Mødebooker og researcher til Danmarks største netværksudbyder

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk?

EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i vores danske salgsteam med 30+ kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København.  

Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne.

Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver.

Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret.

Kvalifikationer og kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne
  • Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen
  • Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret
  • Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere
  • Udviser handlekraft og er pligtfyldende
  • Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet.

 

Vi tilbyder

Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst.

Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø.

Løn: 125 kr. i timen.

Ansøg nu

Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com.

Ansøgningsfrist er 5. august 2018 - eller indtil de rette kandidater er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. +45 2911 2286.

Om EGN Danmark

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer.

EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre – hver dag.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023586Phoenix-fb33511c12019-05-13T00:00:00Mødebooker og researcher til Danmarks største netværksudbyder

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk?

EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i vores danske salgsteam med 30+ kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København.  

Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne.

Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver.

Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret.

Kvalifikationer og kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne
  • Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen
  • Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret
  • Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere
  • Udviser handlekraft og er pligtfyldende
  • Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet.

 

Vi tilbyder

Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst.

Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø.

Løn: 125 kr. i timen.

Ansøg nu

Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com.

Ansøgningsfrist er 5. august 2018 - eller indtil de rette kandidater er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. +45 2911 2286.

Om EGN Danmark

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer.

EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre – hver dag.

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk? EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. Dine arbejdsopgaver Du indgår i vores danske salgsteam med 30 kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København. Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne. Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver. Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret. Kvalifikationer og kompetencer Vi forventer, at du: Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere Udviser handlekraft og er pligtfyldende Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet. Vi tilbyder Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst. Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme. Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø. Løn: 125 kr. i timen. Ansøg nu Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com. Ansøgningsfrist er 5. august 2018 - eller indtil de rette kandidater er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. 45 2911 2286. Om EGN Danmark EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer. EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre hver dag.11jobnetfb33511c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-08T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3526783EGN Group A/S11Lyngbyvej 22100København ØDKDanmark0kes@egn.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent760284JobNet4988357498835710013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb33511chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb33511chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb33511c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fb33511c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361807190Kasper Egsgaard Sørensenkes@egn.comDKDanmarkDKDanmark3300275185 Sommer Vikarer - til vores salgsafdelingProfile Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv. Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring. Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019. Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen Send ansøgning . Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme. www.hvl-gruppen.dkValhøjvej 18, Baghuset2500 ValbyTelemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob Se mere på vores ansøgersite: https: hvl-gruppen.brandero.com
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job.

Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg.

Efter de første 4 uger mulighed for møde / salgsbonus.

Du skal sælge reklamer på vores infoskærme i sportshaller...svømmehaller...fitnesscentre...osv.

Hvis du ikke har prøvet det før så sørger vi for oplæring.

Du skal kunne starte så hurtigt som muligt og vi ansætter dig i 10-37 timer ugentligt afhængigt hvor meget du kan arbejde. Og du har job til og med 12. juli 2019.

Du kan ansøge pr. telefon på 33 25 35 40 eller via knappen "Send ansøgning".

Så interesseret ...Så ring eller skriv med det samme.

Valhøjvej 18, Baghuset
2500 Valby
Telemarketingmedarbejder Telesælger Salgskonsulent Telesalg Studiejob Sommerjob

Se mere på vores ansøgersite: https://hvl-gruppen.brandero.com

ORS/Small/86bd79f1_logo.pngHVL Gruppen ApSValby2019-05-20T18:04:28.3002019-07-18T00:00:00
330015617Freelance salgskonsulentRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8221 Om os Vi er et nyt firma, som er en bådeserviceportal. Fritidsbådejere kan have udfordringer med at finde den rigtige bådeserviceudbyder til fx at vedligeholde eller reparere deres båd, så har vi derfor bygget en portal til dem, hvor bådeejere og bådeserviceudbydere kan finde hinanden. Der er ca. 450 bådservice i Danmark og ca. 50 i Skåne, som kan og skal blive del af vores bådeserviceportal. Din opgave Vi skal have så mange bådeserviceudbydere i Danmark og Sverige (især dem ved Øresund) med i portalen, og som har lyst til at oprette en abonnementsordning hos os. Vi skal også fortælle bådeejere om portalen. Du skal som freelance salgskonsulent hjælpe os at bygge en organisation op helt fra bunden. Det indebærer bl.a. at lave en salgsstrategi, skaffe kunder og skabe indtægtsgrundlag for os. Vores forventninger til dig Vi er meget fleksible, hvilke kvalifikationer og kompetencer du har. Det vigtige for os, at du også tror på og kan se det store udviklingspotentiale i fremtiden. Du skal gerne være motiveret til at med at bygge en organisation op helt fra bunden. Du har et godt bud på, hvordan der etableres og udvikles stærkt og godt samarbejde med vores kunder, dvs. bådeserviceudbydere, i forhold til deres kunder, dvs. bådeejere. Du må gerne være aktiv i vores udvikling - fra et meget lille firma med lille budget til et firma med stabil økonomi. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til fritids lystbådelivet. Arbejdssted, startdato og løn Vi har desværre ikke et kontor lige nu, så det er tanken, at vi arbejder sammen over nettet. Du kan begynde som freelance på timebasis, så snart når du er klar. Vi er fleksible med arbejdtiden, men op til 37 timer om ugen ville være ideelt. Det er muligt at blive fastansat på sigt, og hvis det går rigtigt godt, kan du blive partner i firmaet. Lige nu kan vi tilbyde præstationsløn, dvs. løn med bonus. Du må meget gerne komme med et bud til os. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8221

