Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødebooker i Kolding

Vi søger mødebooker til vores salgsteam i Kolding – Deltid

Du er vores nye mødebooker, hvis du:

  • Elsker at tale med folk og kan give en god kundeoplevelse
  • Motiveres af et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab
  • Kan vende et ”nej tak” til en mulighed
  • Har gå på mod og er overbevisende
  • Har erfaring inden for mødebooking(ikke et krav)

Vi tilbyder dig:

  • Fast timeløn 
  • Attraktive konkurrencer
  • Halvårssfester
  • Madordning, fri frugt og varme drikke
  • Miljø med arbejdsglæde og plads til forskellighed
  • Coaching i kommunikation og salg, som du kan bruge i videre i din karriere

Hvem er vi?

Hos Icon Sales er vores medarbejdere vores vigtigste værdi. Derfor passer vi godt på dem og giver dem de bedste arbejdsforhold. Det betyder at vi vægter arbejdsglæde og fællesskab højt. Du bliver ansat i en virksomhed, hvor vi hjælper dig med at få succesoplevelser og anerkender det arbejde du bidrager med. Hos os er det vigtigt at du trives, udvikler dig og er stolt af dine resultater hver gang du får fri fra arbejde.  

Vores kultur og værdier er bygget på:

  • Integritet – Fordi det er vigtigt at stå inde for det arbejde man laver.
  • Chance – Fordi alle skal have muligheden for at skabe deres egen succes, også selvom man ikke har erfaringen.
  • Ordentlighed - Kunder og medarbejdere skal behandles fair og ordentligt – Vi sælger med etikken for øje
  • Nærvær - Fordi tilstedeværende ledelse betyder alt for en god trivsel og udvikling

I dit nye job…

  • Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får de værktøjer du har brug for i forhold til at få succes.
  • Vil du gerne gøre karriere indenfor salg, kan det her være dit første skridt. 
  • Den ugentlige arbejdstid er 12 timer pr. uge fra kl. 8.30 til 15.30 - 2 vagter ugentligt.

Lyder det interessant? Søg jobbet her: www.iconsales.dk

Nysgerrig?

  • Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til HR chef Neveser Burlakof på tlf. 22403281 eller sende en sende en mail til hr@iconsales.dk

Du kan læse mere om os på facebook, Linkedin og Instagram


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024802Phoenix-d72e598e12019-05-15T00:00:00Mødebooker i Kolding

Vi søger mødebooker til vores salgsteam i Kolding – Deltid

Du er vores nye mødebooker, hvis du:

  • Elsker at tale med folk og kan give en god kundeoplevelse
  • Motiveres af et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab
  • Kan vende et ”nej tak” til en mulighed
  • Har gå på mod og er overbevisende
  • Har erfaring inden for mødebooking(ikke et krav)

Vi tilbyder dig:

  • Fast timeløn 
  • Attraktive konkurrencer
  • Halvårssfester
  • Madordning, fri frugt og varme drikke
  • Miljø med arbejdsglæde og plads til forskellighed
  • Coaching i kommunikation og salg, som du kan bruge i videre i din karriere

Hvem er vi?

Hos Icon Sales er vores medarbejdere vores vigtigste værdi. Derfor passer vi godt på dem og giver dem de bedste arbejdsforhold. Det betyder at vi vægter arbejdsglæde og fællesskab højt. Du bliver ansat i en virksomhed, hvor vi hjælper dig med at få succesoplevelser og anerkender det arbejde du bidrager med. Hos os er det vigtigt at du trives, udvikler dig og er stolt af dine resultater hver gang du får fri fra arbejde.  

Vores kultur og værdier er bygget på:

  • Integritet – Fordi det er vigtigt at stå inde for det arbejde man laver.
  • Chance – Fordi alle skal have muligheden for at skabe deres egen succes, også selvom man ikke har erfaringen.
  • Ordentlighed - Kunder og medarbejdere skal behandles fair og ordentligt – Vi sælger med etikken for øje
  • Nærvær - Fordi tilstedeværende ledelse betyder alt for en god trivsel og udvikling

I dit nye job…

  • Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får de værktøjer du har brug for i forhold til at få succes.
  • Vil du gerne gøre karriere indenfor salg, kan det her være dit første skridt. 
  • Den ugentlige arbejdstid er 12 timer pr. uge fra kl. 8.30 til 15.30 - 2 vagter ugentligt.

Lyder det interessant? Søg jobbet her: www.iconsales.dk

Nysgerrig?

  • Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til HR chef Neveser Burlakof på tlf. 22403281 eller sende en sende en mail til hr@iconsales.dk

