Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødebooker til Hjørring

Vi udvider og søger mere personale

Til vores callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører

Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor

Vi tilbyder:

  • Fast timeløn efter gældene regler
  • Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården)
  • Godt lærerigt arbejdsmiljø
  • Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag.
  • Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål
  • Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål.

Vi forventer:

  • Fokus, vilje og høj kvalitet
  • Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 % hver dag på arbejde.
  • Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning/et nej tak.

Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse.

Interesseret ?

Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig

Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail:  bh@vendsyssel.nu

Ansøgningsfrist 16.03.2020, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162208Phoenix-8dc6499712020-01-22T00:00:00Mødebooker til Hjørring

Vi udvider og søger mere personale

Til vores callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører

Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor

Vi tilbyder:

  • Fast timeløn efter gældene regler
  • Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården)
  • Godt lærerigt arbejdsmiljø
  • Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag.
  • Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål
  • Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål.

Vi forventer:

  • Fokus, vilje og høj kvalitet
  • Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 % hver dag på arbejde.
  • Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning/et nej tak.

Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse.

Interesseret ?

Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig

Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail:  bh@vendsyssel.nu

Ansøgningsfrist 16.03.2020, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

 

 

2020-02-17T19:50:53.727 Vi udvider og søger mere personale Til vores callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor Vi tilbyder: Fast timeløn efter gældene regler Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården) Godt lærerigt arbejdsmiljø Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag. Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål. Vi forventer: Fokus, vilje og høj kvalitet Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 hver dag på arbejde. Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning et nej tak. Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse. Interesseret ? Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail: bh@vendsyssel.nu Ansøgningsfrist 16.03.2020, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed. Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring11Jobnet8dc64997100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-16T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandHjørring3696079FORSIKRINGSSELSKABET VENDSYSSEL A/S11Brinck Seidelins G 6A9800HjørringDKDanmark0
bh@vendsyssel.nuDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000887817JobNet5102537510253710020-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dc64997https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dc64997https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dc64997&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8dc64997&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgMødebooker til Hjørring12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration363973258Bo Hesselvigbh@vendsyssel.nuDKDanmarkDKDanmark330187530Mødebooker til HjørringRobot Vi udvider og søger mere personale Til vores callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor Vi tilbyder: Fast timeløn efter gældene regler Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården) Godt lærerigt arbejdsmiljø Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag. Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål. Vi forventer: Fokus, vilje og høj kvalitet Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 hver dag på arbejde. Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning et nej tak. Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse. Interesseret ? Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail: bh@vendsyssel.nu Ansøgningsfrist 16.03.2020, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed. Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

Vi udvider og søger mere personale

Til vores callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører

Har du erfaring er det en fordel, men vi vil også gerne høre fra dig der ikke har erfaring. Jobbet er krævende og kan være hårdt, det er derfor

Vi tilbyder:

  • Fast timeløn efter gældene regler
  • Nyindrettet lyst kontor centralt i Hjørring (kun 5 min gang fra banegården)
  • Godt lærerigt arbejdsmiljø
  • Vi sørger for grundig oplæring, daglig coaching og giver dig den power der skal til, så du glæder dig til at komme på arbejde og præstere gode resultater - hver dag.
  • Personlig udvikling, så vi ved fælles indsats når de de daglige mål
  • Vi går hele vejen for hinanden. Deler erfaringer dagligt, så vi enkeltvis og sammen bliver bedre og når vores mål.

Vi forventer:

  • Fokus, vilje og høj kvalitet
  • Du er mødestabil, motiveret, veltalende og er klar på at give dig 100 % hver dag på arbejde.
  • Du trives med at tale i telefon og lader dig ikke gå på af en afvisning/et nej tak.

Hos os er trivsel vigtigt, vi forventer en god professionel tone indbyrdes samt vi gør alt for gøre kunderne tilfredse.

Interesseret ?

Har du det drive der skal til? og vindermentalitet, så send din ansøgning og CV eller ring til Bo Hesselvig

Bo Hesselvig tlf. 51 90 85 47, mail:  bh@vendsyssel.nu

Ansøgningsfrist 16.03.2020, samtaler afholdes løbende, tiltrædelse hurtigst muligt. Erfaring kan være en fordel, men ikke en nødvendighed.