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8221

 

 

Om os
Vi er et nyt firma, som er en bådeserviceportal. Fritidsbådejere kan have udfordringer med at finde den rigtige bådeserviceudbyder til fx at vedligeholde eller reparere deres båd, så har vi derfor bygget en portal til dem, hvor bådeejere og bådeserviceudbydere kan finde hinanden. Der er ca. 450 bådservice i Danmark og ca. 50 i Skåne, som kan og skal blive del af vores bådeserviceportal.

Din opgave
Vi skal have så mange bådeserviceudbydere i Danmark og Sverige (især dem ved Øresund) med i portalen, og som har lyst til at oprette en abonnementsordning hos os. Vi skal også fortælle bådeejere om portalen.

Du skal som freelance salgskonsulent hjælpe os at bygge en organisation op helt fra bunden. Det indebærer bl.a. at lave en salgsstrategi, skaffe kunder og skabe indtægtsgrundlag for os.

Vores forventninger til dig
Vi er meget fleksible, hvilke kvalifikationer og kompetencer du har. Det vigtige for os, at du også tror på og kan se det store udviklingspotentiale i fremtiden.

Du skal gerne være motiveret til at med at bygge en organisation op helt fra bunden.
Du har et godt bud på, hvordan der etableres og udvikles stærkt og godt samarbejde med vores kunder, dvs. bådeserviceudbydere, i forhold til deres kunder, dvs. bådeejere.
Du må gerne være aktiv i vores udvikling - fra et meget lille firma med lille budget til et firma med stabil økonomi.
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til fritids/lystbådelivet.

Arbejdssted, startdato og løn
Vi har desværre ikke et kontor lige nu, så det er tanken, at vi arbejder sammen over nettet.

Du kan begynde som freelance på timebasis, så snart når du er klar. Vi er fleksible med arbejdtiden, men op til 37 timer om ugen ville være ideelt. Det er muligt at blive fastansat på sigt, og hvis det går rigtigt godt, kan du blive partner i firmaet.

Lige nu kan vi tilbyde præstationsløn, dvs. løn med bonus. Du må meget gerne komme med et bud til os.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8221

Worksome ApSKøbenhavn K2019-05-02T00:00:002019-06-27T00:00:00
330013451Sales Manager søges til vores kontor i KbhRobot Vi leder efter en Sales Manager, som brænder for marketing, salg og it, til at hjælpe os med at opsøge nye relationer.Vi er et mindre digitalt bureau der udvikler og udbyder digitale services.Du kommer primært til at arbejde med vores pipeline, hvor du skal følge op på vores eksisterende leads, booke møder og opdyrke nye leads. Du vil også være med til at opfinde og implementere nye måder at komme i kontakt med vores målgruppe på. Vi har store planer, og vi vil gerne have, at du bliver en del af dem. Derfor udvider vi vores salgsteam og kigger efter en hårdtarbejdende og dedikeret salgsrepræsentant, som har lyst til at skabe nye relationer. Du skal være frisk på at tage telefonen og ringe til både kendte og ukendte leads og fortælle om vores produkter og så kommer du til at skrive en masse mails Vi søger en person som: Er igang med en videregående uddannelse, gerne indenfor marketing, salg, eller it. Har masser af gå-på-mod og ikke lader sig slå ud af et nej Har salgserfaring, f.eks. fra telemarketing Har fremragende talegaver, men er samtidigt god til at lytte Taler og skriver dansk Vi tilbyder dig: Fleksibel arbejdstid 10 - 25 timer om ugen Løn efter kvalifikationer Et hyggeligt, sjovt og spændende arbejdsmiljø At blive en del af et dygtigt og dedikeret hold af individer, som er passioneret med det de arbejder med Er du interesseret, vil vi blive glade, hvis du vil sende CV og et par linjer om dig selv til job@pintle.dkHar du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Marcell Lindenborg på 31 76 76 02 Deadline: Samtaler vil blive afholdt løbendeStart: Så hurtigt som muligt

Vi leder efter en Sales Manager, som brænder for marketing, salg og it, til at hjælpe os med at opsøge nye relationer.Vi er et mindre digitalt bureau der udvikler og udbyder digitale services.Du kommer primært til at arbejde med vores pipeline, hvor du skal følge op på vores eksisterende leads, booke møder og opdyrke nye leads. Du vil også være med til at opfinde og implementere nye måder at komme i kontakt med vores målgruppe på.

