du for opsøgende salg og sublim kundeservice? Er du udpræget kundedrevet og forretningsorienteret? Har du lyst til at dygtiggøre dig inden for salg og kommunikation Og har du lyst til at skabe og udvikle nye kunderelationer? Så er du måske v...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Kan du sælge oplevelsesgavekort til danske virksomheder - så kig her!

Salgskonsulenten ApS

Højbjerg
Hvem er vi? Vi er en lille salgsvirksomhed, som har fokus på salg af nicheprodukter primært via telefonen. Vi er generelt et ungt (synes vi selv!) og friskt team, og arbejder i øjeblikket med et af landets største rederier, for at sælge deres fede o...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Sales Development Specialist - Vi søger løbende nye kolleger til virksomhed i stor vækst

EcoOnline ApS

Aarhus N
Til vort kontor i Aarhus N søger vi løbende nye medarbejdere som har lyst til at være del af et salgsteam, som sammen løfter opgaven om at vækste på det danske marked. Vi er meget ambitiøse og har høje vækstmål. Vi er her ikke for sjov men vi skal h...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Intern Mødebooker

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing bureau beliggende i Favrskov Erhvervscenter tæt på Aarhus. Vi søger en stærk intern mødebooker og projektansvarlig client manager, der kan bidrage til vores fortsatte vækst i jagten på vor...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Salgskonsulenten ApS søger i øjeblikket de bedste mødebookere i landet!

Salgskonsulenten ApS

Højbjerg
Tak for at du kiggede forbi Vi håber ikke du fortryder! Salgskonsulenten ApS søger i øjeblikket de bedste mødebookere i landet! Vi udvider i øjeblikket på vores store og spændende projekt i huset, som omhandler leadgenerering! Hvis leadgenerering ik...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019