Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødebooker til Hjørring

Vi har stadig travlt

Til vores nye callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere 5 fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører

Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor

Vi tilbyder:

  • Fast timeløn efter gældene regler
  • Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården)
  • Godt lærerigt arbejdsmiljø
  • Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag.
  • Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål
  • Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål.

Vi forventer:

  • Fokus, vilje og høj kvalitet
  • Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 % hver dag på arbejde.
  • Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning/ et nej tak.

Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse.

Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig

Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail:  bh@vendsyssel.nu

Ansøgningsfrist 30.04.2019, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329940097Phoenix-6adf69f712019-01-10T00:00:00Mødebooker til Hjørring

Vi har stadig travlt

Til vores nye callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere 5 fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører

Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor

Vi tilbyder:

  • Fast timeløn efter gældene regler
  • Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården)
  • Godt lærerigt arbejdsmiljø
  • Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag.
  • Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål
  • Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål.

Vi forventer:

  • Fokus, vilje og høj kvalitet
  • Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 % hver dag på arbejde.
  • Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning/ et nej tak.

Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse.

Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig

Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail:  bh@vendsyssel.nu

Ansøgningsfrist 30.04.2019, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

 

 

2019-03-09T01:50:22.260 Vi har stadig travlt Til vores nye callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere 5 fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor Vi tilbyder: Fast timeløn efter gældene regler Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården) Godt lærerigt arbejdsmiljø Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag. Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål. Vi forventer: Fokus, vilje og høj kvalitet Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 hver dag på arbejde. Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning et nej tak. Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse. Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail: bh@vendsyssel.nu Ansøgningsfrist 30.04.2019, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed. Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring11Jobnet6adf69f7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3432383FORSIKRINGSSELSKABET VENDSYSSEL A/S11Brinck Seidelins G 6A9800HjørringDKDanmark0bh@vendsyssel.nuDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent691907JobNet492762449276241000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6adf69f7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6adf69f7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6adf69f7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6adf69f7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration360026617Bo Hesselvigbh@vendsyssel.nuDKDanmarkDKDanmark330008694Bureauassistent (afløser) til udlejningsbureau i MarielystRobot Vil du servicere vores gæster fra vores lokale bureau i Marielyst?Vi har brug for hjælp til at servicere vores kunder i højsæsonen, og vi søger derfor en bureauassistent i en tidsbegrænset stilling. Du vil få en afvekslende hverdag med bred kontakt til både sommerhusejere og gæster. Du kommer til at udleje sommerhuse til primært tyske, danske og skandinaviske gæster at vejlede og servicere vores gæster og sommerhusejere - både ved skranken og telefonisk at udføre administrative opgaver som fx lettere bogføring og reklamationsbehandling Vi forventer at du sætter en ære i at give vores gæster den bedste ferieoplevelse at du taler og skriver dansk og tysk flydende at du taler og forstår engelsk, norsk og svensk at du har flair for administration og er god til at planlægge din arbejdsdag at du er udadvendt, serviceminded og pligtopfyldende at du har kørekort og kendskab til lokalområdet at du er vant til at bruge Microsoft Office. Desuden beder vi dig fremvise din straffeattest.Med en kontoruddannelse i bagagen og erfaring fra turisterhvervet eller anden udadvendt stilling med fokus på salg vil du være den oplagte ansøger. Vi søger 1 bureauassistent til 37 timer ugentligt eller 2 bureauassistenter til ca. 20 timer ugentligt. Jobbet er til besættelse hurtigst muligt og frem til 31. august 2019. Du vil indgå i en fast vagtplan med en del weekendarbejde og du kan ikke påregne at afholde ferie i højsæsonen. Vi kan tilbyde et spændende og alsidigt job på et af vores større lokalbureauer, hvor alle arbejder selvstændigt en fri og uformel omgangstone en plads på holdet i en af branchens voksende virksomheder Tiltrædelse: hurtigst muligt Samtaler afholdes løbende. Mail send din ansøgning, mærket Bureauassistentafløser til: Sol og Strand Feriehusudlejning A S Att.: Souschef Majbritt SørensenMarielyst Strandpark 34873 VæggerløseE-mail: msr@sologstrand.dk Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Majbritt Sørensen på tlf. 54 13 29 30. Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Sol og Strand i Marielyst. Sol og Strand Feriehusudlejning A S er Danmarks 2. største udlejer af sommerhuse og sigter mod at blive den største inden for få år. Vi udlejer i dag ca. 6.000 sommerhuse i hele Danmark. 90 af udlejningen foregår online. Sol og Strand beskæftiger ca. 130 medarbejdere på hovedkontoret i Hune og på vores 21 lokalbureauer.