Vi har store planer, og vi vil gerne have, at du bliver en del af dem. Derfor udvider vi vores salgsteam og kigger efter en hårdtarbejdende og dedikeret salgsrepræsentant, som har lyst til at skabe nye relationer.

Du skal være frisk på at tage telefonen og ringe til både kendte og ukendte leads og fortælle om vores produkter – og så kommer du til at skrive en masse mails…

Vi søger en person som:

  • Er igang med en videregående uddannelse, gerne indenfor marketing, salg, eller it.
  • Har masser af gå-på-mod og ikke lader sig slå ud af et nej
  • Har salgserfaring, f.eks. fra telemarketing
  • Har fremragende talegaver, men er samtidigt god til at lytte
  • Taler og skriver dansk

Vi tilbyder dig:

  • Fleksibel arbejdstid
  • 10 - 25 timer om ugen
  • Løn efter kvalifikationer
  • Et hyggeligt, sjovt og spændende arbejdsmiljø
  • At blive en del af et dygtigt og dedikeret hold af individer, som er passioneret med det de arbejder med

Er du interesseret, vil vi blive glade, hvis du vil sende CV og et par linjer om dig selv til job@pintle.dkHar du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Marcell Lindenborg på 31 76 76 02

Deadline: Samtaler vil blive afholdt løbendeStart: Så hurtigt som muligt

Pintle ApSKøbenhavn K2019-04-30T00:00:002019-06-24T00:00:00
330010548Opsøgende salg blandt sundhedsvirksomheder.Robot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8123 Vi søger en god og stabil person som vil elske at opsøge og informere om muligheden for deltagelse ved vores arrangementer. Vi er en mindre virksomhed som laver udstillinger, messer og konferencer for sygeplejersker og læger. Vi hjælper med sponsorater og finder udstillere til disse arrangementer. Du skal derfor være med til at sælge stande på de messer og arrangementer vi holder, til relevante virksomheder indenfor sundhedsbranchen. Jeg har lister som du kan ringe ud fra men jeg ser også meget gerne, at du selv researcher og finder virksomheder at ringe til. Størstedelen af virksomhederne er i Danmark, derudover er der et par stykker i Skandinavien og i UK. Du kan sagtens arbejde remote på opgaven. Du behøver ikke vide noget om sundhedsfaglige emner, men du skal til gengæld vide noget om salg for at søge rollen her. Jeg regner med at arbejdsbyrden ligger på cirka 5 timer per arrangement. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8123

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8123

 

Vi søger en god og stabil person som vil elske at opsøge og informere om muligheden for deltagelse ved vores arrangementer.

Vi er en mindre virksomhed som laver udstillinger, messer og konferencer for sygeplejersker og læger. Vi hjælper med sponsorater og finder udstillere til disse arrangementer.

Du skal derfor være med til at sælge stande på de messer og arrangementer vi holder, til relevante virksomheder indenfor sundhedsbranchen. Jeg har lister som du kan ringe ud fra men jeg ser også meget gerne, at du selv researcher og finder virksomheder at ringe til.

Størstedelen af virksomhederne er i Danmark, derudover er der et par stykker i Skandinavien og i UK.

Du kan sagtens arbejde remote på opgaven. Du behøver ikke vide noget om sundhedsfaglige emner, men du skal til gengæld vide noget om salg for at søge rollen her.

