Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Mødebooking til Norge.

Mødebooknings supporter:

X Systems Aps

Hvis du ønsker arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her:

Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at book, planlægge og samarbejde med virksomhedens eksterne sælgere.

Teamet består af 10-11 mødebookere og en afdelingchef. Dit primære fokusområde forventes at være de eksterne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning. Arbejds opgaven består i mødebookning i Norge. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav.

Xcomm er en intern afdeling i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor kontor og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før.

Dine egenskaber:

- Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer.

-  Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.

- Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking.

- Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale.

- Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger.

 

Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt.

Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer.

Er du den person, vi søger, som kunne tænke sig at komme med på holdet, så send os din skriftlige ansøgning mærket "Møde planlægger" til: Rasmus@xcomm.dk – Husk at notere på ansøgningen, hvis du har set jobannoncen på Jobnet.

Praktik er også en mulighed i virksomheden.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033552Phoenix-2ac16df112019-06-03T00:00:00Mødebooking til Norge.

Mødebooknings supporter:

X Systems Aps

Hvis du ønsker arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her:

Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at book, planlægge og samarbejde med virksomhedens eksterne sælgere.

Teamet består af 10-11 mødebookere og en afdelingchef. Dit primære fokusområde forventes at være de eksterne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning. Arbejds opgaven består i mødebookning i Norge. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav.

Xcomm er en intern afdeling i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor kontor og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før.

Dine egenskaber:

- Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer.

-  Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.

- Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking.

- Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale.

- Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger.

 

Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt.

Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer.

Er du den person, vi søger, som kunne tænke sig at komme med på holdet, så send os din skriftlige ansøgning mærket "Møde planlægger" til: Rasmus@xcomm.dk – Husk at notere på ansøgningen, hvis du har set jobannoncen på Jobnet.

Praktik er også en mulighed i virksomheden.

2019-06-15T01:00:26.717 Mødebooknings supporter: X Systems Aps Hvis du ønsker arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her: Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at book, planlægge og samarbejde med virksomhedens eksterne sælgere. Teamet består af 10-11 mødebookere og en afdelingchef. Dit primære fokusområde forventes at være de eksterne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning. Arbejds opgaven består i mødebookning i Norge. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav. Xcomm er en intern afdeling i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor kontor og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før. Dine egenskaber: - Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer. - Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer. - Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking. - Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale. - Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger. Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt. Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer. Er du den person, vi søger, som kunne tænke sig at komme med på holdet, så send os din skriftlige ansøgning mærket Møde planlægger til: Rasmus@xcomm.dk Husk at notere på ansøgningen, hvis du har set jobannoncen på Jobnet. Praktik er også en mulighed i virksomheden.11jobnet2ac16df1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3536715X SYSTEMS ApS11Holmbladsvej 158600SilkeborgDKDanmark0Rasmus@xcomm.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769341JobNet4996535499653510028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ac16df1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ac16df1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ac16df1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2ac16df1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/2.jpgEr du den nye Telemarketingmedarbejder i X SYSTEMS ApS?12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361937928Rasmus WürtzRasmus@xcomm.dkDKDanmarkDKDanmark330041790Er du sælger eller mødebooker? Vi søger begge dele (Passer godt til sabbatår)Robot Vil du være en del af en energisk og konkurrencepræget team? Kan du godt lide at blive udfordret på dine kompentencer og dermed blive bedre til salg? Vi har flere forskellige projekter hos os, i forskellige sværhedsgrader... hvorfor vores løningsmodel også afspejler sig fra det. Som udgangspunkt er din start løn mellem 10-12.000 kr. her er der ikke medregnet provision. Hos os er provision en daglig motivation for, at opnå sine målsætninger. Der er intet loft på din provision, så det er her forskellen mellem en middelmådig sælger og en dygtig sælger adskiller sig. Nogle af vores arbejdsopgaver er: kundeservice, salg af kosttilskud, mødebooking for forsikringsselskaber til private og erhverv, opfølgning af invitationer, opkald til eksisterende kunder med henblik på mer salg. salg af hjemmesider og jeg kan blive ved... der er stor sandsynlighed for, at vi kan finde et projekt som matcher ligepræcis dine forventninger og kompentencer.. I denne branche, hvor vores primærer arbejdsredskab er en telefon - drejer det siger 80 omkring dig som person og din engagement for produktet, ydelsen eller servicen som du tilbyder.. De sidste 20 drejer sig omkring hvad du sælger. Det er her du skal være ærlig med dig selv: Er du fuld af god energi? Kan du sorterer nej er fra og holde fokus på dine succeser? Er du naturlig drevet af motivation og engagement for din arbejdsopgave? Kan du godt lide at gøre den ekstra indsats for at ramme dine resultater? Hvis du kan se dig selv i ovenstående så er jeg sikker på, at du vil passe helt perfekt ind i vores team! Du skal slet ikke bekymre dig... Send en ansøgning med det samme på info@inkom.dk eller bare tag telefonen og ring til mig på 29 87 69 33. Når du kommer til jobsamtale hos os, tag da venligst gerne nogle notater med på forhånd omkring hvilke spørgsmål du mangler og få svar på! Jeg glæder mig til at møde dig. Venlig hilsen Michael Thomsen, Indehaver InKom Erhvervsservice 29 87 69 33 info@inkom.dk