Vil du servicere vores gæster fra vores lokale bureau i Marielyst?
Vi har brug for hjælp til at servicere vores kunder i højsæsonen, og vi søger derfor en bureauassistent i en tidsbegrænset stilling. Du vil få en afvekslende hverdag med bred kontakt til både sommerhusejere og gæster.

Du kommer til

  • at udleje sommerhuse til primært tyske, danske og skandinaviske gæster
  • at vejlede og servicere vores gæster og sommerhusejere - både ved skranken og telefonisk
  • at udføre administrative opgaver som fx lettere bogføring og reklamationsbehandling

 Vi forventer

  • at du sætter en ære i at give vores gæster den bedste ferieoplevelse
  • at du taler og skriver dansk og tysk flydende
  • at du taler og forstår engelsk, norsk og svensk
  • at du har flair for administration og er god til at planlægge din arbejdsdag
  • at du er udadvendt, serviceminded og pligtopfyldende
  • at du har kørekort og kendskab til lokalområdet
  • at du er vant til at bruge Microsoft Office.

Desuden beder vi dig fremvise din straffeattest.

Med en kontoruddannelse i bagagen og erfaring fra turisterhvervet eller anden udadvendt stilling med fokus på salg vil du være den oplagte ansøger.

Vi søger 1 bureauassistent til 37 timer ugentligt eller 2 bureauassistenter til ca. 20 timer ugentligt. Jobbet er til besættelse hurtigst muligt og frem til 31. august 2019. Du vil indgå i en fast vagtplan med en del weekendarbejde og du kan ikke påregne at afholde ferie i højsæsonen.

Vi kan tilbyde

  • et spændende og alsidigt job på et af vores større lokalbureauer, hvor alle arbejder selvstændigt
  • en fri og uformel omgangstone
  • en plads på holdet i en af branchens voksende virksomheder

Tiltrædelse: hurtigst muligt

Samtaler afholdes løbende.

Mail/send din ansøgning, mærket ”Bureauassistentafløser” til: 
Sol og Strand Feriehusudlejning A/S
Att.: Souschef Majbritt Sørensen
Marielyst Strandpark 3
4873 Væggerløse
E-mail: msr@sologstrand.dk

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Majbritt Sørensen på tlf. 54 13 29 30.

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Sol og Strand i Marielyst.

Sol og Strand Feriehusudlejning A/S er Danmarks 2. største udlejer af sommerhuse og sigter mod at blive den største inden for få år. Vi udlejer i dag ca. 6.000 sommerhuse i hele Danmark. 90 % af udlejningen foregår online. Sol og Strand beskæftiger ca. 130 medarbejdere på hovedkontoret i Hune og på vores 21 lokalbureauer.

Sol og Strand Feriehusudlejning A/SVæggerløse2019-04-16T00:00:002019-04-30T00:00:00
330005667Barselsvikar som kontorassistentRobot Vores kontorchef er i lykkelige omstændigheder og vi leder nu efter hendes afløser til et barselvikariat fra 15. juli 2019. Som kontorassistent hos MigogAalborg skal du kunne holde hovedet koldt, da dagene går stærkt og der jongleres med mange administrative opgaver samtidig med, at du sørger for kontorets øvrige medarbejdere. Vi tilbyder en spændende og alsidig arbejdsplads i en ung og dynamisk virksomhed med kontor i både Aalborg og København. Vi forventer af dig: Du er erfaring med kontorarbejde Du har indgående kendskab til Visma Economic og gerne danløn Du har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt Du er smilende og tålmodig At du kan bevare overblikket i en travl hverdag At du trives i en lille virksomhed Vi tilbyder dig: Spændende arbejdsopgaver med mulighed for faglig udvikling En lille virksomhed i rivende udvikling, hvor ikke to dage er ens Ugentlige teammøder, hvor vi deler viden og information Grundig oplæring Kaffe the og frugtordning Daglig frokostordning Arbejdsopgaver: Fakturering i Economics Debitor- og inkassohåndtering Oprettelse af nye kunder, styring af abonnementer og ordrer Lønindberetning Personaleadministrering Mailhåndtering af flere indbakker Indkøb af kontorartikler Diverse ad hoc-opgaver på et kontor Frokosthåndtering Kontaktperson for vores praktikanter Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen er på 25 timer om ugen med forventning om, at du passer vores mailbox, når kontoret er lukket. Aflønning sker efter aftale. Tiltrædelse pr. 15. juli 2019. Ansøg: Send din ansøgning med CV til info@migogaalborg.dk. Skriv i emnefeltet barselsvikar . Vi skal have din ansøgning senest den 1 5 2019 kl. 12.00. Samtaler vil blive afviklet i ugerne 20 21 22. Ansøgninger bliver først behandlet efter ansøgningsfristen. MigogAalborg er en del af Min By Media ApS, som også står bag MigogKBH og MigogOdense. Vi er det førende digitale by-medie i de store byer med kontorer i både Aalborg og København. Vores hovedkontor ligger centralt i Aalborg centrum.