Du kan læse mere om os på facebook, Linkedin og Instagram

2019-07-11T00:51:01.293 Vi søger mødebooker til vores salgsteam i Kolding Deltid Du er vores nye mødebooker, hvis du: Elsker at tale med folk og kan give en god kundeoplevelse Motiveres af et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab Kan vende et nej tak til en mulighed Har gå på mod og er overbevisende Har erfaring inden for mødebooking(ikke et krav) Vi tilbyder dig: Fast timeløn Attraktive konkurrencer Halvårssfester Madordning, fri frugt og varme drikke Miljø med arbejdsglæde og plads til forskellighed Coaching i kommunikation og salg, som du kan bruge i videre i din karriere Hvem er vi? Hos Icon Sales er vores medarbejdere vores vigtigste værdi. Derfor passer vi godt på dem og giver dem de bedste arbejdsforhold. Det betyder at vi vægter arbejdsglæde og fællesskab højt. Du bliver ansat i en virksomhed, hvor vi hjælper dig med at få succesoplevelser og anerkender det arbejde du bidrager med. Hos os er det vigtigt at du trives, udvikler dig og er stolt af dine resultater hver gang du får fri fra arbejde. Vores kultur og værdier er bygget på: Integritet Fordi det er vigtigt at stå inde for det arbejde man laver. Chance Fordi alle skal have muligheden for at skabe deres egen succes, også selvom man ikke har erfaringen. Ordentlighed - Kunder og medarbejdere skal behandles fair og ordentligt Vi sælger med etikken for øje Nærvær - Fordi tilstedeværende ledelse betyder alt for en god trivsel og udvikling I dit nye job Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får de værktøjer du har brug for i forhold til at få succes. Vil du gerne gøre karriere indenfor salg, kan det her være dit første skridt. Den ugentlige arbejdstid er 12 timer pr. uge fra kl. 8.30 til 15.30 - 2 vagter ugentligt. Lyder det interessant? Søg jobbet her: www.iconsales.dk Nysgerrig? Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til HR chef Neveser Burlakof på tlf. 22403281 eller sende en sende en mail til hr@iconsales.dk Du kan læse mere om os på facebook, Linkedin og Instagram11jobnetd72e598e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-10T00:00:000001http://www.iconsales.dk/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3528022Icon Sales ApS11Akseltorv 6B6000KoldingDKDanmark0hr@iconsales.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent761425JobNet4989780498978010015-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d72e598ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d72e598ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d72e598e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d72e598e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonMødebooker i Kolding1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361824198Neveser Burlakofhr@iconsales.dkDKDanmarkDKDanmark330071659Marketing Consultant, Product Marketing - experienced B2B marketing profileRobot Would you like to help us strengthen our commercial goals within sales, branding and generating leads by creating relevant creative communication? Then this is the right position for you. We offer a challenging job where you will work closely together with the product managers within our TECHLINE® division and the global sales and marketing organisation to concept-develop, coordinate and manage marketing initiatives from beginning to finish. Key words for our team are good mood, commitment and professionalism. There is room for differences and for creativity. Being Headquarters, we leave our fingerprint on the global initiatives and you will be a part of setting a leading agenda. You will report to the Manager of Corporate Product Marketing and become a part of the marketing department with 18 highly motivated colleagues who work together in an international environment. Your most important tasks Compose marketing plans Develop and implement communication concepts in the organisation to strengthen our position both based on product launches or on input from markets. Project management and preparation of marketing material including written material Sparring with stakeholders in proportion to messages and choice of media Knowledge sharing with the global marketing and sales organisation Evaluation of campaigns Budgetary control You You hold minimum five years marketing experience from a similar position and a relevant further education such as cand. merc, HD or similar. Besides, we expect that you: have marketing in your DNA and are up-to-date on the newest trends are dedicated about making marketing material yourself, and that you at the same time can keep overview of the project and the strategies are structured and creative, and can generate results independently in a global organisation have a can-do attitude and can communicate with colleagues across the organisation have experience within B2B marketing and interest in technology talk and write English fluently We offer a job in a global company that has experienced solid growth for many years - and we expect the growth to continue in the coming years. If you have any questions regarding the position, please do not hesitate to contact Manager, Corporate Product Marketing, Heidi Philipsen phone 45 7315 1441. We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is found. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK. You are welcome to write your application in either Danish or English. LINAK A S Group Headquarters Smedevænget 8, Guderup, 6430 Nordborg

Would you like to help us strengthen our commercial goals within sales, branding and generating leads by creating relevant creative communication? Then this is the right position for you.

We offer a challenging job where you will work closely together with the product managers within our TECHLINE® division and the global sales and marketing organisation to concept-develop, coordinate and manage marketing initiatives from beginning to finish.

Key words for our team are good mood, commitment and professionalism. There is room for differences and for creativity. Being Headquarters, we leave our fingerprint on the global initiatives and you will be a part of setting a leading agenda.

You will report to the Manager of Corporate Product Marketing and become a part of the marketing department with 18 highly motivated colleagues who work together in an international environment.

Your most important tasks

  • Compose marketing plans
  • Develop and implement communication concepts in the organisation to strengthen our position – both based on product launches or on input from markets.
  • Project management and preparation of marketing material – including written material
  • Sparring with stakeholders in proportion to messages and choice of media
  • Knowledge sharing with the global marketing and sales organisation
  • Evaluation of campaigns
  • Budgetary control

You

You hold minimum five years’ marketing experience from a similar position and a relevant further education such as cand. merc, HD or similar. Besides, we expect that you: 

  • have marketing in your DNA and are up-to-date on the newest trends
  • are dedicated about making marketing material yourself, and that you at the same time can keep overview of the project and the strategies
  • are structured and creative, and can generate results independently in a global organisation
  • have a can-do attitude and can communicate with colleagues across the organisation
  • have experience within B2B marketing and interest in technology
  • talk and write English fluently

We offer a job in a global company that has experienced solid growth for many years - and we expect the growth to continue in the coming years.

If you have any questions regarding the position, please do not hesitate to contact Manager, Corporate Product Marketing, Heidi Philipsen phone +45 7315 1441.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is found. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.

You are welcome to write your application in either Danish or English.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg

LINAK A/SNordborg2019-08-12T00:00:002019-10-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Marketing Consultant, Product Marketing - experienced B2B marketing profile

LINAK A/S

Nordborg
Would you like to help us strengthen our commercial goals within sales, branding and generating leads by creating relevant creative communication? Then this is the right position for you. We offer a challenging job where you will work closely togeth...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019