Vil du være en del af en energisk og konkurrencepræget team? 

Kan du godt lide at blive udfordret på dine kompentencer og dermed blive bedre til salg? 

Vi har flere forskellige projekter hos os, i forskellige sværhedsgrader... hvorfor vores løningsmodel også afspejler sig fra det. Som udgangspunkt er din start løn mellem 10-12.000 kr. her er der ikke medregnet provision. Hos os er provision en daglig motivation for, at opnå sine målsætninger. Der er intet loft på din provision, så det er her forskellen mellem en middelmådig sælger og en dygtig sælger adskiller sig. 

Nogle af vores arbejdsopgaver er: kundeservice, salg af kosttilskud, mødebooking for forsikringsselskaber til private og erhverv, opfølgning af invitationer, opkald til eksisterende kunder med henblik på mer salg. salg af hjemmesider og jeg kan blive ved... der er stor sandsynlighed for, at vi kan finde et projekt som matcher ligepræcis dine forventninger og kompentencer..

I denne branche, hvor vores primærer arbejdsredskab er en telefon - drejer det siger 80% omkring dig som person og din engagement for produktet, ydelsen eller servicen som du tilbyder.. De sidste 20% drejer sig omkring hvad du sælger. 

Det er her du skal være ærlig med dig selv: 

Er du fuld af god energi? Kan du sorterer nej'er fra og holde fokus på dine succeser? 
Er du naturlig drevet af motivation og engagement for din arbejdsopgave? 
Kan du godt lide at gøre den ekstra indsats for at ramme dine resultater? 

Hvis du kan se dig selv i ovenstående så er jeg sikker på, at du vil passe helt perfekt ind i vores team! 

Du skal slet ikke bekymre dig... Send en ansøgning med det samme på info@inkom.dk eller bare tag telefonen og ring til mig på 29 87 69 33.

Når du kommer til jobsamtale hos os, tag da venligst gerne nogle notater med på forhånd omkring hvilke spørgsmål du mangler og få svar på! 

Jeg glæder mig til at møde dig.

Venlig hilsen

Michael Thomsen, Indehaver InKom Erhvervsservice 
29 87 69 33 
info@inkom.dk

InKom IVSHerning2019-06-14T00:00:002019-08-07T00:00:00
330038238Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provisionRobot Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker! Skal du være med i DK s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent. Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes. Om jobbet Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn! Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes! Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes. Dine kompetencer Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan: Foretage 70-80 opkald om dagen Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som mødebooker!

Skal du være med i DK’s mest engagerede og ambitiøse virksomhed og ikke mindst telemarketing-afdeling? Som mødebooker hos Søgemedier vil din primære opgave være, at finde og opsætte møde med nye kunder til firmaet. På sigt vil du kunne komme i marken og prøve dine salgsevner af ansigt til ansigt med kunderne som nysalgskonuslent.

Jobbet som mødebooker er fedt, udfordrende og fyldt med gode kollegaer. Men du skal også være villig til at yde en kæmpe indsats. Du vil få de bedste værktøjer og en grundig oplæring med løbende opfølgning, som sikrer, at du bliver en succes.