Vores kontorchef er i lykkelige omstændigheder og vi leder nu efter hendes afløser til et barselvikariat fra 15. juli 2019.

Som kontorassistent hos MigogAalborg skal du kunne holde hovedet koldt, da dagene går stærkt og der jongleres med mange administrative opgaver samtidig med, at du sørger for kontorets øvrige medarbejdere.

Vi tilbyder en spændende og alsidig arbejdsplads i en ung og dynamisk virksomhed med kontor i både Aalborg og København.

Vi forventer af dig:

  • Du er erfaring med kontorarbejde 
  • Du har indgående kendskab til Visma/Economic og gerne danløn
  • Du har gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt 
  • Du er smilende og tålmodig 
  • At du kan bevare overblikket i en travl hverdag 
  • At du trives i en lille virksomhed

Vi tilbyder dig: 

  • Spændende arbejdsopgaver med mulighed for faglig udvikling 
  • En lille virksomhed i rivende udvikling, hvor ikke to dage er ens 
  • Ugentlige teammøder, hvor vi deler viden og information 
  • Grundig oplæring
  • Kaffe/the og frugtordning 
  • Daglig frokostordning

 

Arbejdsopgaver:

  • Fakturering i Economics
  • Debitor- og inkassohåndtering
  • Oprettelse af nye kunder, styring af abonnementer og ordrer
  • Lønindberetning
  • Personaleadministrering
  • Mailhåndtering af flere indbakker
  • Indkøb af kontorartikler
  • Diverse ad hoc-opgaver på et kontor
  • Frokosthåndtering
  • Kontaktperson for vores praktikanter

Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 25 timer om ugen med forventning om, at du passer vores mailbox, når kontoret er lukket. Aflønning sker efter aftale. Tiltrædelse pr. 15. juli 2019. 

Ansøg:

Send din ansøgning med CV til info@migogaalborg.dk. Skriv i emnefeltet ”barselsvikar”. Vi skal have din ansøgning senest den 1/5 2019 kl. 12.00. Samtaler vil blive afviklet i ugerne 20+21+22. Ansøgninger bliver først behandlet efter ansøgningsfristen.

 

MigogAalborg er en del af Min By Media ApS, som også står bag MigogKBH og MigogOdense. Vi er det førende digitale by-medie i de store byer med kontorer i både Aalborg og København. Vores hovedkontor ligger centralt i Aalborg centrum. 

Min By Media ApSAalborg2019-04-11T00:00:002019-05-01T00:00:00
330004170Administrativ medarbejder - AalborgRobot Vi søger en kontoruddannet medarbejder til vores administration i Aalborg fra den 1. august 2019. Der er tale om en fast stilling på fuld tid. Vores skole i Aalborg er en del af en samlet afdeling i HF VUC Nord bestående af Aalborg, Hobro og Hadsund. Vi har 11 administrative medarbejdere ansat i vores afdeling. Arbejdsopgaverne er mange og varierede indenfor generel skoleadministration, men du vil som en stor del af din ansættelse få tovholderansvaret for vores e-sportstilbud, bestående af dels frivillige kursistaktiviteter samt opstart af en e-sportsklasse på hf. Hvem er du? Du trives i et travlt miljø i et stort hus med mange lærere og kursister, der kommer forbi hver dag. Du har et stort kendskab til e-sportsverdenen og kan tilbyde sparring med ledelse og lærere ift. vores konkrete tilbud på området. Du evner at fordybe dig i en opgave, selvom der er afbrydelser. Du har fokus på altid at levere en god service til kursister, kolleger og samarbejdspartnere. Du har flair for IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer. Du har fokus på at indgå i og bidrage til et velfungerende team. Du får: En spændende hverdag, hvor du kommer i kontakt med mange forskellige mennesker. En arbejdsplads med højt til loftet og masser af humor i dagligdagen. Gode rammer for personlig og faglig udvikling. Mulighed for at sætte dit eget præg på hele udviklingen af vores tilbud på e-sportsområdet. Dine arbejdsopgaver: Vi er i administrationen netop i gang med at overgå til teambaseret løsning af arbejdsopgaverne, og du vil som administrativ medarbejder derfor blive tilknyttet en række teams, fx skema-, eksamen- eller informationsteamet. En stor del af din arbejdstid vil gå med udvikling og drift af vores e-sportstilbud, både i form at planlægning af praktiske opgaver, deltagelse i events, evt. træning af kursister samt sparring om udvikling af området med ledelse og undervisere. Udover teamet i administrationen vil du arbejde tæt sammen med uddannelseslederne omkring de administrative opgaver. Det praktiske: Stillingen er fuld tid og aftales i tidsrummet kl. 7.30 -15.30. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet. Mere information om stillingen kan du få ved at kontakte forstander Mette Flohr på mail mrc@vucnordjylland.dk Ansøgningsfrist er 29. april 2019 Du skal søge stillingen via link på vores hjemmeside: https: www.hfvucnord.dk om-vuc organisation ledige-stillingerVi søger en kontoruddannet medarbejder til vores administration i Aalborg fra den 1. august 2019. Der er tale om en fast stilling på fuld tid. Vores skole i Aalborg er en del af en samlet afdeling i HF&VUC Nord bestående af Aalborg, Hobro og Hadsund. Vi har 11 administrative medarbejdere ansat i vores afdeling. Arbejdsopgaverne er mange og varierede indenfor generel skoleadministration, men du vil som en stor del af din ansættelse få tovholderansvaret for vores e-sportstilbud, bestående af dels frivillige kursistaktiviteter samt opstart af en e-sportsklasse på hf.