Forsikringsselskabet Vendsyssel, Brinck Seidelins gade 6, 9800 Hjørring

 

 

FORSIKRINGSSELSKABET VENDSYSSEL A/SHjørring2020-02-19T00:00:002020-03-16T00:00:00
330186407Sekretariatsmedarbejder til LedelsessekretariatetRobot Kan du sikre, at hverdagen i sekretariatet hænger sammen, uanset om det handler om, at henvendelser havner hos den rigtige modtager, økonomien er retvisende eller at journaliseringen sker korrekt så er det dig, vi søger.Ledelsessekretariatet i Thisted Kommune søger en erfaren sekretariatsmedarbejder med en særlig interesse for allroundarbejde i en politisk styret organisation. Sekretariatets kerneopgave er at levere god betjening til borgere, politikere, direktion og øvrige samarbejdspartnere.Sekretariatet har fokus på at sikre en øget koordinering og effektivisering i forhold til betjening af kommunalbestyrelse, udvalg, borgmester, direktion og den øvrige organisation. Vi har fokus på at kunne yde den bedste betjening til alle, såvel interne som eksterne samarbejdspartnere og til de borgere, der henvender sig på rådhuset.Dine opgaverDu skal, sammen med seks kollegaer, tage godt imod alle henvendelser på en professionel måde. Du skal løse administrative opgaver, modtage og sagsbehandle diverse henvendelser. Endvidere skal du selvstændigt udføre opgaver som faturabehandling, formidling af annoncer, udgivelse af dagsordener og referater samt bistå indenfor øvrige administrative opgaver (for eksempel post og aktindsigtssager).Endelig skal du understøtte organisationens digitale processer som erfaren IT-bruger og være klar til at påtage dig store som små opgaver, der får hverdagen til at fungere i et travlt miljø.Vores forventninger er store, og du skal evne at holde mange bolde i luften samtidig med, at du holder hovedet koldt. Du skal først og fremmest være serviceminded og have mod på at kaste dig ud i nye udfordringer. Du skal arbejde selvstændigt, men samtidig forstå at indgå i et team, der også bliver målt på den samlede opgaveløsning.Om digDu har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og kendskab til den kommunale verden. Du er serviceminded og effektiv, også under tidspres, og du er i stand til at bevare det gode overblik. Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og er ikke bange for at bidrage til løsning af administrative opgaver. Du er udadvendt, åben, fleksibel og i stand til at prioritere dine opgaver.Vi forventer desuden, at duer særdeles kvalitetsbevidst og omhyggelighar erfaring med journaliseringkan håndtere stor kompleksitethar stor stabilitet i opgaveløsning og samarbejdehar erfaring med administrative systemer og gerne KMD OPUS og SBSYS.Om osLedelsessekretariatet i Thisted Kommune danner rammen for 26 medarbejderes hverdag, der med forskellige faglige baggrunde og kompetencer alle bidrager til at løse meget forskellige typer af opgaver inden for sekretariatsbetjening, kommunikation, udvikling, HR og arbejdsmiljø. Vores primære samarbejdspartnere er kommunalbestyrelsen, borgmester, direktion og de øvrige forvaltninger centre.Sekretariatet er kendetegnet ved en tværfaglig opgaveløsning i en uformel omgangstone.Løn- og ansættelsesforholdLøn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.Stillingen ønskes besat 1. maj og er på 37 timer pr. uge.Yderligere oplysningerØnsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte sekretariatschef Susanne Tjørnelund Meisner på 99 17 18 00 eller stm@thisted.dk eller sekretariatsmedarbejder Lise Skaarup på 99 17 18 23 eller ls@thisted.dk.Ansøgningsfrist27. februar kl. 8.00.Samtaler forventes afholdt 2. marts og en eventuel anden samtale 5. marts.Kan du sikre, at hverdagen i sekretariatet hænger sammen, uanset om det handler om, at henvendelser havner hos den rigtige modtager, økonomien er retvisende eller at journaliseringen sker korrekt – så er det dig, vi søger.

Ledelsessekretariatet i Thisted Kommune søger en erfaren sekretariatsmedarbejder med en særlig interesse for allroundarbejde i en politisk styret organisation. Sekretariatets kerneopgave er at levere god betjening til borgere, politikere, direktion og øvrige samarbejdspartnere.