Om jobbet 
Din opgave er, helt specifikt, at booke møder til vores erhvervsrådgivere over telefonen. Du skal overbevise potentielle kunder om, at Søgemedier er den helt rigtige virksomhed at samarbejde med, når det kommer til online markedsføring. Og det er bestemt ikke løgn!

Der er tale om en 37 timers stilling med en fast grundløn og en favorabel provisionsløn, som stiger jo flere møder du booker. Du er derfor selv herre over, om din månedsløn skal ligge på 20, 25 eller over 30.000,- kr om måneden. Det er kun dig selv, der sætter grænsen for din egen succes!

Vi giver sparring, udvikling og udfordringer, hvis du medbringer gejst, ambitioner og en vilje til at blive en succes.

Dine kompetencer
Du har lysten til at styrke dine kompetencer indenfor telemarketing og eventuelt kan se en karrierevej i jobbet. Du behøver ikke at have erfaring fra lignende stillinger, men det er vigtigt at du kan:

  • Foretage 70-80 opkald om dagen
  • Sætte dig ind i de forskellige kunders ønsker og behov
  • Bevare en god energi og positiv indstilling til dit arbejde

 

Smid os en ansøgning hurtigst muligt via jobformularen, og så finder vi ud af, om der er et match. Alle spørgsmål bedes sendt til job@sgme.dk.

SØGEMEDIER A/SAarhus V2019-06-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330060262Norsktalende telemarketingmedarbejderRobot Norsk-telemarketingmedarbejder! Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og gør en synlig forskel - kontakt os på tlf. nr. 70207027 eller e-mail: mailto: job@fgt.dk Vi søger p.t. medarbejdere til det norske marked med forventet opstart hurtigst muligt. Så hvis du: Taler (og skriver) norsk. Har gå-på-mod, er serviceminded og ikke bliver slået ud af afslag. Arbejder struktureret og grundigt. Har en behagelig telefonstemme, som kan skabe tillid i den anden ende af røret. Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads. Hos FGT varierer arbejdsopgaverne fra projekt til projekt, og arbejdet kan eksempelvis indeholde: Lead-generering og mødebooking Vi åbner døren til det danske og globale marked ved at skabe kontakt imellem vores kunder og andre relevante virksomheder Business research Vi foretager interviews og indsamler information på danske og internationale virksomheder Permission marketing Vi indsamler permissions til udsendelse af nyhedsbrev Herudover tilbyder vi: God fast timeløn - ingen provision. Fleksibel arbejdstid Oplæring her hos os på adressen Søren Frichs Vej 40c, 8230 Åbyhøj. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og team spirit. ........ OBS: Såfremt FGT Business Research A S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøgning: Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen .

Norsk-telemarketingmedarbejder!

Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og gør en synlig forskel - kontakt os på tlf. nr. 70207027 eller e-mail: mailto: job@fgt.dk

Vi søger p.t. medarbejdere til det norske marked med forventet opstart hurtigst muligt. Så hvis du:

  • Taler (og skriver) norsk.
  • Har gå-på-mod, er serviceminded og ikke bliver slået ud af afslag.
  • Arbejder struktureret og grundigt.
  • Har en behagelig telefonstemme, som kan skabe tillid i den anden ende af røret.
  • Gerne vil arbejde sammen med andre på en meget dynamisk arbejdsplads.

Hos FGT varierer arbejdsopgaverne fra projekt til projekt, og arbejdet kan eksempelvis indeholde:

  • Lead-generering og mødebooking – Vi åbner døren til det danske og globale marked ved at skabe kontakt imellem vores kunder og andre relevante virksomheder
  • Business research – Vi foretager interviews og indsamler information på danske og internationale virksomheder
  • Permission marketing – Vi indsamler permissions til udsendelse af nyhedsbrev

Herudover tilbyder vi: God fast timeløn - ingen provision. Fleksibel arbejdstid Oplæring her hos os på adressen Søren Frichs Vej 40c, 8230 Åbyhøj. Gode kolleger på et bureau, hvor der hersker entusiasme og team spirit.

                                                                 ........

OBS: Såfremt FGT Business Research A/S må gemme din ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen i tilfælde af nye jobmuligheder, bedes du venligst give din accept til dette ved at skrive følgende i din ansøgning: "Jeg giver hermed tilladelse til, at FGT må gemme min ansøgning i 6 måneder efter modtagelsen". 