Hvem er du?
  • Du trives i et travlt miljø i et stort hus med mange lærere og kursister, der kommer forbi hver dag.
  • Du har et stort kendskab til e-sportsverdenen og kan tilbyde sparring med ledelse og lærere ift. vores konkrete tilbud på området.
  • Du evner at fordybe dig i en opgave, selvom der er afbrydelser.
  • Du har fokus på altid at levere en god service til kursister, kolleger og samarbejdspartnere.
  • Du har flair for IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer.
  • Du har fokus på at indgå i og bidrage til et velfungerende team.
Du får:
  • En spændende hverdag, hvor du kommer i kontakt med mange forskellige mennesker.
  • En arbejdsplads med højt til loftet og masser af humor i dagligdagen.
  • Gode rammer for personlig og faglig udvikling.
  • Mulighed for at sætte dit eget præg på hele udviklingen af vores tilbud på e-sportsområdet.
Dine arbejdsopgaver:
  • Vi er i administrationen netop i gang med at overgå til teambaseret løsning af arbejdsopgaverne, og du vil som administrativ medarbejder derfor blive tilknyttet en række teams, fx skema-, eksamen- eller informationsteamet.
  • En stor del af din arbejdstid vil gå med udvikling og drift af vores e-sportstilbud, både i form at planlægning af praktiske opgaver, deltagelse i events, evt. træning af kursister samt sparring om udvikling af området med ledelse og undervisere.
  • Udover teamet i administrationen vil du arbejde tæt sammen med uddannelseslederne omkring de administrative opgaver.
Det praktiske:
  • Stillingen er fuld tid og aftales i tidsrummet kl. 7.30 -15.30.
  • Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet.
  • Mere information om stillingen kan du få ved at kontakte forstander Mette Flohr på mail mrc@vucnordjylland.dk
Ansøgningsfrist er 29. april 2019

Du skal søge stillingen via link på vores hjemmeside:
https://www.hfvucnord.dk/om-vuc/organisation/ledige-stillinger/
Aalborg afdelingAalborg2019-04-09T00:00:002019-04-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bureauassistent (afløser) til udlejningsbureau i Marielyst

Sol og Strand Feriehusudlejning A/S

Væggerløse
Vil du servicere vores gæster fra vores lokale bureau i Marielyst?Vi har brug for hjælp til at servicere vores kunder i højsæsonen, og vi søger derfor en bureauassistent i en tidsbegrænset stilling. Du vil få en afvekslende hverdag med bred kontakt ...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Barselsvikar som kontorassistent

Min By Media ApS

Aalborg
Vores kontorchef er i lykkelige omstændigheder og vi leder nu efter hendes afløser til et barselvikariat fra 15. juli 2019. Som kontorassistent hos MigogAalborg skal du kunne holde hovedet koldt, da dagene går stærkt og der jongleres med mange admin...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Administrativ medarbejder - Aalborg

Aalborg afdeling

Aalborg
Vi søger en kontoruddannet medarbejder til vores administration i Aalborg fra den 1. august 2019. Der er tale om en fast stilling på fuld tid. Vores skole i Aalborg er en del af en samlet afdeling i HF VUC Nord bestående af Aalborg, Hobro og Hadsund...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:29. april 2019