Sekretariatet har fokus på at sikre en øget koordinering og effektivisering i forhold til betjening af kommunalbestyrelse, udvalg, borgmester, direktion og den øvrige organisation. Vi har fokus på at kunne yde den bedste betjening til alle, såvel interne som eksterne samarbejdspartnere og til de borgere, der henvender sig på rådhuset.

Dine opgaver
Du skal, sammen med seks kollegaer, tage godt imod alle henvendelser på en professionel måde. Du skal løse administrative opgaver, modtage og sagsbehandle diverse henvendelser. Endvidere skal du selvstændigt udføre opgaver som faturabehandling, formidling af annoncer, udgivelse af dagsordener og referater samt bistå indenfor øvrige administrative opgaver (for eksempel post og aktindsigtssager).

Endelig skal du understøtte organisationens digitale processer som erfaren IT-bruger og være klar til at påtage dig store som små opgaver, der får hverdagen til at fungere i et travlt miljø.

Vores forventninger er store, og du skal evne at holde mange bolde i luften samtidig med, at du holder hovedet koldt. Du skal først og fremmest være serviceminded og have mod på at kaste dig ud i nye udfordringer. Du skal arbejde selvstændigt, men samtidig forstå at indgå i et team, der også bliver målt på den samlede opgaveløsning.

Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og kendskab til den kommunale verden. Du er serviceminded og effektiv, også under tidspres, og du er i stand til at bevare det gode overblik. Du er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og er ikke bange for at bidrage til løsning af administrative opgaver. Du er udadvendt, åben, fleksibel og i stand til at prioritere dine opgaver.

Vi forventer desuden, at du
  • er særdeles kvalitetsbevidst og omhyggelig
  • har erfaring med journalisering
  • kan håndtere stor kompleksitet
  • har stor stabilitet i opgaveløsning og samarbejde
  • har erfaring med administrative systemer og gerne KMD OPUS og SBSYS.

Om os
Ledelsessekretariatet i Thisted Kommune danner rammen for 26 medarbejderes hverdag, der med forskellige faglige baggrunde og kompetencer alle bidrager til at løse meget forskellige typer af opgaver inden for sekretariatsbetjening, kommunikation, udvikling, HR og arbejdsmiljø. Vores primære samarbejdspartnere er kommunalbestyrelsen, borgmester, direktion og de øvrige forvaltninger/centre.

Sekretariatet er kendetegnet ved en tværfaglig opgaveløsning i en uformel omgangstone.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.
Stillingen ønskes besat 1. maj og er på 37 timer pr. uge.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte sekretariatschef Susanne Tjørnelund Meisner på 99 17 18 00 eller stm@thisted.dk eller sekretariatsmedarbejder Lise Skaarup på 99 17 18 23 eller ls@thisted.dk.

Ansøgningsfrist
27. februar kl. 8.00.
Samtaler forventes afholdt 2. marts og en eventuel anden samtale 5. marts.

 

Thisted KommuneThisted2020-02-19T00:00:002020-02-27T00:00:00
330184142Kundebetjening i Motorstyrelsens ekspeditionRobot Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig. Motorstyrelsen søger to medarbejdere til vores ekspedition i Aalborg. Du kommer til at betjene borgere og virksomheder f.eks. i forhold til spørgsmål om Motorregistret (DMR), registreringsbekendtgørelsen, vægtafgift og grøn ejerafgift. Dine opgaver Vejledning og registrering af køretøjer Ekspedition af henvendelser fra borgere og virksomheder Besvarelse af telefoniske henvendelser Besvarelse af skriftlige henvendelser Sagsbehandling af udenlandske køretøjer og henvendelser fra udlandet Fagligt nysgerrig og kundeorienteret Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse fx administrationsbachelor eller tilsvarende relevant uddannelse. Kendskab til Motorregistret (DMR) og registreringsbekendtgørelsen er en fordel. Vi forventer derudover, at du har erfaring med kundebetjening og er vant til at yde en høj service. Du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, og du formulerer dig entydigt og præcist. Du er serviceminded, og henvendelser fra borgere og virksomheder håndterer du professionelt, imødekommende og myndigt og altid med modtageren kunden - i centrum. Du håndterer dine opgaver selvstændigt og indgår samtidig i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger. Dit nye team Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger. Vi har gode muligheder for faglig karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider og et job, der giver mening. Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø både fagligt og socialt. Vi har travlt, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Vi løfter i flok, når der er behov for det. En ordentlig arbejdsplads, hvor du kan være med til at forme fremtiden Vi tilbyder et job i Motorstyrelsen, som er en relativt ny organisation, der stadig er under udvikling. Du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Udviklingen og nye trends indenfor autobranchen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed. I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier. Ansøgning og kontakt Ansøgning, CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer skal du sende via linket Søg stillingen senest 1. marts 2020. Tiltrædelse snarest muligt eller 1. maj 2020. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til funktionsleder Else Johansen på tlf. 7238 2744. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Om Motorstyrelsen Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde - både når vi vejleder, og når vi kontrollerer. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig.