 

FGT Business Research A/SÅbyhøj2019-07-16T00:00:002019-08-01T00:00:00
330057533Intern projektansvarligRobot ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi søger en mødebooker, client manager og projektansvarlig, der med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til mellemstore virksomheder i hele Danmark. Vi forventer at du : Har erfaring på telefonen Interesserer dig for online markedsføring Er arbejdsom og pligtopfyldende Har vinderinstinkt Vi tilbyder: Fast grundløn Stærk provisionsordning Bonus Ugentlige månedlige konkurrencer Stort ansvar Flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter Send din ansøgning og CV til Jesper Uglebjerg på ju@pro-film.dk

ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. 

Vi søger en mødebooker, client manager og projektansvarlig, der med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til mellemstore virksomheder i hele Danmark.

Vi forventer at du :

  • Har erfaring på telefonen
  • Interesserer dig for online markedsføring
  • Er arbejdsom og pligtopfyldende
  • Har vinderinstinkt 

Vi tilbyder: 

  • Fast grundløn
  • Stærk provisionsordning
  • Bonus
  • Ugentlige & månedlige konkurrencer
  • Stort ansvar 
  • Flotte omgivelser i Favrskov Erhvervscenter

Send din ansøgning og CV til Jesper Uglebjerg på ju@pro-film.dk

ProfilM IVSHinnerup2019-07-10T00:00:002019-09-01T00:00:00
330055613Sales Specialist til WhiteAway GroupRobot PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trods af en position som markedsleder, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 . Derfor vil du blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre sig. Vokseværk i den danske og norske salgsafdeling For at bibeholde WhiteAway s fortsatte succes søger vi salgsprofiler, som vil blive en del af WhiteAway s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA) i enten den danske eller norske salgsafdeling. Begge salgsafdelinger er kendetegnet ved højt humør i kombination med en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen. Hverdagen som Sales Specialist Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både ud- og indgående kald, via chat og e-mails. Efter en grundig introduktion af produktgrupper og processer, vil du være klædt på til at vejlede kunder og sikre den rette positive kundeoplevelse. Din primære opgave som Sales Specialist, vil være at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunde og WhiteAway Group. Som Sales Specialist på det norske marked er det ikke et krav, at du mestre det norske sprog, men i højere grad om du har lyst til at hjælpe vores norske kunder. Den norske salgsafdeling består i dag af både svenske og danske Sales Specialister Stærke salgsprofiler søges Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget. Derudover forestiller vi os at du: Har en god forretningsforståelse Har erfaring med salg Trives med forandringer Er positiv og har et stærkt drive Er motiveret for at arbejde med mennesker Drives af at opnå bedre resultater hver dag Der tilbydes En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver nye ideer. For WhiteAway er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen. Derudover får du: Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os. Lønpakke bestående af grundløn bonus Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle. Spørgsmål til stillingen? Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist. Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet SØG STILLINGEN her på siden. ---------------------------------------------------------- WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways’s kvalitetsprodukter.

WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trods af en position som markedsleder, forventes en forsat årlig vækst på 20-30 %. Derfor vil du blive en del af en dynamisk virksomhed i vækst med fart over feltet og et stærkt fokus på hele tiden at dygtiggøre sig.

Vokseværk i den danske og norske salgsafdeling
For at bibeholde WhiteAway’s fortsatte succes søger vi salgsprofiler, som vil blive en del af WhiteAway’s Customer Succes Agency (i daglige tale CSA) i enten den danske eller norske salgsafdeling. Begge salgsafdelinger er kendetegnet ved højt humør i kombination med en meget stærk performancekultur, hvor resultater og mål er en naturlig del af hverdagen.

Hverdagen som Sales Specialist
Som Sales Specialist hos WhiteAway Group skal du have telefonisk kontakt med potentielle kunder gennem både ud- og indgående kald, via chat og e-mails. Efter en grundig introduktion af produktgrupper og processer, vil du være klædt på til at vejlede kunder og sikre den rette positive kundeoplevelse. Din primære opgave som Sales Specialist, vil være at identificere den enkelte kundes behov og derefter finde den helt rigtige løsning for både kunde og WhiteAway Group.