Jeg regner med at arbejdsbyrden ligger på cirka 5 timer per arrangement.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/8123

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-04-24T00:00:002019-06-19T00:00:00
330017991Inside sales ProfessionelRobot Inside sales pro til umiddelbar tiltrædelse Vi leder efter en inside sales pro til at blive en del af vores team.I denne rolle vil dine primære opgaver være at følge op på indkommende leads, lave udgående opkald, sende informationsmateriale ud og medvirke til at sikre integriteten af virksomhedens database.Stillingen har en solid grundløn samt bonus og kommission.Det er et krav for denne stilling at du kan tale og skrive godt dansk.Erfaring med business-to-business mødebooking er en fordel. Virksomhedens formål er: At være en fremgangsrig konsulentvirksomhed, som er kendt for at levere service af høj kvalitet. Disse services skal hjælpe kunder klienter med at nå deres mål.For at opnå dette mål er følgende formål opstillet: At levere service af høj kvalitet baseret på kundernes behov. At udvikle og levere løsninger, som understøtter kundernes behov. Dette er en fantastisk mulighed for folk som: Ønsker at arbejde for en virksomhed som er INTERRESSERET i dets kunder og medarbejdere. Elsker at tingene går stærkt på en NO DRAMA arbejdsplads hvor sladder og negativitet er bandlyst. Har stor sans for detaljer og værdsætter folk som tager en systematisk tilgang til tingene. Kan lide at arbejde i en mindre virksomhed hvor ens input, ideer og bidrag har en direkte effekt på virksomhedens vækst og success. Er hurtig og selv-motiveret til at lære hos en virksomhed som er villig til at investere i uddannelse og træning. Elsker at snakke med og hjælpe virksomhedsejere og beslutningstagere. Elsker at opbygge relationer med mennesker og give dem en wow oplevelse. Ønsker en stilling som giver mulighed for højere indtjening og karriere udvikling. Ansøg KUN hvis du har mindst 1 års dokumenteret erfaring med inside sales og eller mødebooking.Send din ansøgning til info@mikla-it.dk

Inside sales pro til umiddelbar tiltrædelse

Vi leder efter en inside sales pro til at blive en del af vores team.
I denne rolle vil dine primære opgaver være at følge op på indkommende leads, lave udgående opkald, sende informationsmateriale ud og medvirke til at sikre integriteten af virksomhedens database.
Stillingen har en solid grundløn samt bonus og kommission.
Det er et krav for denne stilling at du kan tale og skrive godt dansk.
Erfaring med business-to-business mødebooking er en fordel.

Virksomhedens formål er:

At være en fremgangsrig konsulentvirksomhed, som er kendt for at levere service af høj kvalitet. Disse services skal hjælpe kunder/klienter med at nå deres mål.
For at opnå dette mål er følgende formål opstillet:
• At levere service af høj kvalitet baseret på kundernes behov.
• At udvikle og levere løsninger, som understøtter kundernes behov.

Dette er en fantastisk mulighed for folk som:
• Ønsker at arbejde for en virksomhed som er INTERRESSERET i dets kunder og medarbejdere.
• Elsker at tingene går stærkt på en NO DRAMA arbejdsplads hvor sladder og negativitet er bandlyst.
• Har stor sans for detaljer og værdsætter folk som tager en systematisk tilgang til tingene.
• Kan lide at arbejde i en mindre virksomhed hvor ens input, ideer og bidrag har en direkte effekt på virksomhedens vækst og success.
• Er hurtig og selv-motiveret til at lære hos en virksomhed som er villig til at investere i uddannelse og træning.
• Elsker at snakke med og hjælpe virksomhedsejere og beslutningstagere.
• Elsker at opbygge relationer med mennesker og give dem en ”wow” oplevelse.
• Ønsker en stilling som giver mulighed for højere indtjening og karriere udvikling.

Ansøg KUN hvis du har mindst 1 års dokumenteret erfaring med inside sales og/eller mødebooking.
Send din ansøgning til info@mikla-it.dk

MIKLA IT ApSValby2019-06-04T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

5 Sommer Vikarer - til vores salgsafdeling

HVL Gruppen ApS

Valby
Vi mangler i vores salgs afdeling 5 eventuelle studerende eller andre som måtte have brug for et midlertidigt job. Fast timeløn 121,- kr plus ferietillæg. Efter de første 4 uger mulighed for møde salgsbonus. Du skal sælge reklamer på vores infoskærm...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Freelance salgskonsulent

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8221 Om os Vi er et nyt firma, som er e...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Sales Manager søges til vores kontor i Kbh

Pintle ApS

København K
Vi leder efter en Sales Manager, som brænder for marketing, salg og it, til at hjælpe os med at opsøge nye relationer.Vi er et mindre digitalt bureau der udvikler og udbyder digitale services.Du kommer primært til at arbejde med vores pipeline, hvor...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Opsøgende salg blandt sundhedsvirksomheder.

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 8123 Vi søger en god og stabil person s...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:19. juni 2019

Inside sales Professionel

MIKLA IT ApS

Valby
Inside sales pro til umiddelbar tiltrædelse Vi leder efter en inside sales pro til at blive en del af vores team.I denne rolle vil dine primære opgaver være at følge op på indkommende leads, lave udgående opkald, sende informationsmateriale ud og me...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019