Motorstyrelsen søger to medarbejdere til vores ekspedition i Aalborg. Du kommer til at betjene borgere og virksomheder f.eks. i forhold til spørgsmål om Motorregistret (DMR), registreringsbekendtgørelsen, vægtafgift og grøn ejerafgift.

Dine opgaver

  • Vejledning og registrering af køretøjer
  • Ekspedition af henvendelser fra borgere og virksomheder
  • Besvarelse af telefoniske henvendelser
  • Besvarelse af skriftlige henvendelser
  • Sagsbehandling af udenlandske køretøjer og henvendelser fra udlandet
Fagligt nysgerrig og kundeorienteret
Vi lægger vægt på, at du har en relevant uddannelse fx administrationsbachelor eller tilsvarende relevant uddannelse. Kendskab til Motorregistret (DMR) og registreringsbekendtgørelsen er en fordel.

Vi forventer derudover, at du har erfaring med kundebetjening og er vant til at yde en høj service.

Du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, og du formulerer dig entydigt og præcist.
Du er serviceminded, og henvendelser fra borgere og virksomheder håndterer du professionelt, imødekommende og myndigt – og altid med modtageren – kunden - i centrum.

Du håndterer dine opgaver selvstændigt og indgår samtidig i teamsamarbejde, hvor du forstår vigtigheden af videndeling og sparring med dine kolleger.

Dit nye team
Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger. Vi har gode muligheder for faglig karrieremæssig udvikling, gode ansættelsesvilkår, fleksible arbejdstider og et job, der giver mening.

Vi sætter pris på at have et godt arbejdsmiljø – både fagligt og socialt. Vi har travlt, men med respekt for balancen mellem arbejde og fritid. Vi løfter i flok, når der er behov for det.

En ordentlig arbejdsplads, hvor du kan være med til at forme fremtiden
Vi tilbyder et job i Motorstyrelsen, som er en relativt ny organisation, der stadig er under udvikling. Du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Udviklingen og nye trends indenfor autobranchen stiller krav til vores ekspertise og evne til at agere fremsynet. De mange spændende og udfordrende arbejdsområder går hånd i hånd med vores høje faglighed.

I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Vi forventer, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning, CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer skal du sende via linket ”Søg stillingen” senest 1. marts 2020. Tiltrædelse snarest muligt eller 1. maj 2020.

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til funktionsleder Else Johansen på tlf. 7238 2744.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Om Motorstyrelsen
’Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer’

Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde - både når vi vejleder, og når vi kontrollerer.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens PladsAalborg2020-02-19T00:00:002020-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Mødebooker til Hjørring

FORSIKRINGSSELSKABET VENDSYSSEL A/S

Hjørring
Vi udvider og søger mere personale Til vores callcenter i Hjørring, søger Forsikringsselskabet vendsyssel yderligere fokuserede og engagerede deltids mødebookere. Vores primære opgave er at booke møder til selskabets egne assurandører Har du erfarin...
Indrykket:19. februar 2020

Sekretariatsmedarbejder til Ledelsessekretariatet

Thisted Kommune

Thisted
Kan du sikre, at hverdagen i sekretariatet hænger sammen, uanset om det handler om, at henvendelser havner hos den rigtige modtager, økonomien er retvisende eller at journaliseringen sker korrekt så er det dig, vi søger.Ledelsessekretariatet i Thist...
Indrykket:19. februar 2020

Kundebetjening i Motorstyrelsens ekspedition

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads

Aalborg
Vil du gerne bruge din viden og evner til god kundebetjening, og trives du i en afvekslende hverdag? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig. Motorstyrelsen søger to medarbejdere til vores ekspedition i Aalborg. Du kommer til at betjene borgere og ...
Indrykket:19. februar 2020