Som Sales Specialist på det norske marked er det ikke et krav, at du mestre det norske sprog, men i højere grad om du har lyst til at hjælpe vores norske kunder. Den norske salgsafdeling består i dag af både svenske og danske Sales Specialister

Stærke salgsprofiler søges
Vi søger stærke salgsprofiler med konkurrencementalitet, og som trives med alle facetter af salget.

Derudover forestiller vi os at du:

  • Har en god forretningsforståelse
  • Har erfaring med salg
  • Trives med forandringer
  • Er positiv og har et stærkt drive
  • Er motiveret for at arbejde med mennesker
  • Drives af at opnå bedre resultater – hver dag

Der tilbydes
En spændende og udfordrende hverdag i et ungt miljø, hvor vi gerne afprøver nye ideer. For WhiteAway er det vigtigt, at medarbejdertrivslen og arbejdsglæden er høj, og du vil derfor opleve et stort engagement fra dine kollegaer såvel som organisationen.

Derudover får du:

  • Mulighed for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg
  • Korte beslutningsveje og en innovativ virksomhedskultur. Den gode idé får fart på hos os.
  • Lønpakke bestående af grundløn + bonus
  • Ambitiøse kollegaer og en uformel omgangstone
  • Attraktive rammer for jobbet: sundhedsforsikring, frokostordning, fitness-rum, aktiv personaleforening. Blot for at nævne nogle.

Spørgsmål til stillingen?
Kontakt rekrutteringskonsulent Steffen Sørensen fra PersonaleBørsen på tlf. 26 47 19 14 eller på mail sts@personaleborsen.dk

Vi arbejder med at besætte jobbet hurtigst muligt. Derfor er der ingen ansøgningsfrist.
Ønsker du at søge jobbet, tryk da på ikonet "SØG STILLINGEN" her på siden.


----------------------------------------------------------

WhiteAway Group er en ung, ambitiøs og succesfuld e-commerce-virksomhed. Gennem en række online-butikker og franchisekæden Skousen sælger vi hvidevarer og mærkevareprodukter til hjemmet – til kunder i hele Skandinavien. Ideen til WhiteAway Group opstod i baglokalet til en dansk køkkenbutik. Fundamentet var innovation, købmandskab og gode kundeoplevelser. Det er det stadig. Godt 10 år senere er vi Skandinaviens største inden for vores område, og vi har godt 240 dedikerede medarbejdere i Aarhus og i Jordbro nær Stockholm.

PersonaleBørsenRisskov2019-07-05T00:00:002019-08-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du sælger eller mødebooker? Vi søger begge dele (Passer godt til sabbatår)

InKom IVS

Herning
Vil du være en del af en energisk og konkurrencepræget team? Kan du godt lide at blive udfordret på dine kompentencer og dermed blive bedre til salg? Vi har flere forskellige projekter hos os, i forskellige sværhedsgrader... hvorfor vores løningsmod...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Telemarketingmedarbejder med salgstalent og ambitioner - Vi sikrer en god grundløn og provision

SØGEMEDIER A/S

Aarhus V
Er du god til at snakke og endnu bedre til at lytte, har du i lang tid haft lyst til at kombinere dit stærke salgsgen med en mere rådgivende profil, og vil du gerne tage dine første karriereskridt i salgsverdenen? Så har vi en plads til dig som møde...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Norsktalende telemarketingmedarbejder

FGT Business Research A/S

Åbyhøj
Norsk-telemarketingmedarbejder! Vil du være med til at skabe eksport til danske virksomheder - så har vi jobbet til dig! FGT Business Research baner vejen for danske virksomheder - og vi skaber masser af vækst for vores kunder. Vær med i succesen og...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Intern projektansvarlig

ProfilM IVS

Hinnerup
ProfilM (www.pro-film.dk) er et professionelt videomarketing-bureau med et dynamisk og annoncefinansieret priskoncept. Vi søger en mødebooker, client manager og projektansvarlig, der med telefonen som det primære redskab, kan sparke døren ind til me...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Sales Specialist til WhiteAway Group

PersonaleBørsen

Risskov
PersonaleBørsen søger dygtige og kompetente sælgere til salg af WhiteAways s kvalitetsprodukter. WhiteAway Group har stor succes med salg af hvidevarer på nettet og er strøget op som nr. 1 i Skandinavien gennem drive, innovation og attitude. På trod...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:30. august 2019